quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neus dicht houden en proberen op te snuiven
Ik las pensquote:
Wat een serene TT's telkens met Qweaquote:
Ik weet niet of miniem die heeft?quote:
ik heb een eer hoog te houdenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een serene TT's telkens met Qwea
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja die Q is een aanwinst, waar ze ook ten tonele verschijnt, altijd prijs
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
En irl kun je dr ook al zo mee en om lachen
Niet eens een lamlulquote:
Die van die foto?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Echt, Michelle en ik hebben nog NOOIT zo hard gelachen als om die FB opmerking van vorige week![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Echt, Michelle en ik hebben nog NOOIT zo hard gelachen als om die FB opmerking van vorige week![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking hell ja, het grappigst was natuurlijk dat we hun net de week daarvoor samen over de vloer hadden en dat we ze toen al zo grappig vondenquote:
Dat maakte hem juist zo machtig mooiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat ik echt dacht dat er een mongool achter je zat
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat maakte hem juist zo machtig mooi![]()
Allermooiste was dat ik toen ik die foto upte in de bus niet eens gezien had dat zij er ook op stond![]()
![]()
![]()
Don't know and don't carequote:
En Miesj kent haar ook en haat dr ook als de teringquote:
Niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Ow en op kantoor moest ook iedereen mega lachen dr om, want ik heb t natuurlijk wel aan iedereen laten zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Ja tuurlijk wel , wat dacht jij dan?quote:
Nou het is echt niet leuk meerquote:
Ik ging met de fiets echt bijna het water in, en in het verkeer schuif je bijna tussen de rijdende auto's inquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nou het is echt niet leuk meer![]()
Regen, hagel, flinke storm.
Scheuren gekomen in het glas van het windscherm en hij gaat op en neer
tuulk wel, kun je eruit knippenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik had trouwens een filmpje gemaakt toen, van hoe hard Miesj zat te lachen, die bleef echt bijna dood, maar toen kreeg ze het door en ging ze allemaal dingen zeggen waardoor ik het filmpje niet meer op FB kon zetten, de hoer
Staat op mn foon, kan ik dat naar jou doorsturen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
tuulk wel, kun je eruit knippenPaas dat filmpje eens?
via whatsapp kan dat jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Staat op mn foon, kan ik dat naar jou doorsturen?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Kan ik je dat whatsappen thuis met mn wifi?
![]()
quote:
Neem ook nog ff wat vlees in de mond wil je?quote:
*proest*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neem ook nog ff wat vlees in de mond wil je?
KLOOOOOOONquote:
neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Qwea, heb je nog uiteindelijk de Sensatie besteld?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja meelappen en dan mag je ook met je zuignap in de coke Strega
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik had nog gekeken naar vs-plaatjes met wat je nu hebt, leek niet veel verschil, of je moet die je nu hebt al te groot vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee
En ik had hem bij de Mediamarkt vast, wat een tyfus groot toetsel!
Heerlijk, ik duik ff in m'n sporttas vol doekoe in de kast en bel met m'n geheime foon. (Ja, ik kijk Breaking Bad)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Nou, dat is dan weer leuk voor jou!quote:
Nee, die ik nu heb ik ideaal. De normale Sensation is iets groter.. ik had ook de XL in handenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had nog gekeken naar vs-plaatjes met wat je nu hebt, leek niet veel verschil, of je moet die je nu hebt al te groot vinden.
Je houdt van kleintjes
Hoppa , welkom hierquote:
kleintjes, geen druipers of aids lullen, strega.quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
kleintjes, geen druipers of aids lullen, strega.
echt rot is dat hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ging met de fiets echt bijna het water in, en in het verkeer schuif je bijna tussen de rijdende auto's inMag van mij wel een tikkie minder. Regen vind ik geen punt, maar die hoerenwind
Ze lacht dus ze leeftquote:
Ja, wel goed. De zon schijnt hier, 25 graden, straks lekker eten op het terras.....quote:
Ah nee, ben ik nu al spelbreker?quote:
HAAL JE ZUIGNAP UIT DE COKE IK HERHAAL HAAL JE ZUIGNAP UIT DE COKE!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wel goed. De zon schijnt hier, 25 graden, straks lekker eten op het terras.....
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HAAL JE ZUIGNAP UIT DE COKE IK HERHAAL HAAL JE ZUIGNAP UIT DE COKE!
Genoeg is genoeg babe
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg babe
Nou bestel dan gewoon de normale sensatie, of de chachacha, gewoon voor de naamquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, die ik nu heb ik ideaal. De normale Sensation is iets groter.. ik had ook de XL in handen
De iphone is beter formaat.
quote:
Pas je op voor de O.D?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wel goed. De zon schijnt hier, 25 graden, straks lekker eten op het terras.....
Ahhh nee.... laat me nouquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg babe
You are in a happy place right now, you might not want to cross that linequote:
rot op met je chachacha. Dat is voor wijven die niet weten of ze nou in hun kut of in hun reet geneukt willen worden en daarom maar allebei tegelijk laten doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou bestel dan gewoon de normale sensatie, of de chachacha, gewoon voor de naam
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
rot op met je chachacha. Dat is voor wijven die niet weten of ze nou in hun kut of in hun reet geneukt willen worden en daarom maar allebei tegelijk laten doen.
[..]
rot op met je chachacha. Dat is voor wijven die niet weten of ze nou in hun kut of in hun reet geneukt willen worden en daarom maar allebei tegelijk laten doen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
You are in a happy place right now, you might not want to cross that line
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
You are in a happy place right now, you might not want to cross that line
Wordt eens tijd dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Allebei tegelijk nog nooit hoor, liegerd!
Aiksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt rot is dat he
hier aan t tegensturen met de auto, stopt de wind ineensHO! die kant wilde ik neit op
En die gasten daar de riolering maar bellen want "het stinkt telkens zo"quote:
gelukkig niet, maar wel rijen met bomen, en net een nieuwe autoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AiksEn dan moet je maar hopen dat je niet net een auto naast je hebt...
[..]
Ohhhhh, laat die wind maar snel gaan liggen danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
gelukkig niet, maar wel rijen met bomen, en net een nieuwe auto
Happy tree, BOB ROSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Happy place met happy little tree, who needs happy little friends.
huh? coke trekt de neus open hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:00 schreef Strega het volgende:
Zo ik ga eens lekker even douchen, even zien de neus weer open te krijgen. En ik heb het koud
Ook via je zuignap? Damn!quote:
Ja, maar die klontjes er na hé!quote:
DAT IS JE TUSSENSCHOTJE DAN HOOR!quote:
tuurlijk. Coke has mysterious ways.quote:
Oh, was dat het..... dan zijn m'n hersenen er toch nog?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, was dat het..... dan zijn m'n hersenen er toch nog?
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Chico wil niet de storm in...
Ahhhhquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk heeft ie! Hoerig kutweer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
ennu kom je hier lopen spammen? ja nee, daar zitten er op te wachten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:33 schreef robbiedutch het volgende:
jammer dat je fok aanbod niet voor me handel kan gebruiken
ik verkoop op marktplaats nu me producten
ben zelf student dus doe het meer als hobby
ja dat is ook weer waar, sorryquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ennu kom je hier lopen spammen? ja nee, daar zitten er op te wachten.
Ow ja, geen tijdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:42 schreef Pagan het volgende:
Deze moest je nog kijken, oh-oh.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1206461
Godverdomme neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
AhhhhEn gelijk heeft 'ie!
De tas is er nog niet he?
Mo gebruikt hem dagelijksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, ik wil nog steeds je koptelefoon, kutje
Gore kloothommel dat ie dr isquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg je, we hebben echt nog nooit zo hard gelachen, in het begin was ik niet eens tot filmen in staat
Chico is ieg de 24e jarig ja, die is van 24-1-1998, en Billeke van 12-1-2007quote:
Ja, maar Baloe toch de 22ste?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico is ieg de 24e jarig ja, die is van 24-1-1998, en Billeke van 12-1-2007
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Vorig jaar was ie volgens jou tegelijk met Chico jarig, ik weet niet wat je dit jaar in gedachten had
Watskebeurt?quote:
Ik voel nu dat je echt bentquote:
Moordseriequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk geen Dexter, is het wat? [/joh] Is dat een dokterserie?
ja een antieke serie van fucking 15 jaar geleden, domme hoer, simpele!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ga maar snel doen dan, wat gaaf is dat, maar zorg dat je bij Q uit de buurt blijft, want die ontneemt je al je levensvreugdequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk geen Dexter, is het wat? [/joh] Is dat een dokterserie?
Fuck you, en mij simpele noemen, had je daar 4 eps voor nodig ongelooflijk blinde stinksnol?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:37 schreef Qwea het volgende:
OH OH IK HEB EEN FAALmulder blijkt hank moody te zijn
![]()
![]()
Sorry dat ie wat laat wasquote:
Echt, simpele simpele simpele ben jij, als broers en zussen kindjes maken zijn ze slimmer dan jij bentquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:41 schreef Qwea het volgende:
Ik kom niet meer bij. Mo zei het ook nog 15 min gelee maar het drong niet doorstory of my life
Ik krijg nooit kaartjes óp m'n verjaardagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry dat ie wat laat was![]()
Stomme brievenbussen zaten allemaal dicht![]()
Maar dat zal je wel vaker hebben he
Je had de primeur, als eerste deze kaart, is nieuwe
Booooh. Thnx for the laughsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, simpele simpele simpele ben jij, als broers en zussen kindjes maken zijn ze slimmer dan jij bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik krijg nooit kaartjes óp m'n verjaardag![]()
Hij is erg leuk!
Ik lees net een nieuwsbericht over schepen die in de problemen zitten bij Urk, hoe toepasselijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, simpele simpele simpele ben jij, als broers en zussen kindjes maken zijn ze slimmer dan jij bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hank Moody, aka as Fox Mulder, aka known Denise in Twin Peaks Qutjequote:
quote:
quote:
Bedankt voor deze zeer nuttige info. Dus, je gaat op dieet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:24 schreef MikeyMo het volgende:
dienstmededeling
Dikke mensen die klagen dat zij dik zijn maar niets doen
Einde dienstmededeling
goedquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja Denise idd![]()
Ik heb echt al zo lang een crush op die vent, ik weet dat ik toen ik 25 werd ( en dat is lang geleden mensen! ) zo een groot kartonnen Mulder en Scully standy had vanuit de winkel, en dat mn vriendinnen en ik op mn verjaardag allemaal met hem op de foto gingen. Gingen we voor Scully staan en dan om zn nek hangen en zo![]()
Mogge! 11:59:33 is 's morgens.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Twin Peaks zou ik eigenlijk nog es helemaal moeten kijken ja!
Middag Pagan , middag!
Ik heb vandaag een mail gestuurd naar China, om te informeren wat de mogelijkheden zijn mbt het importeren van een hondje
Twin peaks heb ik gezienquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Twin Peaks zou ik eigenlijk nog es helemaal moeten kijken ja!
Middag Pagan , middag!
Ik heb vandaag een mail gestuurd naar China, om te informeren wat de mogelijkheden zijn mbt het importeren van een hondje
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
dvd's zijn klaar en in de envelop trouwens
Die ene van FB?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef oh-oh het volgende:
En mejaar, nog steeds een lekker ding ook nog
Oh ik lig in een deuk, mn homo vindt m dus keilelijk en oud gewordenquote:
Hij ziet er niet keilelijk uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik lig in een deuk, mn homo vindt m dus keilelijk en oud geworden
Nee hoor, ik zou m nog steeds wel doenquote:
Ik hoop dat het een slechte foto is, want eh ja, lekker ding?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja als dit aantrekkelijk is, dan is werkelijk 90% van de mannen in NL een enorm lekker ding, ik snap het nietquote:
Hij ziet er lekker comfy uit, maar ook een beetje vormloos jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Chico vindt m geweldig, ik niet, hij valt niet te dragen dat ding.
de tas of die vent op facebook?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij ziet er lekker comfy uit, maar ook een beetje vormloos ja
Nee die hengels zijn echt hoerig , net te kort en veel te glad, dus ik draag m in die tas en dan de tas bungelend aan een hand of aan een arm, want hij blijft niet om je schouder hangen, en dat is echt net te zwaar met bijna 6 kilo hondquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij ziet er lekker comfy uit, maar ook een beetje vormloos ja
Ik weet niet zeker wie deze homo dan is uit de quote hieronder:quote:
Maar volgens mij weet ik wel wie, en die is toch een stuk aantrekkelijker, vind ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betere foto wellicht?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
David fuckmehard Duchovnyquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
Noem nog eens wat bekende mensen oh-oh, naast Pharell, die je een lekker ding vindt, ff je smaak bekijken
Ja dit is al een stuk beter, al blijf ik bedenken dat het dan net is of ik met de vader van een vriend/in lig te wippenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat is Erik natuurlijk, en duh, die is ook lekker![]()
Maaaaaaaaar ik moet zeggen.
Als ik destijds had moeten kiezen tussen die twee dan was ik voor Boris gegaan hoor.
Ok, dat heb ik ook gedaan uiteindelijk![]()
[ afbeelding ]
Betere foto wellicht?
Och hemel, zelfde type als deze, huuuuuuuuuuquote:
Really?quote:
Ja he? Dat moet toch een foutje zijn?quote:
Dat had ook zijn zoon kunnen zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Vanaf welke leeftijd werkte je daar?quote:
Nou dat laatste helemaal!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, 50 nou ook weer niet, maar geen dag jonger dan 43
Ah hou op, you're shittin' usquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net ff naar zn linked in gekeken, ik denk dat ie 32 is, max.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd werkte je daar?
Ik vind het echt een oude lul. Ik heb 2 keer moeten kijken of dit dat lekkere hapje zou moeten wezen
Ja, maar bij the voice zijn ze voor Charly ook wel lief hoor... 't is dat je weet dat 'ie een stuk jonger is dan Tanja, maar als ik hem zo op straat zou zien, zou ik hem mid-veertig schatten. Wel een vlotte mid-veertiger, maar toch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
Als hij auditie zou doen dan zou Ansj ook los gaan bij VOH
Net als dat arme meisje met dat sjaaltje en korte haar
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verouder je sneller op grote hoogtes dan?
Ik zou Charly niet mid-veertig schatten, je ziet wel een "jong" koppie, maar gewoon vol met rimpels. Ik zou hem 38, 39 schatten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar bij the voice zijn ze voor Charly ook wel lief hoor... 't is dat je weet dat 'ie een stuk jonger is dan Tanja, maar als ik hem zo op straat zou zien, zou ik hem mid-veertig schatten. Wel een vlotte mid-veertiger, maar toch.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verouder je sneller op grote hoogtes dan?
Alleen al vanwege de ironie die dat met zich meebrengtquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig issie geen echte ex, we hebben alleen es een paar keer gebatst maar dat was verplicht daar bij Virgin
Ja dag, jij bestaat helemaal niet, niemand heeft een foto van je gezien, dus jou geloof ik eeeeeeeecht nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Welnee, ik pas niet in de woonkamer en oog nog jeugdig
Dit is gewoon een BOT die elke dag meepost!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, jij bestaat helemaal niet, niemand heeft een foto van je gezien, dus jou geloof ik eeeeeeeecht niet
Is dat een entertainmentdingetje dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig issie geen echte ex, we hebben alleen es een paar keer gebatst maar dat was verplicht daar bij Virgin
Precies!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de ironie die dat met zich meebrengt
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Precies!
We liepen allemaal in shirtjes met Virgin er op rond de hele dag, daar word je vanzelf hitsig van
Ahquote:
Ohhhhhhhhh ik ben echt dol op boerenkool en zuurkoolquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
dvd's zijn klaar en in de envelop trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Daar loop ik ook niet warm voor... maar lust het wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Boerenkool vind ik net zo vies als andijvie
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:02 schreef Pagan het volgende:
[..]![]()
Jezus, wat ben jij veeleisend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Wortelenstamp?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar loop ik ook niet warm voor... maar lust het wel.
Hutspot vind ik om te kotsen
En, is alles in verhouding.quote:
quote:
ik zei niet aantrekkelijk. Maar ook echt niet keilelijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja als dit aantrekkelijk is, dan is werkelijk 90% van de mannen in NL een enorm lekker ding, ik snap het niet
Tuurlijk, anders had ik niet vaker dan 1 keer gebatst dr mee, kom op zegquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Maaaaaaaaar ik moet zeggen.
Als ik destijds had moeten kiezen tussen die twee dan was ik voor Boris gegaan hoor.
Ok, dat heb ik ook gedaan uiteindelijk
Graftyfus wat een kutfotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betere foto wellicht?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Maar Pis heeft wel een punt. Ik zou hem ook richting de 46 schattenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Echt , ziet ie dr zo oud uit?
Damn, ik zie dat echt niet, maar ik ken hem dan ook al zo lang![]()
Ik gok dat ie minstens 5 jaar jonger is dan ik, mss nog wel meer, hij was volgens mij de jongste van de groep ( en mn jongste bedpartner ever![]()
![]()
![]()
![]()
)
DAT IS ZN GEZICHT JONGUHquote:
quote:
Wow, dan al!quote:
Kutje voor intimiciquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |