Iedereen zou Murdera doen denk ik. Heeft ie in zijn zak zitten, deze award.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door Cassandra denk ik.
Ik zou kingtoppie doen. En heloef. En murdera.
Gedaan.quote:
Dan zit je niet meer alleen thuis op oudjaarsavondquote:Op maandag 2 januari 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen zou Murdera doen denk ik. Heeft ie in zijn zak zitten, deze award.
Iemand zou mij willen versieren.
Die objecten zijn gewoon objecten net als in de rest van PHP. Oftewel, dingen als de naam zijn een eigenschap op dat object toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik laad het XML object in via simpleXML, zit volgens mij geen sorteermogelijkheid bij in. Maar als ik een andere xml parser zou pakken zou het wel kunnen.
Hoe wist jij dat ik je daar voor zou nomineren?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik vind dat ik met deze post wel een nominatie voor 'grootste zeurpiet' verdiend heb
Ach, dat is niet zo'n probleem.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zit je niet meer alleen thuis op oudjaarsavond
Daarom, 'respect' klinkt dan veel beter.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar het staat ook stom want dan verteld iemand ooh ik lig in het ziekenhuis want ik heb een ongeluk gehad en er zijn dan mensen die het liken
Mjah kheb net al wat artikelen gevonden over simpleXML sort met usort. Maar dat gaat em nu niet worden zo laat denk ik xDquote:Op maandag 2 januari 2012 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Die objecten zijn gewoon objecten net als in de rest van PHP. Oftewel, dingen als de naam zijn een eigenschap op dat object toch?
Met http://nl3.php.net/usort usort kun je een functie meegeven als callback die de twee beoordelingen vergelijkt
In 'grootste zeurpiet', 'user die we gaan vergeten' en 'user die eigenlijk geen man is'quote:
Ik mag nietquote:Op maandag 2 januari 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat is niet zo'n probleem.
Wie wil mij versieren?
Omdat je klaagt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
In 'grootste zeurpiet', 'user die we gaan vergeten' en 'user die eigenlijk geen man is'
Vanwaar deze haat?
Ik heb je genomineerd. Maar wel als minibeer.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
In 'grootste zeurpiet', 'user die we gaan vergeten' en 'user die eigenlijk geen man is'
Vanwaar deze haat?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |