quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neus dicht houden en proberen op te snuiven
Ik las pensquote:
Wat een serene TT's telkens met Qweaquote:
Ik weet niet of miniem die heeft?quote:
ik heb een eer hoog te houdenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een serene TT's telkens met Qwea
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja die Q is een aanwinst, waar ze ook ten tonele verschijnt, altijd prijs
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
En irl kun je dr ook al zo mee en om lachen
Niet eens een lamlulquote:
Die van die foto?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Echt, Michelle en ik hebben nog NOOIT zo hard gelachen als om die FB opmerking van vorige week![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Echt, Michelle en ik hebben nog NOOIT zo hard gelachen als om die FB opmerking van vorige week![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking hell ja, het grappigst was natuurlijk dat we hun net de week daarvoor samen over de vloer hadden en dat we ze toen al zo grappig vondenquote:
Dat maakte hem juist zo machtig mooiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat ik echt dacht dat er een mongool achter je zat
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat maakte hem juist zo machtig mooi![]()
Allermooiste was dat ik toen ik die foto upte in de bus niet eens gezien had dat zij er ook op stond![]()
![]()
![]()
Don't know and don't carequote:
En Miesj kent haar ook en haat dr ook als de teringquote:
Niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Ow en op kantoor moest ook iedereen mega lachen dr om, want ik heb t natuurlijk wel aan iedereen laten zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Ja tuurlijk wel , wat dacht jij dan?quote:
Nou het is echt niet leuk meerquote:
Ik ging met de fiets echt bijna het water in, en in het verkeer schuif je bijna tussen de rijdende auto's inquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nou het is echt niet leuk meer![]()
Regen, hagel, flinke storm.
Scheuren gekomen in het glas van het windscherm en hij gaat op en neer
tuulk wel, kun je eruit knippenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik had trouwens een filmpje gemaakt toen, van hoe hard Miesj zat te lachen, die bleef echt bijna dood, maar toen kreeg ze het door en ging ze allemaal dingen zeggen waardoor ik het filmpje niet meer op FB kon zetten, de hoer
Staat op mn foon, kan ik dat naar jou doorsturen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
tuulk wel, kun je eruit knippenPaas dat filmpje eens?
via whatsapp kan dat jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Staat op mn foon, kan ik dat naar jou doorsturen?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Kan ik je dat whatsappen thuis met mn wifi?
![]()
quote:
Neem ook nog ff wat vlees in de mond wil je?quote:
*proest*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neem ook nog ff wat vlees in de mond wil je?
KLOOOOOOONquote:
neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Qwea, heb je nog uiteindelijk de Sensatie besteld?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja meelappen en dan mag je ook met je zuignap in de coke Strega
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik had nog gekeken naar vs-plaatjes met wat je nu hebt, leek niet veel verschil, of je moet die je nu hebt al te groot vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee
En ik had hem bij de Mediamarkt vast, wat een tyfus groot toetsel!
Heerlijk, ik duik ff in m'n sporttas vol doekoe in de kast en bel met m'n geheime foon. (Ja, ik kijk Breaking Bad)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Nou, dat is dan weer leuk voor jou!quote:
Nee, die ik nu heb ik ideaal. De normale Sensation is iets groter.. ik had ook de XL in handenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had nog gekeken naar vs-plaatjes met wat je nu hebt, leek niet veel verschil, of je moet die je nu hebt al te groot vinden.
Je houdt van kleintjes
Hoppa , welkom hierquote:
kleintjes, geen druipers of aids lullen, strega.quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
kleintjes, geen druipers of aids lullen, strega.
echt rot is dat hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ging met de fiets echt bijna het water in, en in het verkeer schuif je bijna tussen de rijdende auto's inMag van mij wel een tikkie minder. Regen vind ik geen punt, maar die hoerenwind
Ze lacht dus ze leeftquote:
Ja, wel goed. De zon schijnt hier, 25 graden, straks lekker eten op het terras.....quote:
Ah nee, ben ik nu al spelbreker?quote:
HAAL JE ZUIGNAP UIT DE COKE IK HERHAAL HAAL JE ZUIGNAP UIT DE COKE!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wel goed. De zon schijnt hier, 25 graden, straks lekker eten op het terras.....
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HAAL JE ZUIGNAP UIT DE COKE IK HERHAAL HAAL JE ZUIGNAP UIT DE COKE!
Genoeg is genoeg babe
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg babe
Nou bestel dan gewoon de normale sensatie, of de chachacha, gewoon voor de naamquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, die ik nu heb ik ideaal. De normale Sensation is iets groter.. ik had ook de XL in handen
De iphone is beter formaat.
quote:
Pas je op voor de O.D?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wel goed. De zon schijnt hier, 25 graden, straks lekker eten op het terras.....
Ahhh nee.... laat me nouquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg babe
You are in a happy place right now, you might not want to cross that linequote:
rot op met je chachacha. Dat is voor wijven die niet weten of ze nou in hun kut of in hun reet geneukt willen worden en daarom maar allebei tegelijk laten doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou bestel dan gewoon de normale sensatie, of de chachacha, gewoon voor de naam
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
rot op met je chachacha. Dat is voor wijven die niet weten of ze nou in hun kut of in hun reet geneukt willen worden en daarom maar allebei tegelijk laten doen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
rot op met je chachacha. Dat is voor wijven die niet weten of ze nou in hun kut of in hun reet geneukt willen worden en daarom maar allebei tegelijk laten doen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
You are in a happy place right now, you might not want to cross that line
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |