Anyone?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel, volgens mij heeft het Keep of Tower ofzo in de naam staan. In het spel moet je een aantal lvls doorlopen, je begint als het goed is als goblin of dwarf met een zwaard + schild en kunt nog een paar classes unlocken tot je bij de sorceress class bent. Het is een rpg/adventure/hack&slash en ziet/zag er best aardig uit.
Wie weet het?
Bij mijn weten heeft home of the underdogs haar beleid gewijzigd en biedt zij geen abandonware meer aan? In plaats daarvan verwijzen je nu direct naar google.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:37 schreef STING het volgende:
Graag geen links plaatsen naar Abandonware, dank u.
Neequote:
Two Worlds, speelt als een droomquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik zoek een soort spel ala Skyrim, alleen met dat spel heb ik het probleem dat ik een te slechte videokaart (Intel Family Chipset) dus weet iemand een spel wat er een beetje oplijkt, met wat mindere graphics. Morrowind/Oblivion heb ik al uitgespeeld.
Is het heel misschien Thexder?:quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:01 schreef curantis het volgende:
Ik zoek een heel oud DOS spelletje (ik gok eind '80). Een side-scroller waarin je een ruimteschipje bedient dat kan transformeren tot een robot waar je mee over oppervlaktes kan lopen (en misschien nog een 3e transformatie mogelijk, maar dat weet ik niet zeker). Onderweg kom je allerlei vijandelijke scheepjes tegen en kanonnen op zwevende rotsblokken.
Heb ik vroeger helemaal stuk gespeeld. Maar ik kom er maar niet achter hoe dat spelletje heet.....
Nee, Thexder is het niet, al lijkt het er inderdaad wel een beetje op. Het spelletje wat ik bedoel is enkel side-scroll, dus er is geen speelruimte boven of onder het zichtbare speelveld. Soms vlieg je door metalen tunnels, in andere gedeeltes weer buiten tussen de rotsblokken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef metzman het volgende:
[..]
Is het heel misschien Thexder?:
http://en.wikipedia.org/wiki/Thexder
Is redelijk recent nog een remake/port van op XBLA en PSN verschenen.
The Incredible Machine?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef Shadeauw het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel waarbij het draait om physics. Je kunt ballonen aan bijvoorbeeld touwen vastmaken, over een lopende band laten lopen, er zijn torches die dingen kunnen verhitten, dartpistolen en dergelijke. Hopelijk leg ik het een beetje goed uit...
Het is volgens mij een erg oud spel, maar misschien zijn er remakes van?
Er is volgens mij ook een remake voor IOSquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:02 schreef zatoichi het volgende:
Ik denk dat je TIM, the incredible machine, bedoelt. Ja daar zijn veel remakes van, zelfs op xbox live, maar nooit zo leuk als het origineel.
Hmm, als het een webspelletje was gok ik op Black Nova Traders. Zo niet, dan kan het nog Gazillionaire zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef GlenSpey het volgende:
Op zoek naar een spel wat zich in de ruimte afspeelt. Je moest met je kleine scheepje van planeet naar planeet vliegen (..) op zoek naar economische mogelijkheden. Doel was om rijk te worden en een groot economisch imperium op te zetten. Heb dit spel jaaaaren terug ooit gespeeld, en ben het vervolgens uit het oog geraakt. Maar om de een of andere reden is het nooit helemaal uit mijn systeem verdwenen... ik wil dat spelletje nog een keer spelen!
Grafisch was het niet geweldig, daar was het dan ook niet om gemaakt. t Ging echt puur om de economie.
Wie o wie?
Hmmm.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:06 schreef zatoichi het volgende:
Tron was een van de eerste spellen die ik speelde back in 1986!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |