Of 1 keer per vraag kan ookquote:Op maandag 2 januari 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon 1 keer totaal doen? mensen moeten toch niet meerdere keren op 1 vraag kunnen stemmen.
Hoho dat was niet vanwege de poging maar van het gebitch achteraf.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanmorgen zei ze nog dat ze nergens droger van werd dan van jouw gehuil, dus voor kansrijkste user ga ik niet op je stemmen
Dus vrouwen en kleine kinderen zijn wel veilig?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In combinatie met die vrouwenjas zal het wel lijken alsof hij op kerels valt.
Dat doet hij toch ook deels? Dus wat is het probleem? Wordt hij vast eerder gehosseld door een vent.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
My point exactlyquote:Op maandag 2 januari 2012 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik, benzin is teveel gestopt met zeiken daarvoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:50 schreef -Nouvelles het volgende:
Meest zeurende user;
Benzin of Heloef. Of -Strawberry-. Hoe kan ik haar vergeten.
Jij wil jezelf wel graag laten zien, of niet. Altijd bezig met de cam enzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
http://tinychat.com/avnzmg
Capstan in vol oornaat op de cam
Alleen omdat je nu mijn haar zietquote:Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef Drommeldaris het volgende:
http://tinychat.com/avnzmg
Capstan in vol oornaat op de cam
Ik dacht het ook alquote:Op maandag 2 januari 2012 20:52 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jij wil jezelf wel graag laten zien, of niet. Altijd bezig met de cam enzo.
Magti ookquote:Op maandag 2 januari 2012 20:52 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Problem?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:52 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja en nee. Veel tegenstrijdigheden.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat doet hij toch ook deels? Dus wat is het probleem? Wordt hij vast eerder gehosseld door een vent.
Neuh. Valt me gewoon op. Je zal wel geen aandacht krijgen in het echte leven van de vrouwen (of mannen) en zoekt bevestiging op fok. Dat kan en dat mag.quote:
Ik heb eens gelezen dat hij ook wel op mannen geilt dus als hij zijn wenkbrauwen wil kleuren, een vrouwenjas aan wil en een sjaal om wil met gitaren moet hij dat doen. Ik durf te wedden dat hij dan heel snel gehosseld wordt door een homo. Alleen maar positief.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja en nee. Veel tegenstrijdigheden.
Grootste schijnheilquote:Op maandag 2 januari 2012 20:53 schreef -Nouvelles het volgende:
User die zich het meest bemoeit met andere mensen
Supersoep
Strawberry
Goede redenatie wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat hij ook wel op mannen geilt dus als hij zijn wenkbrauwen wil kleuren, een vrouwenjas aan wil en een sjaal om wil met gitaren moet hij dat doen. Ik durf te wedden dat hij dan heel snel gehosseld wordt door een homo. Alleen maar positief.
Grappig. Lachen allemaal.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grootste schijnheil
-Nouvelles/Mrk.n/Mpj/iwannabehigh/Soit
Dit is geheel waarquote:Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Neuh. Valt me gewoon op. Je zal wel geen aandacht krijgen in het echte leven van de vrouwen (of mannen) en zoekt bevestiging op fok. Dat kan en dat mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |