abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2012 @ 11:54:22 #126
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_110477983
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 11:23 schreef Gwywen het volgende:
Wie heeft er hier nog meer een pak onderbroeken van z'n oma cadeau gekregen?
Wel sokken. :Y ;(
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_110478830
Van m'n ouders kreeg ik in m'n beginjaren ook wel vaak kleren.... echt zo'n hekel aan dat je als kind (pre-puber) kleding krijgt... En dan nog, als je als ouder al kleding wil geven, geef dan gewoon een x bedrag en ga lekker shoppen met je koter.

Kan mij nog wel herinneren dat ik in pre-puber fase altijd wel cadeau's kreeg van tante, elke keer dat ze ons bezocht. Erg lief O+ Totdat mijn broer een keer een grote bouwdoos kreeg van een racewagen en ik kreeg een doosje lego ter grote van mijn hand :{

Toen was ik wel een beetje pissed...

Normaal gesproken was ik niet zo veeleisend wat cadeau's betreft. Alles van lego was wel goed, of van Darda. Playmobil had ik helemaal niets mee... maar we hadden er wel veel van _O-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 april 2012 @ 16:29:54 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110490663
quote:
gelukkig nooit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 18 april 2012 @ 17:06:09 #129
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_110492418
quote:
Sokken :Y
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_110493855
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:06 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Sokken :Y
Ik vond sokken van oma altijd heel leuk:) dan had ze ze zelf gebreid voor mij en droeg ik ze trots!
  woensdag 18 april 2012 @ 18:26:22 #131
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_110495596
Ik denk dat mijn oma pas op mijn 20e gestopt is met het geven van sokkie/zeer foute wollen truien _O-

Ik kreeg een neiuwe mountainbike, dus ik natuurlijk stoer naar school gaan er eme om te laten zien.. MOCHT DAT NIET :( 'want dat zou die gestolen worden' Stiekem wel gedaan natuurlijk :')

Of na een 39ste keer dat ik zon rc auto aan een draadje kreeg. maaaaaam! :( :{ kocht papa een echte, met crossbanden en vering en ging heel snel, maar dat was dan weer veel te snel en ging hij er zelf mee spelen ;(
pi_110496625
Dat is minder ja, mensen die cadeautjes geven zodat ze het in een later stadium van jou kunnen 'lenen'.
pi_110635274
Van mijn broertje, die was 11 destijds ofzo....(niet te jong iig)

Een zakje ROOKBOMMEN, waar er dacht ik 6 inzaten, maar hij haalde er eerst zelf 4 uit :'))))))))))))
En dat dat we altijd voor 10 gulden deden...
  maandag 23 april 2012 @ 09:31:41 #134
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110664096
De kinderbijbel die ik voor mijn achtste verjaardag kreeg van mijn oma was wel een slecht kado. Helemaal omdat mijn ouders met totaal niet gelovig hebben opgevoed. Ben alleen onder dwang van mijn oma gedoopt.

Mijn ouders waren wel aardig, kreeg ooit de achtbaan van knex als kado. Dat was echt vet town ik jong was.
Niet altijd serieus
  maandag 23 april 2012 @ 10:01:04 #135
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110664754
Kleren.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_110666140
Hier ook kleren. Mijn moeder had niet zo goed door wat ik leuk vond en kocht vaak paarse kleren, en ik walg echt van paars. :r Het ergste was toen ze op mijn 14e ofzo met een paars panterprinthemdje aan kwam zetten: "is toch leuk voor uitgaan?!" Van je moeder moet je het hebben 8)7
Verder kreeg ik meestal wel leuke cadeautjes hoor! :)
pi_110666375
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:02 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Ik moest het drie keer lezen maar toen kwamen als een hartaanval al die beelden weer terug. Ik kan het rubber weer ruiken! :D

Op m'n 10e een boek gekregen van mijn oma van Dik Trom. Er zijn vast mensen die het leuk vinden hoor, maar het is een beetje het tegenovergestelde van wat mijn interesses zijn. Natuurlijk vriendelijk bedanken en dan dat boek nooit meer aanraken :@
Dat laatste is ook mijn vreselijkste cadeau! Boek staat nog steeds spiksplinternieuw in de kast na 17 jaar :')
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 11:01:33 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_110666595
Ik had een Barbie gevraagd, maar in plaats daarvan kreeg ik een Skipper of een ander zusje of nichtje van Barbie :{
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_110666649
Alles wat geen lego was, vond ik maar ruk. Gelukkig waren de meeste grotere cadeau-gevers wel op de hoogte van mijn voorliefde. dus dat kwam meestal wel goed.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_110672876
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:03 schreef fruityloop het volgende:
Alles wat geen lego was, vond ik maar ruk. Gelukkig waren de meeste grotere cadeau-gevers wel op de hoogte van mijn voorliefde. dus dat kwam meestal wel goed.
Ik was altijd juist teleurgesteld met lego. Iedereen ging er maar vanuit dat dát hetgene is wat jonkies leuk vinden. Ik had veel liever geld dan zodat ik mijn eigen nintendospelletjes kon kopen :P
Conscience do cost.
  donderdag 17 mei 2012 @ 13:44:19 #141
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_111663261
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:29 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kreeg ook vaak cadeautjes van mijn broertje, dat waren dingen die hij zelf graag wilde hebben :D
En je ouders zich zeker afvragen waarom het dan zeker altijd ontaarde in een gigantische knokpartij?
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:25:01 #142
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_112120549
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef BlackRed het volgende:
Sneu hoor dit. Ik ben er trots op dat ik een mooie jeugd van heb kunnen maken met alle "cheap ass shit" die ik kreeg omdat we eenmaal niet zoveel hadden. Fok die kinderen die nu niet etens weten wat buiten spelen en verstoppertje en tikkertje enz is.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 11:51 schreef datisstom het volgende:
Wat een ondankbare mensen hier zeg. Walgelijk. :N
Arrghhh, waarom kunnen dit soort topics niet gewoon lekker lopen zonder dit soort politiek correct moraalriddergedrag.

Als kind wilde je gewoon liever "The real thing" en geen halfbakken zooi. Dat je dat niet altijd kreeg is achteraf zeer begrijpelijk maar zo zie je het als kind toch niet. Dan wil je toch wel bij het groepje van de besten horen. Dit forum is niet voor niets memory lane, waarin je ook je gevoel van die tijd terug haalt.

Natuurlijk zijn we er onze ouders wel dankbaar voor. Maar het gaat erom dat je in dit topic gewoon eens lekker verwend mag doen en de dingen zeggen die je toen maar liever voor je hield. Als kinderen waren we namelijk ook maar mensen en niet de voorbeeld-jongentjes en -meisjes uit onze schoolboekjes die iedere menselijke emotie vreemd waren.

Wat de relevantie is van kinderen van nu en buiten spelen ontgaat me even.

[ Bericht 10% gewijzigd door Hexagon op 28-05-2012 12:38:46 ]
pi_112121706
Kan me niet herinderen dat ik echt een kadotje heb gehad dat ik geen reed aanvond :P...
Was blij met elk kado van kleurpotloden tot een groot kado...

Maar waar ik me toen ik 16/19 was heel erg aan ergerde was dat als je je diploma of rijbewijs had gehaald je als meisje bloemen kreeg, en de jongens kregen geld.......
Ik had ook liever geld :P dan bloemen, oke bloemen zijn mooi en vrolijke maar ik had vooral bij me rijbewijs liever geld gehad voor benzine :Y
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:22:14 #144
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_112209884
Veel kinderen zijn helaas best kieskeurig, en ook snel jaloers op andere kinderen.
Ik had als kind niets te klagen. Op verjaardagen altijd goede cadeau's, hetzelfde met sinterklaas. Mijn ouders (en dan vooral mijn moeder) hebben daarvoor denk ik telkens keihard hun best gedaan. En als kind ben je dan wel dankbaar, maar achteraf gezien veel minder dan je eigenlijk had moeten zijn.
Ook was het bij mij thuis de gewoonte dat wij (Ik + jongere zus en broer) ook wat kregen op elkaars verjaardagen. Uiteraard minder dan de jarige, maar toch. Wat soms ook vervelende jaloerse situaties opleverde als zus of broer een in jouw ogen 'te goed' cadeau kreeg op jouw verjaardag. Achteraf gezien natuurlijk gewoon stom, verwend en onnodig, maarja. Weet nu dondersgoed hoe goed ik het had als kind.
You know, I've learned something today
pi_112212210
Ik had top-ouders en heb uitsluitend bazen-kado's van ze mogen ontvangen.
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:18:54 #146
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_112214728
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:22 schreef ImMaxa het volgende:

Ook was het bij mij thuis de gewoonte dat wij (Ik + jongere zus en broer) ook wat kregen op elkaars verjaardagen.
dat vind ik zo'n onzin, het gaat om de jarige. Mijn ouders doen dat ook bij mijn neefjes en nichtjes. Mijn vriendin en ik doen er niet aan met als resultaat dat het ene nichtje op de verjaardag van dr zus aan me vroeg of het tweede cadeautje (wat bij de eerste hoorde) voor haar was }:|

(gelukkig reageerde ze niet teleurgesteld toen ze erachter kwam dat de beide cadeautjes voor dr zus waren. En ach, met haar verjaardag heeft zij ook iets moois gehad)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:33:09 #147
347042 shoarmascooterturk
ik doe vrij weinig
pi_112274364
Hema pennen en een stift. Elk jaar weer.
e
pi_112294340
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef BlackRed het volgende:
Sneu hoor dit. Ik ben er trots op dat ik een mooie jeugd van heb kunnen maken met alle "cheap ass shit" die ik kreeg omdat we eenmaal niet zoveel hadden. Fok die kinderen die nu niet etens weten wat buiten spelen en verstoppertje en tikkertje enz is.
Meh ik snap je punt wel een beetje. Ik was als kind in een gemiddeld-inkomen gezin met 3 kinderen ook gewoon blij met dat ik bijvoorbeeld een keepersbroek voor sport kreeg met sinterklaas ofzo, of met een goedkopie-variant van een hip product, maar toch was het soms wel een bummer als je een fucking pennenset kreeg ofzo, ondanks dat er Teenage Mutant Ninja Turtles op stonden (ironisch genoeg zou ik er nu een moord voor doen, dit moet herkenbaar zijn voor lezers van dit topic).
pi_112327200
Een scheikunde set met wel 100 "leuke" proefjes. Potdomme wat was ik teleurgesteld toen ik daar achter kwam. Binnen 20 minuten al die kutproefjes gedaan, de halve keuken onder de chloordampen en 3 handdoeken aan gort.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 7 juni 2012 @ 02:02:24 #150
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112554169
Ik had altijd een verlanglijst klaarstaan, gemaakt in Word en netjes uitgeprint. Stonden superveel dingen op.

Alleen kreeg ik ze nooit :{

Het was elk jaar een set stiften met stempels, hetzelfde knutselsetje, en een mandarijn en chocoladeletter die ik helemaal niet moest omdat ik alleen van witte chocola hield. :') (dus voor Sinterklaas én mijn verjaardag, dat was een paar weken daarna)

Heb een keer een ''supermooi'' pak gekregen van mijn tante... heb het nooit aangehad. :D Een soort van pyjama leek het wel, lila, met een fokking blingbling leeuwenkop :') Als ik ergens niet van hield waren het wel dingen die in de buurt komen van wolvenshirts.

Ook een keer met kerst. Iedereen kreeg cadeau's ter waarde van 20 of 25 euro. Nou, mijn neefjes en mijn zusjes kregen iets van 20 cadeau's, sommige twv (totaal) 20 euro, maar sommige ook tot dik in de 50 euro. Wat kreeg ik? Een beautycase -maar die was duur hoor!-.
Een heel leuk ding, maar ten eerste, een kind van 11 of 12 wilt veel cadeau's, en ik besefte me ook dat mijn zusjes en neefjes cadeau's kregen die ver boven het budget lagen. (Een neefje kreeg echt stapels met cadeau's, van modeltreinenzooi.) Dus toen moest ik een beetje huilen ;( Plus ik had toen een hekel aan make-uo _O-

Heb het nog wel gebruikt, maar dat was dus na 5 jaar ofzo. :')
Kaleidoscopiklimax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')