abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108387022
Tron was een van de eerste spellen die ik speelde back in 1986! ;)
pi_108387069
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:06 schreef zatoichi het volgende:
Tron was een van de eerste spellen die ik speelde back in 1986! ;)
Hmmm.
  maandag 27 februari 2012 @ 12:51:49 #101
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_108459237
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel dat sterk doet denken aan een combinatie van armagetron en carmageddon. Je kon het spel multiplayeren en je had zeg maar licht bike waarmee je anderen moest beuken. De levels waren erg computer 3D achtig en kleurrijk. Ik weet niet hoe ik het anders om omschrijven :P

Wie o wie weet het? _O_

Het is trouwens al ene behoorlijk ouder spel. Het is dus geen TRON game.
Wat het op de pc of spelcomputer, en wanneer was het ongeveer uitgebracht? Hier 2 gokjes, zo nee, wat zijn de overeenkomsten/verschillen met het spel wat je zoekt?

Extreme-G2 (ook uitgebracht op Windows)

Zone Raiders
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_109030232
Ik zit met een game in mijn hoofd die ik gespeeld heb in mijn jeugd, maar ik heb er maar vage herinneringen van en zou hem graag terug willen vinden.

Je was een stoere jongen en moest verschillende levels afleggen waarbij je steeds weer nieuwe tegenstanders tegen kwam die je bijvoorbeeld kon slaan met knuppels en allerlei andere wapens die je tegenkomt. Levels die ik me kan herinneren zijn in een grote hal, voor een gebouw waarbij je ook de auto's kapot kon slaan en daar kwam dan weer wat uit. Ook was er een level in het donker in het park.

Het leuke van dit was dat je het met zijn tweeën kon doen op 1 PC, dus door middel van verschillende toetsencombinaties. Ik denk dat ik het zeker 10 jaar geleden heb gespeeld.

Iemand een idee?
pi_109030297
Het spel dat ik zoek, Commodore 64, platform scroller
Je had iets van 3 of 4 niveaus en je liep van links naar rechts.
Iets met een bos en vleermuizen.

maandag 12 maart 2012 @ 22:54:19 #104
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_109033895
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef BobW het volgende:
Ik zit met een game in mijn hoofd die ik gespeeld heb in mijn jeugd, maar ik heb er maar vage herinneringen van en zou hem graag terug willen vinden.

Je was een stoere jongen en moest verschillende levels afleggen waarbij je steeds weer nieuwe tegenstanders tegen kwam die je bijvoorbeeld kon slaan met knuppels en allerlei andere wapens die je tegenkomt. Levels die ik me kan herinneren zijn in een grote hal, voor een gebouw waarbij je ook de auto's kapot kon slaan en daar kwam dan weer wat uit. Ook was er een level in het donker in het park.

Het leuke van dit was dat je het met zijn tweeën kon doen op 1 PC, dus door middel van verschillende toetsencombinaties. Ik denk dat ik het zeker 10 jaar geleden heb gespeeld.

Iemand een idee?
Fighting Force :)
tv not rot brain..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  maandag 12 maart 2012 @ 22:56:36 #105
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_109034026
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2012 21:57 schreef STING het volgende:
Het spel dat ik zoek, Commodore 64, platform scroller
Je had iets van 3 of 4 niveaus en je liep van links naar rechts.
Iets met een bos en vleermuizen.

Cauldron 8-) geen dank
tv not rot brain..
pi_109034258
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:54 schreef BdR het volgende:

[..]

Fighting Force :)
Bedankt man. _O_
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:28:50 #107
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_109082718
Ik ben op zoek naar een kopie van Zapitalism. Ik weet welk spel het is en hoe het er uit ziet, maar mijn vader wilt graag een Nederlandse versie. Die heeft hij vroeger gehad maar is nu nergens meer te vinden. Heeft één van jullie er misschien nog één liggen die ik voor een zacht prijsje kan overkopen?

De CD-hoes heeft hij nog wel gevonden:

pi_109082811
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:56 schreef BdR het volgende:

[..]

Cauldron 8-) geen dank
Haha, die komt erg overeen met wat ik heb beschreven, maar helaas :P
De schermen hebben steeds drie niveau's, waar je naar toe kunt springen :)
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:11:33 #109
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_109097065
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:31 schreef STING het volgende:

[..]

Haha, die komt erg overeen met wat ik heb beschreven, maar helaas :P
De schermen hebben steeds drie niveau's, waar je naar toe kunt springen :)
Je omschrijving is nogal beknopt, maar ik denk dat het Pitfall 2 is.
tv not rot brain..
pi_109171956
Ik ben al tijden op zoek naar een PC game genaamd "Secret Mission", van game ontwikkelaar Microids. Het is een point and click adventure game en het is uitgebracht voor de PC in 1996. Voor die tijd was dit spel al eerder uitgebracht op de Philips cd-i. Ik ben op zoek naar de Engelse PC versie van het spel. Heeft iemand enig idee, waar ik dit spel nog kan krijgen?

pi_109187075
Hoi allemaal,

Ik zoek voor een collega een spelletje wat haar kleinkinderen speelde een paar jaar terug.

Platform: PS2
Genre: Aktie/Avontuur
Leeftijd: was kinderspelletje dus zal wel 6/7 jaar zijn denk ik.
Omschrijving: Het was dus een soort avonturenspel waarbij schatten gezocht moesten worden, soms moest je dan puzzelen hoe je over een sloot kon komen en dergelijke.
Het was een 2 playergame volgens haar en het was in 3d, wat vooral bij gebeleven is dat de omgeving in het spel erg groen was en een beetje kabouterachtig leek.

Alvast bedankt voor het zoeken!
Internet: Where men are little kids, women are men and little kids are FBI agents.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:38:27 #112
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109187325
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:32 schreef Ronline1977 het volgende:
Hoi allemaal,

Ik zoek voor een collega een spelletje wat haar kleinkinderen speelde een paar jaar terug.

Omschrijving: Het was dus een soort avonturenspel waarbij schatten gezocht moesten worden, soms moest je dan puzzelen hoe je over een sloot kon komen en dergelijke.
Het was een 2 playergame volgens haar en het was in 3d, wat vooral bij gebeleven is dat de omgeving in het spel erg groen was en een beetje kabouterachtig leek.

Ik ga er niet eens aan beginnen zo eigenlijk, meer kenmerken?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109195754
quote:
Hoi allemaal,

Kuri kuri mix?

Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109195783
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_109269267
Weet iemand nog een leuke game voor de PS3?

Voorwaarden:
- Splitscreen mogelijkheid (2 players)
- Liefst een race, sport of vechtgame

Geen (in bezit):
- Pro Evolution Soccer
- Cod MW
- GTA
- GT 5
- Motor Storm
- RDR
- Uncharted

Ik zat zelf te denken aan SSX Snowboarden maar ik weet niet of dit splitscreen kan.
...
pi_109270201
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:22 schreef Weust het volgende:
Weet iemand nog een leuke game voor de PS3?

Voorwaarden:
- Splitscreen mogelijkheid (2 players)
- Liefst een race, sport of vechtgame

Geen (in bezit):
- Pro Evolution Soccer
- Cod MW
- GTA
- GT 5
- Motor Storm
- RDR
- Uncharted

Ik zat zelf te denken aan SSX Snowboarden maar ik weet niet of dit splitscreen kan.
Daar is dit topic niet voor ;)
  maandag 19 maart 2012 @ 16:00:48 #117
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_109276138
quote:
Hoi allemaal,

Aangezien het een kinderspelletje was, iets als Disney's Winnie the Pooh's Rumbly Tumbly Adventure?
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_109279969
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:55 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad, maar mogelijk H.E.R.O.

[ afbeelding ]

of Bomberman

[ afbeelding ]
Wauw erg late reactie, I Know, maar deze 2 waren het helaas niet.
Het is uit het tijdperk dat er net windows was (stond mssn op twilight cd).
Je kon ook tegen de bommen duwen zodat ze naar beneden vielen en daar dan weer een weg vormde (naar alle kanten).
Maar je moest oppassen dat je niet alle stukmaakte want je moest door die gemaakte gangen ook iets verplaatsen van punt A naar punt B.

(foto 2 lijkt er wel een beetje op, maar het heeft te veel kleur)
pi_109435810
ik zoek een online klik spel..
ik kan niet meer op de naam komen, misschien kunnen jullie me helpen.

Het is net zoiets als Online Soccer Manager, dus iedere dag een nieuwe ronde. maar dan een soor online winkel spel.

je begon je eigen bedrijf (of meerderen) en ik weet bijvoorbeeld nog dat je een scooter dealer kon beginnen. ook weet ik nog dat je daarmee opvoersetjes kon verkopen. en eigen prijzen kon hanteren.
je kon ook aan heling doen. een container opkopen vanuit de haven. en het doel was om zoveel mogelijk winst te maken. het spel was volledig in het nederlands, misschien de naam zelf niet.

gaat er bij iemand een belletje rinkelen ?
alvast bedankt.
pi_109518596
Ik speelde op de PS1 vroeger altijd zo'n spel met auto's met allemaal wapens er op enzo :P iemand die weet wat ik bedoel?
pi_109557521
Ik herinner me een oude dos game dat ik vroeger veel speelde. Op de computer van mijn oom stond het spel gelijst als "Ricky Rat" maar onder die naam is niets te vinden. Het was een plaformer en je was een grijze muis/rat met een broekje aan. Hij liep op 2 benen, als een mens dus. Het eerste level had een blauwe achtergrond, de tweede een zwarte met groene lijntjes erdoorheen ofzo. Je had 2 knoppen om te springen, 1 naar links en 1 naar rechts. Verder herinner ik me niet veel van dat spel behalve dat het echt onvindbaar is op Google.

Kent iemand dit? Het is niet Packrat.

Als je rende leek de animatie van de voeten van de rat wel hierop:

Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 08:53:10 #122
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109557549
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik speelde op de PS1 vroeger altijd zo'n spel met auto's met allemaal wapens er op enzo :P iemand die weet wat ik bedoel?
Death Rally?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109557550
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:30 schreef TwyLight het volgende:
Dat moet Twisted Metal of Vigilante 8 zijn denk ik
pi_109557721
Vroeger speelde ik vaak een spel met een maat van me, dit was op de Playstation 1.
Het was een vechtspel, er zat ook een campaign mode in geloof ik.
Het was niet een 2d vechtspel, maar echt 3d, je kun over de hele stage lopen.
Ook had je allemaal Dragonball Z achtige aanvallen.

Iemand een idee hoe deze game heet ?
Volgens mij was het een beetje Japans achtig.

Ik heb het hier al geprobeerd Titel van Playstation 1 game ?
Maar die suggesties waren het allemaal niet.

Ik begin nu dus ook te twijfelen of het een PS1 of PS2 titel was :N
pi_109560499
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 08:53 schreef MesaJJB het volgende:

[..]

Dat moet Twisted Metal of Vigilante 8 zijn denk ik
Vigilante 8 _O_
pi_109564270
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:03 schreef So_Surreal het volgende:
Vroeger speelde ik vaak een spel met een maat van me, dit was op de Playstation 1.
Het was een vechtspel, er zat ook een campaign mode in geloof ik.
Het was niet een 2d vechtspel, maar echt 3d, je kun over de hele stage lopen.
Ook had je allemaal Dragonball Z achtige aanvallen.

Iemand een idee hoe deze game heet ?
Volgens mij was het een beetje Japans achtig.

Ik heb het hier al geprobeerd Titel van Playstation 1 game ?
Maar die suggesties waren het allemaal niet.

Ik begin nu dus ook te twijfelen of het een PS1 of PS2 titel was :N
Gevonden: Destrega :D !
pi_109570187
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:47 schreef Feya het volgende:

[..]

Wauw erg late reactie, I Know, maar deze 2 waren het helaas niet.
Het is uit het tijdperk dat er net windows was (stond mssn op twilight cd).
Je kon ook tegen de bommen duwen zodat ze naar beneden vielen en daar dan weer een weg vormde (naar alle kanten).
Maar je moest oppassen dat je niet alle stukmaakte want je moest door die gemaakte gangen ook iets verplaatsen van punt A naar punt B.

(foto 2 lijkt er wel een beetje op, maar het heeft te veel kleur)
He het spel wat ik zoek, lijkt op bluppo, zie eerste post. Maar dan niet onder water...
pi_109575462
Damn, ik heb mijn eerdere spel gevonden. Arcade Ricky heet het.

[ Bericht 43% gewijzigd door BeyondTheGreen op 27-03-2012 18:21:12 ]
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:07:52 #129
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_109583218
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:46 schreef Feya het volgende:

[..]

He het spel wat ik zoek, lijkt op bluppo, zie eerste post. Maar dan niet onder water...
Aha, dus je bedoelt een spel dat op Boulder Dash lijkt. Daar zijn er vele van, zie deze lijst .. bijv:

Boulderoid

Heartlight

etc.
tv not rot brain..
pi_109643375
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:07 schreef BdR het volgende:

[..]

Aha, dus je bedoelt een spel dat op Boulder Dash lijkt. Daar zijn er vele van, zie deze lijst .. bijv:

Boulderoid

Heartlight

etc.
Dat was het idd, thanks!
pi_109779243
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 17:56 schreef aldertsmits het volgende:
ik zoek een online klik spel..
ik kan niet meer op de naam komen, misschien kunnen jullie me helpen.

Het is net zoiets als Online Soccer Manager, dus iedere dag een nieuwe ronde. maar dan een soor online winkel spel.

je begon je eigen bedrijf (of meerderen) en ik weet bijvoorbeeld nog dat je een scooter dealer kon beginnen. ook weet ik nog dat je daarmee opvoersetjes kon verkopen. en eigen prijzen kon hanteren.
je kon ook aan heling doen. een container opkopen vanuit de haven. en het doel was om zoveel mogelijk winst te maken. het spel was volledig in het nederlands, misschien de naam zelf niet.

gaat er bij iemand een belletje rinkelen ?
alvast bedankt.
pi_109938953
Ik zoek een spel voor de pc. Ik denk dat het ongeveer 4 of 5 jaar oud is. Je had in het begin allemaal mannetjes die (volgens mij) paars waren. Die moest je door allemaal levels heen zien te halen, en op het einde moest je zoveel mogelijk mannetjes in een stad krijgen. En dit kon je zovaak doen als je wilt. Er was een level waar je vormen moest maken ofzo, en een waar je naar beneden moest sleeën. Dit is jammer genoeg alles wat ik er nog van herrinner :S
pi_109939513
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:12 schreef joonthebest het volgende:
Ik zoek een spel voor de pc. Ik denk dat het ongeveer 4 of 5 jaar oud is. Je had in het begin allemaal mannetjes die (volgens mij) paars waren. Die moest je door allemaal levels heen zien te halen, en op het einde moest je zoveel mogelijk mannetjes in een stad krijgen. En dit kon je zovaak doen als je wilt. Er was een level waar je vormen moest maken ofzo, en een waar je naar beneden moest sleeën. Dit is jammer genoeg alles wat ik er nog van herrinner :S
Klinkt als Lemmings ...
De laatste komt uit 2007 , maar was alleen op de ps3 dacht ik.

Pc versie ( 1990 )

- Djehoetie / Jehuty -
pi_109940632
Er is zo'n free to play spel met zo'n pinguïn, waar je met meerdere spelers over een schans moet gaan. Je moet dan ergens goed in komen ofzo. Het spel moet download worden dacht ik

Hoe heet dit spel!?
pi_109940649
Nee, het was een veel nieuwer spel. En er waren ook veel meer mannetjes dan dat. Volgens mij had je er in het begin iets van 100 ofzo
pi_109941272
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef Berend. het volgende:
Er is zo'n free to play spel met zo'n pinguïn, waar je met meerdere spelers over een schans moet gaan. Je moet dan ergens goed in komen ofzo. Het spel moet download worden dacht ik

Hoe heet dit spel!?
Penguins! ?

http://www.wildtangent.com/Games/penguins
- Djehoetie / Jehuty -
pi_109941563
quote:
Nop het was 3D
pi_109943230
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:16 schreef Berend. het volgende:

[..]

Nop het was 3D
Penguins Arena : Sednas World ?

- Djehoetie / Jehuty -
pi_109943337
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:59 schreef Altron het volgende:

[..]

Penguins Arena : Sednas World ?

[ afbeelding ]
Het was geen FPS. :P
pi_109943379
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Berend. het volgende:

[..]

Het was geen FPS. :P
Haha , ja crap...dacht ik ook ineens aan... :)

Hier staan wat Penguin spellen tussen : http://www.searchamateur.com/Penguin-Games-Online/Penguins.htm

Mischien dat ie daar bij staat.
- Djehoetie / Jehuty -
  donderdag 5 april 2012 @ 22:15:54 #141
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_109960770
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:12 schreef joonthebest het volgende:
misschien World Of Goo?

of Locoroco? (maar dat was op de PSP)
tv not rot brain..
  donderdag 5 april 2012 @ 22:19:18 #142
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_109961010
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef Berend. het volgende:

Hoe heet dit spel!?
ergens goed inkomen? :? eh tja gokje.. Tux Racer!?
tv not rot brain..
pi_109978531
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef BdR het volgende:

[..]

misschien World Of Goo?

of Locoroco? (maar dat was op de PSP)
Nee, die ook niet. Je had zeg maar een weg waar je van de ene naar de andere kant moest komen. En dat deed je door puzzels te spelen. Als je sommige niet helemaal goed deed verloor je een paar mannetjes.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:09:44 #144
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_109979210
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:51 schreef joonthebest het volgende:

[..]

Nee, die ook niet. Je had zeg maar een weg waar je van de ene naar de andere kant moest komen. En dat deed je door puzzels te spelen. Als je sommige niet helemaal goed deed verloor je een paar mannetjes.
Klinkt echt teveels als Lemmings.
pi_110049600
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:51 schreef joonthebest het volgende:

[..]

pi_110050415
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef BdR het volgende:

[..]

ergens goed inkomen? :? eh tja gokje.. Tux Racer!?
Het was inderdaad echt zo iets! Alleen het had ook een MP :P
(En dan moest je als eerste bij de finish zijn)
pi_110105530
Er was zo een spel waar je op een vliegveld loopt en het soort van moest runnen moest je reisjes kopen, je speelde het van de zijkant weet er voorde rest niks meer van. Als iemand het weet laat mij het weten, dank u
My brother had a book he would hold with pride
A little red cover with a broken spine
On the back he hand wrote a quote inside
"When the rich wage war, it's the poor who die"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')