quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je lag op mijn vloer, mijn hond heeft jouw en je vent gelikt
Nee ik hoorde verschillende fruitjes, wist niet meer welke allemaal.quote:
Ooh die AH shizzle en die duitse dingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naja nee in het algemeen, oh-oh en de rest hier kent alleen een berlinerbol met fruitzooimeuk, wij alleen met pudding
Wat een slet die hond van jequote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je lag op mijn vloer, mijn hond heeft jouw en je vent gelikt
Doet ie anders noooooooooitquote:
I know, echt, een hoer is zequote:
Godallejezus, ik ga de gids pakken, momentquote:
ooh ja! das goedquote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh jaaaaaaa, kom je een dagje met me rollebollen op het strand in mei???????????????????????
Heb jij nog een eckte ouderwetsche gids?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godallejezus, ik ga de gids pakken, moment
Ja ik koop elke week een lossequote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog een eckte ouderwetsche gids?
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh ja! das goedtis ff fietsen (7 min) dan 15 met de boot en dan ben ik er
Ik kijk nooit Veroniqua, ff kieken waar de film over gaatquote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik koop elke week een losse
Op Veroniqua
Ik ook nooitquote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit Veroniqua, ff kieken waar de film over gaat
Ik vind het echt heel fijn, online vergeet ik toch weer wat ik wilde zienquote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb zelf een abo op een gids. Ik kreeg een aanbieding: een jaarlang enkel de verzendkosten + 2 gratis bioscoopkaarten (geldig tot eind dit jaar)
Een foto zegt trouwens niks, dat weten we nu inmiddels ookquote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van jou heb ik nog niet eens es een foto gezien dus ik kan dat niet met zekerheid zeggen
True that is, van Qwea kreeg ik oliebollen, die is echt!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een foto zegt trouwens niks, dat weten we nu inmiddels ook
Ik vind het juist leuk, elke week ff kijken welke ik shopquote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb jaren de Vara gids gehad, en las alleen de columns en verhaaltjes, toen heb ik hem maar weg gedaanIk mis het wel
Doe je ook omcircelen wat je wil zien?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het ook fijner dan via internet. Vaak heb ik gewoon ook de pc uit staan en geen zin om hem op te starten als ik wil weten wat er op is, of hoe de film heeft die ik toevallig zie tijdens het zappen..
Jaquote:Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe je ook omcircelen wat je wil zien?
Ik gebruik een marker
Nee dat niet. Moet ik eigenlijk wel gaan doen..quote:Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe je ook omcircelen wat je wil zien?
Ik gebruik een marker
Ik betaal elke dag cash bij Bartquote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef Pagan het volgende:
Ik zou de berliners maar niet bij bakker Bart halen.
http://webwereld.nl/nieuw(...)reld+%28Webwereld%29
Vanavond 22:00 de eerste aflevering van Beatrix op Ned. 1, ziet er goed uit.
Heb je een marker of zal ik je een roze sturen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Moet ik eigenlijk wel gaan doen..
Prima!!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh Qutje, als het mooi weer is, spreken we dan af op dat strand helemaal onderaan?
Dat is dan het minst ver fietsen voor jou
Zo eerst Lebbis op 3. Wel een dag van de publieke zenders dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik betaal elke dag cash bij Bart
Beatrix lijkt me ook wel wat ja!
Ik heb een markerquote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je een marker of zal ik je een roze sturen?
Geil!quote:
Lebbis vind ik niks, maar the Hangover so far ook nog niequote:Op maandag 2 januari 2012 20:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo eerst Lebbis op 3. Wel een dag van de publieke zenders dus.
JE WIL GEWOON GEEN ROZE HEquote:
09008844quote:Op maandag 2 januari 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Weer vuurwerk, knallen alsof ze een container opblazenVannacht om 4 uur ook al
Alsof ze daar tijd voor hebben?quote:
Ik heb niks tegen rozequote:Op maandag 2 januari 2012 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geil!
[..]
[..]
JE WIL GEWOON GEEN ROZE HE![]()
Ik heb geen FB because I bother, suffie.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Beatrix nu!
Jij hebt toch geen FB Pagan, why bother
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:26 schreef Bos81 het volgende:
Dat had ik wel door hoor, maar ik wilde gewoon zeggen dat ik roze geen lelijke kleur vind. Al vind ik paars mooier.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ja, als het goed is komt Chico zn tas vandaag
nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Vrijgezellig![]()
God ik haat vrijgezellenfeestjes![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig hebben de hondjes een binnenplaydate tussen de middag
Niks spannends hoor, ging in mijn eigen bed slapen en werd in dat van papa en mama wakkerquote:
Als je ooit iemand nodig hebt om het even na te lezen ofzo weet je me te vinden hèquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:31 schreef Miniem het volgende:
Hallo![]()
Maar eens een sollicitatie de deur uit doen
Ik heb mijn CV, maar moet nog een brief maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je ooit iemand nodig hebt om het even na te lezen ofzo weet je me te vinden hè
Oeh leuk leuk!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Mijnes hebben al laaaaaaang gewandeld en geplast.
Tussen de middag hobbelen we ff snel naar Bakker Bart en daarna naar die winkel waar hun naakte vriendjes zijn , echt een playdate dus![]()
Ik zorg voor iets lekkers, zij voor de cappuccino
Whehequote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:05 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen.
De honden en ik zijn het er over eens dat even de tuin in schoppen voldoende beweging is voor nu.
Wordt Sjon druk van de wind of alleen brutaal?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Je mag heul je honden niet schoppen, pas maar op Pagan![]()
![]()
Sjon zat net te krijsen om niks, kreeg ie een mep van me, echt antwoord geven nog dr achteraan he
Tuurlijk wel. Tashi en Kundun hadden laatst een heftig dispuut over het leiderschap, daar ga ik echt mijn handen niet tussen steken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Je mag heul je honden niet schoppen, pas maar op Pagan![]()
![]()
Sjon zat net te krijsen om niks, kreeg ie een mep van me, echt antwoord geven nog dr achteraan he
Oh ik zie Joker in je sig staanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Tashi en Kundun hadden laatst een heftig dispuut over het leiderschap, daar ga ik echt mijn handen niet tussen steken.
Als we Kundun op zijn plek moeten zetten pruttelt hij ook altijd na, hij moet en zal het laatste woord hebben.
Heey Lutte.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:23 schreef Lutte het volgende:
Mogguh
Altijd een vreemd moment, wakker worden in een ander bed dan je ging slapenZo winkelen
Oh en hey Pagan!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Tashi en Kundun hadden laatst een heftig dispuut over het leiderschap, daar ga ik echt mijn handen niet tussen steken.
Als we Kundun op zijn plek moeten zetten pruttelt hij ook altijd na, hij moet en zal het laatste woord hebben.
Ja hai,quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef Miniem het volgende:
Heeft iemand een goede sollicitatiebrief voor me?
Heb zelf wel wat gebakken maar het is zo standaard en eenvoudig.
Dat had ik er al ingezet hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hai,
Ik wil wel komme werken. Maar het is graag of niet hoor
Okidoki gr gr,
*stickertje van een mini*
Miniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |