Ja, dat kan. Ik zie verder niet hoe dat relevant is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onder mannen ken ik het helemaal niet, en dit topic trekt alleen vrouwelijke users aan... Die voelen zich er duidelijk meer bij betrokken.
Stukje analysatie dat ze niet gek is maar dat ze iets doorschiet in haar irrationele wezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik zie verder niet hoe dat relevant is.
Ik vind dat jij ook een beetje doorschiet momenteel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stukje analysatie dat ze niet gek is maar dat ze iets doorschiet in haar irrationele wezen.
Dat kan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat jij ook een beetje doorschiet momenteel.
Waar haal jij vandaan dat die zwager die opleiding en ervaring niet heeft?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:15 schreef Gray het volgende:
Dit klinkt niet als een verliefdheid, maar als een obsessie.
Weet jij het verschil in het gevoel dat bij die twee komt kijken, TS? Hoe dan ook denk ik dat je best baat hebt bij een goeie therapeut, en niet je zwager. Die heeft geheel andere belangen dan een opgeleid therapeut dat heeft, plus ervaring.
Ik noem een Hinckley, een Chapman ...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
Onder mannen ken ik het helemaal niet,
Met een ex heb je een relatie gehad. Jij hebt met deze man nooit een relatie gehad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:18 schreef Anonymous88 het volgende:
Ik ben er wel van overtuigd dat het anders is dan gewoon fan zijn ja![]()
Het gaat ook niet alleen om z'n uiterlijk, ik vind alles wat ik gelezen heb en zijn humor en alles gewoon leuk..
Nog even over dat naar de psygoloog gaan; ik weet gewoon dat dat niet zal helpen.. bedankt voor de tips maar dar veranderd mijn gevoel echt niet. Ik weet zelf al dat het niet realistisch is enz dus dat hoeft zo iemand mij niet nog extra in te peperen.
Ik vergelijk het wel met het over een ex heen komen.. Tis immers een verliefdheid waar je vanaf wilt en voor mijn gevoel ''ken'' ik die jongen al 10 jaar. Als het nu uit zou gaan met mijn vriend en mij zou het een soortgelijk gevoel opleveren.. Hopelijk kom ik daar wat beter uit dan![]()
Dit is gewoon nog heftiger, omdat ik het al zolang heb en het nooit bevredigd is zeg maar. Omdat diegene onbereikbaar is, snap je ...
Dacht ik ook van iemand, totdat ik bij zn concert was. Ik was nog meer aan t kwijlen bij hem dan voorheenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
Op tv laten ze alleen de leuke stukjes zien.. In het echt is die waarschijnlijk velen malen minder leuk dan je vriend.
Toegegeven: dat was een aanname. Indien dat niet klopt, hoop ik dat TS aan de bel trekt. Zo niet, dan interpreteer ik het gebrek aan correctie onder het mom van stilzwijgen is toestemmen, en hebben we weer een beetje meer informatie vergaard.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat die zwager die opleiding en ervaring niet heeft?
Niet dat ik hem aan TS zou aanbevelen maar dat is op andere gronden gebaseerd.
En dat klopt dus gewoonweg niet, aangezien je die jongen dus totaal niet kent. De reden waarom je een therapeut kan gebruiken is om te achterhalen waar je problematische fascinatie voor die jongen vandaan komt, niet of het najagen van een relatie realistisch is of niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:18 schreef Anonymous88 het volgende:
Ik ben er wel van overtuigd dat het anders is dan gewoon fan zijn ja![]()
Het gaat ook niet alleen om z'n uiterlijk, ik vind alles wat ik gelezen heb en zijn humor en alles gewoon leuk..
Nog even over dat naar de psygoloog gaan; ik weet gewoon dat dat niet zal helpen.. bedankt voor de tips maar dar veranderd mijn gevoel echt niet. Ik weet zelf al dat het niet realistisch is enz dus dat hoeft zo iemand mij niet nog extra in te peperen.
Ik vergelijk het wel met het over een ex heen komen.. Tis immers een verliefdheid waar je vanaf wilt en voor mijn gevoel ''ken'' ik die jongen al 10 jaar. Als het nu uit zou gaan met mijn vriend en mij zou het een soortgelijk gevoel opleveren.. Hopelijk kom ik daar wat beter uit dan![]()
Dit is gewoon nog heftiger, omdat ik het al zolang heb en het nooit bevredigd is zeg maar. Omdat diegene onbereikbaar is, snap je ...
Deze obsessies zijn echt vrouwelijk hoor.. Ik wil echt weten wat voorn gedachtegang daarachter schuilt.. In evolutionair opzicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dacht ik ook van iemand, totdat ik bij zn concert was. Ik was nog meer aan t kwijlen bij hem dan voorheen
VOLLEDIG overheen gelezen. Kan gebeuren, foutje, oeps. Kunnen we nu weer verder raden wie het is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef Copycat het volgende:
![]()
Er staat gewoon dat haar zwager psych is?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
Deze obsessies zijn echt vrouwelijk hoor.. Ik wil echt weten wat voorn gedachtegang daarachter schuilt.. In evolutionair opzicht.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik noem een Hinckley, een Chapman ...
Jij zou eens moeten DM'en want ik snap je soms niet en om daar nou een topic voor te kapen...quote:
Google de namen even.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
Jij zou eens moeten DM'en want ik snap je soms niet en om daar nou een topic voor te kapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |