Wel sokken.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:23 schreef Gwywen het volgende:
Wie heeft er hier nog meer een pak onderbroeken van z'n oma cadeau gekregen?
gelukkig nooitquote:Op woensdag 18 april 2012 11:23 schreef Gwywen het volgende:
Sokkenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:23 schreef Gwywen het volgende:
Ik vond sokken van oma altijd heel leuk:) dan had ze ze zelf gebreid voor mij en droeg ik ze trots!quote:
Dat laatste is ook mijn vreselijkste cadeau! Boek staat nog steeds spiksplinternieuw in de kast na 17 jaarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:02 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik moest het drie keer lezen maar toen kwamen als een hartaanval al die beelden weer terug. Ik kan het rubber weer ruiken!
Op m'n 10e een boek gekregen van mijn oma van Dik Trom. Er zijn vast mensen die het leuk vinden hoor, maar het is een beetje het tegenovergestelde van wat mijn interesses zijn. Natuurlijk vriendelijk bedanken en dan dat boek nooit meer aanraken
Ik was altijd juist teleurgesteld met lego. Iedereen ging er maar vanuit dat dát hetgene is wat jonkies leuk vinden. Ik had veel liever geld dan zodat ik mijn eigen nintendospelletjes kon kopenquote:Op maandag 23 april 2012 11:03 schreef fruityloop het volgende:
Alles wat geen lego was, vond ik maar ruk. Gelukkig waren de meeste grotere cadeau-gevers wel op de hoogte van mijn voorliefde. dus dat kwam meestal wel goed.
En je ouders zich zeker afvragen waarom het dan zeker altijd ontaarde in een gigantische knokpartij?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:29 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kreeg ook vaak cadeautjes van mijn broertje, dat waren dingen die hij zelf graag wilde hebben
quote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef BlackRed het volgende:
Sneu hoor dit. Ik ben er trots op dat ik een mooie jeugd van heb kunnen maken met alle "cheap ass shit" die ik kreeg omdat we eenmaal niet zoveel hadden. Fok die kinderen die nu niet etens weten wat buiten spelen en verstoppertje en tikkertje enz is.
Arrghhh, waarom kunnen dit soort topics niet gewoon lekker lopen zonder dit soort politiek correct moraalriddergedrag.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:51 schreef datisstom het volgende:
Wat een ondankbare mensen hier zeg. Walgelijk.
dat vind ik zo'n onzin, het gaat om de jarige. Mijn ouders doen dat ook bij mijn neefjes en nichtjes. Mijn vriendin en ik doen er niet aan met als resultaat dat het ene nichtje op de verjaardag van dr zus aan me vroeg of het tweede cadeautje (wat bij de eerste hoorde) voor haar wasquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:22 schreef ImMaxa het volgende:
Ook was het bij mij thuis de gewoonte dat wij (Ik + jongere zus en broer) ook wat kregen op elkaars verjaardagen.
Meh ik snap je punt wel een beetje. Ik was als kind in een gemiddeld-inkomen gezin met 3 kinderen ook gewoon blij met dat ik bijvoorbeeld een keepersbroek voor sport kreeg met sinterklaas ofzo, of met een goedkopie-variant van een hip product, maar toch was het soms wel een bummer als je een fucking pennenset kreeg ofzo, ondanks dat er Teenage Mutant Ninja Turtles op stonden (ironisch genoeg zou ik er nu een moord voor doen, dit moet herkenbaar zijn voor lezers van dit topic).quote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef BlackRed het volgende:
Sneu hoor dit. Ik ben er trots op dat ik een mooie jeugd van heb kunnen maken met alle "cheap ass shit" die ik kreeg omdat we eenmaal niet zoveel hadden. Fok die kinderen die nu niet etens weten wat buiten spelen en verstoppertje en tikkertje enz is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |