Thanks!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:25 schreef Drommeldaris het volgende:
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.php
ewwwwwwwwquote:Op maandag 2 januari 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Aight, bier is best een goede combi met melk.
Oke, grootste turn off everrrrquote:Op maandag 2 januari 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:
maar pls zo stemmen want ik wil slapen
Ik denk dat dat pas later deze week zal gebeurenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:
wat slapen? Nee hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat pas later deze week zal gebeuren
Waarom zou je daar op wachten?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:
http://tinychat.com/avnzmgquote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar de TC, ik wil mensen kijken
avnzmgquote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar de TC, ik wil mensen kijken
Dat stemmen natuurlijk.quote:
Ik wacht niet zo zeer op t stemmen, ik chat met bartje maar die reageert traag, dus dacht eea te combinerenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou je daar op wachten?Dat gebeurd toch niet allemaal in 1 nacht.
Wat had je in gedachten, misschien leg ik wel bijquote:Op maandag 2 januari 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat stemmen natuurlijk.
Niet zo bijdehand hoor, anders koop ik Detroit om om ervoor te zorgen dat je volgende week pas kan slapen
Mijn pogingen om meisjes te intimideren werken ook nooitquote:Op maandag 2 januari 2012 23:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten, misschien leg ik wel bij
Muchas gracias! Ik wens jou niets minder Straniquote:Op maandag 2 januari 2012 23:29 schreef Strani het volgende:
Twee nominaties waarvan 1 in een categorie die ik toch liever niet win..nou ja, het kan slechter.
Trouwens Sinji, gelukkig 2012 jongen!
Moet je me ook niet intimideren met een lekkere ventquote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn pogingen om meisjes te intimideren werken ook nooit![]()
Ik geef dat alfa-male zijn maar op
Je mag toch geen foto's uitwisselen van derden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Heeft iemand een pic van Chipszak (?) voor mij? Veel over gehoord, nu ben ik ook wel benieuwd. In FoBo staat niks.
Doe zoals ik. Word omega-malequote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn pogingen om meisjes te intimideren werken ook nooit![]()
Ik geef dat alfa-male zijn maar op
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Blijkbaar zijn ik en mijn dildo en stom stel
Waarom worden wij deelgenoot hiervan?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Nee hoor, ik snapte het welquote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Omega. De laatste.
Het ligt aan mijn humor. Ik weet het
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand nomineerde ons.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarom worden wij deelgenoot hiervan?
Ik zou me meer zorgen maken over wat iemand uit dit topic met newbie wil doen, aan de laatste aanwinst op die lijst te zien.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Dat was ik zelfquote:Op maandag 2 januari 2012 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over wat iemand uit dit topic met newbie wil doen, aan de laatste aanwinst op die lijst te zien.
Pics van je dildo.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen een vibo, dus de nominatie slaat nergens op.
Pics van je vibo.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen vibo.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No shit.quote:
je verpest zijn fantasie van jou en een vibratorquote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik em niet heb, dat is toch niet te veel informatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |