abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 februari 2012 @ 15:14:17 #76
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107969550
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel, volgens mij heeft het Keep of Tower ofzo in de naam staan. In het spel moet je een aantal lvls doorlopen, je begint als het goed is als goblin of dwarf met een zwaard + schild en kunt nog een paar classes unlocken tot je bij de sorceress class bent. Het is een rpg/adventure/hack&slash en ziet/zag er best aardig uit.

Wie weet het? :P
Anyone? ;(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:16:40 #77
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107969640
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Anyone? ;(
Gok: Dungeon Keeper?
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:53:06 #78
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_107971151
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:37 schreef STING het volgende:
Graag geen links plaatsen naar Abandonware, dank u.
Bij mijn weten heeft home of the underdogs haar beleid gewijzigd en biedt zij geen abandonware meer aan? In plaats daarvan verwijzen je nu direct naar google.

Als ik mij vergist heb, excuses. Ik plaatste de link met name vanwegen de beschrijving.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_108050810
Ik zoek een soort spel ala Skyrim, alleen met dat spel heb ik het probleem dat ik een te slechte videokaart (Intel Family Chipset) dus weet iemand een spel wat er een beetje oplijkt, met wat mindere graphics. Morrowind/Oblivion heb ik al uitgespeeld.
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 februari 2012 @ 17:58:38 #80
Rawr
pi_108050845
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:16 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Gok: Dungeon Keeper?
Nee :D

1st/3rd person view, 3D dit dat alles ;)
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_108051014
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 17:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik zoek een soort spel ala Skyrim, alleen met dat spel heb ik het probleem dat ik een te slechte videokaart (Intel Family Chipset) dus weet iemand een spel wat er een beetje oplijkt, met wat mindere graphics. Morrowind/Oblivion heb ik al uitgespeeld.
Two Worlds, speelt als een droom
Nooit.
pi_108054574
Ik zoek een oud (jaren 90) PC spel, was van een nederlandse uitgever. In het spel was je manager van een voetbal club. Je had een aantal menu opties iets voor sponsors iets voor training, stadion, transfers etc. Ik weet nog dat je begon bij lage amateurs en je zo elke keer iets omhoog kon werken. Er zat ook alleen de Nederlandse competities in, vanaf amateurs in verschillende klasses en het waren allemaal fictieve namen. Je kon ook op trainingskamp en dan wel tegen buitenlandse clubs spelen en aan tournooien meedoen. De cover van het spel was heel simpel een Nederlandse vlag en volgens mij heet het spel ook iets van Voetbal of Voetbal Manager of zo.

Iemand een idee hoe het spel heette, of het ergens evt nog te downloaden is en of wie de uitgever is.

Thanks
pi_108055095
Heb hem al gevonden hehehehe ASF Betaald Voetbal Simulator (1996)
pi_108281815
Ik zoek een heel oud DOS spelletje (ik gok eind '80). Een side-scroller waarin je een ruimteschipje bedient dat kan transformeren tot een robot waar je mee over oppervlaktes kan lopen (en misschien nog een 3e transformatie mogelijk, maar dat weet ik niet zeker). Onderweg kom je allerlei vijandelijke scheepjes tegen en kanonnen op zwevende rotsblokken.

Heb ik vroeger helemaal stuk gespeeld O+. Maar ik kom er maar niet achter hoe dat spelletje heet.....
pi_108282772
Klinkt als dat spel wat ik zoek...
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:04:14 #86
204326 metzman
Tha Metzenizer
pi_108296934
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:01 schreef curantis het volgende:
Ik zoek een heel oud DOS spelletje (ik gok eind '80). Een side-scroller waarin je een ruimteschipje bedient dat kan transformeren tot een robot waar je mee over oppervlaktes kan lopen (en misschien nog een 3e transformatie mogelijk, maar dat weet ik niet zeker). Onderweg kom je allerlei vijandelijke scheepjes tegen en kanonnen op zwevende rotsblokken.

Heb ik vroeger helemaal stuk gespeeld O+. Maar ik kom er maar niet achter hoe dat spelletje heet.....
Is het heel misschien Thexder?:

http://en.wikipedia.org/wiki/Thexder

Is redelijk recent nog een remake/port van op XBLA en PSN verschenen.
"I admire it's purity" - Ash
pi_108301145
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef metzman het volgende:

[..]

Is het heel misschien Thexder?:

http://en.wikipedia.org/wiki/Thexder

Is redelijk recent nog een remake/port van op XBLA en PSN verschenen.
Nee, Thexder is het niet, al lijkt het er inderdaad wel een beetje op. Het spelletje wat ik bedoel is enkel side-scroll, dus er is geen speelruimte boven of onder het zichtbare speelveld. Soms vlieg je door metalen tunnels, in andere gedeeltes weer buiten tussen de rotsblokken.
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:35:06 #88
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_108308894
@curantis
heel misschien RS-2 ? Dat is niet met tranformerende robot, maar wel met rotsblokken en tunnel.
http://www.mobygames.com/game/dos/rs-2/screenshots

oh wacht, Wibarm misschien?

[ Bericht 53% gewijzigd door BdR op 23-02-2012 17:45:12 ]
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_108323764
Nee, beiden zijn niet waar ik naar op zoek ben helaas :D

Zo irritant, hoe het eruit zag staat me nog redelijk helder voor de geest, het lijkt alleen alsof ik de enige ben die het gespeeld heeft :P Elke zoekactie heeft tot nu toe niks opgeleverd..

edit:
Het lijkt qua gameplay wel redelijk op dit:

Alleen dan met mindere graphics :)

[ Bericht 39% gewijzigd door curantis op 23-02-2012 22:31:29 ]
pi_108329560
Op zoek naar een spel wat zich in de ruimte afspeelt. Je moest met je kleine scheepje van planeet naar planeet vliegen (..) op zoek naar economische mogelijkheden. Doel was om rijk te worden en een groot economisch imperium op te zetten. Heb dit spel jaaaaren terug ooit gespeeld, en ben het vervolgens uit het oog geraakt. Maar om de een of andere reden is het nooit helemaal uit mijn systeem verdwenen... ik wil dat spelletje nog een keer spelen!
Grafisch was het niet geweldig, daar was het dan ook niet om gemaakt. t Ging echt puur om de economie.

Wie o wie? :)
pi_108331454
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_108364482
Ik ben op zoek naar een spel waarbij het draait om physics. Je kunt ballonen aan bijvoorbeeld touwen vastmaken, over een lopende band laten lopen, er zijn torches die dingen kunnen verhitten, dartpistolen en dergelijke. Hopelijk leg ik het een beetje goed uit...
Het is volgens mij een erg oud spel, maar misschien zijn er remakes van?
pi_108364669
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef Shadeauw het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel waarbij het draait om physics. Je kunt ballonen aan bijvoorbeeld touwen vastmaken, over een lopende band laten lopen, er zijn torches die dingen kunnen verhitten, dartpistolen en dergelijke. Hopelijk leg ik het een beetje goed uit...
Het is volgens mij een erg oud spel, maar misschien zijn er remakes van?
The Incredible Machine?
AKA Fartgrenades McFarts
pi_108364766
Ik denk dat je TIM, the incredible machine, bedoelt. Ja daar zijn veel remakes van, zelfs op xbox live, maar nooit zo leuk als het origineel.
pi_108364936
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:02 schreef zatoichi het volgende:
Ik denk dat je TIM, the incredible machine, bedoelt. Ja daar zijn veel remakes van, zelfs op xbox live, maar nooit zo leuk als het origineel.
Er is volgens mij ook een remake voor IOS
AKA Fartgrenades McFarts
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 februari 2012 @ 22:09:01 #96
Rawr
pi_108365121
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef GlenSpey het volgende:
Op zoek naar een spel wat zich in de ruimte afspeelt. Je moest met je kleine scheepje van planeet naar planeet vliegen (..) op zoek naar economische mogelijkheden. Doel was om rijk te worden en een groot economisch imperium op te zetten. Heb dit spel jaaaaren terug ooit gespeeld, en ben het vervolgens uit het oog geraakt. Maar om de een of andere reden is het nooit helemaal uit mijn systeem verdwenen... ik wil dat spelletje nog een keer spelen!
Grafisch was het niet geweldig, daar was het dan ook niet om gemaakt. t Ging echt puur om de economie.

Wie o wie? :)
Hmm, als het een webspelletje was gok ik op Black Nova Traders. Zo niet, dan kan het nog Gazillionaire zijn :P
pi_108365417
TIM! Dat was 'm. Bedankt!
pi_108386411
Ik ben op zoek naar een spel dat sterk doet denken aan een combinatie van armagetron en carmageddon. Je kon het spel multiplayeren en je had zeg maar licht bike waarmee je anderen moest beuken. De levels waren erg computer 3D achtig en kleurrijk. Ik weet niet hoe ik het anders om omschrijven :P

Wie o wie weet het? _O_

Het is trouwens al ene behoorlijk ouder spel. Het is dus geen TRON game.

[ Bericht 7% gewijzigd door FL_Freak op 25-02-2012 16:55:56 ]
pi_108387022
Tron was een van de eerste spellen die ik speelde back in 1986! ;)
pi_108387069
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:06 schreef zatoichi het volgende:
Tron was een van de eerste spellen die ik speelde back in 1986! ;)
Hmmm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')