Dan wil ik wel op je stemmen.quote:
Nee, sinos was wel in voor een trio volgens mijquote:Op maandag 2 januari 2012 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij met kingtoppie strijden wie er kusjes mag geven aan het manke pootje met de lekkere tietjes?
hoi sinosappel, zit je nog in de sneeuw?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent iets te onderdanig naar mijn smaak
Je bent een en al nepheid.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:09 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ontken niets, daarom vinden mensen mij hier ook vervelend. Omdat ik altijd hard ben. En dat maakt mij weer oppervlakkig. Ik doe nooit maar dan ook nooit overdreven lief.
Ik zal je eens laten zien hoeveel hoeken mijn kamer heeftquote:Op maandag 2 januari 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent iets te onderdanig naar mijn smaak
Yesquote:Op maandag 2 januari 2012 21:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoi sinosappel, zit je nog in de sneeuw?
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:11 schreef ook_gek het volgende:
Zo hoe is het hier? Nog spannende dingen gebeurd?
is heloef al ontmaagd?
Ja. Omdat je aandacht wil.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, niet really
Maar waarom bemoeien met andere mensen wanneer ze er niet om vragen en er dan ook nog eens naast zitten?Weet je überhaupt waarom ik in dit topic zit?
Daar heb je deels gelijk in.quote:
4quote:Op maandag 2 januari 2012 21:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten zien hoeveel hoeken mijn kamer heeft
Ben benieuwdquote:Op maandag 2 januari 2012 21:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En dan heb kritiek op mijn humor ja?quote:
Kusje natuurlijk heloefquote:
En je been zit nog altijd in het gips?quote:
Ja? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niettemin hebben we wel een ontmaagding gehad
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee zeggen is een optie hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 21:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja. Omdat je aandacht wil.
[..]
Daar heb je deels gelijk in.
oh vertel?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
quote:
Kree heeft Anja (psychosemeisje) gedaan.quote:
Hoe dan? Dan ben ik voorbereid de volgende keerquote:Op maandag 2 januari 2012 21:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee. Dan had ik het anders gebracht
Nu klink je als mijn broertje. Had je ook iets groeien op je kamer?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
TERING
GODVERDOMME
Waarom gooit mijn moeder mijn spullen weg![]()
![]()
Ik weet waar hij woont.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je valt op door je onopvallendheid.
En overigens vind ik je vrij dom. Je kunt maar niet inzien wanneer iets serieus is en wanneer niet. Andere users vaak wel. En nep ben je ook nog, qua gedrag hier. Ik weet hoe jouw ware aard echt is, sensatiezoeker. En onzeker als ik weet niet wat.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wilde dat plaatje ook posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |