Hoe gaat dat fout?!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zo'n ding moet je dus niet hebben zij heeft een grote , die om vinger ging is bij mij een keer bijna fout gegaan en heb die nooit meer gebruikt daarna
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef Sinji het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Hmm, de heerlijk slanke buik van mevrouw Alba.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]Dat is me toch echt te mager, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dah fack?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zo'n ding moet je dus niet hebben zij heeft een grote , die om vinger ging is bij mij een keer bijna fout gegaan en heb die nooit meer gebruikt daarna
Vooral dat laatste.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stomste in de reeks ontstane stelletje
Nouvelles met zichzelf
heloef en de walvis
Lokasenna met haar dildo
Heloef met zijn uitgeholde meloen
Waaromquote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet toch weten hoe dat ding werkt
Dat hoeft niet hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik zogenaamd op jou geil, geil jij zeker op mij.
Iets meer mag wel ja. Maar alsnog.quote:
Ehh? Hoequote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij glipte bijna van mijn vinger af en ik kreeg hem er dus bijna niet meer uit dus met andere woorden durex vinger ding gewoon echt niet doen. Ik zag mezelf al bijna bij de dokter zitten met zo'n stomme vibrator in mequote:
Of gewoon aan de binnenkant blijft zittenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh? HoeDat die vast blijft zitten ofzo? Haakt?
Juistem inderdaad dat dus , sinds dien maar gewoon de grotere vibrators dan dat stomme ding van durexquote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of gewoon aan de binnenkant blijft zitten
Moeilijk uithalen wel lijkt me.
Ik heb gehoord dat hij best vreemd is.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vond mijn laatste vriend ook al zo'n goede keuze
Zien ze regelmatig hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij glipte bijna van mijn vinger af en ik kreeg hem er dus bijna niet meer uit dus met andere woorden durex vinger ding gewoon echt niet doen. Ik zag mezelf al bijna bij de dokter zitten met zo'n stomme vibrator in me
Als vreemd gelijk staat aan omnomnomnomquote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij best vreemd is.
Hij schijnt best goed te zijn in bed, heb ik begrepen. Beter dan enkele andere users.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij best vreemd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |