Jawel, maar dat zijn wel bezoeken door steeds dezelfde mensen. Nieuwe users zie je nauwelijks.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
De laatste paar maanden stijgt POL in de statistieken met dubbele cijfers qua aantal posts. Heb ook wel het idee dat het bezoek wat diversers wordt.
Fok statistieken, achter de schermen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel, maar dat zijn wel bezoeken door steeds dezelfde mensen. Nieuwe users zie je nauwelijks.
En bovendien: Bron?
Valt best mee, kijk maar eens naar de lijst met actieve topics op dit moment en door wie ze geopend zijn, voor een groot deel zijn dat mensen die je hier eerder niet veel zag. Naar mijn idee wordt het eerder diverser.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel, maar dat zijn wel bezoeken door steeds dezelfde mensen. Nieuwe users zie je nauwelijks.
Statistieken van achter de schermen inderdaad maar voor dit subforum niet zo geheimquote:En bovendien: Bron?
Inderdaad, er lopen nogal wat spambots rond in de SC die hoog in de dagelijkse post-statistieken staan. Die cijfers zijn nogal gekleurd natuurlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Valt best mee, kijk maar eens naar de lijst met actieve topics op dit moment en door wie ze geopend zijn, voor een groot deel zijn dat mensen die je hier eerder niet veel zag. Naar mijn idee wordt het eerder diverser.
[..]
Statistieken van achter de schermen inderdaad maar voor dit subforum niet zo geheim
Gemiddeld aantal views per dag over de afgelopen vier maanden
februari 8086
januari 6406
december 4045
november 5549
Daar zit gewoon een flinke stijgende lijn in en ja dat komt deels door een hard lopende SC maar dat verklaart zeker niet het gehele beeld.
De SC is een aardige constante factor, die trekt geen duizenden views extra natuurlijk, of half Nederland moet ineens mee zijn gaan lurken de afgelopen maand, maar lijkt me stug.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, er lopen nogal wat spambots rond in de SC die hoog in de dagelijkse post-statistieken staan. Die cijfers zijn nogal gekleurd natuurlijk
Je ma lurkt anders aan duizenden per maand.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De SC is een aardige constante factor, die trekt geen duizenden views extra natuurlijk, of half Nederland moet ineens mee zijn gaan lurken de afgelopen maand, maar lijkt me stug.
Ach, dat werd laatst toch ruim toegegeven door bepaalde users die voornamelijk in andere subforums posten? Gaat er ook om of het unieke views zijn of niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De SC is een aardige constante factor, die trekt geen duizenden views extra natuurlijk, of half Nederland moet ineens mee zijn gaan lurken de afgelopen maand, maar lijkt me stug.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ma lurkt anders aan duizenden per maand.
VS ook trouwens.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ma lurkt anders aan duizenden per maand.
Nu ga je me te diep in de techniek. Ik kan dit lijstje naar voren toveren maar dan houdt het opquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, dat werd laatst toch ruim toegegeven door bepaalde users die voornamelijk in andere subforums posten? Gaat er ook om of het unieke views zijn of niet.
Mamma JoaC schiet te hulp, waar?quote:
De SC, *snik*.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:52 schreef JoaC het volgende:
[..]
Mamma JoaC schiet te hulp, waar?
*pakt deegroller*
Schopje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:35 schreef Reya het volgende:
Dominee Hans Visser: "Veel pastores verwekten kinderen"
Heeft niets met POL te maken.
Doe eens wat aan die stalker...quote:
Ja het valt wel op, ik zeg enkel dat je overdrijft met 'ruzie zoeken' of je telefoonnummer willen ontfutselen. Bovendien is Erik wel op de hoogte van wat we vinden van dergelijke posts buiten de SC, zal het dus ook gewoon blijven verwijderen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef Bluesdude het volgende:
Ik reageer dus bewust niet in dat topic, want dat werkt ontwrichtend. Maar mening fokuser laat zich wel provoceren in een serieus topic .
VS.. jij ziet niet dat dit vaste hap .? Het is al de 7de keer dat hij jankie gaat doen met de sirene als hij mij signaleert. Dat is irritant, stalken en trollen. Dat moet een modje wel in de peiling houden.
Als ik niks zeg , valt het jou dan wel op?
wees realistisch.... het is ruziezoeken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het valt wel op, ik zeg enkel dat je overdrijft met 'ruzie zoeken' of je telefoonnummer willen ontfutselen. Bovendien is Erik wel op de hoogte van wat we vinden van dergelijke posts buiten de SC, zal het dus ook gewoon blijven verwijderen.
Och je kent Erik ook wel langer dan vandaag, het is meer jennen dan ruzie zoeken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wees realistisch.... het is ruziezoeken.
telefoonnummer is geintje maken, dat mag je overdrijven vinden
Is het mijn schuld dus ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef du_ke het volgende:
Het is extreem flauw allemaal maar dat je zo hapt maakt het voor hem aantrekkelijker om er mee door te gaan, dat is de ellende.
Niets is jouw schuld, we stellen jou juist in het gelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is het mijn schuld dus ?
Jullie moeten stalkers en trollers aanpakken en niet het slachtoffer de schuld geven.
Hij ontwricht de topics daarmee.. Ik kom alleen maar hier reageren.
Julllie hebben de vorige week ofzo een waarschuwing gegeven aan Eriksdr.
Wel.....
Hij trekt zich er geen moer van aan.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat het voor hem leuker is om er mee door te gaan omdat jij hapt. Zodra we het zien halen we het weg maar het loopt ook weer niet zodanig de spuigaten uit dat het een ban waard is wat mij betreft.quote:
ok....quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niets is jouw schuld, we stellen jou juist in het gelijk.
dat zal wel moeten dus... als hij jullie waarschuwingen blijft negeren..quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat het voor hem leuker is om er mee door te gaan omdat jij hapt. Zodra we het zien halen we het weg maar het loopt ook weer niet zodanig de spuigaten uit dat het een ban waard is wat mij betreft.
Stalken is het niet, hij weet gewoon dat je er op hapt en dat vind hij leuk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ok....
tot de volgende stalkactie dan..
Ja..... en dus ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stalken is het niet, hij weet gewoon dat je er op hapt en dat vind hij leuk.
Gewoon negeren, of stuur ons een DM, of plaats een TR wij verwijderen het sowieso wel als we 't zien.
Nee, maar het is zo sporadisch en incidenteel dat 't geen ban waard is, wat du_ke al zei.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja..... en dus ?
Hij mag dan zonder gevolgen gewoon doortrollen ?
Tot nu toe wel ..
Mijn laatste anonieme melding was 7 jaar geleden geloof ik. Ik heb daar geen zin in.
Het slachtoffer als dader. Linkse praktijken in POL!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is het mijn schuld dus ?
Jullie moeten stalkers en trollers aanpakken en niet het slachtoffer de schuld geven.
Hij ontwricht de topics daarmee.. Ik kom alleen maar hier reageren.
Julllie hebben de vorige week ofzo een waarschuwing gegeven aan Eriksdr.
Wel.....
Hij trekt zich er geen moer van aan.
Als ik via anonieme kliklijn reageer dan blijft hij nog steeds doorgaan, lijkt me .
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |