quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je lag op mijn vloer, mijn hond heeft jouw en je vent gelikt
Nee ik hoorde verschillende fruitjes, wist niet meer welke allemaal.quote:
Ooh die AH shizzle en die duitse dingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naja nee in het algemeen, oh-oh en de rest hier kent alleen een berlinerbol met fruitzooimeuk, wij alleen met pudding
Wat een slet die hond van jequote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je lag op mijn vloer, mijn hond heeft jouw en je vent gelikt
Doet ie anders noooooooooitquote:
I know, echt, een hoer is zequote:
Godallejezus, ik ga de gids pakken, momentquote:
ooh ja! das goedquote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh jaaaaaaa, kom je een dagje met me rollebollen op het strand in mei???????????????????????
Heb jij nog een eckte ouderwetsche gids?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godallejezus, ik ga de gids pakken, moment
Ja ik koop elke week een lossequote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog een eckte ouderwetsche gids?
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh ja! das goedtis ff fietsen (7 min) dan 15 met de boot en dan ben ik er
Ik kijk nooit Veroniqua, ff kieken waar de film over gaatquote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik koop elke week een losse
Op Veroniqua
Ik ook nooitquote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit Veroniqua, ff kieken waar de film over gaat
Ik vind het echt heel fijn, online vergeet ik toch weer wat ik wilde zienquote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb zelf een abo op een gids. Ik kreeg een aanbieding: een jaarlang enkel de verzendkosten + 2 gratis bioscoopkaarten (geldig tot eind dit jaar)
Een foto zegt trouwens niks, dat weten we nu inmiddels ookquote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van jou heb ik nog niet eens es een foto gezien dus ik kan dat niet met zekerheid zeggen
True that is, van Qwea kreeg ik oliebollen, die is echt!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een foto zegt trouwens niks, dat weten we nu inmiddels ook
Ik vind het juist leuk, elke week ff kijken welke ik shopquote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb jaren de Vara gids gehad, en las alleen de columns en verhaaltjes, toen heb ik hem maar weg gedaanIk mis het wel
Doe je ook omcircelen wat je wil zien?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het ook fijner dan via internet. Vaak heb ik gewoon ook de pc uit staan en geen zin om hem op te starten als ik wil weten wat er op is, of hoe de film heeft die ik toevallig zie tijdens het zappen..
Jaquote:Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe je ook omcircelen wat je wil zien?
Ik gebruik een marker
Nee dat niet. Moet ik eigenlijk wel gaan doen..quote:Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe je ook omcircelen wat je wil zien?
Ik gebruik een marker
Ik betaal elke dag cash bij Bartquote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef Pagan het volgende:
Ik zou de berliners maar niet bij bakker Bart halen.
http://webwereld.nl/nieuw(...)reld+%28Webwereld%29
Vanavond 22:00 de eerste aflevering van Beatrix op Ned. 1, ziet er goed uit.
Heb je een marker of zal ik je een roze sturen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Moet ik eigenlijk wel gaan doen..
Prima!!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh Qutje, als het mooi weer is, spreken we dan af op dat strand helemaal onderaan?
Dat is dan het minst ver fietsen voor jou
Zo eerst Lebbis op 3. Wel een dag van de publieke zenders dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik betaal elke dag cash bij Bart
Beatrix lijkt me ook wel wat ja!
Ik heb een markerquote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je een marker of zal ik je een roze sturen?
Geil!quote:
Lebbis vind ik niks, maar the Hangover so far ook nog niequote:Op maandag 2 januari 2012 20:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo eerst Lebbis op 3. Wel een dag van de publieke zenders dus.
JE WIL GEWOON GEEN ROZE HEquote:
09008844quote:Op maandag 2 januari 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Weer vuurwerk, knallen alsof ze een container opblazenVannacht om 4 uur ook al
Alsof ze daar tijd voor hebben?quote:
Ik heb niks tegen rozequote:Op maandag 2 januari 2012 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geil!
[..]
[..]
JE WIL GEWOON GEEN ROZE HE![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |