quote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen als ik 'm persoonlijk mag gevenop je mag testen
Aan de bovenkant kun je hem op vibreren zetten. Wel zo handig om dat met je vinger te doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe? Kan je die er omheen zetten ofzo?
Amen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zij is niet lief, zij is echt super lekker en geil
Je begint echt humor te ontwikkelenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Wacht je nou tot iemand zegt; dan moet je hem aaien?![]()
![]()
Ik wilde niet gaan fappen deze week. Je maakt het me moeilijk, Sinji...quote:
? Maar zit hij nou om je vinger heen of moet je hem echt goed ''tegenhouden'' Bij wijze van spreken, lijkt mij wel chill kan je zo een trildingetje om je vinger heen doenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan de bovenkant kun je hem op vibreren zetten. Wel zo handig om dat met je vinger te doen.
Zo'n vibrator is niets jongun. Neem mijn lul, die kan pulseren en af en toe een stroomstoot geven zonder batterijen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan de bovenkant kun je hem op vibreren zetten. Wel zo handig om dat met je vinger te doen.
Ik was altijd al grappig toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je begint echt humor te ontwikkelenMijn stem heb je
Nou ja, zo klein is hij nu ook weer nietquote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Maar zit hij nou om je vinger heen of moet je hem echt goed ''tegenhouden'' Bij wijze van spreken, lijkt mij wel chill kan je zo een trildingetje om je vinger heen doen
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je in dit topic post en een meisje bent, denk ik.
Ik heb tekort aan het echte werk vanwege grote afstand, en vreemdgaan is geen optie.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zo'n vibrator is niets jongun. Neem mijn lul, die kan pulseren en af en toe een stroomstoot geven zonder batterijen.
Moet toch weten hoe dat ding werktquote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef Sinji het volgende:
Vanwaar je fascinatie voor die vibo kingtoppie?
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde niet gaan fappen deze week. Je maakt het me moeilijk, Sinji...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zo'n vibrator is niets jongun. Neem mijn lul, die kan pulseren en af en toe een stroomstoot geven zonder batterijen.
Zo'n ding moet je dus niet hebben zij heeft een grote , die om vinger ging is bij mij een keer bijna fout gegaan en heb die nooit meer gebruikt daarnaquote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Maar zit hij nou om je vinger heen of moet je hem echt goed ''tegenhouden'' Bij wijze van spreken, lijkt mij wel chill kan je zo een trildingetje om je vinger heen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |