quote:Op maandag 2 januari 2012 23:13 schreef Capstan het volgende:
En toch zou blijkbaar niemand mij doen...hoe moet dat nu
Mylifeisgrey?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
wie was degene die steeds poezenplaatjes ging posten overigens ??
Je kunt mij daar wel in zetten, maar ben voor m'n gevoel niet echt verandert...behalve dan dat ik niet meer zo snel hap als toenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
Ik ben in de categorie "User die meest veranderd is op forum" heel erg alleenWie moet ook genomineerd worden?
Ik ben wel veranderd.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
Ik ben in de categorie "User die meest veranderd is op forum" heel erg alleenWie moet ook genomineerd worden?
DATR WAS FIREFLY.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef formerjellybean het volgende:
Er was iemand die was aan het discusseren en iedereen werd er een beetje gek van en toen ging die poezenplaatjes posten . Was dat den Wauwelaar ??
Oja, dat is de enige categorie waar ik wel kans zou maken. Kerstkaartenskills.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jouw kerstkaart verslaat iedereen sowieso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me jelly.#TeamMiley
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef arachide. het volgende:
Je geilt me nu op... Tis wat met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me jelly.
Rustig aan.
So randomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me jelly.
Ik voel je pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me jelly.![]()
Het doet me niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me jelly.![]()
Ik sta er ook niet in, dont worry.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
23
- Murdera
- ChipsZak.
- benzin
- moneyfornothing
- Drommeldaris
- Sinosappel
- -Nouvelles
- -Strawberry-
- heloef
- Tijnbrein
- Bartholomeus
- Detroit
- Kingtoppie
- Newbie114
- Myraela
- Cactus
- palawan
- MLIG
- faxie
- Cassandra87
- Joysa
- lanterfanteraar
- Capstan
Ik voel me een beetje buitengesloten.
Ja, ik sta er ook tussen. Tijn, wil je dat latenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
23
- Murdera
- ChipsZak.
- benzin
- moneyfornothing
- Drommeldaris
- Sinosappel
- -Nouvelles
- -Strawberry-
- heloef
- Tijnbrein
- Bartholomeus
- Detroit
- Kingtoppie
- Newbie114
- Myraela
- Cactus
- palawan
- MLIG
- faxie
- Cassandra87
- Joysa
- lanterfanteraar
- Capstan
Tijnbrein nomineerd mee, die zou iedereen doenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
23
- Murdera
- ChipsZak.
- benzin
- moneyfornothing
- Drommeldaris
- Sinosappel
- -Nouvelles
- -Strawberry-
- heloef
- Tijnbrein
- Bartholomeus
- Detroit
- Kingtoppie
- Newbie114
- Myraela
- Cactus
- palawan
- MLIG
- faxie
- Cassandra87
- Joysa
- lanterfanteraar
- Capstan
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
- Iedereen behalve kaneelstokje
Toegevoegdquote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
ha capstan je naam staat er tussenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
23
- Murdera
- ChipsZak.
- benzin
- moneyfornothing
- Drommeldaris
- Sinosappel
- -Nouvelles
- -Strawberry-
- heloef
- Tijnbrein
- Bartholomeus
- Detroit
- Kingtoppie
- Newbie114
- Myraela
- Cactus
- palawan
- MLIG
- faxie
- Cassandra87
- Joysa
- lanterfanteraar
- Capstan
Ik ook broeder.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
23
- Murdera
- ChipsZak.
- benzin
- moneyfornothing
- Drommeldaris
- Sinosappel
- -Nouvelles
- -Strawberry-
- heloef
- Tijnbrein
- Bartholomeus
- Detroit
- Kingtoppie
- Newbie114
- Myraela
- Cactus
- palawan
- MLIG
- faxie
- Cassandra87
- Joysa
- lanterfanteraar
- Capstan
Sinji staat er ook niet tussen en hij heeft een 6-pack.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
23
- Murdera
- ChipsZak.
- benzin
- moneyfornothing
- Drommeldaris
- Sinosappel
- -Nouvelles
- -Strawberry-
- heloef
- Tijnbrein
- Bartholomeus
- Detroit
- Kingtoppie
- Newbie114
- Myraela
- Cactus
- palawan
- MLIG
- faxie
- Cassandra87
- Joysa
- lanterfanteraar
- Capstan
Ach, ik sta er ook niet eens bij. En wie is chipzaks??quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
23
- Murdera
- ChipsZak.
- benzin
- moneyfornothing
- Drommeldaris
- Sinosappel
- -Nouvelles
- -Strawberry-
- heloef
- Tijnbrein
- Bartholomeus
- Detroit
- Kingtoppie
- Newbie114
- Myraela
- Cactus
- palawan
- MLIG
- faxie
- Cassandra87
- Joysa
- lanterfanteraar
- Capstan
Hoe weet je datquote:Op maandag 2 januari 2012 23:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Sinji staat er ook niet tussen en hij heeft een 6-pack.
Wil ik weten wie dat alsnog gedaan heeft?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ha capstan je naam staat er tussen
Myraela vind het alleen maar tof omdat zij ook genomineerd is als mogelijk antwoord op een paar vragenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wiens idee het was, maar tof plan wel, zo'n lijst.
Stefan heeft hem gemaakt iigquote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wiens idee het was, maar tof plan wel, zo'n lijst.
Het schijnt een fraai zakje te zijn. Maar ik ken haar ook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet of ik iemand zou doen die chipszak heet
Wie is je vrouw?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:24 schreef Strani het volgende:
Ik sta niet op de lijst omdat iedereen bang is voor m'n vrouw denk ik.
En terecht.
Knapste FOK!meisje.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet of ik iemand zou doen die chipszak heet
Uiteraard.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Myraela vind het alleen maar tof omdat zij ook genomineerd is als mogelijk antwoord op een paar vragen
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.phpquote:Op maandag 2 januari 2012 23:24 schreef Strani het volgende:
Wat was die link ook al weer van de verkiezing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |