quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je lag op mijn vloer, mijn hond heeft jouw en je vent gelikt
Nee ik hoorde verschillende fruitjes, wist niet meer welke allemaal.quote:
Ooh die AH shizzle en die duitse dingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naja nee in het algemeen, oh-oh en de rest hier kent alleen een berlinerbol met fruitzooimeuk, wij alleen met pudding
Wat een slet die hond van jequote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je lag op mijn vloer, mijn hond heeft jouw en je vent gelikt
Doet ie anders noooooooooitquote:
I know, echt, een hoer is zequote:
Godallejezus, ik ga de gids pakken, momentquote:
ooh ja! das goedquote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh jaaaaaaa, kom je een dagje met me rollebollen op het strand in mei???????????????????????
Heb jij nog een eckte ouderwetsche gids?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godallejezus, ik ga de gids pakken, moment
Ja ik koop elke week een lossequote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog een eckte ouderwetsche gids?
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh ja! das goedtis ff fietsen (7 min) dan 15 met de boot en dan ben ik er
Ik kijk nooit Veroniqua, ff kieken waar de film over gaatquote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik koop elke week een losse
Op Veroniqua
Ik ook nooitquote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit Veroniqua, ff kieken waar de film over gaat
Ik vind het echt heel fijn, online vergeet ik toch weer wat ik wilde zienquote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb zelf een abo op een gids. Ik kreeg een aanbieding: een jaarlang enkel de verzendkosten + 2 gratis bioscoopkaarten (geldig tot eind dit jaar)
Een foto zegt trouwens niks, dat weten we nu inmiddels ookquote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van jou heb ik nog niet eens es een foto gezien dus ik kan dat niet met zekerheid zeggen
True that is, van Qwea kreeg ik oliebollen, die is echt!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een foto zegt trouwens niks, dat weten we nu inmiddels ook
Ik vind het juist leuk, elke week ff kijken welke ik shopquote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb jaren de Vara gids gehad, en las alleen de columns en verhaaltjes, toen heb ik hem maar weg gedaanIk mis het wel
Doe je ook omcircelen wat je wil zien?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het ook fijner dan via internet. Vaak heb ik gewoon ook de pc uit staan en geen zin om hem op te starten als ik wil weten wat er op is, of hoe de film heeft die ik toevallig zie tijdens het zappen..
Jaquote:Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe je ook omcircelen wat je wil zien?
Ik gebruik een marker
Nee dat niet. Moet ik eigenlijk wel gaan doen..quote:Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe je ook omcircelen wat je wil zien?
Ik gebruik een marker
Ik betaal elke dag cash bij Bartquote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef Pagan het volgende:
Ik zou de berliners maar niet bij bakker Bart halen.
http://webwereld.nl/nieuw(...)reld+%28Webwereld%29
Vanavond 22:00 de eerste aflevering van Beatrix op Ned. 1, ziet er goed uit.
Heb je een marker of zal ik je een roze sturen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Moet ik eigenlijk wel gaan doen..
Prima!!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh Qutje, als het mooi weer is, spreken we dan af op dat strand helemaal onderaan?
Dat is dan het minst ver fietsen voor jou
Zo eerst Lebbis op 3. Wel een dag van de publieke zenders dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik betaal elke dag cash bij Bart
Beatrix lijkt me ook wel wat ja!
Ik heb een markerquote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je een marker of zal ik je een roze sturen?
Geil!quote:
Lebbis vind ik niks, maar the Hangover so far ook nog niequote:Op maandag 2 januari 2012 20:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo eerst Lebbis op 3. Wel een dag van de publieke zenders dus.
JE WIL GEWOON GEEN ROZE HEquote:
09008844quote:Op maandag 2 januari 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Weer vuurwerk, knallen alsof ze een container opblazenVannacht om 4 uur ook al
Alsof ze daar tijd voor hebben?quote:
Ik heb niks tegen rozequote:Op maandag 2 januari 2012 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geil!
[..]
[..]
JE WIL GEWOON GEEN ROZE HE![]()
Ik heb geen FB because I bother, suffie.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Beatrix nu!
Jij hebt toch geen FB Pagan, why bother
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:26 schreef Bos81 het volgende:
Dat had ik wel door hoor, maar ik wilde gewoon zeggen dat ik roze geen lelijke kleur vind. Al vind ik paars mooier.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ja, als het goed is komt Chico zn tas vandaag
nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Vrijgezellig![]()
God ik haat vrijgezellenfeestjes![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig hebben de hondjes een binnenplaydate tussen de middag
Niks spannends hoor, ging in mijn eigen bed slapen en werd in dat van papa en mama wakkerquote:
Als je ooit iemand nodig hebt om het even na te lezen ofzo weet je me te vinden hèquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:31 schreef Miniem het volgende:
Hallo![]()
Maar eens een sollicitatie de deur uit doen
Ik heb mijn CV, maar moet nog een brief maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je ooit iemand nodig hebt om het even na te lezen ofzo weet je me te vinden hè
Oeh leuk leuk!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Mijnes hebben al laaaaaaang gewandeld en geplast.
Tussen de middag hobbelen we ff snel naar Bakker Bart en daarna naar die winkel waar hun naakte vriendjes zijn , echt een playdate dus![]()
Ik zorg voor iets lekkers, zij voor de cappuccino
Whehequote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:05 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen.
De honden en ik zijn het er over eens dat even de tuin in schoppen voldoende beweging is voor nu.
Wordt Sjon druk van de wind of alleen brutaal?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Je mag heul je honden niet schoppen, pas maar op Pagan![]()
![]()
Sjon zat net te krijsen om niks, kreeg ie een mep van me, echt antwoord geven nog dr achteraan he
Tuurlijk wel. Tashi en Kundun hadden laatst een heftig dispuut over het leiderschap, daar ga ik echt mijn handen niet tussen steken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Je mag heul je honden niet schoppen, pas maar op Pagan![]()
![]()
Sjon zat net te krijsen om niks, kreeg ie een mep van me, echt antwoord geven nog dr achteraan he
Oh ik zie Joker in je sig staanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Tashi en Kundun hadden laatst een heftig dispuut over het leiderschap, daar ga ik echt mijn handen niet tussen steken.
Als we Kundun op zijn plek moeten zetten pruttelt hij ook altijd na, hij moet en zal het laatste woord hebben.
Heey Lutte.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:23 schreef Lutte het volgende:
Mogguh
Altijd een vreemd moment, wakker worden in een ander bed dan je ging slapenZo winkelen
Oh en hey Pagan!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Tashi en Kundun hadden laatst een heftig dispuut over het leiderschap, daar ga ik echt mijn handen niet tussen steken.
Als we Kundun op zijn plek moeten zetten pruttelt hij ook altijd na, hij moet en zal het laatste woord hebben.
Ja hai,quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef Miniem het volgende:
Heeft iemand een goede sollicitatiebrief voor me?
Heb zelf wel wat gebakken maar het is zo standaard en eenvoudig.
Dat had ik er al ingezet hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hai,
Ik wil wel komme werken. Maar het is graag of niet hoor
Okidoki gr gr,
*stickertje van een mini*
Miniem
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hai,
Ik wil wel komme werken. Maar het is graag of niet hoor
Okidoki gr gr,
*stickertje van een mini*
Miniem
omdat ik dan naar de anesthesist moetquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh kijk, ik wist wel dat er dan iets was!
zijn die lekker?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo rozijnennootjesbartjes halen denk ik
Ik vind ze echt heeeeeeeeeel lekker ja!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
zijn die lekker?
Ja, anders haal je ze natuulk niet
Ik ga ze proberenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind ze echt heeeeeeeeeel lekker ja!
Vitaalbartjes ook
dieetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:50 schreef Lutte het volgende:
Ik ben helemaal weg van de frikandellenbroodjes van BB
Ik van de yammy's... ik schaam me alleen altijd om het hardop te zeggen, het klinkt zo stomquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:50 schreef Lutte het volgende:
Ik ben helemaal weg van de frikandellenbroodjes van BB
Ja, die durf je amper te kopen hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik van de yammy's... ik schaam me alleen altijd om het hardop te zeggen, het klinkt zo stom![]()
mja, moet echt ff. Dus ik ga ff alle vettige zooi en bier/drank laten staan.quote:
die kaneelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik van de yammy's... ik schaam me alleen altijd om het hardop te zeggen, het klinkt zo stom![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
mja, moet echt ff. Dus ik ga ff alle vettige zooi en bier/drank laten staan.
Omdat mijn man dan eindelijk na 3 maanden onder het mes gaatquote:
Ja ook, maar dat wist ik! Ik wist dat Q dan ook feest hadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Omdat mijn man dan eindelijk na 3 maanden onder het mes gaat![]()
Q ben je al weggewaaid?
Ja!!! En dan een bekende 'die hebben ze bij 't stoepje ook'. Ik naar de markt. Nou, echt niet te vergelijken dus hequote:
kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja!!! En dan een bekende 'die hebben ze bij 't stoepje ook'. Ik naar de markt. Nou, echt niet te vergelijken dus he
EINDELIJK! Hopen dat het helpt!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Omdat mijn man dan eindelijk na 3 maanden onder het mes gaat![]()
Q ben je al weggewaaid?
Die heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Morgen haal ik donuts bij BB voor onder onze Dexterfinale
En ik gok dat je vanmiddag nog aan de yammy's zitquote:
Ga je een Oognipje doen?quote:
Nee, want dan moet ik naar de BB en die zit in de stad. Dus, die kans is nihil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit geprobeerd.
[..]
En ik gok dat je vanmiddag nog aan de yammy's zit
Ik weet niet hoe hard het daar waait, maar als je dat hier doet kan Sjon vliegenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou Sjon eigenlijk zo ff lekker los moeten laten razen op de griend, maar als ik zie wat er aan takken en zo over dat grasveld waait, doe ik het maar niet, hij gaat maar ff lekker die chique winkel op zn kop zetten zo
Niet aangetekend?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit me de hele tijd af te vragen of die mensen die brief nu al binnen hebben
Wat is BM?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
En getver, hond van iemand die ik ken heeft BM ontsteking, is nu bij da, hopelijk zijn ze op tijd voor de operatie...
Ja aangetekend en per gewone post natuurlijkquote:
Baarmoeder.quote:
Maar dan kun je toch kijken of hij afgeleverd is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja aangetekend en per gewone post natuurlijk![]()
We ain't no fucking amatures !
[..]
Baarmoeder.
Je weet, dat ding waar je je breinaalden bewaard sgatjuh!
Wat is een yammy?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij BB n00bquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Nee je goldstrike zit in je kut, je baarmoeder ligt net wat verder door doosje
Ja moet es vragen wie de bon heeft, ik ga niet naar de post he, daar heb ik personeel voor
Ik kom er nooit. Winkel staat er pas sinds een jaar, maar ik heb al betere bakkers in de buurtquote:
Oh lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Suiker-kaneelbroodje...
Jahaaa, jij met je betere bakkersquote:
quote:
Ik hoop de sollicitatie, als de vacature de deur uit is issie vergevenquote:
Spinakerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop de sollicitatie, als de vacature de deur uit is issie vergeven![]()
Wat is een spinaker?
Om in Bakker bart stijl te blijven: harde puntjes.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Om in Bakker bart stijl te blijven: harde puntjes.
Oh zeg dan zeilbootjequote:
Ik kom sowieso nooit bij een bakker, ja eens per 3 weken een broodje in de stad pakken, dat is hetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jahaaa, jij met je betere bakkers![]()
Bij BB zijn ze altijd lief voor de hondjes en zo, ik ga altijd bij BB
Succes Miniem!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Nou als we dan toch geen winter meer krijgen, dan kan ik de hooikoortstabletten weer alvast uit de kast gaan halen
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Nou als we dan toch geen winter meer krijgen, dan kan ik de hooikoortstabletten weer alvast uit de kast gaan halen
Klopt, Strega zat al aan de tabletjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Dextermerchandisequote:
Ik vind dat douchegordijn zo tof, onderzetters gebruik ik nooitquote:
Ja? Zoeen lekker ziltig prutje?quote:
fuck you. Nou wil ik die onderzettersquote:
Geeeeeen idee waar ik die zag, ik heb ff de post aan het doen, ik kijk straks ff voor jequote:
Ik heb knalroze handdoeken met hondjes. Die kop van mister_dquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Ja, tis dat ik zo een gaaf douchegordijn met vuurtoren heb, anders wilde ik deze wel, of die van H&M met doggies
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
http://www.amazon.com/Sho(...)urtain/dp/B005DWDZ5C
Ik had een lullige opmerking over google kunnen maken maar ach, zo ben ik niet
Die van H&M?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb knalroze handdoeken met hondjes. Die kop van mister_d
Jaaa die zijn zo leukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Deze? Die hangen hier ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedoel dezequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Deze? Die hangen hier ook.
[ afbeelding ]
JAAAAA DIE MET DE POEDELSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedoel deze
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C70 92558 54018 56 6557 0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Oh die kende ik niet, die is ook leukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Deze? Die hangen hier ook.
[ afbeelding ]
Die heb ik niet besteld, omdat ik al zoveel uit die serie (losse bullen) had, maar ik twijfel nog, ze zijn echt geweldigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedoel deze
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C70 92558 54018 56 6557 0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik heb er 8quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die kende ik niet, die is ook leuk
[..]
Die heb ik niet besteld, omdat ik al zoveel uit die serie (losse bullen) had, maar ik twijfel nog, ze zijn echt geweldig
Meer is alleen maar beterquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb er 8(we hebben lekkage
en dat kan pas gefixt worden als het droog en windstil is
)
Maar dan heb je er toch wel eentje gekocht, op zijn minst?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan heb je er toch wel eentje gekocht, op zijn minst?
Oh noten-rozijnenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee, ik had twee yammies gekocht en twee noten rozijnenbartjes.
Ik heb met Petrouschka gedeeld in de winkel en hier nog met een collega
Denk aan je boekje! En goed licht is idd zoooooo fijn, ik heb lopen vloeken toen ik met kerst niks leuk en scherp op de foto kon zetten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet echt es goed mijn best gaan doen daar voor foto's, dat licht is echt zo fucking perfect, alles zonder flits he
+1quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, nu lonken die handdoeken weer, omdat ik ze even gezien heb
Whahaha, daar had ik bij willen zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Zo grappig, Sjon zag ineens die etalagepop staan, blaffend er op af![]()
Echt, en Petrouschka gelijk Sjoooooooon kijk, die heeft mijn kleren zomaar aan, en mijn tas gepakt, goed zooooooooooquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whahaha, daar had ik bij willen zijn
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik had mezelf beloofd dat ik niet zo H&Mmen deze maand
Oh crap, tis ook AHTquote:
+1quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb nog een acceptgiro liggen, en ik zit nu lekker op de rit, dus ik moet ff niet nu.
Maar ja die handdoeken blijven wel érg leuk
Oh, nog steeds hetzelfde probleemquote:
Jij bent mijn mini-mequote:
American Hairless Terrierquote:
Nee, dan had ik lang kunnen gokken.quote:
Nou zie je, je bent echt mij!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
En het probleem is ook, als ik die handdoeken bestel, dan wil ik vanwege de verzendkosten ook toch wat extra, dus dan óók een 2e badmat en kussenhoezen. Nou toedeloe hè
1304 geeft gratis verzenden toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
En het probleem is ook, als ik die handdoeken bestel, dan wil ik vanwege de verzendkosten ook toch wat extra, dus dan óók een 2e badmat en kussenhoezen. Nou toedeloe hè
HOU ES OP, ZIT ONS ES NIET ZO TE SABOTERENquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
1304 geeft gratis verzenden toch?
Oh doet hij het weer?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
1304 geeft gratis verzenden toch?
quote:
Ja fuck you, verloren zaak vrees ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Neeeeee! Je moet dan 20 euro meer betalen![]()
zoiets, oh-oh?
Me so proudquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de site al weggeklikt, weg ermeeeeee!
Oooooooooooh <3quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
2 afgeschreven boekjes bij de bieb meegenomen
Jaaaaaaaaaaaaa, dat wilde ik nog zeggen, dat zie je beter nog aan de plaatjes bij de binnenkantquote:
Bij deze bovenste moest ik er aan denkenquote:
quote:
Ooooooooh ja echt iddquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij deze bovenste moest ik er aan denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ze allemaal!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Kim heeft ook minischapies, en tis een tam varkentje, herplaatsertje
KLOON!quote:
Pas je in het eggie ook gewoon niet in je woonkamer, jij jokkebrok!quote:
Ahhhquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:28 schreef Pagan het volgende:
Wil ik ff een paar dingen op de bus doen, zit die gewoon nog dicht tegen vuurwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om te groeien!![]()
Jep! Wel tien meter. Alleen staat de volgende vier kilometer verderop.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AhhhEn zeker ook door weer en wind naar de bus gegaan?
Die witte potten vind ik mooi, ook die met de bomen eropquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:33 schreef Miniem het volgende:
Gisteren wat mooie plantenpotten gekocht bij Ikea.
Net wat planten verpot en de dionaea in meerdere gedeeld.
Grappig wel dat je wat plantjes ontdekt die verscholen zitten onder grotere.
Allebei mijn Madagascarensis waren dood door schimmel, maar ik vond nog een hele kleine die nog wel in orde is.
Ook bij mijn 2 Venusta's zat nog een kleine 3e. Zie de kleine potjes in mijn grote groene bak.
Tijd om te groeien!
Ja hoerig he!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:28 schreef Pagan het volgende:
Wil ik ff een paar dingen op de bus doen, zit die gewoon nog dicht tegen vuurwerk.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
Over zaad en turf gesproken, oh-oh moet ik kijken voor je voor turf?
BOKS!quote:
Ja mooi he?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die witte potten vind ik mooi, ook die met de bomen erop
Ja, dat is speciaal voor de vleesetersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh die potten met die bomen zijn echt gaaf, hoort die schaal eronder ook erbij?
Als ik het kan vinden hier dan stuur ik het op! Gewoon voor een pot zoals bv die witte met bomen van miniem? Dan weet ik ongeveer hoeveel ik nodig heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, ik hoef echt maar voor 1 potje, ga je dat opsturen dan?
Ja, maar die hoort dus echt zo bij die twee potten?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, dat is speciaal voor de vleeseters
Dan blijven ze nat.
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, maar die hoort dus echt zo bij die twee potten?
Damn, was ik nou toch maar naar Ikea gegaan zaterdag , tof!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:42 schreef Miniem het volgende:
Dit is de boompjes/bloemen pot:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90155728/
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaat Ikea, echt![]()
Teringdruk en zo, blegh, je bent altijd uren kwijt, en dat zoeken in dat magazijn en zo
Ik kom er eens per 2 jaar en dan ben ik zo blij dat ik leuke spullen ga halenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaat Ikea, echt![]()
Teringdruk en zo, blegh, je bent altijd uren kwijt, en dat zoeken in dat magazijn en zo
Ik ookquote:
KOOP EEN YAMMYquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:52 schreef Qwea het volgende:
IK HEB TREK IN WAT LEKKERS
en ik heb al tuc gehad
DIEET FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Checken of ze op voorraad zijn en hij haalt ze zo opquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:51 schreef oh-oh het volgende:
De griek gaat er zo graag heen, ik let dan op het kind, kan ie lekker alleen gaan, ik laat hem de link wel zien naar die potten vanavond
HOU VOL SMATJE!quote:
Hahahahahahahahahahahahaha dat was nog niet eens een hele dag Oognippiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:52 schreef Qwea het volgende:
IK HEB TREK IN WAT LEKKERS
en ik heb al tuc gehad
DIEET FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK PAK WEL EVEN WEER WAT DRUIVEN OKEEUJ. NEE W8 IK PAK WEL EEN BROODJUHHHHquote:
waterdrinkenwaterdrinkenwaterdrinken, niks eten vetklepquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK PAK WEL EVEN WEER WAT DRUIVEN OKEEUJ. NEE W8 IK PAK WEL EEN BROODJUHHHH
Ga uitwaaien met de Boeboe in de DDquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK PAK WEL EVEN WEER WAT DRUIVEN OKEEUJ. NEE W8 IK PAK WEL EEN BROODJUHHHH
ja doei. Heel beer dan onder de modder. Kan ik hem weer douchenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga uitwaaien met de Boeboe in de DD
BEK HOUWEquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
waterdrinkenwaterdrinkenwaterdrinken, niks eten vetklep
Ga lekker lijnen jijquote:
Dan wandel je na de DD nog een stukkie, dan is het al droog en uitgepoejerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja doei. Heel beer dan onder de modder. Kan ik hem weer douchen
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
Oh over die berlinerbollen trouwens, ik grapte gister dat ik bij de kraam zou moeten vragen waarom deze berlinerbollen "niet kloppen", dat mens was zo chagerijnig, ik wilde het nog bijna vragen, maar ze groette me niet gedag, dus wijselijk heb ik het laten zitten
Ik hoop voor je niks, want dan heb je een soaquote:
Nog nooit geprobeerd, hoe doe je dat, technisch gezien?quote:
Of gewoon een lamlulquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop voor je niks, want dan heb je een soa
Neus dicht houden en proberen op te snuivenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, hoe doe je dat, technisch gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |