quote:Op maandag 2 januari 2012 19:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Me laten ombouwen zie ik als enige optie. Of elke post een link naar seks maken. Twijfels nu...
Zo mooi word je daar niet van... Je blijft altijd mannelijke eigenschappen overhouden die ze niet goed kunnen wegchoppen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Me laten ombouwen zie ik als enige optie. Of elke post een link naar seks maken. Twijfels nu...
Ik werd nergens aangenomen.quote:
Heloef kap is.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef heloef het volgende:
User die alles met een kut van zijn leeftijd zou doen ondergetekende
user die altijd een antwoord paraat heeftquote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
User die alles persoonlijk opvat
Geen ruimte ik heb een sollicitatiegesprek gehad maar dat had ik verneukt.quote:
Waarom wel?quote:
Het is echter wel waar.quote:
Een sollicitatiegesprek, waar?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen ruimte ik heb een sollicitatiegesprek gehad maar dat had ik verneukt.
Dixonsquote:
Dat is wel een mooiequote:Op maandag 2 januari 2012 19:37 schreef debeterebob het volgende:
Wie is eigenlijk user met de beste humor?
Goede vraag eigenlijk, ik stem gewoon op mezelf.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:37 schreef debeterebob het volgende:
Wie is eigenlijk user met de beste humor?
Pick me! Pick me!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat betekent lapo? Mi gado, al die termen.
- User die op oudere leeftijd maagd is en daar in 2012 vanaf gaat komen.
Ik ga al wegquote:
Ik ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word droevig van al die mislukte zelfspot hier.
Een enigszins goed postuur is natuurlijk wel vereist.quote:
Jullie kenden mij vorig jaar nog niet, ik vind dat ik ook wel een nominatie verdien.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
User die het meest veranderd is het afgelopen jaar: Lanterfanteraar
User die het meest veranderd is op het forum: Benzin
lijkt me wel duidelijk. Heloef heeft totaal geen remming op dat gebied. Alle stemmen zijn voor heloef als je hem de kans geeft. Ik zou rond die periode even aan de modjes vragen of ze kloondetector willen laten draaien. Voor het geval he.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef kutkloon7 het volgende:
zullen we afspreken dat je niet op jezelf mag stemmen? (heloef en nouvelles)
Moet je een zakdoekje?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word droevig van al die mislukte zelfspot hier.
Nee joh ik geen klonen aanmaken voor dit soort onzin.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
lijkt me wel duidelijk. Heloef heeft totaal geen remming op dat gebied. Alle stemmen zijn voor heloef als je hem de kans geeft. Ik zou rond die periode even aan de modjes vragen of ze kloondetector willen laten draaien. Voor het geval he.
Dat win ik makkelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef debeterebob het volgende:
User die het minst met de tijd meegaat
Nou voor de stemming 2012 danquote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie kenden mij vorig jaar nog niet, ik vind dat ik ook wel een nominatie verdien.
Heb ik nog wat waar te maken ook, fuuuuuuuquote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
krijgt wel een stem van mij hoor
Bouwjaar '84, 27 dusquote:
nu komt de aap uit de mouwquote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Een enigszins goed postuur is natuurlijk wel vereist.
Verdomme, net op tijdquote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat betekent lapo? Mi gado, al die termen.
- User die op oudere leeftijd maagd is en daar in 2012 vanaf gaat komen.
Geen vertrouwen meer in mij?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
krijgt wel een stem van mij hoor
Ik bekijk je fotoboek en jij ziet er schattig uit met kuiltjes in je wangen. Wie heeft nog meer fotoboeken? Dan ga ik iedereen complimenteren en daarna vertrek ik.quote:
Capstan kap nou eens met dat vragen om bevestiging, het begint een beetje vervelend te worden. Sorry hoorquote:
Vertel. 100x interessanter dan die verkapte SCquote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie kenden mij vorig jaar nog niet, ik vind dat ik ook wel een nominatie verdien.
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik bekijk je fotoboek en jij ziet er schattig uit met kuiltjes in je wangen. Wie heeft nog meer fotoboeken? Dan ga ik iedereen complimenteren en daarna vertrek ik.
Oh na dat condoom verhaalquote:
'quote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Een enigszins goed postuur is natuurlijk wel vereist.
Wat mis ik?quote:
Ik was echt geen haar beter hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Capstan kap nou eens met dat vragen om bevestiging, het begint een beetje vervelend te worden. Sorry hoor
Starting now.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
User die gaat stoppen met overmatig gebruik van zelfspot ondergetekende
Komt dat door mijn laatste opmerking?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef debeterebob het volgende:
Voor meest inlevende figuur nomineer ik Cassandra
Hoezo? Ik verwacht geen wespentaille ofzo.quote:
Je kan me ook verkeerd begrijpen, hoor. Zo was het niet bedoeld. Ik zei gisteren al: Capstan en grappen: geen gelukkige combiquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Capstan kap nou eens met dat vragen om bevestiging, het begint een beetje vervelend te worden. Sorry hoor
Nee hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Komt dat door mijn laatste opmerking?
Ik ookquote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef debeterebob het volgende:
Voor meest inlevende figuur nomineer ik Cassandra
Drommel incoming!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:44 schreef Sinosappel het volgende:
Goddamn m'n been doet pijn
Vanochtend gevallen. Fok.
Heb ik ook last vanquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Stommerdquote:Op maandag 2 januari 2012 19:44 schreef Sinosappel het volgende:
Goddamn m'n been doet pijn
Vanochtend gevallen. Fok.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik was echt geen haar beter hoor
Mijn excuses dan, maar je lijkt wel erg snel het gevoel te hebben vergeten te worden. dit is niet de eerste keer. 2 weken geleden zei ik dat ik het bartje wel gunde om ontmaagd te worden door een meisje dat serieus was en dan is t, gun je het mij niet? En als dit topic niet zo snel ging had ik vast nog wel een paar situaties kunnen opnoemen. Niet lullig bedoeld, maar het begint me een klein beetje te vervelenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je kan me ook verkeerd begrijpen, hoor. Zo was het niet bedoeld. Ik zei gisteren al: Capstan en grappen: geen gelukkig combi
Tja, mijn punt is ook: al doe ik het niet, dan dénken mensen nog wel eens dat ik het doe. Mijn bedoeling is het alvast nooit.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb ik ook last vanMerkte iemand een keer op en sinds die tijd probeer ik daar goed op te letten. Maar zelfbevestiging vragen is zo verleidelijk. En als je het niet obvious wil doen, kan het altijd nog subtiel. Zo gaat dat
Je komt sympathiek over bij mij en dat is positief. Wat zijn jouw problemen op het gebied van versieren?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb ik ook last vanMerkte iemand een keer op en sinds die tijd probeer ik daar goed op te letten. Maar zelfbevestiging vragen is zo verleidelijk. En als je het niet obvious wil doen, kan het altijd nog subtiel. Zo gaat dat
wtf mis ik hierquote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je komt sympathiek over bij mij en dat is positief. Wat zijn jouw problemen op het gebied van versieren?
Doe dat maar. Als ik echt ergens serieus mee ben, dan merk je dat welquote:Op maandag 2 januari 2012 19:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Mijn excuses dan, maar je lijkt wel erg snel het gevoel te hebben vergeten te worden. dit is niet de eerste keer. 2 weken geleden zei ik dat ik het bartje wel gunde om ontmaagd te worden door een meisje dat serieus was en dan is t, gun je het mij niet? En als dit topic niet zo snel ging had ik vast nog wel een paar situaties kunnen opnoemen. Niet lullig bedoeld, maar het begint me een klein beetje te vervelenMaar als het als grap bedoeld is zie ik het de volgende keer wel door de vingers
Het is een kwestie van tijd voor ie er op reageert. As usualquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je komt sympathiek over bij mij en dat is positief. Wat zijn jouw problemen op het gebied van versieren?
Hij is de grootste meerderjarige baas.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe vaak is murdera nu genoemd dan? Volgens mij is hij wel de meest bazigste persoon van deze chat.
Optie 3: het is stiekem een dikke negerinquote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik gok dat mpj op zijn knappe snoet is gevallen:
Optie 1: Hij heeft een hersenschudding
Optie 2: Zijn snoet is niet zo knap meer en hij wordt zowaar lief
Optie 3: ???
Allereerst dank. Nou ik ben gewoon niet zo goed met vrouwen, ook nooit geweest. Daar was mijn omgeving niet naar en ik heb mezelf ook niet kunnen verlossen. Nu kan ik beter met vrouwen dan eerst, maar er is nog genoeg onzekerheid in mijn leven. Je kan je er vast iets bij voorstellen, Nouvelles.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik vind hem leukste nieuwkomer.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe vaak is murdera nu genoemd dan? Volgens mij is hij wel de meest bazigste persoon van deze chat.
Ik denk optie 3, hij wil zich even lief voordoen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik gok dat mpj op zijn knappe snoet is gevallen:
Optie 1: Hij heeft een hersenschudding
Optie 2: Zijn snoet is niet zo knap meer en hij wordt zowaar lief
Optie 3: ???
Whehe. als ik een verwijzing maak naar Alphen a/d Rijn of Utoya is dat vast een soort van verkapte godwin hequote:Op maandag 2 januari 2012 19:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoop dat ik sympathiek overkom.. We hebben namelijk een labiele klant, en ik gok dat de gemeente almere in 2012 in het nieuws komt
klinkt bekend allemaal. Nou zeg ik dat wel vaker, maar toch.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Allereerst dank. Nou ik ben gewoon niet zo goed met vrouwen, ook nooit geweest. Daar was mijn omgeving niet naar en ik heb mezelf ook niet kunnen verlossen. Nu kan ik beter met vrouwen dan eerst, maar er is nog genoeg onzekerheid in mijn leven. Je kan je er vast iets bij voorstellen, Nouvelles.
Ging eigenlijk vooral over IRL. Dat probeer ik belangrijker te blijven vinden dan internetquote:Op maandag 2 januari 2012 19:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
dat ik het met nouvelles eens was. Maar ik had geen zin om te typen.
Dusss...
HEEeuyyyyyyquote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nominatie fokker met de beste muzieksmaak: Kingtoppie
Ja daar stem ik op!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hahahaha! Ik ben schattig, althans dat zeggen zequote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Optie 3: het is stiekem een dikke negerin
Oki. Ik kan me wel wat voorstellen bij onzekerheid natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Allereerst dank. Nou ik ben gewoon niet zo goed met vrouwen, ook nooit geweest. Daar was mijn omgeving niet naar en ik heb mezelf ook niet kunnen verlossen. Nu kan ik beter met vrouwen dan eerst, maar er is nog genoeg onzekerheid in mijn leven. Je kan je er vast iets bij voorstellen, Nouvelles.
Standaard 13 in een dozijn blonde chick. En nu?quote:
Ah ok. Is zo, maar volgens mij doen de mensen die het op internet doen het ook wel in het echt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ging eigenlijk vooral over IRL. Dat probeer ik belangrijker te blijven vinden dan internet
Nou, ze is best mooi en sexy.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Standaard 13 in een dozijn blonde chick. En nu?
En toch onbereikbaar. Pijnlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Standaard 13 in een dozijn blonde chick. En nu?
Ik zou haar zo hard doen.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:57 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hahahahahaha.. gemene opmerking maar wel grappig.
That's gotta hurt.quote:
Ik ben gewoon mezelf.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk optie 3, hij wil zich even lief voordoen.
Nou echt serieus, continu indirecte bedreigingen. De leiding weigert een stadhuisverbod te regelen of politie in te schakelen, omdat de bedreigingen niet naar een persoon zijn gerichtquote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Whehe. als ik een verwijzing maak naar Alphen a/d Rijn of Utoya is dat vast een soort van verkapte godwin he
Over wat mensen van mij vinden. En over wat mijn capaciteiten zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik ben schattig, althans dat zeggen ze
[..]
Oki. Ik kan me wel wat voorstellen bij onzekerheid natuurlijkmaar waar ben je precies onzeker over?
Ik val niet zo op blond, scheelt weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |