quote:Op maandag 2 januari 2012 19:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Me laten ombouwen zie ik als enige optie. Of elke post een link naar seks maken. Twijfels nu...
Zo mooi word je daar niet van... Je blijft altijd mannelijke eigenschappen overhouden die ze niet goed kunnen wegchoppen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Me laten ombouwen zie ik als enige optie. Of elke post een link naar seks maken. Twijfels nu...
Ik werd nergens aangenomen.quote:
Heloef kap is.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef heloef het volgende:
User die alles met een kut van zijn leeftijd zou doen ondergetekende
user die altijd een antwoord paraat heeftquote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
User die alles persoonlijk opvat
Geen ruimte ik heb een sollicitatiegesprek gehad maar dat had ik verneukt.quote:
Waarom wel?quote:
Het is echter wel waar.quote:
Een sollicitatiegesprek, waar?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen ruimte ik heb een sollicitatiegesprek gehad maar dat had ik verneukt.
Dixonsquote:
Dat is wel een mooiequote:Op maandag 2 januari 2012 19:37 schreef debeterebob het volgende:
Wie is eigenlijk user met de beste humor?
Goede vraag eigenlijk, ik stem gewoon op mezelf.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:37 schreef debeterebob het volgende:
Wie is eigenlijk user met de beste humor?
Pick me! Pick me!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat betekent lapo? Mi gado, al die termen.
- User die op oudere leeftijd maagd is en daar in 2012 vanaf gaat komen.
Ik ga al wegquote:
Ik ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word droevig van al die mislukte zelfspot hier.
Een enigszins goed postuur is natuurlijk wel vereist.quote:
Jullie kenden mij vorig jaar nog niet, ik vind dat ik ook wel een nominatie verdien.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
User die het meest veranderd is het afgelopen jaar: Lanterfanteraar
User die het meest veranderd is op het forum: Benzin
lijkt me wel duidelijk. Heloef heeft totaal geen remming op dat gebied. Alle stemmen zijn voor heloef als je hem de kans geeft. Ik zou rond die periode even aan de modjes vragen of ze kloondetector willen laten draaien. Voor het geval he.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef kutkloon7 het volgende:
zullen we afspreken dat je niet op jezelf mag stemmen? (heloef en nouvelles)
Moet je een zakdoekje?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word droevig van al die mislukte zelfspot hier.
Nee joh ik geen klonen aanmaken voor dit soort onzin.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
lijkt me wel duidelijk. Heloef heeft totaal geen remming op dat gebied. Alle stemmen zijn voor heloef als je hem de kans geeft. Ik zou rond die periode even aan de modjes vragen of ze kloondetector willen laten draaien. Voor het geval he.
Dat win ik makkelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef debeterebob het volgende:
User die het minst met de tijd meegaat
Nou voor de stemming 2012 danquote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie kenden mij vorig jaar nog niet, ik vind dat ik ook wel een nominatie verdien.
Heb ik nog wat waar te maken ook, fuuuuuuuquote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
krijgt wel een stem van mij hoor
Bouwjaar '84, 27 dusquote:
nu komt de aap uit de mouwquote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Een enigszins goed postuur is natuurlijk wel vereist.
Verdomme, net op tijdquote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat betekent lapo? Mi gado, al die termen.
- User die op oudere leeftijd maagd is en daar in 2012 vanaf gaat komen.
Geen vertrouwen meer in mij?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
krijgt wel een stem van mij hoor
Ik bekijk je fotoboek en jij ziet er schattig uit met kuiltjes in je wangen. Wie heeft nog meer fotoboeken? Dan ga ik iedereen complimenteren en daarna vertrek ik.quote:
Capstan kap nou eens met dat vragen om bevestiging, het begint een beetje vervelend te worden. Sorry hoorquote:
Vertel. 100x interessanter dan die verkapte SCquote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie kenden mij vorig jaar nog niet, ik vind dat ik ook wel een nominatie verdien.
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik bekijk je fotoboek en jij ziet er schattig uit met kuiltjes in je wangen. Wie heeft nog meer fotoboeken? Dan ga ik iedereen complimenteren en daarna vertrek ik.
Oh na dat condoom verhaalquote:
'quote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Een enigszins goed postuur is natuurlijk wel vereist.
Wat mis ik?quote:
Ik was echt geen haar beter hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Capstan kap nou eens met dat vragen om bevestiging, het begint een beetje vervelend te worden. Sorry hoor
Starting now.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
User die gaat stoppen met overmatig gebruik van zelfspot ondergetekende
Komt dat door mijn laatste opmerking?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef debeterebob het volgende:
Voor meest inlevende figuur nomineer ik Cassandra
Hoezo? Ik verwacht geen wespentaille ofzo.quote:
Je kan me ook verkeerd begrijpen, hoor. Zo was het niet bedoeld. Ik zei gisteren al: Capstan en grappen: geen gelukkige combiquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Capstan kap nou eens met dat vragen om bevestiging, het begint een beetje vervelend te worden. Sorry hoor
Nee hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Komt dat door mijn laatste opmerking?
Ik ookquote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef debeterebob het volgende:
Voor meest inlevende figuur nomineer ik Cassandra
Drommel incoming!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:44 schreef Sinosappel het volgende:
Goddamn m'n been doet pijn
Vanochtend gevallen. Fok.
Heb ik ook last vanquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Stommerdquote:Op maandag 2 januari 2012 19:44 schreef Sinosappel het volgende:
Goddamn m'n been doet pijn
Vanochtend gevallen. Fok.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik was echt geen haar beter hoor
Mijn excuses dan, maar je lijkt wel erg snel het gevoel te hebben vergeten te worden. dit is niet de eerste keer. 2 weken geleden zei ik dat ik het bartje wel gunde om ontmaagd te worden door een meisje dat serieus was en dan is t, gun je het mij niet? En als dit topic niet zo snel ging had ik vast nog wel een paar situaties kunnen opnoemen. Niet lullig bedoeld, maar het begint me een klein beetje te vervelenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je kan me ook verkeerd begrijpen, hoor. Zo was het niet bedoeld. Ik zei gisteren al: Capstan en grappen: geen gelukkig combi
Tja, mijn punt is ook: al doe ik het niet, dan dénken mensen nog wel eens dat ik het doe. Mijn bedoeling is het alvast nooit.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb ik ook last vanMerkte iemand een keer op en sinds die tijd probeer ik daar goed op te letten. Maar zelfbevestiging vragen is zo verleidelijk. En als je het niet obvious wil doen, kan het altijd nog subtiel. Zo gaat dat
Je komt sympathiek over bij mij en dat is positief. Wat zijn jouw problemen op het gebied van versieren?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb ik ook last vanMerkte iemand een keer op en sinds die tijd probeer ik daar goed op te letten. Maar zelfbevestiging vragen is zo verleidelijk. En als je het niet obvious wil doen, kan het altijd nog subtiel. Zo gaat dat
wtf mis ik hierquote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je komt sympathiek over bij mij en dat is positief. Wat zijn jouw problemen op het gebied van versieren?
Doe dat maar. Als ik echt ergens serieus mee ben, dan merk je dat welquote:Op maandag 2 januari 2012 19:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Mijn excuses dan, maar je lijkt wel erg snel het gevoel te hebben vergeten te worden. dit is niet de eerste keer. 2 weken geleden zei ik dat ik het bartje wel gunde om ontmaagd te worden door een meisje dat serieus was en dan is t, gun je het mij niet? En als dit topic niet zo snel ging had ik vast nog wel een paar situaties kunnen opnoemen. Niet lullig bedoeld, maar het begint me een klein beetje te vervelenMaar als het als grap bedoeld is zie ik het de volgende keer wel door de vingers
Het is een kwestie van tijd voor ie er op reageert. As usualquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je komt sympathiek over bij mij en dat is positief. Wat zijn jouw problemen op het gebied van versieren?
Hij is de grootste meerderjarige baas.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe vaak is murdera nu genoemd dan? Volgens mij is hij wel de meest bazigste persoon van deze chat.
Optie 3: het is stiekem een dikke negerinquote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik gok dat mpj op zijn knappe snoet is gevallen:
Optie 1: Hij heeft een hersenschudding
Optie 2: Zijn snoet is niet zo knap meer en hij wordt zowaar lief
Optie 3: ???
Allereerst dank. Nou ik ben gewoon niet zo goed met vrouwen, ook nooit geweest. Daar was mijn omgeving niet naar en ik heb mezelf ook niet kunnen verlossen. Nu kan ik beter met vrouwen dan eerst, maar er is nog genoeg onzekerheid in mijn leven. Je kan je er vast iets bij voorstellen, Nouvelles.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik vind hem leukste nieuwkomer.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe vaak is murdera nu genoemd dan? Volgens mij is hij wel de meest bazigste persoon van deze chat.
Ik denk optie 3, hij wil zich even lief voordoen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik gok dat mpj op zijn knappe snoet is gevallen:
Optie 1: Hij heeft een hersenschudding
Optie 2: Zijn snoet is niet zo knap meer en hij wordt zowaar lief
Optie 3: ???
Whehe. als ik een verwijzing maak naar Alphen a/d Rijn of Utoya is dat vast een soort van verkapte godwin hequote:Op maandag 2 januari 2012 19:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoop dat ik sympathiek overkom.. We hebben namelijk een labiele klant, en ik gok dat de gemeente almere in 2012 in het nieuws komt
klinkt bekend allemaal. Nou zeg ik dat wel vaker, maar toch.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Allereerst dank. Nou ik ben gewoon niet zo goed met vrouwen, ook nooit geweest. Daar was mijn omgeving niet naar en ik heb mezelf ook niet kunnen verlossen. Nu kan ik beter met vrouwen dan eerst, maar er is nog genoeg onzekerheid in mijn leven. Je kan je er vast iets bij voorstellen, Nouvelles.
Ging eigenlijk vooral over IRL. Dat probeer ik belangrijker te blijven vinden dan internetquote:Op maandag 2 januari 2012 19:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
dat ik het met nouvelles eens was. Maar ik had geen zin om te typen.
Dusss...
HEEeuyyyyyyquote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nominatie fokker met de beste muzieksmaak: Kingtoppie
Ja daar stem ik op!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hahahaha! Ik ben schattig, althans dat zeggen zequote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Optie 3: het is stiekem een dikke negerin
Oki. Ik kan me wel wat voorstellen bij onzekerheid natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Allereerst dank. Nou ik ben gewoon niet zo goed met vrouwen, ook nooit geweest. Daar was mijn omgeving niet naar en ik heb mezelf ook niet kunnen verlossen. Nu kan ik beter met vrouwen dan eerst, maar er is nog genoeg onzekerheid in mijn leven. Je kan je er vast iets bij voorstellen, Nouvelles.
Standaard 13 in een dozijn blonde chick. En nu?quote:
Ah ok. Is zo, maar volgens mij doen de mensen die het op internet doen het ook wel in het echt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ging eigenlijk vooral over IRL. Dat probeer ik belangrijker te blijven vinden dan internet
Nou, ze is best mooi en sexy.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Standaard 13 in een dozijn blonde chick. En nu?
En toch onbereikbaar. Pijnlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Standaard 13 in een dozijn blonde chick. En nu?
Ik zou haar zo hard doen.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:57 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hahahahahaha.. gemene opmerking maar wel grappig.
That's gotta hurt.quote:
Ik ben gewoon mezelf.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk optie 3, hij wil zich even lief voordoen.
Nou echt serieus, continu indirecte bedreigingen. De leiding weigert een stadhuisverbod te regelen of politie in te schakelen, omdat de bedreigingen niet naar een persoon zijn gerichtquote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Whehe. als ik een verwijzing maak naar Alphen a/d Rijn of Utoya is dat vast een soort van verkapte godwin he
Over wat mensen van mij vinden. En over wat mijn capaciteiten zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik ben schattig, althans dat zeggen ze
[..]
Oki. Ik kan me wel wat voorstellen bij onzekerheid natuurlijkmaar waar ben je precies onzeker over?
Ik val niet zo op blond, scheelt weerquote:
Blaffende honden bijten vaak niet. Maar andere kant, ik zou niet graag op jouw plek zitten, nee.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou echt serieus, continu indirecte bedreigingen. De leiding weigert een stadhuisverbod te regelen of politie in te schakelen, omdat de bedreigingen niet naar een persoon zijn gericht![]()
Heb nou mijn teamleider erop aangesproken, die zei, dat moeten ze boven maar oplossen. Toen ben ik boos geworden, 'boven' zit niet aan de balie! Nu gaan ze er wel wat mee doen
ik ben brunettequote:Op maandag 2 januari 2012 19:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik val niet zo op blond, scheelt weer
Hij blaft niet, dat is het enge juist. Die bedreigingen zijn ook zo omwonden dat je ze niet als bedreiging ziet, tot je zijn hele geschiedenis onder de loep neemt. Hij is ook altijd heel rustig, zelfs als hij kwaad is.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten vaak niet. Maar andere kant, ik zou niet graag op jouw plek zitten, nee.
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
Zal ik mijn haar weer knalrood verven?
Wat is het nu? Heb je pics?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
Jaquote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
Je denkt dat mensen negatief denken over jou? Vervelend is dat inderdaad, als het je heel erg belemmert in je leven moet je eens cognitieve gedragstherapie ondergaan. Ik ben heel erg geinteresseerd in psychologie, eigenlijk had ik het moeten studeren maar die therapie werkt echt als je er voor open staat.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Over wat mensen van mij vinden. En over wat mijn capaciteiten zijn.
Grijs is het nieuwe rood !quote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
Jij bent bezet. Yeah, that hurts. A lotquote:
En toch krijg je zin om blaffende honden een rotschop te gevenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten vaak niet. Maar andere kant, ik zou niet graag op jouw plek zitten, nee.
Agossiequote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij bent bezet. Yeah, that hurts. A lot
Geen idee.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zeg dan eens wat ik gisteren verkeerd deed
Hihiquote:
Waar werk jij? Of wat is je taak..quote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij blaft niet, dat is het enge juist. Die bedreigingen zijn ook zo omwonden dat je ze niet als bedreiging ziet, tot je zijn hele geschiedenis onder de loep neemt. Hij is ook altijd heel rustig, zelfs als hij kwaad is.
Geef mij maar een agressieve klant die de balie in elkaar trapt, die krijg ik toch wel weer rustig
Ik ga wellicht CGT doen, ben benieuwd ga het morgen besprekenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je denkt dat mensen negatief denken over jou? Vervelend is dat inderdaad, als het je heel erg belemmert in je leven moet je eens cognitieve gedragstherapie ondergaan. Ik ben heel erg geinteresseerd in psychologie, eigenlijk had ik het moeten studeren maar die therapie werkt echt als je er voor open staat.
Ah, nu snap ik het. Nou, mooi kut.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij blaft niet, dat is het enge juist. Die bedreigingen zijn ook zo omwonden dat je ze niet als bedreiging ziet, tot je zijn hele geschiedenis onder de loep neemt. Hij is ook altijd heel rustig, zelfs als hij kwaad is.
Geef mij maar een agressieve klant die de balie in elkaar trapt, die krijg ik toch wel weer rustig
Wat doe jij in dit topic? Heb jij ook problemen met versieren?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Nouvelles- wat doe jij in dit topic? Heb je ook problemen met versieren?
Ja dat dus, hier nog een klant. Een van de dingen waar ik dit jaar serieus werk van wil maken. Eerst op mezelf en dat soort dingen, en dan dát.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je denkt dat mensen negatief denken over jou? Vervelend is dat inderdaad, als het je heel erg belemmert in je leven moet je eens cognitieve gedragstherapie ondergaan. Ik ben heel erg geinteresseerd in psychologie, eigenlijk had ik het moeten studeren maar die therapie werkt echt als je er voor open staat.
Bitchfight!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat doe jij in dit topic? Heb jij ook problemen met versieren?
Door wie?quote:
Dat is echt de mooiste haarkleur die er is. Behalve dan blond met een lichtrood haar. (puur natuur)quote:Op maandag 2 januari 2012 20:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Myra, wanneer gaan wij nou weer afspreken?
[..]
Bruin met iets roodachtige gloed.
Goed, waarom ga jij die therapie doen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga wellicht CGT doen, ben benieuwd ga het morgen bespreken
Ik heb een schatje en ik heb geen problemen met versieren. Ik wordf altijd versierd.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Nouvelles- wat doe jij in dit topic? Heb je ook problemen met versieren?
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat doe jij in dit topic? Heb jij ook problemen met versieren?
Pics, specs?quote:
Dat is ook nep, van mezelf ben ik bruin.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is echt de mooiste haarkleur die er is. Behalve dan blond met een lichtrood haar. (puur natuur)
Komende meet is waarschijnlijk de eerste keer dat we elkaar weer zien, daarna kunnen we wel een keer een middagje prikken.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Myra, wanneer gaan wij nou weer afspreken?
[..]
Bruin met iets roodachtige gloed.
Aardig zijn. En dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus wat doe je hier? Just wondering
Foto's.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is ook nep, van mezelf ben ik bruin.
Door iemand die hier aan de deur kwam om donateurs te werven voor ontwikkelingshulp. Mooie dame van 27, zie nu net dat ze een persoonlijke boodschap en haar telefoonnummer op de achterkant van de papieren heeft gezetquote:
Wow, goed gedaan man!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door iemand die hier aan de deur kwam om donateurs te werven voor ontwikkelingshulp. Mooie dame van 27, zie nu net dat ze een persoonlijke boodschap en haar telefoonnummer op de achterkant van de papieren heeft gezet
wow, romantisch enzoquote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door iemand die hier aan de deur kwam om donateurs te werven voor ontwikkelingshulp. Mooie dame van 27, zie nu net dat ze een persoonlijke boodschap en haar telefoonnummer op de achterkant van de papieren heeft gezet
Haha nicequote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Well done.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bel op.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is echt leuk.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om me op weg te helpen naar een betere toekomst!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Goed, waarom ga jij die therapie doen?
meelullenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus wat doe je hier? Just wondering
wtf he. En hier zeggen de mensen dat je het echt zelf moet doen dit dat en hem overkomt het gewoonquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aardig zijn. En dat zouden meer mensen moeten doen
Nice. Als je er voor open staat, komt het sowieso goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Om me op weg te helpen naar een betere toekomst!
Hebben gewoon een gezellig gesprek had over reizen enzoquote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
wtf he. En hier zeggen de mensen dat je het echt zelf moet doen dit dat en hem overkomt het gewoon
Thank you, far to kindquote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
specs hier vragenDat getuigt wel van gezonde zelfspot. Betere kwaliteit dan die van heloef
Dat doen ze bij mij nou nooitquote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat vind ik dus een hele stoere actiequote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat best. Supertof. Zal wel onrustig nachtje worden in je hoofdquote:Op maandag 2 januari 2012 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben gewoon een gezellig gesprek had over reizen enzo
Nee volgend jaar pas weer denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
maar is er weer een nieuwe stemming?
Het meisje op je foto is knap gemaakt. Zelf gemaakt?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee volgend jaar pas weer denk ik.
Kut vraag!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef debeterebob het volgende:
Wie zou je uit dit topic wegstemmen?
Soort expeditie Robinson zo
niemandquote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef debeterebob het volgende:
lijderquote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke, wie mag de nieuwe eilandlijder worden?
Is dat de onderste in de pikorde?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke, wie mag de nieuwe eilandlijder worden?
Hoeveel DM's heb je zonet ontvangen van mensen die mij willen wegstemmen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef debeterebob het volgende:
Ik, ik heb enorm veel overwicht.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke, wie mag de nieuwe eilandleider worden?
Ik stem op straniquote:Op maandag 2 januari 2012 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel DM's heb je zonet ontvangen van mensen die mij willen wegstemmen?
Ons Sinos heeft ook problemen met versieren. Ze heeft een grote bek maar een heel klein zacht warm kwetsbaar hartje. Ze gaat dan ook meteen met 'r M16 op de muur om haar hart heen liggen bij het minste of geringste en schiet iedereen af die er ook maar mee dreigt om in de buurt te komenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
jij dan? Ik heb je intro gemist
Niet veel mis met Hayden toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou haar zo hard doen.
Mijn standaarden zijn echt verdwenen de laatste tijd.
sinos is wel een knap meisjequote:Op maandag 2 januari 2012 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ons Sinos heeft ook problemen met versieren. Ze heeft een grote bek maar een heel klein zacht warm kwetsbaar hartje. Ze gaat dan ook meteen met 'r M16 op de muur om haar hart heen liggen bij het minste of geringste en schiet iedereen af die er ook maar mee dreigt om in de buurt te komen
Zonde, stiekem is ze volgens mij best tof, ookal zijn we het vaak niet eens
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ons Sinos heeft ook problemen met versieren. Ze heeft een grote bek maar een heel klein zacht warm kwetsbaar hartje. Ze gaat dan ook meteen met 'r M16 op de muur om haar hart heen liggen bij het minste of geringste en schiet iedereen af die er ook maar mee dreigt om in de buurt te komen
Zonde, stiekem is ze volgens mij best tof, ookal zijn we het vaak niet eens
kut, door een mbo'er op een spellingsfout gepaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen het verlepte zelfspot gedeelte van jou hoor, de rest mag blijven.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, gewoon publiekelijk, dit is tenminste een echte man
Ook dat wel, al zegt uiterlijk mij nooit zo heel veelquote:
Ze heeft een goed lijf, jammer van dat hoofd.quote:
Je mag wel bij m'n 'Haat apple' clubje hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef -Nouvelles het volgende:
Shiiiit. Mijn iPhone is zojuist kapot gegaan, ik zie alleen maar een wit scherm.
Haha..quote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleen het verlepte zelfspot gedeelte van jou hoor, de rest mag blijven.
Nee want Apple is lovelyquote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je mag wel bij m'n 'Haat apple' clubje hoor.
Resetten.. zoek op internet.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef -Nouvelles het volgende:
Shiiiit. Mijn iPhone is zojuist kapot gegaan, ik zie alleen maar een wit scherm.
Had je niet gedacht he, van die lompe eigenwijze onbehouwen boer uut de Achterhoekquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
kut, door een vmbo'er op een spellingsfout gepaktfixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
wtf he. En hier zeggen de mensen dat je het echt zelf moet doen dit dat en hem overkomt het gewoon
Tijd om je open te stellen voor andere mensen. En die muurtjes om je hart eens voor eens en voor altijd af te breken. Einde clichequote:
En als je hebt toegevoegd staat de vraag bovenaan?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef stefanhaan het volgende:
oké mensen jullie kunnen vragen toevoegen
let niet op het lelijke uiterlijk
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/
Ik hoop altijd van oppervlakkige mensen dat ze op een gegeven moment door ervaringen minder oppervlakkig worden. Dat gebeurt - gelukkig - ook in de meeste gevallen, hoe ouder de mens wordt.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
tuurlijk. Ben oppervlakkig and such
Dan komt hij in de lijstquote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je hebt toegevoegd staat de vraag bovenaan?
terwijl je liefde inderdaad niet kunt forcerenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja. Maar dit is juist de uitzondering die de regel bevestigt
Dat het verlept is. Dat zegt niks over kwantiteit maar alleen iets over kwaliteit.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha..
Wacht, betekent dat te veel zelfspot of te weinig?
Gewoon die M16 uit 'r klauwtjes trekken, dan kan ze geen kant meer op.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tijd om je open te stellen voor andere mensen. En die muurtjes om je hart eens voor eens en voor altijd af te breken. Einde cliche
En hoe ouder ze worden hoe meer woorden ze leren, zoals sarcasmequote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik hoop altijd van oppervlakkige mensen dat ze op een gegeven moment door ervaringen minder oppervlakkig worden. Dat gebeurt - gelukkig - ook in de meeste gevallen, hoe ouder de mens wordt.
Oh, dan zal ik aan m'n zelfspot moeten gaan werken.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat het verlept is. Dat zegt niks over kwantiteit maar alleen iets over kwaliteit.
Jawel hoor. Jij bent ook niet op je achterhoofd gevallen. Ik prik daar zo doorheenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Had je niet gedacht he, van die lompe eigenwijze onbehouwen boer uut de Achterhoek
Ja klopt >_>. Zit nog geen flood protection in ofsoquote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef kutkloon7 het volgende:
als je refresht post ie de vraag opnieuw
Brofist, sis.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
tuurlijk. Ben oppervlakkig and such
Gewoon niet verven, beste optie.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef arachide. het volgende:
Enfin..
Wat voor een rood?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
roodrood, oranjerood, paarsrood
Of meer
[ afbeelding ]
niet-zo-rood
ok, nice gedaan hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga nu werken aan het users toevoegen bij een vraag
Hup, op je muur jij! Ik laat me wel weer afknallenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jij bent ook niet op je achterhoofd gevallen. Ik prik daar zo doorheen
Je hoeft niet meteen zo te reageren. Het is niet op jou gericht.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En hoe ouder ze worden hoe meer woorden ze leren, zoals sarcasme
Ik vind de onderste het mooiste! Maar ik weet niet hoe jij eruit ziet dus ik kan het niet echt beoordelen, het moet je wel staan natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef arachide. het volgende:
Enfin..
Wat voor een rood?
Of meer
[ afbeelding ]
niet-zo-rood
Ook nog arrogant he, pas op Bartquote:Op maandag 2 januari 2012 20:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jij bent ook niet op je achterhoofd gevallen. Ik prik daar zo doorheen
Niet zo rood dan.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef arachide. het volgende:
Enfin..
Wat voor een rood?
Of meer
[ afbeelding ]
niet-zo-rood
Oranjeroodquote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef arachide. het volgende:
Enfin..
Wat voor een rood?
Of meer
[ afbeelding ]
niet-zo-rood
De karakterlimiet op een vraag is erg kort, 44 tekens is al te langquote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan komt hij in de lijst
Lijst is nu leeg drm staat er niks.
Linksboven minst slechte optie. Beter niet verven. My 2 cents.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef arachide. het volgende:
Enfin..
Wat voor een rood?
Of meer
[ afbeelding ]
niet-zo-rood
Het eerste.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef arachide. het volgende:
Enfin..
Wat voor een rood?
Of meer
[ afbeelding ]
niet-zo-rood
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen zo te reageren. Het is niet op jou gericht.
Roodrood!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef arachide. het volgende:
Enfin..
Wat voor een rood?
Of meer
[ afbeelding ]
niet-zo-rood
Ohja, vergeten.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook nog arrogant he, pas op Bart
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is toch al geverfd. Ik heb uitgroei, niet normaal!
Kijk maar naar heloef: Zo moet het niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik aan m'n zelfspot moeten gaan werken.
Kingtoppie! Nieuwe UI!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk maar naar heloef: Zo moet het niet.
Vind jij. Anderen kunnen het wel waarderen. Mits met mate.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha..nee hoor ik ben best tevreden met mezelf en m'n mindere kanten durf ik te erkennen..ik praat mezelf niet zo snel de grond inquote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...Arrogant?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook nog arrogant he, pas op Bart
Ik doe het wel maar soms is het gewoon waar en ik schaam me er niet voor.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha..nee hoor ik ben best tevreden met mezelf en m'n mindere kanten durf ik te erkennen..ik praat mezelf niet zo snel de grond in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |