Oh please, jij zou zeggen die jongen heeft ten minste smaak. Sinos moet het kunnen beamen, die heeft de jas mogen aanschouwen op een foto.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor homo's ja, dat is het punt ook.
Denken dat ik geen aandacht krijg IRL?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Omdat ik heb gezegd dat je geen aandacht krijgt in real life en daarom maar achter de camsz zit. Triehiest.
Als hij een vrouw was had hij smaak ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh please, jij zou zeggen die jongen heeft ten minste smaak. Sinos moet het kunnen beamen, die heeft de jas mogen aanschouwen op een foto.
Ik heb hem niet gezien hoor. Maar ik kan me niet voorstellen dat vrouwen geil worden van een man in een vrouwenjas, hoe leuk die jas ook mag zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh please, jij zou zeggen die jongen heeft ten minste smaak. Sinos moet het kunnen beamen, die heeft de jas mogen aanschouwen op een foto.
Hey drommel is wel genoegquote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Cam4 schijnt daar ook heel goed voor te zijn trouwens.
Omdat je altijd achter de webcam zit en overduidelijk aandacht vraagt met je Tinychat de hele tijd. Zo duidelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik geen aandacht krijg IRL?
Waar baseer je dat op?
Wat? Ik weet van niks?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Misschien vind ik het wel gewoon leuk om te TC'en?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:05 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Omdat je altijd achter de webcam zit en overduidelijk aandacht vraagt met je Tinychat de hele tijd. Zo duidelijk.
Oeh spannend!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Leukste potentiėle koppel:
Nouvelles/Strawberry
Kingtoppie/Sinos
MLiG/Boy George
Ja, dat is het punt ook. Leuk omdat je aandacht krijgt.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien vind ik het wel gewoon leuk om te TC'en?
Heb je daar al eens aan gedacht?
U jelly?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:06 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, dat is het punt ook. Leuk omdat je aandacht krijgt.
Neen.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
Zou ik kans maken bij de vraag wie de nerd van het topic is?
Ik zie eruit als een bibliothecaris. Zegt dat niet genoegquote:Op maandag 2 januari 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is benzin of mlig eerder.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |