Ik weet waar hij woont.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je valt op door je onopvallendheid.
En overigens vind ik je vrij dom. Je kunt maar niet inzien wanneer iets serieus is en wanneer niet. Andere users vaak wel. En nep ben je ook nog, qua gedrag hier. Ik weet hoe jouw ware aard echt is, sensatiezoeker. En onzeker als ik weet niet wat.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wilde dat plaatje ook posten.
OH joh dat meen je niet. Als het maar bij sex blijft, anders hangt hij er aan denkquote:Op maandag 2 januari 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Kree heeft Anja (psychosemeisje) gedaan.
Goed kut danquote:
SS heeft er veel in zn fotoboek, dus ik moest er gelijk aan denken.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee maar het waren wel psychoactieve substantiesquote:Op maandag 2 januari 2012 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu klink je als mijn broertje. Had je ook iets groeien op je kamer?
Juist wel, daarom vind ik je ook nep.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En overigens vind ik je vrij dom. Je kunt maar niet inzien wanneer iets serieus is en wanneer niet. Andere users vaak wel.
Nou, aan begin van de vakantie voelde ik me beetje eenzaam. Nu gaat het wel; zometeen even bij vriend langs, nieuwjaar wensen dit dat. 2011 was jaar met allerlei dipjes, maar ook hoogtepunten.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je valt op door je onopvallendheid.
Nouvelles, ga ergens anders lopen trollen met je 20 accountsquote:Op maandag 2 januari 2012 21:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En overigens vind ik je vrij dom. Je kunt maar niet inzien wanneer iets serieus is en wanneer niet. Andere users vaak wel. En nep ben je ook nog, qua gedrag hier. Ik weet hoe jouw ware aard echt is, sensatiezoeker. En onzeker als ik weet niet wat.
ik deed het ookquote:Op maandag 2 januari 2012 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tetten tetten tetten blijft mooiquote:Op maandag 2 januari 2012 21:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
SS heeft er veel in zn fotoboek, dus ik moest er gelijk aan denken.
Waarom gooide ze het weg dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee maar het waren wel psychoactieve substanties
Niet dat mijn moeder dat weet maar het is kut dat ze zomaar dingen weggooit.
Ik kan nu nog niet zo'n uitbundige post maken, hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe dan? Dan ben ik voorbereid de volgende keer
hmmm en nouvelles je vergelijk me eerder met strawberry als user die alle fobo;'s in de gaten hieldquote:Op maandag 2 januari 2012 21:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En overigens vind ik je vrij dom. Je kunt maar niet inzien wanneer iets serieus is en wanneer niet. Andere users vaak wel. En nep ben je ook nog, qua gedrag hier. Ik weet hoe jouw ware aard echt is, sensatiezoeker. En onzeker als ik weet niet wat.
Ik had het afgewogen in een zeefje en ik denk dat ze dacht dat het iets gebruikts was, of misschien vond ze het stinken ofzoquote:Op maandag 2 januari 2012 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom gooide ze het weg dan?
Hier waren het zakjes, met paddo's of zo geloof ik.
Ik moet altijd zo lachen om dit soort dingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
wat kijk je?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef Sinosappel het volgende:
2 hete mannen die met elkaar vechten
Best vermakelijk eigenlijk
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef Sinosappel het volgende:
ik vind het maar vermoeiendquote:Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef Sinosappel het volgende:
Hete mannen waar?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef Sinosappel het volgende:
Ik hoorde op de radio dat hete kroketten ook duurder gingen worden. Kartelvormingen van de 2 grootsten.quote:
Ik voel mij altijd veel te braaf naast julliequote:Op maandag 2 januari 2012 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had het afgewogen in een zeefje en ik denk dat ze dacht dat het iets gebruikts was, of misschien vond ze het stinken ofzo
Het was de helft van mijn resterende calamus
Ga je nu boos worden of ben je dan bang dat ze gaat vragen wat het was?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had het afgewogen in een zeefje en ik denk dat ze dacht dat het iets gebruikts was, of misschien vond ze het stinken ofzo
Het was de helft van mijn resterende calamus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |