Fighting Forcequote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef BobW het volgende:
Ik zit met een game in mijn hoofd die ik gespeeld heb in mijn jeugd, maar ik heb er maar vage herinneringen van en zou hem graag terug willen vinden.
Je was een stoere jongen en moest verschillende levels afleggen waarbij je steeds weer nieuwe tegenstanders tegen kwam die je bijvoorbeeld kon slaan met knuppels en allerlei andere wapens die je tegenkomt. Levels die ik me kan herinneren zijn in een grote hal, voor een gebouw waarbij je ook de auto's kapot kon slaan en daar kwam dan weer wat uit. Ook was er een level in het donker in het park.
Het leuke van dit was dat je het met zijn tweeën kon doen op 1 PC, dus door middel van verschillende toetsencombinaties. Ik denk dat ik het zeker 10 jaar geleden heb gespeeld.
Iemand een idee?
Cauldronquote:Op maandag 12 maart 2012 21:57 schreef STING het volgende:
Het spel dat ik zoek, Commodore 64, platform scroller
Je had iets van 3 of 4 niveaus en je liep van links naar rechts.
Iets met een bos en vleermuizen.
Thanks
Haha, die komt erg overeen met wat ik heb beschreven, maar helaasquote:
Je omschrijving is nogal beknopt, maar ik denk dat het Pitfall 2 is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:31 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, die komt erg overeen met wat ik heb beschreven, maar helaas
De schermen hebben steeds drie niveau's, waar je naar toe kunt springen
Ik ga er niet eens aan beginnen zo eigenlijk, meer kenmerken?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:32 schreef Ronline1977 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zoek voor een collega een spelletje wat haar kleinkinderen speelde een paar jaar terug.
Platform: PS2
Genre: Aktie/Avontuur
Leeftijd: was kinderspelletje dus zal wel 6/7 jaar zijn denk ik.
Omschrijving: Het was dus een soort avonturenspel waarbij schatten gezocht moesten worden, soms moest je dan puzzelen hoe je over een sloot kon komen en dergelijke.
Het was een 2 playergame volgens haar en het was in 3d, wat vooral bij gebeleven is dat de omgeving in het spel erg groen was en een beetje kabouterachtig leek.
Alvast bedankt voor het zoeken!
Kuri kuri mix?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:32 schreef Ronline1977 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zoek voor een collega een spelletje wat haar kleinkinderen speelde een paar jaar terug.
Omschrijving: Het was dus een soort avonturenspel waarbij schatten gezocht moesten worden, soms moest je dan puzzelen hoe je over een sloot kon komen en dergelijke.
Het was een 2 playergame volgens haar en het was in 3d, wat vooral bij gebeleven is dat de omgeving in het spel erg groen was en een beetje kabouterachtig leek.
Daar is dit topic niet voorquote:Op maandag 19 maart 2012 12:22 schreef Weust het volgende:
Weet iemand nog een leuke game voor de PS3?
Voorwaarden:
- Splitscreen mogelijkheid (2 players)
- Liefst een race, sport of vechtgame
Geen (in bezit):
- Pro Evolution Soccer
- Cod MW
- GTA
- GT 5
- Motor Storm
- RDR
- Uncharted
Ik zat zelf te denken aan SSX Snowboarden maar ik weet niet of dit splitscreen kan.
Aangezien het een kinderspelletje was, iets als Disney's Winnie the Pooh's Rumbly Tumbly Adventure?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:32 schreef Ronline1977 het volgende:
Hoi allemaal,
Wauw erg late reactie, I Know, maar deze 2 waren het helaas niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:55 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, maar mogelijk H.E.R.O.
[ afbeelding ]
of Bomberman
[ afbeelding ]
Death Rally?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik speelde op de PS1 vroeger altijd zo'n spel met auto's met allemaal wapens er op enzoiemand die weet wat ik bedoel?
Dat moet Twisted Metal of Vigilante 8 zijn denk ikquote:Op maandag 26 maart 2012 01:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik speelde op de PS1 vroeger altijd zo'n spel met auto's met allemaal wapens er op enzoiemand die weet wat ik bedoel?
Vigilante 8quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:53 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Dat moet Twisted Metal of Vigilante 8 zijn denk ik
Gevonden: Destregaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:03 schreef So_Surreal het volgende:
Vroeger speelde ik vaak een spel met een maat van me, dit was op de Playstation 1.
Het was een vechtspel, er zat ook een campaign mode in geloof ik.
Het was niet een 2d vechtspel, maar echt 3d, je kun over de hele stage lopen.
Ook had je allemaal Dragonball Z achtige aanvallen.
Iemand een idee hoe deze game heet ?
Volgens mij was het een beetje Japans achtig.
Ik heb het hier al geprobeerd Titel van Playstation 1 game ?
Maar die suggesties waren het allemaal niet.
Ik begin nu dus ook te twijfelen of het een PS1 of PS2 titel was
He het spel wat ik zoek, lijkt op bluppo, zie eerste post. Maar dan niet onder water...quote:Op maandag 19 maart 2012 17:47 schreef Feya het volgende:
[..]
Wauw erg late reactie, I Know, maar deze 2 waren het helaas niet.
Het is uit het tijdperk dat er net windows was (stond mssn op twilight cd).
Je kon ook tegen de bommen duwen zodat ze naar beneden vielen en daar dan weer een weg vormde (naar alle kanten).
Maar je moest oppassen dat je niet alle stukmaakte want je moest door die gemaakte gangen ook iets verplaatsen van punt A naar punt B.
(foto 2 lijkt er wel een beetje op, maar het heeft te veel kleur)
Aha, dus je bedoelt een spel dat op Boulder Dash lijkt. Daar zijn er vele van, zie deze lijst .. bijv:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:46 schreef Feya het volgende:
[..]
He het spel wat ik zoek, lijkt op bluppo, zie eerste post. Maar dan niet onder water...
Dat was het idd, thanks!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:07 schreef BdR het volgende:
[..]
Aha, dus je bedoelt een spel dat op Boulder Dash lijkt. Daar zijn er vele van, zie deze lijst .. bijv:
Boulderoid
Heartlight
etc.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:56 schreef aldertsmits het volgende:
ik zoek een online klik spel..
ik kan niet meer op de naam komen, misschien kunnen jullie me helpen.
Het is net zoiets als Online Soccer Manager, dus iedere dag een nieuwe ronde. maar dan een soor online winkel spel.
je begon je eigen bedrijf (of meerderen) en ik weet bijvoorbeeld nog dat je een scooter dealer kon beginnen. ook weet ik nog dat je daarmee opvoersetjes kon verkopen. en eigen prijzen kon hanteren.
je kon ook aan heling doen. een container opkopen vanuit de haven. en het doel was om zoveel mogelijk winst te maken. het spel was volledig in het nederlands, misschien de naam zelf niet.
gaat er bij iemand een belletje rinkelen ?
alvast bedankt.
Klinkt als Lemmings ...quote:Op donderdag 5 april 2012 14:12 schreef joonthebest het volgende:
Ik zoek een spel voor de pc. Ik denk dat het ongeveer 4 of 5 jaar oud is. Je had in het begin allemaal mannetjes die (volgens mij) paars waren. Die moest je door allemaal levels heen zien te halen, en op het einde moest je zoveel mogelijk mannetjes in een stad krijgen. En dit kon je zovaak doen als je wilt. Er was een level waar je vormen moest maken ofzo, en een waar je naar beneden moest sleeën. Dit is jammer genoeg alles wat ik er nog van herrinner :S
Penguins! ?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef Berend. het volgende:
Er is zo'n free to play spel met zo'n pinguïn, waar je met meerdere spelers over een schans moet gaan. Je moet dan ergens goed in komen ofzo. Het spel moet download worden dacht ik
Hoe heet dit spel!?
Nop het was 3Dquote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef Altron het volgende:
[..]
Penguins! ?
[ afbeelding ]
http://www.wildtangent.com/Games/penguins
Het was geen FPS.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:59 schreef Altron het volgende:
[..]
Penguins Arena : Sednas World ?
[ afbeelding ]
Haha , ja crap...dacht ik ook ineens aan...quote:
misschien World Of Goo?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:12 schreef joonthebest het volgende:
Ik zoek een spel voor de pc. Ik denk dat het ongeveer 4 of 5 jaar oud is. Je had in het begin allemaal mannetjes die (volgens mij) paars waren. Die moest je door allemaal levels heen zien te halen, en op het einde moest je zoveel mogelijk mannetjes in een stad krijgen. En dit kon je zovaak doen als je wilt. Er was een level waar je vormen moest maken ofzo, en een waar je naar beneden moest sleeën. Dit is jammer genoeg alles wat ik er nog van herrinner :S
ergens goed inkomen?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef Berend. het volgende:
Er is zo'n free to play spel met zo'n pinguïn, waar je met meerdere spelers over een schans moet gaan. Je moet dan ergens goed in komen ofzo. Het spel moet download worden dacht ik
Hoe heet dit spel!?
Nee, die ook niet. Je had zeg maar een weg waar je van de ene naar de andere kant moest komen. En dat deed je door puzzels te spelen. Als je sommige niet helemaal goed deed verloor je een paar mannetjes.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef BdR het volgende:
[..]
misschien World Of Goo?
of Locoroco? (maar dat was op de PSP)
Klinkt echt teveels als Lemmings.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:51 schreef joonthebest het volgende:
[..]
Nee, die ook niet. Je had zeg maar een weg waar je van de ene naar de andere kant moest komen. En dat deed je door puzzels te spelen. Als je sommige niet helemaal goed deed verloor je een paar mannetjes.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:51 schreef joonthebest het volgende:
[..]
Nee, die ook niet. Je had zeg maar een weg waar je van de ene naar de andere kant moest komen. En dat deed je door puzzels te spelen. Als je sommige niet helemaal goed deed verloor je een paar mannetjes.
Het was inderdaad echt zo iets! Alleen het had ook een MPquote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef BdR het volgende:
[..]
ergens goed inkomen?eh tja gokje.. Tux Racer!?
Al gevonden het heet airline tycoon.quote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef MrRedTube het volgende:
Er was zo een spel waar je op een vliegveld loopt en het soort van moest runnen moest je reisjes kopen, je speelde het van de zijkant weet er voorde rest niks meer van. Als iemand het weet laat mij het weten, dank u
hint: typ donaldtrump random ergens in de gamequote:Op maandag 9 april 2012 19:39 schreef MrRedTube het volgende:
[..]
Al gevonden het heet airline tycoon.
Hahaha daar zocht ik eigenlijk net naar xDquote:Op maandag 9 april 2012 22:00 schreef invine het volgende:
[..]
hint: typ donaldtrump random ergens in de game
Ik speel het nog weleens af en toe, maar zonder cheats is het spel veel en veel leuker en een echte uitdaging. Met cheats is het echt te simpel en is de lol er snel vanaf.quote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef MrRedTube het volgende:
[..]
Hahaha daar zocht ik eigenlijk net naar xD
Ja ik zat net uurtje te spelen en had alweer 2 miljoen schuld heb nooit wat van het spel gesnapt qqquote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef invine het volgende:
[..]
Ik speel het nog weleens af en toe, maar zonder cheats is het spel veel en veel leuker en een echte uitdaging. Met cheats is het echt te simpel en is de lol er snel vanaf.
Rustig beginnen en niet gelijk de blauwe nemen. je moet gewoon die last minutes en die normale orders doen en goed op elkaar laten aansluiten. Zijn genoeg FAQ's te vinden op internetquote:Op maandag 9 april 2012 22:31 schreef MrRedTube het volgende:
[..]
Ja ik zat net uurtje te spelen en had alweer 2 miljoen schuld heb nooit wat van het spel gesnapt qq
nederlands is wel onhandig in deze..quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:36 schreef Wesley211 het volgende:
Hey mensen,
Er is zon serie die 'Eendenstad' heet, en ik had een heeeeeeeeeele tijd geleden een spel daarvan, zou iemand misschien weten hoe dat spel heet?
(Voor de gene die niet weten wat eendenstad is, http://televisieseries.com/E/eendenstad.html (Niet als reclame bedoeld, mag worden verwijderd als het niet is toegestaan))
~Wesley
Yume Penguin Monogatari.quote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik zoek een snes spel maar kan er eige lijk vrij weinig over vertellen.
Ik weet dat er pinguins in zaten en ik weet dat je met een jongetje speelde.
Je had ook een 2 player splitscreen mode.
Als niemand het weet kan iemand dan misschien snes games noemen waar pinguins in zitten?
Mvg
Weet je zeker dat het een SNES spel was? Zo nee, Mutant Penguins misschien?quote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef dikkedaniel het volgende:
Thanks voor je snelle reactie maar dat is em denk ik niet.
Je speelde met een jongetje en pinguins hielpen je alleen.
Het zou kunnen dat het een puzzle game was maar zou ook een gewone platformer kunnen zijn op de snes.
eerste hit in google:quote:Op maandag 30 april 2012 11:36 schreef Agentperry het volgende:
Ik ben op zoek naar waar ik het spell Hidden and Dangerous Deluxe kan downloaden. Heb het spel ongeveer 10 jaar geleden gespeeld denk ik maar de cd is kapot.
Of zit ik hier in het verkeerde topic?
Loop gewoon eens bij de lokale Bart Smit/Intertoys etc binnen en vraag om advies.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:27 schreef Lyzio het volgende:
Ik zoek niet zozeer een spel, maar vond het zonde om voor mijn vraag een geheel nieuw topic aan te maken. Het gaat namelijk om het volgende: ik ben erg geïnteresseerd om met Rock Band/Guitar Hero te beginnen. Ik ben onlangs op een feestje geweest waar deze set (gitaar, microfoon en drums) stond en vond het echt super vet.
Nu ben ik overal zo een beetje aan het speuren, maar ik kom er niet goed wijs uit. Overal wordt wel de game(s) aangeboden, maar nergens de drums, microfoon of gitaar. Verder heb ik ergens gelezen dat er ook nog een basgitaar aangesloten kon worden? Dus bij deze mijn tweedelige vraag:
1: Wat is de beste optie qua instrumenten en waar zijn deze te koop? Dus gitaar, basgitaar, drums en microfoon.
2: Is deze totale kit voor iedere Rock Band/Guitar Hero te gebruiken?
Alvast bij voorbaat dank.
Het enige biljartspel op Mobygames met online multiplayer is deze: http://www.mobygames.com/game/windows/live-billiards-2 Helaas geen screenshots maar misschien kan je het herkennen van de miniscreenshots op de verpakkingsscans.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:36 schreef Coelho het volgende:
Jaren geleden had ik een biljartgame op mijn pc staan, icoontje was volgens mij de witte bal. Het was een game die over het net gespeeld werd tegen tegenstanders uit verschillende landen. Je had een soort van ranking. Het spel bevatte de nodige biljartsoorten, van 9ball tot ik meen zelfs driebanden. In mijn herinnering kon je gekleurde krijtjes of cues winnen in de ranking maar dat weet ik niet zeker meer. Ook kon je in verschillende rooms biljarten. De besturing was behoorlijk echt vanuit verschillende te kiezen standpunten en het meest opvallende waren de ?Japanse? kreten in het spel, een vrouwenstem die o.a. aangaf wanneer het spel begon. Als je gewonnen had dan klonk er een soort applausje en was het net of je tegenstander de deur dicht smeet.
Iemand die weet welke game dit is/was?
Carom 3D, leuke biljard game idd (Koreaans btw), zelf ook veel gespeeldquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:36 schreef Coelho het volgende:
Jaren geleden had ik een biljartgame op mijn pc staan, icoontje was volgens mij de witte bal. Het was een game die over het net gespeeld werd tegen tegenstanders uit verschillende landen. Je had een soort van ranking. Het spel bevatte de nodige biljartsoorten, van 9ball tot ik meen zelfs driebanden. In mijn herinnering kon je gekleurde krijtjes of cues winnen in de ranking maar dat weet ik niet zeker meer. Ook kon je in verschillende rooms biljarten. De besturing was behoorlijk echt vanuit verschillende te kiezen standpunten en het meest opvallende waren de ?Japanse? kreten in het spel, een vrouwenstem die o.a. aangaf wanneer het spel begon. Als je gewonnen had dan klonk er een soort applausje en was het net of je tegenstander de deur dicht smeet.
Iemand die weet welke game dit is/was?
Dat is 'm! Dankquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:34 schreef BdR het volgende:
[..]
Carom 3D, leuke biljard game idd (Koreaans btw), zelf ook veel gespeeld
Anders heb je ook nog Wipeout.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:48 schreef lipjes het volgende:
Ik zoek een spel, dacht dat het Extreme G2 of G3 was maar dat was dus niet zo:
Maar wel zoiets, maar naast dat had je ook nog wapens geloof ik
iemand een idee?
Is voor de PC trouwens
Edit
Denk trouwens dat het extreme G2 is, maar kan deze niet vinden om te downloaden
gokjequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:30 schreef littedemon het volgende:
hallo.
toen ik een jaar of 10 was speelde ik een spelletje helemaal kapot op me ouders computer.
helaas ben ik vergeten hoe deze heette.
kan iemand mij helpen?
ik weet alleen de volgende dingen:
speelde zich af op een eiland
was 2d/sidescrolling
je moest dieren bevrijden van een gemene piraat
eerste level moest je erheen vliegen en wolken ontwijken en benzine jerry cans pakken
tweede level was omlaag gaan met de parachute
je moest ook raadsels van schildpadden oplossen op eilandjes
je moest zwemmen en haaien ontwijken en sleutels pakken.
je moest met een stok fruit terug slaan naar een paar apen op een stok
kan iemand hier iets mee of weet iemand dit toevallig?
b.v.d.
neej sorry.quote:
Hidden & Dangerous?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:50 schreef mamavan2boys het volgende:
hallo,
ik ben op zoek naar een oorlog game waar ik de totel niet meer van weet , ik kan me alleen maar delen uit het spel herinneren. Misschien dat iemand deze delen kent en me aan de naam kan helpen. is overigens een ww II spel
Als je het spel start dan krijg je een opdracht die je moet gaan uitvoeren , voordat je gaat moet je uit een assortiment wapens kiezen tot je rugzak vol is. ook kun je naarmate het spel voorderd een grotere rugzak scoren!
het ene deel van het spel speelt zich af in de sneeuw en je karakter heeft dan ook een sneeuwuniform aan.... je kakarakter moet ongezien binnen een omheinning van de duitsters komen om het ondergrondse hoofdkwartier op te blazen.
het 2de deel wat ik me herrinner is in de woestijn waar je uit het hoofdgebouw van de duitsers maps en andere kaarten moet jatten om hun plannen voor te zijn ook moet je een vliegtuig neerhalen voor dat hij in de lucht is. als deze ontsnapt is je missie mislukt en kun je overnieuw beginnen....
kent iemand deze delen van het spel??
ik heb het als het goed is in 2005/2006 gespeeld op de pc ( niet online ).
ik hoop dat iemand me hier kan helpen want wil het graag nog eens spelen
H&D zou ik ook zeggen, maar misschien Commandos?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:50 schreef mamavan2boys het volgende:
hallo,
ik ben op zoek naar een oorlog game waar ik de totel niet meer van weet , ik kan me alleen maar delen uit het spel herinneren. Misschien dat iemand deze delen kent en me aan de naam kan helpen. is overigens een ww II spel
Als je het spel start dan krijg je een opdracht die je moet gaan uitvoeren , voordat je gaat moet je uit een assortiment wapens kiezen tot je rugzak vol is. ook kun je naarmate het spel voorderd een grotere rugzak scoren!
het ene deel van het spel speelt zich af in de sneeuw en je karakter heeft dan ook een sneeuwuniform aan.... je kakarakter moet ongezien binnen een omheinning van de duitsters komen om het ondergrondse hoofdkwartier op te blazen.
het 2de deel wat ik me herrinner is in de woestijn waar je uit het hoofdgebouw van de duitsers maps en andere kaarten moet jatten om hun plannen voor te zijn ook moet je een vliegtuig neerhalen voor dat hij in de lucht is. als deze ontsnapt is je missie mislukt en kun je overnieuw beginnen....
Daar ga ik ook niet aan beginnen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:18 schreef Chef_M het volgende:
Oh browsergame, dan trek ik me terug, daar zijn er zoveel van.
H&D2.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:50 schreef mamavan2boys het volgende:
hallo,
http://www.toyota.nl/cars(...)/minisite/index.aspx ? (heb gewoon diverse automerken + game + Site:.nl in google gepleurd tot ik bingo hadquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:40 schreef Raam-Kozijn het volgende:
Oke ik denk dat jullie mij wel kunnen helpen. Gister was ik tv aan het kijken. Toen kwam er een reclame van een automerk. Zei hebben een spelletje gemaakt. Namelijk dat je met een auto steeds iets moest halen. En dat doe je met een auto uit hun collectie. Dus ik wilde vandaag dat spel maar ik wist niet meer van welk automerk het was. Iemand hier die het wel weet? Alvast bedankt!
Flashback?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Zoek een spel uit de dostijd (ben met dosbox aan het spelen)
Spel (platformer) had voor die tijd een erg mooi introfilmpje:
speelt ergens in de toekomst. Een jongen vlucht weg uit een gebouw. Klimt op een lucht-scooter en gaat ervandoor. Wordt achterna gezeten door grotere schepen en hij wordt neergeschoten. Stort neer in een beetje jungle-achtige omgeving, maar er is ook technologie te vinden
Motorcross madness (1998) of motorcross madness 2 ik gok op 2 aangezien die iets bekender wasquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:28 schreef Boydie12 het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel waarbij je met een motor vrij rond kon rijden in de woestijn, dat is het enige wat ik er van weet.. Het was redelijk groot, maar aan de randen had je hele hoge bergen (die je volgens mij ook op kon rijden, al was dat niet de bedoeling) die een beetje het 'einde' van de map aangaven.. Volgens mij zat er ook een trein rails in.
Iemand idee?
Daar is dit topic niet voor bedoeldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:11 schreef Fvandercraats het volgende:
Mijn vriendin zoekt nog een leuk spel. Het liefst zoiets als de Anno reeks (1602, 1503, 1404, etc). Beetje koloniseren, handelen. Liefst ook een niet zo'n oud spel (het oog wilt ook wat)
Iemand nog een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |