Kan je beter boksen kijken. Of nouja, meestal hebben die boksers een beetje een scheve bek, maar er zullen vast wel knappe tussenzittenquote:
De tegenstander verandert alleen maar, gisteren was is ik het.quote:
Super, wat waren de hoogtepunten?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou, aan begin van de vakantie voelde ik me beetje eenzaam. Nu gaat het wel; zometeen even bij vriend langs, nieuwjaar wensen dit dat. 2011 was jaar met allerlei dipjes, maar ook hoogtepunten.
Hoeft niet, het is legaal.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik voel mij altijd veel te braaf naast jullie
De prijs van muffins bij de Dirk is verdubbeld, ik vond dat niet kunnen.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat hete kroketten ook duurder gingen worden. Kartelvormingen van de 2 grootsten.
was jij gisteren een hete man?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
De tegenstander verandert alleen maar, gisteren was is ik het.
Onzin. Ik ben altijd serieus. Ik ben een zeer serieus persoon en troll nooit en ben altijd oprecht. Dat in jouw kleine wereld niemand op mijn manier kan denken zegt iets over jou. Je moet de deur maar weer eens uit.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Juist wel, daarom vind ik je ook nep.
Nee altijd, maar gisteren had ik ruzie met hem.quote:
Ik ga het maar negeren denk ik, het levert veel te veel last op voor die paar euroquote:Op maandag 2 januari 2012 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je nu boos worden of ben je dan bang dat ze gaat vragen wat het was?
Een vriend van me had eens een keer dat zijn moeder binnenkwam met 50 gram wiet 'Wat is dit?'. (en ze wist het oprecht nietquote:Op maandag 2 januari 2012 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je nu boos worden of ben je dan bang dat ze gaat vragen wat het was?
Ow, dat had ik ook toen ik nog thuis woonde. Ben blij dat ik nu m'n eigen woning hebquote:Op maandag 2 januari 2012 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee maar het waren wel psychoactieve substanties
Niet dat mijn moeder dat weet maar het is kut dat ze zomaar dingen weggooit.
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Een vriend van me had eens een keer dat zijn moeder binnenkwam met 50 gram wiet 'Wat is dit?'. (en ze wist het oprecht niet)
Ik wil nu alweer weg, terwijl ik pas deze week weer thuis ben komen wonenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, dat had ik ook toen ik nog thuis woonde. Ben blij dat ik nu m'n eigen woning heb
Doe iets aan je braafheid!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hmm ik wil niet te veel persoonlijke info droppen hier. Hoogtepunten waren een leuke introductie bij de uni(niet als sjaars though), tevredenheid over studieresultaten, nieuw en leuk studentenhuis, aantal leuke feesten, sociale dingen gaan iets beter. Zo iets.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Super, wat waren de hoogtepunten?
Gelukkig ben ik er nog.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Over wie heb je het?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef -Nouvelles het volgende:
En ik vind het niet normaal dat je constant mijn Facebook bekijkt. En die van mijn vriendin. Kappen en leef je eigen leven.
ik keek net ookquote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef -Nouvelles het volgende:
En ik vind het niet normaal dat je constant mijn Facebook bekijkt. En die van mijn vriendin. Kappen en leef je eigen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |