Mfn is iets te baas om schattig te zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:34 schreef Sinji het volgende:
Anyway, money vind ik wel schattig. Zo achter haar dekens [ afbeelding ]
Ik heb jou gemist geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2012 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Loka heeft mij wel gezien op tc
waarom cactus niet meer trouwens?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cassandra en Straw heb ik gezien. Cactus, Moonwalk en Heathcliff posten niet meer hier.
Alleen former dus.
En te lekker.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mfn is iets te baas om schattig te zijn.
Was er vandaag nog.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom Heathcliff niet meer ???
Och dat is toch simpel doodsbang dat haar foto hier gepost was.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet. Ze vond het ineens stom hier ofzo. Het klonk kinderachtig.
Heathcliff was er geloof ik vandaag nogquote:Op maandag 2 januari 2012 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom Heathcliff niet meer ???
Ik heb haar foto gesavedquote:Op maandag 2 januari 2012 22:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Och dat is toch simpel doodsbang dat haar foto hier gepost was.
Dat was haar foto niet hoor. Ik heb haar echt gezien.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Was iemand daarmee aan het dreigen dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat jij er uit ziet zoals je UI.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moeilijke keuze.
Ik ga dan denk ik toch voor Benzin.
Dat ging toch over Cactus?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat was haar foto niet hoor. Ik heb haar echt gezien.
Klein beetje, mijn pony is schuiner.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat jij er uit ziet zoals je UI.
In dat geval, ben jij het meest schattig.
Ze ziet er ook ongeveer zo uit trouwensquote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat jij er uit ziet zoals je UI.
In dat geval, ben jij het meest schattig.
Mooi welquote:
Kawaiiquote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klein beetje, mijn pony is schuiner.Meer een lok.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moeilijke keuze.
Ik ga dan denk ik toch voor Benzin.
quote:
Nou ja, zij was hier ook vooral om lollig te doen, als er iemand niet mocht zeuren over de kinderachtigheid van de reeks was zij het welquote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef ook_gek het volgende:
nou ja het was ook opeens een kinder speeltuin hier ja.
en de foto, tja ze heeft hem er zelf op gezet.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hebt haar gezien? Waar?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze ziet er ook ongeveer zo uit trouwens
Komt door 't subtiteltje he, sinds SC zijn alle remmen los.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Toepasselijk woordquote:
tja ieder zo zijn / haar eigen ding.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, zij was hier ook vooral om lollig te doen, als er iemand niet mocht zeuren over de kinderachtigheid van de reeks was zij het wel
fuuuck, die heb ik nog steeds niet gezienquote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Def P.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
"..en het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet"
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, volgens cactus was ze het niet, vervolgens weer wel, en toen weer niet en toen was het een testquote:Op maandag 2 januari 2012 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was iemand daarmee aan het dreigen dan?
trustenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga slapen
Slaap lekker lieve allemaal
Weltruste!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga slapen
Die heb ik gemist dan. Maar foto's mogen volgens mij niet zomaar gepost worden door andere users, dus die angst is een beetje ongegrond.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Je kan mensen zelf toevoegen hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:43 schreef -Nouvelles het volgende:
User door wie je je zou laten nemen. Doe Benzin en Heloef daar ook bij dan.
Overigens moeten er meer bij liefste users.
Nee dit ging via PM.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zag 'n foto, maar dat was zij toch niet? Of was dat weer een andere foto?
Heel triest ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, volgens cactus was ze het niet, vervolgens weer wel, en toen weer niet en toen was het een test... raar verhaal.
Oh, dat vond ze mij weer niet interessant genoeg om die foto te sturen. Had ik van haar ook niet anders verwachtquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga slapen
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef -Nouvelles het volgende:
OH! Ik wilde Former bij users die niets weten doen, heeft eimand al gedaan.
hihiquote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn naam is in dit geval dus ook haas en ik weet van niets
dat zegt eigenlijk ook alleen maar dat je een leven naast fok hebtquote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
Ja mij ontgaat een boel en ik kan daar heel eerlijk gezegd niet zo mee zitten
Knowledge is powerquote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
Ja mij ontgaat een boel en ik kan daar heel eerlijk gezegd niet zo mee zitten
oh want?quote:
Inderdaad je voordoen als een ander, zeg dan ik post geen foto's,quote:
Ignorance is soms heerlijk rustig voornamelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 22:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Knowledge is power
Maar daartegenover..
Ignorance is bliss
Het ging ook over ''potentieël'', over een maandje sta ik er ook niet meer in met sinosquote:
Voeg dan zelf even toequote:
Nee, leukste in de reeks ontstaan stelletjequote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het ging ook over ''potentieël'', over een maandje sta ik er ook niet meer in met sinos
MeraViglioSa, ze zijn niet meer samen...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Voeg dan zelf even toe
Weet iemand uit zijn hoofd wie ook alweer degene was die met Techno een relatie kreeg en of die nog samen zijn?
Ow lolquote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, leukste in de reeks ontstaan stelletje
Ik vind het alleen vervelend omdat een minderheid dat heeft (bij mij althans). Dan wen je er niet zo snel aan.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:49 schreef formerjellybean het volgende:
Oh en ik begin te wennen aan de tijdslijn bij FacebookIk kan niet zo heel goed tegen veranderingen dan raak ik een beetje van slag
Mera en nee ze zijn niet meer samen , ze was hier een poosje terugquote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Voeg dan zelf even toe
Weet iemand uit zijn hoofd wie ook alweer degene was die met Techno een relatie kreeg en of die nog samen zijn?
Vragen die onder de 0 qua beoordeling komen, en lege worden weggehaald.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef -Nouvelles het volgende:
Grappig. Gaan dr nog vragen die niet worden ingevuld weggehaald worden.
Kunnen de vragen gesorteerd op beoordeling worden weergegeven?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vragen die onder de 0 qua beoordeling komen, en lege worden weggehaald.
Die tijdslijn wordt toch definitief op 9 januari? Dat is de enige reden dat ik hem alvast genomen heb.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vervelend omdat een minderheid dat heeft (bij mij althans). Dan wen je er niet zo snel aan.
Ik was nieuwsgierig en toen kon ik dus niet meer terug en bijna niemand heeft bij hij mij ook nog, en ik kon niet meer terug en eerst was het schelden en niet leuk knopje willenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vervelend omdat een minderheid dat heeft (bij mij althans). Dan wen je er niet zo snel aan.
Atm niet, ik geef het weer op volgorde van de xmlquote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Kunnen de vragen gesorteerd op beoordeling worden weergegeven?
Echt waar? Kut, ik vind het maar niks.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Die tijdslijn wordt toch definitief op 9 januari? Dat is de enige reden dat ik hem alvast genomen heb.
iddquote:Op maandag 2 januari 2012 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
En nog steeds weigeren ze ons een niet leuk knopje
Vind ik wel beter.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
En nog steeds weigeren ze ons een niet leuk knopje
Door die grote jetsers van je.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoe weten jullie dat ik een vrouw ben..
Ik weet niet hoe hackerig je code is en hoe je het hebt opgebouwd, maar als je de xml "parsed" naar objecten dan kun je dat voordat je dat met een foreach-lus weergeeft eerst sorteren toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Atm niet, ik geef het weer op volgorde van de xml
Ik vind de naam 'respect' die Hyves gebruikt wel beter. Ik heb weleens de neiging om op een negatief bericht op like te drukken, respect is dan een beter woordquote:
Dan heb ik er een dagtaak bijquote:Op maandag 2 januari 2012 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
Zodra die knop komt ga ik los , dan ga ik alles wat ik niet leuk vind , dus niet leuk vinden gewoon omdat het kan
Ik laad het XML object in via simpleXML, zit volgens mij geen sorteermogelijkheid bij in. Maar als ik een andere xml parser zou pakken zou het wel kunnen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hackerig je code is en hoe je het hebt opgebouwd, maar als je de xml "parsed" naar objecten dan kun je dat voordat je dat met een foreach-lus weergeeft eerst sorteren toch?
Waarschijnlijk heb je het niet zo mooi geschreven, want dat doe ik ook niet als ik zo snel zoiets maak. (En ik heb daar altijd spijt van)
steek die maar in je zakquote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben genomineerd in 'user die je zou doen'
Whutwhathuh
Door Cassandra denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben genomineerd in 'user die je zou doen'
Whutwhathuh
Ja maar het staat ook stom want dan verteld iemand ooh ik lig in het ziekenhuis want ik heb een ongeluk gehad en er zijn dan mensen die het likenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind de naam 'respect' die Hyves gebruikt wel beter. Ik heb weleens de neiging om op een negatief bericht op like te drukken, respect is dan een beter woord
Quartet!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door Cassandra denk ik.
Ik zou kingtoppie doen. En heloef. En murdera.
Iedereen zou Murdera doen denk ik. Heeft ie in zijn zak zitten, deze award.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door Cassandra denk ik.
Gedaan.quote:
Dan zit je niet meer alleen thuis op oudjaarsavondquote:Op maandag 2 januari 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen zou Murdera doen denk ik. Heeft ie in zijn zak zitten, deze award.
Iemand zou mij willen versieren.
Die objecten zijn gewoon objecten net als in de rest van PHP. Oftewel, dingen als de naam zijn een eigenschap op dat object toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik laad het XML object in via simpleXML, zit volgens mij geen sorteermogelijkheid bij in. Maar als ik een andere xml parser zou pakken zou het wel kunnen.
Hoe wist jij dat ik je daar voor zou nomineren?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik vind dat ik met deze post wel een nominatie voor 'grootste zeurpiet' verdiend heb
Ach, dat is niet zo'n probleem.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zit je niet meer alleen thuis op oudjaarsavond
Daarom, 'respect' klinkt dan veel beter.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar het staat ook stom want dan verteld iemand ooh ik lig in het ziekenhuis want ik heb een ongeluk gehad en er zijn dan mensen die het liken
Mjah kheb net al wat artikelen gevonden over simpleXML sort met usort. Maar dat gaat em nu niet worden zo laat denk ik xDquote:Op maandag 2 januari 2012 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Die objecten zijn gewoon objecten net als in de rest van PHP. Oftewel, dingen als de naam zijn een eigenschap op dat object toch?
Met http://nl3.php.net/usort usort kun je een functie meegeven als callback die de twee beoordelingen vergelijkt
In 'grootste zeurpiet', 'user die we gaan vergeten' en 'user die eigenlijk geen man is'quote:
Ik mag nietquote:Op maandag 2 januari 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat is niet zo'n probleem.
Wie wil mij versieren?
Omdat je klaagt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
In 'grootste zeurpiet', 'user die we gaan vergeten' en 'user die eigenlijk geen man is'
Vanwaar deze haat?
Ik heb je genomineerd. Maar wel als minibeer.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
In 'grootste zeurpiet', 'user die we gaan vergeten' en 'user die eigenlijk geen man is'
Vanwaar deze haat?
quote:
Daar kan ik mee levenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb je genomineerd. Maar wel als minibeer.
I know maar hij staat bij vergetenquote:
Weten fokkers nou nog niet waar het fobo knopje zit:Pquote:Op maandag 2 januari 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er uit ziet
Kudo's voor de egoboost.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door Cassandra denk ik.
Mijn man doet mij sowieso wel, dat hoeft ie niet op de lijst te zettenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bel je man op om te vragen of hij je erbij wilt zetten.
En hij is niet eens van mij.quote:
Barbussequote:Op maandag 2 januari 2012 23:08 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoe heet die kerel ook alweer die in het buitenland woont?
El Matador?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:08 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoe heet die kerel ook alweer die in het buitenland woont?
Strani, El Matadorquote:
Ow je bent niet echt lelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 23:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Weten fokkers nou nog niet waar het fobo knopje zit:P
het zit je dwarsquote:Op maandag 2 januari 2012 23:10 schreef heloef het volgende:
Okee ik wil weten wie mij voorspelbaar noemt?
Ja en ik ben benieuwd.quote:
Nee, ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
eerst volgende ter ontmaagding: CAPSTAN! met hoofdletters. Zelfnominatie?
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:13 schreef Capstan het volgende:
En toch zou blijkbaar niemand mij doen...hoe moet dat nu
Mylifeisgrey?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
wie was degene die steeds poezenplaatjes ging posten overigens ??
Je kunt mij daar wel in zetten, maar ben voor m'n gevoel niet echt verandert...behalve dan dat ik niet meer zo snel hap als toenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
Ik ben in de categorie "User die meest veranderd is op forum" heel erg alleenWie moet ook genomineerd worden?
Ik ben wel veranderd.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
Ik ben in de categorie "User die meest veranderd is op forum" heel erg alleenWie moet ook genomineerd worden?
DATR WAS FIREFLY.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef formerjellybean het volgende:
Er was iemand die was aan het discusseren en iedereen werd er een beetje gek van en toen ging die poezenplaatjes posten . Was dat den Wauwelaar ??
Oja, dat is de enige categorie waar ik wel kans zou maken. Kerstkaartenskills.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jouw kerstkaart verslaat iedereen sowieso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me jelly.#TeamMiley
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef arachide. het volgende:
Je geilt me nu op... Tis wat met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me jelly.
Rustig aan.
So randomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me jelly.
Ik voel je pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me jelly.![]()
Het doet me niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me jelly.![]()
Ik sta er ook niet in, dont worry.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
23
- Murdera
- ChipsZak.
- benzin
- moneyfornothing
- Drommeldaris
- Sinosappel
- -Nouvelles
- -Strawberry-
- heloef
- Tijnbrein
- Bartholomeus
- Detroit
- Kingtoppie
- Newbie114
- Myraela
- Cactus
- palawan
- MLIG
- faxie
- Cassandra87
- Joysa
- lanterfanteraar
- Capstan
Ik voel me een beetje buitengesloten.
Ja, ik sta er ook tussen. Tijn, wil je dat latenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
23
- Murdera
- ChipsZak.
- benzin
- moneyfornothing
- Drommeldaris
- Sinosappel
- -Nouvelles
- -Strawberry-
- heloef
- Tijnbrein
- Bartholomeus
- Detroit
- Kingtoppie
- Newbie114
- Myraela
- Cactus
- palawan
- MLIG
- faxie
- Cassandra87
- Joysa
- lanterfanteraar
- Capstan
Tijnbrein nomineerd mee, die zou iedereen doenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
23
- Murdera
- ChipsZak.
- benzin
- moneyfornothing
- Drommeldaris
- Sinosappel
- -Nouvelles
- -Strawberry-
- heloef
- Tijnbrein
- Bartholomeus
- Detroit
- Kingtoppie
- Newbie114
- Myraela
- Cactus
- palawan
- MLIG
- faxie
- Cassandra87
- Joysa
- lanterfanteraar
- Capstan
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
- Iedereen behalve kaneelstokje
Toegevoegdquote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
ha capstan je naam staat er tussenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
23
- Murdera
- ChipsZak.
- benzin
- moneyfornothing
- Drommeldaris
- Sinosappel
- -Nouvelles
- -Strawberry-
- heloef
- Tijnbrein
- Bartholomeus
- Detroit
- Kingtoppie
- Newbie114
- Myraela
- Cactus
- palawan
- MLIG
- faxie
- Cassandra87
- Joysa
- lanterfanteraar
- Capstan
Ik ook broeder.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
23
- Murdera
- ChipsZak.
- benzin
- moneyfornothing
- Drommeldaris
- Sinosappel
- -Nouvelles
- -Strawberry-
- heloef
- Tijnbrein
- Bartholomeus
- Detroit
- Kingtoppie
- Newbie114
- Myraela
- Cactus
- palawan
- MLIG
- faxie
- Cassandra87
- Joysa
- lanterfanteraar
- Capstan
Sinji staat er ook niet tussen en hij heeft een 6-pack.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
23
- Murdera
- ChipsZak.
- benzin
- moneyfornothing
- Drommeldaris
- Sinosappel
- -Nouvelles
- -Strawberry-
- heloef
- Tijnbrein
- Bartholomeus
- Detroit
- Kingtoppie
- Newbie114
- Myraela
- Cactus
- palawan
- MLIG
- faxie
- Cassandra87
- Joysa
- lanterfanteraar
- Capstan
Ach, ik sta er ook niet eens bij. En wie is chipzaks??quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
User die je zou doen
23
- Murdera
- ChipsZak.
- benzin
- moneyfornothing
- Drommeldaris
- Sinosappel
- -Nouvelles
- -Strawberry-
- heloef
- Tijnbrein
- Bartholomeus
- Detroit
- Kingtoppie
- Newbie114
- Myraela
- Cactus
- palawan
- MLIG
- faxie
- Cassandra87
- Joysa
- lanterfanteraar
- Capstan
Hoe weet je datquote:Op maandag 2 januari 2012 23:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Sinji staat er ook niet tussen en hij heeft een 6-pack.
Wil ik weten wie dat alsnog gedaan heeft?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ha capstan je naam staat er tussen
Myraela vind het alleen maar tof omdat zij ook genomineerd is als mogelijk antwoord op een paar vragenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wiens idee het was, maar tof plan wel, zo'n lijst.
Stefan heeft hem gemaakt iigquote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wiens idee het was, maar tof plan wel, zo'n lijst.
Het schijnt een fraai zakje te zijn. Maar ik ken haar ook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet of ik iemand zou doen die chipszak heet
Wie is je vrouw?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:24 schreef Strani het volgende:
Ik sta niet op de lijst omdat iedereen bang is voor m'n vrouw denk ik.
En terecht.
Knapste FOK!meisje.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet of ik iemand zou doen die chipszak heet
Uiteraard.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Myraela vind het alleen maar tof omdat zij ook genomineerd is als mogelijk antwoord op een paar vragen
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.phpquote:Op maandag 2 januari 2012 23:24 schreef Strani het volgende:
Wat was die link ook al weer van de verkiezing?
Thanks!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:25 schreef Drommeldaris het volgende:
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.php
ewwwwwwwwquote:Op maandag 2 januari 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Aight, bier is best een goede combi met melk.
Oke, grootste turn off everrrrquote:Op maandag 2 januari 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:
maar pls zo stemmen want ik wil slapen
Ik denk dat dat pas later deze week zal gebeurenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:
wat slapen? Nee hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat pas later deze week zal gebeuren
Waarom zou je daar op wachten?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:
http://tinychat.com/avnzmgquote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar de TC, ik wil mensen kijken
avnzmgquote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar de TC, ik wil mensen kijken
Dat stemmen natuurlijk.quote:
Ik wacht niet zo zeer op t stemmen, ik chat met bartje maar die reageert traag, dus dacht eea te combinerenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou je daar op wachten?Dat gebeurd toch niet allemaal in 1 nacht.
Wat had je in gedachten, misschien leg ik wel bijquote:Op maandag 2 januari 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat stemmen natuurlijk.
Niet zo bijdehand hoor, anders koop ik Detroit om om ervoor te zorgen dat je volgende week pas kan slapen
Mijn pogingen om meisjes te intimideren werken ook nooitquote:Op maandag 2 januari 2012 23:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten, misschien leg ik wel bij
Muchas gracias! Ik wens jou niets minder Straniquote:Op maandag 2 januari 2012 23:29 schreef Strani het volgende:
Twee nominaties waarvan 1 in een categorie die ik toch liever niet win..nou ja, het kan slechter.
Trouwens Sinji, gelukkig 2012 jongen!
Moet je me ook niet intimideren met een lekkere ventquote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn pogingen om meisjes te intimideren werken ook nooit![]()
Ik geef dat alfa-male zijn maar op
Je mag toch geen foto's uitwisselen van derden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Heeft iemand een pic van Chipszak (?) voor mij? Veel over gehoord, nu ben ik ook wel benieuwd. In FoBo staat niks.
Doe zoals ik. Word omega-malequote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn pogingen om meisjes te intimideren werken ook nooit![]()
Ik geef dat alfa-male zijn maar op
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Blijkbaar zijn ik en mijn dildo en stom stel
Waarom worden wij deelgenoot hiervan?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Nee hoor, ik snapte het welquote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Omega. De laatste.
Het ligt aan mijn humor. Ik weet het
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand nomineerde ons.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarom worden wij deelgenoot hiervan?
Ik zou me meer zorgen maken over wat iemand uit dit topic met newbie wil doen, aan de laatste aanwinst op die lijst te zien.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Dat was ik zelfquote:Op maandag 2 januari 2012 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over wat iemand uit dit topic met newbie wil doen, aan de laatste aanwinst op die lijst te zien.
Pics van je dildo.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen een vibo, dus de nominatie slaat nergens op.
Pics van je vibo.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen vibo.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No shit.quote:
je verpest zijn fantasie van jou en een vibratorquote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik em niet heb, dat is toch niet te veel informatie?
wat een lief dingetje!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze: http://www.pabo.nl/produc(...)ize=00&item_color=02
Hij is best schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |