Haha, iemand uit mijn straat van vroeger kreeg ook zo'n ding en die heeft toen het draad doorgeknipt. Hij stond er versteld toen bleek dat de auto het niet meer deed.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik bedenk me net dat ik op een foto sta met een dikke draadloze radiografische auto, gekregen van m'n oom en tante toen ik 7 werd ofzo. Geen idee meer wat er met dat ding gebeurd is, maar ik heb iets in de trant van "kijk papa en mama, ZO HOORT DAT!" gezegd![]()
Die ja. Met zo'n plastic deuklijf en enkel een strook haar langs de zijkant.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:50 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik vroeg ook een keer een barbie aan een vriendinnetje en toen kreeg ik ook zo'n half kaal nep ding.. Echt bagger.
komt wel goed met jouquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:09 schreef Plums het volgende:
Ik vond het altijd echt stom om rip-off versies te krijgen van de dingen die ik wou. Want die waren 'nep'. Ik wou bv een make-upset ding van *bepaald merk, duurder* maar kreeg *ander merk, cheap ass*.. vond ik niet leuk
Nu kan me dat gelukkig voor mezelf niks meer interesseren, maar ik doe het mn eigen kind niet aan, die krijgt gewoon lekker t originele speelgoed (al dan niet van marktplaats)
Thug Lifequote:Op zondag 8 april 2012 19:51 schreef BlackRed het volgende:
Sneu hoor dit. Ik ben er trots op dat ik een mooie jeugd van heb kunnen maken met alle "cheap ass shit" die ik kreeg omdat we eenmaal niet zoveel hadden. Fok die kinderen die nu niet etens weten wat buiten spelen en verstoppertje en tikkertje enz is.
Ik had haar meteen een gegeven op haar linker oog.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:06 schreef Lov1 het volgende:
Ik kreeg in groep 4 een leesboekje voor groep 3 van mijn lieve, oude buurvrouw (die waarschijnlijk ontzettend haar best had gedaan om iets leuks te kopen). Wat vond ik haar toen stom
Dat moet erg zuur zijn geweest ja. Maar was het niet een foutje van je oom? Dat hij de verkeerde had gekocht?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:40 schreef Geelman het volgende:
Ik kreeg van mijn oom wel eens een videoband van Jurassic Park. Toen der tijd nogal een hype, dus ik was er heel blij mee. Helaas bleek het niet om de fim te gaan maar om de making of.
Bedankt hoor...
wtfquote:Op donderdag 12 april 2012 12:40 schreef Geelman het volgende:
Ik kreeg van mijn oom wel eens een videoband van Jurassic Park. Toen der tijd nogal een hype, dus ik was er heel blij mee. Helaas bleek het niet om de fim te gaan maar om de making of.
Bedankt hoor...
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:37 schreef Specularium het volgende:
Toen ik 8 werd kwam een oom van mij langs en ik had 5 gulden of een tientje verwacht.
Kreeg ik niks en zegt ie: "het mooiste cadeau heb je van de heer al gehad, een extra jaar erbij".
.
Wat een baas.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:37 schreef Specularium het volgende:
Toen ik 8 werd kwam een oom van mij langs en ik had 5 gulden of een tientje verwacht.
Kreeg ik niks en zegt ie: "het mooiste cadeau heb je van de heer al gehad, een extra jaar erbij".
.
Mr. Crockett reed in een witte Ferrariquote:Op zondag 11 maart 2012 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik kreeg zo'n cockpit:
[ afbeelding ]
Want mijn vriend had die ook dus ik wilde die ook. En toen kreeg ik er een.. in het WIT. Kon ik echt niet accepteren.. m'n moeder zei: "tja hij had al een rode dus ik dacht ik geef jou een witte". Bizar, alsof ik in een witte Ferrari ga rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |