Mfn is iets te baas om schattig te zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:34 schreef Sinji het volgende:
Anyway, money vind ik wel schattig. Zo achter haar dekens [ afbeelding ]
Ik heb jou gemist geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2012 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Loka heeft mij wel gezien op tc
waarom cactus niet meer trouwens?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cassandra en Straw heb ik gezien. Cactus, Moonwalk en Heathcliff posten niet meer hier.
Alleen former dus.
En te lekker.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mfn is iets te baas om schattig te zijn.
Was er vandaag nog.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom Heathcliff niet meer ???
Och dat is toch simpel doodsbang dat haar foto hier gepost was.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet. Ze vond het ineens stom hier ofzo. Het klonk kinderachtig.
Heathcliff was er geloof ik vandaag nogquote:Op maandag 2 januari 2012 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom Heathcliff niet meer ???
Ik heb haar foto gesavedquote:Op maandag 2 januari 2012 22:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Och dat is toch simpel doodsbang dat haar foto hier gepost was.
Dat was haar foto niet hoor. Ik heb haar echt gezien.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Was iemand daarmee aan het dreigen dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat jij er uit ziet zoals je UI.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moeilijke keuze.
Ik ga dan denk ik toch voor Benzin.
Dat ging toch over Cactus?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat was haar foto niet hoor. Ik heb haar echt gezien.
Klein beetje, mijn pony is schuiner.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat jij er uit ziet zoals je UI.
In dat geval, ben jij het meest schattig.
Ze ziet er ook ongeveer zo uit trouwensquote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat jij er uit ziet zoals je UI.
In dat geval, ben jij het meest schattig.
Mooi welquote:
Kawaiiquote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klein beetje, mijn pony is schuiner.Meer een lok.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moeilijke keuze.
Ik ga dan denk ik toch voor Benzin.
quote:
Nou ja, zij was hier ook vooral om lollig te doen, als er iemand niet mocht zeuren over de kinderachtigheid van de reeks was zij het welquote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef ook_gek het volgende:
nou ja het was ook opeens een kinder speeltuin hier ja.
en de foto, tja ze heeft hem er zelf op gezet.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hebt haar gezien? Waar?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze ziet er ook ongeveer zo uit trouwens
Komt door 't subtiteltje he, sinds SC zijn alle remmen los.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Toepasselijk woordquote:
tja ieder zo zijn / haar eigen ding.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, zij was hier ook vooral om lollig te doen, als er iemand niet mocht zeuren over de kinderachtigheid van de reeks was zij het wel
fuuuck, die heb ik nog steeds niet gezienquote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Def P.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
"..en het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet"
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, volgens cactus was ze het niet, vervolgens weer wel, en toen weer niet en toen was het een testquote:Op maandag 2 januari 2012 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was iemand daarmee aan het dreigen dan?
trustenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga slapen
Slaap lekker lieve allemaal
Weltruste!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga slapen
Die heb ik gemist dan. Maar foto's mogen volgens mij niet zomaar gepost worden door andere users, dus die angst is een beetje ongegrond.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Je kan mensen zelf toevoegen hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:43 schreef -Nouvelles het volgende:
User door wie je je zou laten nemen. Doe Benzin en Heloef daar ook bij dan.
Overigens moeten er meer bij liefste users.
Nee dit ging via PM.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zag 'n foto, maar dat was zij toch niet? Of was dat weer een andere foto?
Heel triest ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, volgens cactus was ze het niet, vervolgens weer wel, en toen weer niet en toen was het een test... raar verhaal.
Oh, dat vond ze mij weer niet interessant genoeg om die foto te sturen. Had ik van haar ook niet anders verwachtquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga slapen
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef -Nouvelles het volgende:
OH! Ik wilde Former bij users die niets weten doen, heeft eimand al gedaan.
hihiquote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn naam is in dit geval dus ook haas en ik weet van niets
dat zegt eigenlijk ook alleen maar dat je een leven naast fok hebtquote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
Ja mij ontgaat een boel en ik kan daar heel eerlijk gezegd niet zo mee zitten
Knowledge is powerquote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
Ja mij ontgaat een boel en ik kan daar heel eerlijk gezegd niet zo mee zitten
oh want?quote:
Inderdaad je voordoen als een ander, zeg dan ik post geen foto's,quote:
Ignorance is soms heerlijk rustig voornamelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 22:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Knowledge is power
Maar daartegenover..
Ignorance is bliss
Het ging ook over ''potentieël'', over een maandje sta ik er ook niet meer in met sinosquote:
Voeg dan zelf even toequote:
Nee, leukste in de reeks ontstaan stelletjequote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het ging ook over ''potentieël'', over een maandje sta ik er ook niet meer in met sinos
MeraViglioSa, ze zijn niet meer samen...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Voeg dan zelf even toe
Weet iemand uit zijn hoofd wie ook alweer degene was die met Techno een relatie kreeg en of die nog samen zijn?
Ow lolquote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, leukste in de reeks ontstaan stelletje
Ik vind het alleen vervelend omdat een minderheid dat heeft (bij mij althans). Dan wen je er niet zo snel aan.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:49 schreef formerjellybean het volgende:
Oh en ik begin te wennen aan de tijdslijn bij FacebookIk kan niet zo heel goed tegen veranderingen dan raak ik een beetje van slag
Mera en nee ze zijn niet meer samen , ze was hier een poosje terugquote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Voeg dan zelf even toe
Weet iemand uit zijn hoofd wie ook alweer degene was die met Techno een relatie kreeg en of die nog samen zijn?
Vragen die onder de 0 qua beoordeling komen, en lege worden weggehaald.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef -Nouvelles het volgende:
Grappig. Gaan dr nog vragen die niet worden ingevuld weggehaald worden.
Kunnen de vragen gesorteerd op beoordeling worden weergegeven?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vragen die onder de 0 qua beoordeling komen, en lege worden weggehaald.
Die tijdslijn wordt toch definitief op 9 januari? Dat is de enige reden dat ik hem alvast genomen heb.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vervelend omdat een minderheid dat heeft (bij mij althans). Dan wen je er niet zo snel aan.
Ik was nieuwsgierig en toen kon ik dus niet meer terug en bijna niemand heeft bij hij mij ook nog, en ik kon niet meer terug en eerst was het schelden en niet leuk knopje willenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vervelend omdat een minderheid dat heeft (bij mij althans). Dan wen je er niet zo snel aan.
Atm niet, ik geef het weer op volgorde van de xmlquote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Kunnen de vragen gesorteerd op beoordeling worden weergegeven?
Echt waar? Kut, ik vind het maar niks.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Die tijdslijn wordt toch definitief op 9 januari? Dat is de enige reden dat ik hem alvast genomen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |