Neuh. Valt me gewoon op. Je zal wel geen aandacht krijgen in het echte leven van de vrouwen (of mannen) en zoekt bevestiging op fok. Dat kan en dat mag.quote:
Ik heb eens gelezen dat hij ook wel op mannen geilt dus als hij zijn wenkbrauwen wil kleuren, een vrouwenjas aan wil en een sjaal om wil met gitaren moet hij dat doen. Ik durf te wedden dat hij dan heel snel gehosseld wordt door een homo. Alleen maar positief.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja en nee. Veel tegenstrijdigheden.
Grootste schijnheilquote:Op maandag 2 januari 2012 20:53 schreef -Nouvelles het volgende:
User die zich het meest bemoeit met andere mensen
Supersoep
Strawberry
Goede redenatie wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat hij ook wel op mannen geilt dus als hij zijn wenkbrauwen wil kleuren, een vrouwenjas aan wil en een sjaal om wil met gitaren moet hij dat doen. Ik durf te wedden dat hij dan heel snel gehosseld wordt door een homo. Alleen maar positief.
Grappig. Lachen allemaal.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grootste schijnheil
-Nouvelles/Mrk.n/Mpj/iwannabehigh/Soit
Dit is geheel waarquote:Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Neuh. Valt me gewoon op. Je zal wel geen aandacht krijgen in het echte leven van de vrouwen (of mannen) en zoekt bevestiging op fok. Dat kan en dat mag.
hehe. Speltip 17 denk ik, spreid je kansen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat hij ook wel op mannen geilt dus als hij zijn wenkbrauwen wil kleuren, een vrouwenjas aan wil en een sjaal om wil met gitaren moet hij dat doen. Ik durf te wedden dat hij dan heel snel gehosseld wordt door een homo. Alleen maar positief.
Hij heeft wel eens gezoend met een man. Dat over op mannen geilen is nieuw voor mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Leukste potentiële koppel:quote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grootste schijnheil
-Nouvelles/Mrk.n/Mpj/iwannabehigh/Soit
Oh. Maar je zoent toch niet zomaar met een vent?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens gezoend met een man. Dat over op mannen geilen is nieuw voor mij.
Maar voor zover ik weet wil hij gewoon een vrouw en dan is het geen strak plan.
DenWauwelaar/Cactusquote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Leukste potentiële koppel:
Nouvelles/Strawberry
Kingtoppie/Sinos
MLiG/Boy George
Ik stem in ieder geval op mezelfquote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouvelles/Strawberry
Kingtoppie/Sinos
MLiG/Boy George
Hey hey heb ook een vrouwenjas en ik zie er verdomd geil er uit wanneer ik hem aanheb.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In combinatie met die vrouwenjas zal het wel lijken alsof hij op kerels valt.
Voor homo's ja, dat is het punt ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hey hey heb ook een vrouwenjas en ik zie er verdomd geil er uit wanneer ik hem aanheb.
quote:
Jij hebt ook een vrouwennick, dat scheelt.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hey hey heb ook een vrouwenjas en ik zie er verdomd geil er uit wanneer ik hem aanheb.
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor homo's ja, dat is het punt ook.
Niet. Ik kom overal voor uit wat ik vind. Schijnheilig zijn is het voor e houden.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet grappig, het is de waarheid.
Omdat ik heb gezegd dat je geen aandacht krijgt in real life en daarom maar achter de camsz zit. Triehiest.quote:
Die laatste doet het 'm.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouvelles/Strawberry
Kingtoppie/Sinos
MLiG/Boy George
Oh please, jij zou zeggen die jongen heeft ten minste smaak. Sinos moet het kunnen beamen, die heeft de jas mogen aanschouwen op een foto.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor homo's ja, dat is het punt ook.
Denken dat ik geen aandacht krijg IRL?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Omdat ik heb gezegd dat je geen aandacht krijgt in real life en daarom maar achter de camsz zit. Triehiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |