Door wie?quote:
Dat is echt de mooiste haarkleur die er is. Behalve dan blond met een lichtrood haar. (puur natuur)quote:Op maandag 2 januari 2012 20:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Myra, wanneer gaan wij nou weer afspreken?
[..]
Bruin met iets roodachtige gloed.
Goed, waarom ga jij die therapie doen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga wellicht CGT doen, ben benieuwd ga het morgen bespreken
Ik heb een schatje en ik heb geen problemen met versieren. Ik wordf altijd versierd.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Nouvelles- wat doe jij in dit topic? Heb je ook problemen met versieren?
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat doe jij in dit topic? Heb jij ook problemen met versieren?
Pics, specs?quote:
Dat is ook nep, van mezelf ben ik bruin.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is echt de mooiste haarkleur die er is. Behalve dan blond met een lichtrood haar. (puur natuur)
Komende meet is waarschijnlijk de eerste keer dat we elkaar weer zien, daarna kunnen we wel een keer een middagje prikken.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Myra, wanneer gaan wij nou weer afspreken?
[..]
Bruin met iets roodachtige gloed.
Aardig zijn. En dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus wat doe je hier? Just wondering
Foto's.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is ook nep, van mezelf ben ik bruin.
Door iemand die hier aan de deur kwam om donateurs te werven voor ontwikkelingshulp. Mooie dame van 27, zie nu net dat ze een persoonlijke boodschap en haar telefoonnummer op de achterkant van de papieren heeft gezetquote:
Wow, goed gedaan man!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door iemand die hier aan de deur kwam om donateurs te werven voor ontwikkelingshulp. Mooie dame van 27, zie nu net dat ze een persoonlijke boodschap en haar telefoonnummer op de achterkant van de papieren heeft gezet
wow, romantisch enzoquote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door iemand die hier aan de deur kwam om donateurs te werven voor ontwikkelingshulp. Mooie dame van 27, zie nu net dat ze een persoonlijke boodschap en haar telefoonnummer op de achterkant van de papieren heeft gezet
Haha nicequote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Well done.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bel op.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is echt leuk.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om me op weg te helpen naar een betere toekomst!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Goed, waarom ga jij die therapie doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |