Jij hoort schattig en lief te zijn, niet over die dingen te pratenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik em niet heb, dat is toch niet te veel informatie?
Ik vraag me af: moet zo'n ding schattig zijn?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze: http://www.pabo.nl/produc(...)ize=00&item_color=02
Hij is best schattig.
Hard zo hard.quote:
Is leuk hoor, hij zit ook in een schattig doosje.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vraag me af: moet zo'n ding schattig zijn?
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Wacht je nou tot iemand zegt; dan moet je hem aaien?![]()
![]()
Een vinger?quote:Deze mooie minivibrator met bloemenpatroon is een ideale reispartner: extra stil, waterproof, bedienbaar met één vinger en voorzien van 2 standen voor vibratie en stimulatie. Benodigd aantal batterijen: 1.
Pun intended?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is leuk hoor, hij zit ook in een schattig doosje.
Godver.quote:
We geven je wel een cadeaubonquote:Op maandag 2 januari 2012 23:43 schreef arachide. het volgende:
Wie koopt dat ding van Loka voor mijn verjaardag?
Dat is een kind, die ander is tenminste een vrouwquote:
Alleen als ik 'm persoonlijk mag gevenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:43 schreef arachide. het volgende:
Je hebt mij tochquote:Op maandag 2 januari 2012 23:43 schreef arachide. het volgende:
Wanneer is je verjaardag?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:43 schreef arachide. het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen als ik 'm persoonlijk mag gevenop je mag testen
Aan de bovenkant kun je hem op vibreren zetten. Wel zo handig om dat met je vinger te doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe? Kan je die er omheen zetten ofzo?
Amen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zij is niet lief, zij is echt super lekker en geil
Je begint echt humor te ontwikkelenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Wacht je nou tot iemand zegt; dan moet je hem aaien?![]()
![]()
Ik wilde niet gaan fappen deze week. Je maakt het me moeilijk, Sinji...quote:
? Maar zit hij nou om je vinger heen of moet je hem echt goed ''tegenhouden'' Bij wijze van spreken, lijkt mij wel chill kan je zo een trildingetje om je vinger heen doenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan de bovenkant kun je hem op vibreren zetten. Wel zo handig om dat met je vinger te doen.
Zo'n vibrator is niets jongun. Neem mijn lul, die kan pulseren en af en toe een stroomstoot geven zonder batterijen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan de bovenkant kun je hem op vibreren zetten. Wel zo handig om dat met je vinger te doen.
Ik was altijd al grappig toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je begint echt humor te ontwikkelenMijn stem heb je
Nou ja, zo klein is hij nu ook weer nietquote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Maar zit hij nou om je vinger heen of moet je hem echt goed ''tegenhouden'' Bij wijze van spreken, lijkt mij wel chill kan je zo een trildingetje om je vinger heen doen
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je in dit topic post en een meisje bent, denk ik.
Ik heb tekort aan het echte werk vanwege grote afstand, en vreemdgaan is geen optie.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zo'n vibrator is niets jongun. Neem mijn lul, die kan pulseren en af en toe een stroomstoot geven zonder batterijen.
Moet toch weten hoe dat ding werktquote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef Sinji het volgende:
Vanwaar je fascinatie voor die vibo kingtoppie?
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde niet gaan fappen deze week. Je maakt het me moeilijk, Sinji...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zo'n vibrator is niets jongun. Neem mijn lul, die kan pulseren en af en toe een stroomstoot geven zonder batterijen.
Zo'n ding moet je dus niet hebben zij heeft een grote , die om vinger ging is bij mij een keer bijna fout gegaan en heb die nooit meer gebruikt daarnaquote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Maar zit hij nou om je vinger heen of moet je hem echt goed ''tegenhouden'' Bij wijze van spreken, lijkt mij wel chill kan je zo een trildingetje om je vinger heen doen
Hoe gaat dat fout?!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zo'n ding moet je dus niet hebben zij heeft een grote , die om vinger ging is bij mij een keer bijna fout gegaan en heb die nooit meer gebruikt daarna
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef Sinji het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Hmm, de heerlijk slanke buik van mevrouw Alba.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]Dat is me toch echt te mager, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dah fack?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zo'n ding moet je dus niet hebben zij heeft een grote , die om vinger ging is bij mij een keer bijna fout gegaan en heb die nooit meer gebruikt daarna
Vooral dat laatste.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stomste in de reeks ontstane stelletje
Nouvelles met zichzelf
heloef en de walvis
Lokasenna met haar dildo
Heloef met zijn uitgeholde meloen
Waaromquote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet toch weten hoe dat ding werkt
Dat hoeft niet hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik zogenaamd op jou geil, geil jij zeker op mij.
Iets meer mag wel ja. Maar alsnog.quote:
Ehh? Hoequote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij glipte bijna van mijn vinger af en ik kreeg hem er dus bijna niet meer uit dus met andere woorden durex vinger ding gewoon echt niet doen. Ik zag mezelf al bijna bij de dokter zitten met zo'n stomme vibrator in mequote:
Of gewoon aan de binnenkant blijft zittenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh? HoeDat die vast blijft zitten ofzo? Haakt?
Juistem inderdaad dat dus , sinds dien maar gewoon de grotere vibrators dan dat stomme ding van durexquote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of gewoon aan de binnenkant blijft zitten
Moeilijk uithalen wel lijkt me.
Ik heb gehoord dat hij best vreemd is.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vond mijn laatste vriend ook al zo'n goede keuze
Zien ze regelmatig hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij glipte bijna van mijn vinger af en ik kreeg hem er dus bijna niet meer uit dus met andere woorden durex vinger ding gewoon echt niet doen. Ik zag mezelf al bijna bij de dokter zitten met zo'n stomme vibrator in me
Als vreemd gelijk staat aan omnomnomnomquote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij best vreemd is.
Hij schijnt best goed te zijn in bed, heb ik begrepen. Beter dan enkele andere users.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan kopen we maar een grote voor de hypothetische vriendin.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Juistem inderdaad dat dus , sinds dien maar gewoon de grotere vibrators dan dat stomme ding van durex
Hij heeft wel een goede smaak qua voetbal en vrouwen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die verhalen zullen best wel een egoboost zijn voor die jongen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij schijnt best goed te zijn in bed, heb ik begrepen. Beter dan enkele andere users.
Dat dan weer wel ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede smaak qua voetbal en vrouwen.
Ik zou het tof vinden als verjaardagscadeau.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kopen we maar een grote voor de hypothetische vriendin.
Welterusten!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
Jongens, ik ga mijn kussen verblijden met een nacht knuffelen![]()
Welterusten iedereen!
quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ben liever niet iemand die bij dat rijtje dus hoort want het is uhhh nogal genant
Wat? Wanneer ben je jarig?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het tof vinden als verjaardagscadeau.
Mensen, misschien nodig ik jullie wel uit rond 31 augustus, dan kan ik een verzameling beginnen
Ik voel je.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
Echt dat oversekst zijn is echt niet tof.
Op internet stond een keer zo'n verhaal van een gast die beweerde dat toen hij een klein jochie was die iets uit de kut van een (vriendin van?) zijn zus moest halen, want hij had nog kleine handjes, dus moest hij helpen van zijn zusquote:
Het gaat wel weer overquote:Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
Hehe, verkracht hem niet he. Trusten!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
Welterusten iedereen!
Wat een verhaalquote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Op internet stond een keer zo'n verhaal van een gast die beweerde dat toen hij een klein jochie was die iets uit de kut van een (vriendin van?) zijn zus moest halen, want hij had nog kleine handjes, dus moest hij helpen van zijn zus![]()
Ik wil mijn lul gewoon stoppen in alles wat vrouwelijk is, het is verschrikkelijk.quote:
'Alles' is een zeer angstaanjagend idee.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil mijn lul gewoon stoppen in alles wat vrouwelijk is, het is verschrikkelijk.
Nee, ben veel te bang dat ie dan 's nachts wegloopt om aangifte te gaan doenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hehe, verkracht hem niet he. Trusten!
Slaap lekker.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
Welterusten iedereen!
Het schijnt dat deze jongen een upgrade is.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die verhalen zullen best wel een egoboost zijn voor die jongen.
Geen last van.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |