Ik moest het drie keer lezen maar toen kwamen als een hartaanval al die beelden weer terug. Ik kan het rubber weer ruiken!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Witte beeldjes, tering dat doet me denken aan een setje met rubberen dinosarusmallen en spul om er beeldjes van te maken, schitterend vond ik het![]()
LOLquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat was voor gel met zo'n pompje. Heel dat pompje had ik verder natuurlijk ook niet.
Zo'n pakketje heb ik ooit gekregen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Witte beeldjes, tering dat doet me denken aan een setje met rubberen dinosarusmallen en spul om er beeldjes van te maken, schitterend vond ik het![]()
face it, ze mogen je gewoon nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef MrNiles het volgende:
elk jaar met sinterklaas....dop/pel-pinda's...en elk jaar ik weer duidelijk maken dat ik dat niet lust..jaren aan de gang...TOTDAT...ik dan maar een chocoladeletter kreeg...MELK
niet te vreten..doe mij maar puur..maar nu..zo'n 10 jaar later krijg ik toch nog steeds melkchocoletter
Dat is zo balen hè als je iets specifieks wilt hebben en je krijgt de goedkope flutversie ervan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:58 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Wat een lelijk kutding. Heb hem laatst voor mijn neefje in elkaar gezet en vind hem nog steeds godsgruwelijk.
Deze wilde ik hebben:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |