Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Baalhaar - BudgetGam3r
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:42 schreef Catkiller het volgende:
Is toch altijd weer spannend zo'n nieuw topic openen.
Ik heb geen flauw idee, blijkbaar heb ik er wel bijna 3 minuten in gezetenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:44 schreef Reintji het volgende:
Wanneer is de A10 eigelijk beschikbaar? Alleen in rush ofzo?
quote:The A-10 Thunderbolt is featured on the Rush versions of Caspian Border, Kharg Island, and Operation Firestorm
Dit deden we in BF2 demo al op Oman, C4 op de Blackhawk, wachten tot ie vol zat en dan boven zee uit elkaar laten klappenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:44 schreef Reintji het volgende:
Hihihahahoho
Vreemd dat je als tegenstander op dat schip kunt komen, aangezien meestal de enemy-base is afgesloten voor de tegenstander, toch? Dan krijgen ze die 10-seconden meuk.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:44 schreef Reintji het volgende:
Hihihahahoho
Hehe.. ja stiekum welquote:Op maandag 2 januari 2012 16:42 schreef Catkiller het volgende:
Is toch altijd weer spannend zo'n nieuw topic openen.
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Veel actie op kleine gebieden! Was er aan het begin geen groot fan, maar nu ik wat langer tdm speel ga ik het steeds meer waarderenquote:
uit mijn hoofd alleen op Rush op de mappen : Kharg, Firestorm, Caspian Border, en nog een paar mappen waar normaal jets zijn op CQ maar dan op Rush.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:44 schreef Reintji het volgende:
Hihihahahoho
Als je je niet constant bezighoudt met killen krijg je ook maar bar weinig punten.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:34 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Veel actie op kleine gebieden! Was er aan het begin geen groot fan, maar nu ik wat langer tdm speel ga ik het steeds meer waarderen
Voor op de Xbox of PS3 komt Conquest niet helemaal toch z'n recht ivm de max x aantal spelers.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:59 schreef Rossdale het volgende:
TDM vind ik ook maar saai en eerlijk gezegd vind ik rush eigenlijk ook niet zo boeiend...
Conquest voor de win
Daar heb ik dus over het algemeen echt geen last van..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:02 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Voor op de Xbox of PS3 komt Conquest niet helemaal toch z'n recht ivm de max x aantal spelers.
Niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:16 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Daar heb ik dus over het algemeen echt geen last van..
Ik ren dus ook over het algemeen niet 5 minuten voordat ik iemand zietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:19 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Niet?
De mappen van Conquest zijn op hun max, maar de aantal spelers niet. Je hebt maximum spelers van 12 tegen 12, terwijl je op pc 32 tegen 32 kan doen. Ik hou er niet zo van om eerst 5 min te rennen voor ik een vijand zie.
Ik overdrijf het natuurlijk een beetje. Conquest in de stedelijke mappen zoals Metro, Tehran Highway en wat van die nieuwe mappen is natuurlijk geweldig. Continu strijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:23 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ren dus ook over het algemeen niet 5 minuten voordat ik iemand zietAls je de maps kent weet je toch waar de vijand komt en dan rush je daar toch heen? Tuurlijk mag het wel wat drukker maar om te zeggen dat ik het te min vind nee.
Haha... jawel.. Sommige mappen zijn gewoon te groot. Ik hoop dat de nieuwe xbox het wel mogelijk maakt dat we met veel meer spelers kunnen gamen. Want op PC FPS doen vind ik drie keer niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:26 schreef Rossdale het volgende:
Als je 5 minuten moet rennen voor je een enemy tegen komt, dan probeer je duidelijk niet de points te cappen
Op de PC zijn de (meeste) maps dus ook groter, CQ Assault met maar drie vlaggen werkt dan weer niet echt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:19 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Niet?
De mappen van Conquest zijn op hun max, maar de aantal spelers niet. Je hebt maximum spelers van 12 tegen 12, terwijl je op pc 32 tegen 32 kan doen. Ik hou er niet zo van om eerst 5 min te rennen voor ik een vijand zie.
En volgens mij toch ook mappen met 1000 tickets? Of moet je dat zelf instellen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:19 schreef Sickert het volgende:
Mappen op de console zijn niet max
Op de pc heb je veel meer vlaggen.
Dat zijn gewoon custom serversquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:27 schreef Morgen- het volgende:
[..]
En volgens mij toch ook mappen met 1000 tickets? Of moet je dat zelf instellen?
Blijven hopen!quote:
Jaa.. soms komt het heel onverwachts, laatst sprong ik over een omgevallen boomstam heen. * Poef * bad luckquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:46 schreef Sickert het volgende:
Gister sprong ik in het water om een bootje te pakken.
Sprong tegen de rand van de boot schijnbaar.. Bad Luck.. Als ik zoveel bad luck irl had was ik wereld record houder reincarnatie
1.75 op het moment.. Stijgende lijn naar de 2 duurt lang..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:28 schreef deVerdeler het volgende:
Wat is jullie k/d? Die van mij is 1.24 En heeft sinds een week of drie stijgende lijn. In het begin kon het me allemaal niet schelen, maar nu wel aangezien ik nu meer van het spel weet. Ik denk dat ik vanavond op 1.3 zit.
Dat is één ding wat zeker is. In Halo heb ik nooit last gehad dat anderen die in mijn "squad" zaten in het andere team zaten. en ik joinde soms met 6 man! En een mic gebruik ik toch alleen maar als ik in een party zitquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:37 schreef deVerdeler het volgende:
Stijgende lijn naar 2 duurt alleen lang als je al heel veel kills en deaths hebt. Dan wordt het lastiger om een verschil te maken.
Die Bad Lucks zijn soms echt te bizar voor woorden. Ik ben zelfs een keer in een Death Zone geplaatst na het spawnen![]()
Bf3 vind ik echt een topspel, maar ik heb een aantal dikke minpunten:
Matchmaking zuigt! Die servers zijn ideaal en meestal geen lag, maar je kan nooit met meer dan 4 man tegelijk joinen. Persé met een squad van 4. Je begint vaak halverwege een game en soms aan het einde van de game.
En de microfoon gebeuren in dat spel zuigt. Halo is qua matchmaking toch het meest gebruikersvriendelijk wat ik ooit gespeeld heb.
Die Swiss gasten waren zo tyfus irritant. Op Canals heeft eentje de hele game zitten campen in een tank.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:58 schreef MrRedTube het volgende:
Gespawn killed worden door adelaar-noobs met USAS en frag rounds is nooit grappig. :/
Helemaal niet als die adelaar-noobs lvl 68 zijn >:C
http://battlelog.battlefi(...)8483788/4/256028095/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was wel een goed rondje
http://battlelog.battlefi(...)8468069/4/256028095/
DICE moet echt wat doen aan balance. en ze moeten die CoD noobs op apparte servers zetten xDquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die Swiss gasten waren zo tyfus irritant. Op Canals heeft eentje de hele game zitten campen in een tank.
Mijn internetverbinding lag gisteravond compleet op zijn gat, kon op m'n PC niet eens fatsoenlijk een filmpje laden. Ik dacht dus BF3 online zal 'm dan wel niet worden, toch maar geprobeerd. Was nog verdomd goed te spelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:37 schreef deVerdeler het volgende:
Stijgende lijn naar 2 duurt alleen lang als je al heel veel kills en deaths hebt. Dan wordt het lastiger om een verschil te maken.
Die Bad Lucks zijn soms echt te bizar voor woorden. Ik ben zelfs een keer in een Death Zone geplaatst na het spawnen![]()
Bf3 vind ik echt een topspel, maar ik heb een aantal dikke minpunten:
Matchmaking zuigt! Die servers zijn ideaal en meestal geen lag, maar je kan nooit met meer dan 4 man tegelijk joinen. Persé met een squad van 4. Je begint vaak halverwege een game en soms aan het einde van de game.
En de microfoon gebeuren in dat spel zuigt. Halo is qua matchmaking toch het meest gebruikersvriendelijk wat ik ooit gespeeld heb.
Dat heb ik ook een paar keer gehad. Ik wist niet dat het een bug was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:19 schreef Cliffy het volgende:
Hoop dat DICE die reload bug snel fixed, mooi kut als je denkt dat je een volle clip hebt maar uiteindelijk maar 3 kogels hebt
Heb het ook een keer gehad dat ik geen MVP was maar wel de ribbon kreegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:20 schreef Gezicht het volgende:
Trouwens nog iets anders, het toekennen van die ribbons klopt af en toe ook voor geen meter. Heb al zo vaak meegemaakt dat mijn team toch echt won en ik geen winner ribbon kreeg. Ook vaker meegemaakt dat ik m'n MVP ribbon niet krijg. Zelfde geldt voor Ace squad.
Mjah, ik druk op X, zie de reload animatie maar krijg er geen kogels bij.. dat noem ik een bug iigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een paar keer gehad. Ik wist niet dat het een bug was.
Ik herinner me nog van de tijd dat ik nog een CoD4 no-liver was (prestige 10 alle challenges completed jwzquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:22 schreef KoningStoma het volgende:
Games gebruiken ook niet veel bandbreedte. Veel mensen denken dat een snellere verbinding beter is, maar dat hangt ervan af wat je met snel bedoelt. Je hebt niet perse meer bandbreedte nodig. Meestal zit dat wel goed, zolang je ping maar goed is.
Eens, alhoewel op mappen als Metro duurt het seconden voor ik een enemy zie, maar op mappen als Caspian, en je gebruikt geen vehicle dan duurt het wel minuten. Ik heb ook liever veel meer players op mappen, ik zag een potje met 64 players op youtube en dat zag er wel stukken leuker uit dan een pot met 24 playersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:02 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Voor op de Xbox of PS3 komt Conquest niet helemaal toch z'n recht ivm de max x aantal spelers.
Wacht maar tot je hem zelf ervaartquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef Quantic het volgende:
Ze moeten echt wat gaan doen aan die frag rounds... Ik ben die krengen echt helemaal zat
mooi, was je aan het vliegen of schieten? volgens mij gisteren toen ik aan het vliegen was en jij schieten, ging jij wachten tot ik als eerste schiet en daarna schiet jij om het af te maken en kreeg jij de kill.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)9531353/2/364064649/
http://battlelog.battlefi(...)9534703/2/364064649/
http://battlelog.battlefi(...)9542295/2/364064649/
Viper helicopter & teamwork met headset.![]()
72-7 in 3 potjes ermee.
Schieten anders haal je nooit zoveel kills.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:30 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
mooi, was je aan het vliegen of schieten? volgens mij gisteren toen ik aan het vliegen was en jij schieten, ging jij wachten tot ik als eerste schiet en daarna schiet jij om het af te maken en kreeg jij de kill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:28 schreef Reintji het volgende:
Net EOD karretje unlocked. Heb je daar nog wat aan? Zie ze eigenlijk nooit.Als je veel rush speelt kan het nog wel eens van pas komen denk ik, om net dat ene stukje te overbruggen naar de M-COM waar je lopend zeker gelijk neergeschoten zal worden en ze dat karretje misschien niet opmerken/verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ja maar er zijn nog steeds genoeg mensen die vooraf niet op letten en niet goed opletten wanneer ze naar dat ding rennen om de charge te disablen. Zeker met al die lagere ranks die er nu weer zijn. Ik kan er niet mee rijdenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
In het begin was die EOD bot nog onbekend voor veel mensen, nu zal dat minder zijn.
Heb wel eens een MCOM gearmed, en hem ernaast laten staan. Zo 3 kills gehad en een destroyed MCOM.
Het is een kwestie van heel voorzichtig sturen, anders dan spint hij als een gek.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar er zijn nog steeds genoeg mensen die vooraf niet op letten en niet goed opletten wanneer ze naar dat ding rennen om de charge te disablen. Zeker met al die lagere ranks die er nu weer zijn. Ik kan er niet mee rijden
niet per se hoor, je kan een support wapen opgepakt hebben, claymores neergelegd hebben en weer je eigen kit pakkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik was gisteren als een dolle bezig op Metro. We hadden ze totaal ingesloten en ik stond op 10-0 met de support class. Lekker overal claymore planten enzo. Vervolgens word ik in mijn flikker geschoten, ik werd gerevived en nog geen minuut later weer gedowned waarna ik weer meteen gerevived werd. Toen was ik ineens een engineer? WTF? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Toen maar een berg rpg's die hallen ingeschoten. Maar vreemd was het wel.
De eerste volgende die in mijn claymore liep moest ook wel vreemd gekeken hebben als ik op 11-0 sta met een engineer class
ik wisselde altijd wel een beetje af, ben nu vooral bezig met support. Lekker tankjes laten ontploffen met C4quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:08 schreef Sant. het volgende:
Zo.. De vakantie zit er weer op. Ik heb een paar leveltjes kunnen stijgen en aardig wat kunnen gamen.
Ik moet zeggen dat ik het steeds beter onder de knie krijg.
FAMAS is echt een bazenwapen. Ben sinds ik die vrij heb gespeeld met Assault gaan spelen en doe bijna niet meer anders. Heerlijke klasse!
Flink medpacks gooien, reviven en knallen met de famas.
Verder bijna heel mijn MBT vrij gespeeld en mijn eerste kills met de chopper gemaakt.
Jets moet ik nog maar even links laten liggen. Ik lijk wel een stuntpiloot in zo'n ding
Nee, ik weiger om de USAS-12 met frag rounds te gebruiken!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:21 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem zelf ervaart
Ik vind de gewone mappen vetter dan de B2K mappen met die zaad Conquest Assaultquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tofste map voor de jet vind ik wel golf of oman
Conquest Assault is na 5 minuten spelen gewone conquestquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:39 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik vind de gewone mappen vetter dan de B2K mappen met die zaad Conquest Assault
Speel sowieso graag in een tank, jammer dat mensen wel mee willen rijden en dan de tank weer verlaten.. Dat terwijl ik zoveel te bieden heb als tank driver
Nu switch ik zelf ooit tussen de main gun en de Machine Gunner positie
Operation Firestorm, Caspain Border, Noshar Canals en Davamand Peak zijn mijn favo's
Met halo kan je zelfs met 16 man joinen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is één ding wat zeker is. In Halo heb ik nooit last gehad dat anderen die in mijn "squad" zaten in het andere team zaten. en ik joinde soms met 6 man! En een mic gebruik ik toch alleen maar als ik in een party zit
Fixed, zo gaat het vaak met ongebalanceerde teams, oke 5 is misschien overdreven maar 10 lukt vaak wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:50 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Conquest Assault is na 5 minuten spelen al gewonnen door 1 team.
Dat betekent dat iemand tijdens je dood jouw wapen heeft gepakt en de zijne heeft laten liggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik was gisteren als een dolle bezig op Metro. We hadden ze totaal ingesloten en ik stond op 10-0 met de support class. Lekker overal claymore planten enzo. Vervolgens word ik in mijn flikker geschoten, ik werd gerevived en nog geen minuut later weer gedowned waarna ik weer meteen gerevived werd. Toen was ik ineens een engineer? WTF? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Toen maar een berg rpg's die hallen ingeschoten. Maar vreemd was het wel.
De eerste volgende die in mijn claymore liep moest ook wel vreemd gekeken hebben als ik op 11-0 sta met een engineer class
Ik heb gisteren alle mcom's gearmed bij metro plus een k/d van 2.0 in dat gamequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
In het begin was die EOD bot nog onbekend voor veel mensen, nu zal dat minder zijn.
Heb wel eens een MCOM gearmed, en hem ernaast laten staan. Zo 3 kills gehad en een destroyed MCOM.
Dit dus inderdaad, heb ik me ook al eens over verbaasdquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:55 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Dat betekent dat iemand tijdens je dood jouw wapen heeft gepakt en de zijne heeft laten liggen.
Nee hoor, de mensen hier zijn relaxt. Daar zijn het echt regelrechte klapjosti'squote:Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef Document1 het volgende:
Beh beh, dit is wel een beetje een cod topic geworden. Ik heb de grootste piemel want ik doe kdr van 2 met die sniper je weet tog.
Rustig maar, het lukt jou vast ook wel weer wanneer je de controls voor Skyrim niet meer bij BF3 gebruiktquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef Document1 het volgende:
Beh beh, dit is wel een beetje een cod topic geworden. Ik heb de grootste piemel want ik doe kdr van 2 met die sniper je weet tog.
Doet me beetje denken aan de C4 bug uit BC2. Precies hetzelfde, had je een jihad quad gemaakt wilde je hem laten ploffen en schoot je C4quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, eerst een tripplekill met c4 rond de B vlag op wake island en daarna begind m'n ventje ineens c4 te strooien terwijl ik RT doe![]()
Wat een spel, wat een spel.
Ohjah das ook een goeie jah..quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef Sickert het volgende:
Klote EA moet snel dat spawnen patchen!
Begin dat steeds op een jet of heli staan een beetje zat te worden.
Ik heb een paar vrienden die hun mw3 hebben verkocht om BF3 te halen. Ze zeggen dat het voor hen heel erg wennen was... dus tja.. Gaat em dus niet worden. Een mw3 speler is niet gewend dat hij van alle kanten, uit elk bosje, vanuit het water en lucht en gebouw geknald wordt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:37 schreef Sant. het volgende:
Voordat ik BF speelde heb ik me uitstekend vermaakt met Counterstrike 1.5 (JAA 1.5 ja, vanaf steam werd t kut), MW en MW2.
Weet je wat mij nu wel eens vet zou lijken?
Een match (TDM) tussen BF en MW spelers.
Wie zou er winnen?
En wat ik dan vooral bedoel, aangezien de spellen niet te vergelijken zijn qua physics:
BF spelers vs MW spelers in een MW game
BF spelers vs MW spelers in een BF game
Zouden de MW spelers dik winnen in MW en de BF spelers op de BF map?
Of zou hier een significant verschil in te ontdekken zijn?
Bijvoorbeeld dat de BF spelers maar nipt verliezen op MW map maar juist dik winnen op de BF map? Of andersom?
Wat ze echt moeten verbeteren is gewoon de matchmaking. Als ik met een volle squad een match join, dan is mijn intentie dat ik met mijn eigen squad blijfquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef Sickert het volgende:
Klote EA moet snel dat spawnen patchen!
Begin dat steeds op een jet of heli staan een beetje zat te worden.
Is een beetje appels met peren vergelijken ben ik bang.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:37 schreef Sant. het volgende:
Voordat ik BF speelde heb ik me uitstekend vermaakt met Counterstrike 1.5 (JAA 1.5 ja, vanaf steam werd t kut), MW en MW2.
Wie zou er winnen?
En wat ik dan vooral bedoel, aangezien de spellen niet te vergelijken zijn qua physics:
Bijvoorbeeld dat de BF spelers maar nipt verliezen op MW map maar juist dik winnen op de BF map? Of andersom?
MW spelers in een MW game zonder probleem. In een BF game denk ik dat BF gamers winnen aangezien het 2 compleet verschillende spellen zijn. MW run and gunning en BF3 tactisch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:37 schreef Sant. het volgende:
Wie zou er winnen?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef Koopsie het volgende:
op een MAV staan en naar een dak vliegen om vanaf daar te snipen blijft fuckin triest![]()
Snipen vanaf het dak is zoooo 2011quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef Koopsie het volgende:
op een MAV staan en naar een dak vliegen om vanaf daar te snipen blijft ook leuk
attack heli's met gunners kunnen 2x flares hebben hequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:27 schreef Sant. het volgende:
Die spawnrapers moeten ze ook gewoon kicken..
Had ik laatst ook, een gast met volgens mij alle unlocks op chopper knalde elke jet, chopper en tank direct af..
Leek ook wel of hij oneindig flares had want elke stinger kon hij ontwijken..
bah
behalve ik natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:36 schreef Catkiller het volgende:
Dat elke kneus die zijn MAV gebruikt om ergens hoog te komen maar tyfus krijgt, en hun moeders ook. Zit je ook nog in een team dat zo achterlijk is om niet de voertuigen te gebruiken om de achterste vlag te cappen en hun voertuigen gewoon te jatten en ze zo naar de tering te helpen. Nee, lekker heel de tijd de middelste proberen, een plein met al die snipers om je heen met wat engineertjes.
Kan datquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Waarom niet gewoon je C4 af laten gaan toen je respawnde?
had ik laatst ook, kreeg toch nog 3 killsquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:19 schreef Rossdale het volgende:
Als ik C4 op een tank plak en dood ga, kan ik als ik direct respawn de C4 nog laten ontploffen vanaf de spawn
Jou kan ik wel killen met mijn secondary wanneer je boven op een dak staatquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
behalve ik natuurlijkik krijg geen tyfus
SKS is mijn favoriete semiauto. Alleen volgens mij zijn alle semiauto snipers wel aan elkaar gewaagd, al heb ik vanaf het begin al een hekel aan de SVD en de MK11quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:13 schreef dreamzk het volgende:
Laatst snipen maar weer geprobeerd en het is toch wel erg leuk dat snipen, gebruik nu nog vooral de SKS. Is/zijn er andere betere snipers available?
Klinkt alsof dit gister gebeurde bij Rensquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Rossdale het volgende:
Briljant is dat
Zeker als er mensen uit je eigen party in die tank zitten.
"Oh fuck er komt een C4-gastje aan"
"Ik heb hem, ik heb hem"
* Rossdale doet sneaky 3 x C4 *plak* *plak* *plak*
"Ha! Hij is dood!"
"Haha het was Rossdale, lekker voor je! Faaaaal"
* Rossdale respawnt en doet *klik*
"WHAT THE FUCK! ROSSDALE HOE DE NEUK!!!"
* Rossdale doet *gna gna*
Klinkt als een bug overigens..quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Rossdale het volgende:
Briljant is dat
Zeker als er mensen uit je eigen party in die tank zitten.
"Oh fuck er komt een C4-gastje aan"
"Ik heb hem, ik heb hem"
* Rossdale doet sneaky 3 x C4 *plak* *plak* *plak*
"Ha! Hij is dood!"
"Haha het was Rossdale, lekker voor je! Faaaaal"
* Rossdale respawnt en doet *klik*
"WHAT THE FUCK! ROSSDALE HOE DE NEUK!!!"
* Rossdale doet *gna gna*
SKS is een hele sneller sniper, maar doet het minste schade van alle snipers.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:13 schreef dreamzk het volgende:
Laatst snipen maar weer geprobeerd en het is toch wel erg leuk dat snipen, gebruik nu nog vooral de SKS. Is/zijn er andere betere snipers available?
Nicequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:37 schreef Catkiller het volgende:
Xbox waar ik op speel.. En een PS3 onder het stof![]()
Mensen moeten eerst verplicht hun SPM en W/L en K/D posten voordat ik mijn naam geef om te kijken of ze wel waardig zijn om met mij mee te mogen spelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:38 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Nice![]()
Geef me je GT. De mijne is deVerdeler...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Bij rens was nog mooier toen ie ging roepen "nee die tank is al weg" (hij zat bij tegenpartij)quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Klinkt alsof dit gister gebeurde bij Rens
Voeg Sickertnl ook maar toequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:38 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Nice![]()
Geef me je GT. De mijne is deVerdeler...
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen moeten eerst verplicht hun SPM en W/L en K/D posten voordat ik mijn naam geef om te kijken of ze wel waardig zijn om met mij mee te mogen spelen
Hahaha... Wat is SPM? Ik let niet echt op mijn K/D en W/L .... Mijn W/L is iets van 1.2 en mijn K/D is iets van 1.25 of 1.3...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
youtube --> iamclanhq :')
Jij staat alleen maar in de lijst bij mij bij battlelog hoor, niet op livequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
Voeg Sickertnl ook maar toe
Als je aan deze stats een beetje voldoet dan mag je mee doen van Catkiller
http://battlelog.battlefi(...)stats/13000067/xbox/
Pff.. ik vlieg met de MAV naar de top van die mast in Kharg Island. Dat is pas lachen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef Koopsie het volgende:
op een MAV staan en naar een dak vliegen om vanaf daar te snipen blijft ook leuk
Gewoon een server zoeken waar nog 10 plaatsen vrij zijn en dan kom je altijd wel met je squad in 1 team volgens mij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:28 schreef deVerdeler het volgende:
Wie weet of ze die squad problemen gaan oplossen? Dat je gewoon met een team kan joinen zonder uit elkaar te vallen.
Dus hij is nog niet zo vaak blijven hangen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:24 schreef Laat77 het volgende:
Argh! kut freeze... altijd als dat het goed gaat, blijft die hangenEn dan is mijn zin om te spelen ook helemaal weg..
Vaak wel ja, maar zulke server blijven dan ook bij 14 man hangerquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon een server zoeken waar nog 10 plaatsen vrij zijn en dan kom je altijd wel met je squad in 1 team volgens mij.
Wat denk je van zie Bad Company 2. Matchmaking was perfect geregeld en voice chat was ook goed. Ik vraag me dan af hoe je een "bestaand" en werkend systeem niet gewoon kan implementeren in een nieuwe game...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:51 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Vaak wel ja, maar zulke server blijven dan ook bij 14 man hangerZe moeten dat echt oplossen, want ik ken nu mensen die het spel links laten liggen omdat ze niet eens normaal met hun clan een game kunnen joinen.
Ze hebben een heel nieuw matchmaking-systeem nodig. Hun servers kunnen ze behouden, maar ze moeten ons ook de mogelijkheid geven dat we met een team een matchmaking kunnen starten en dat de server dan op zoek gaat naar de rest om een full game te maken. Zie HALO.
Dan kom je dus in een server en is het 12 vs 8 oid, nee dat is fijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:51 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Vaak wel ja, maar zulke server blijven dan ook bij 14 man hangerZe moeten dat echt oplossen, want ik ken nu mensen die het spel links laten liggen omdat ze niet eens normaal met hun clan een game kunnen joinen.
Ze hebben een heel nieuw matchmaking-systeem nodig. Hun servers kunnen ze behouden, maar ze moeten ons ook de mogelijkheid geven dat we met een team een matchmaking kunnen starten en dat de server dan op zoek gaat naar de rest om een full game te maken. Zie HALO.
Je begrijpt het niet. Met halo maakt het niet uit of je nu in je ééntje online gaat of met een team van 2,3,4,5,6,7 of 8. Het systeem van Halo zoekt zelfs mensen op om samen een game te vormen. Dus als je met drie man matchmaking in gaat, en het is een SQUAD DEATHMATCH (bij halo is dat vijf tegen vijf), dan zoekt het systeem de overige twee spelers op om jouw team op te vullen en de tegenstanders. Zo heb je 1) altijd twee teams met dezelfde aantal spelers en 2) je joined gewoon samen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dan kom je dus in een server en is het 12 vs 8 oid, nee dat is fijnMatchmaking staat echt onderaan de lijst van problemen wat mij betrefd
BF3 is m'n eerste BF-game. Dus ik weet niet hoe het zit met BC-2. Als je zegt dat dat wel goed geregeld was, dan is hun FAIL nog groter wat dit betreft. Het jaagt teamspelers weg van de game.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:59 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Wat denk je van zie Bad Company 2. Matchmaking was perfect geregeld en voice chat was ook goed. Ik vraag me dan af hoe je een "bestaand" en werkend systeem niet gewoon kan implementeren in een nieuwe game...
Halo is ook een compleet ander spel met andere servers (als het al dedicated servers heeft) dan BF3, bij Halo start je een nieuwe game ipv dat je een server joint en als bij Halo je teammate er geen zin meer in heeft en de game quit dan kan hij niet eens vervangen worden... Je kan altijd nog gewoon een lege server zoeken en die joinen en dan hopen dat ie snel gevuld is maar Halo's matchmaking werkt gewoon niet met een spel als BF3quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:19 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Met halo maakt het niet uit of je nu in je ééntje online gaat of met een team van 2,3,4,5,6,7 of 8. Het systeem van Halo zoekt zelfs mensen op om samen een game te vormen. Dus als je met drie man matchmaking in gaat, en het is een SQUAD DEATHMATCH (bij halo is dat vijf tegen vijf), dan zoekt het systeem de overige twee spelers op om jouw team op te vullen en de tegenstanders. Zo heb je 1) altijd twee teams met dezelfde aantal spelers en 2) je joined gewoon samen.
Zo'n systeem heeft BF3 hard nodig, aangezien BF3 zich voordoet als de ultieme TEAMPLAY-spel. In feite zuigt de matchmaking van BF3, omdat je 1) met maar max 4 man tegelijk kan joinen en 2) grote kans hebt op splitsing van een Squad.
Jammer want het is een fokkinnnng goed spel.
Haha de laatste paar weken wel, anders had ik nu al 300 uur erop zittenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:48 schreef Quantic het volgende:
[..]
Dus hij is nog niet zo vaak blijven hangen?
Tenzij c4 en goeie timing.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:42 schreef Rossdale het volgende:
Die kamikazepiloten vind ik zo zielig.... Zeker aangezien je er niet eens kills voor krijgt
Voordat ik inhoudelijk op je post gaquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Halo is ook een compleet ander spel met andere servers (als het al dedicated servers heeft) dan BF3, bij Halo start je een nieuwe game ipv dat je een server joint en als bij Halo je teammate er geen zin meer in heeft en de game quit dan kan hij niet eens vervangen worden... Je kan altijd nog gewoon een lege server zoeken en die joinen en dan hopen dat ie snel gevuld is maar Halo's matchmaking werkt gewoon niet met een spel als BF3
BF3 heeft dedicated servers. Bij halo en de meeste console games, wordt iemands xbox uitgekozen om server te spelen, met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:00 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Voordat ik inhoudelijk op je post gaIn plaats van dat ik je heb gequote heb ik een melding gemaakt van je bijdrage
. Ging per ongeluk. Ik heb het volgende gezegd in die melding, terwijl het een quote moest zijn
![]()
BF3 heeft sowieso veel betere servers dan Halo. Daar kan ik op zweren. Lag komt haast niet voor en ik denk dat de consoles op de servers van DICE makkelijk hun max. players op 40 kunnen zetten dan ipv 24. Enfin...
De server-systeem van BF3 is goed en moet ook blijven. Alleen werkt het op een console wat minder, dan een PC. Wat gewoon goed zou zijn is een matchmaking optie om lekker samen met je vrienden of clan gebruiksvriendelijk aan het fraggen kan.
Dat was bij CoD ook meestal zo, als je dan als host gekozen werd werd de game niet eens geladen of je vloog al eruit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
BF3 heeft dedicated servers. Bij halo en de meeste console games, wordt iemands xbox uitgekozen om server te spelen, met alle gevolgen van dien.
We waren het beste team everquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:48 schreef Laat77 het volgende:
[..]
[..]
Zo te lezen hebben jullie lekkere potjes gehad
Recon / shotgun combiquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef Morgen- het volgende:
Soms, als ik naar de matchmaking kijk, heb ik weer zin om bc2 te spelen... Gol sniper magnum
het enige wat ik (nu) aan bc2 jammer vind is scopes =| ik wil geen iron sight, rds of acog meer en ook niet dat je moet kiezen tussen ammo en scope...quote:
Volgens mij healen en.... Nog ietsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:18 schreef Yi-Long het volgende:
Vanavond de hele avond op een DICE server gespeeld die alleen maar B2K mappen draaide. Heerlijk. Geen Metro. geen Crossing the Seine, geen Peak, geen Tehran Highway.
Verder zuig ik nog altijd, voor in 1 tegen 1 shoot-outs.
Ik werd trouwens afgeknald door een level 1 Assault gast die een FAMAS had, maar hoe kom je aan die FAMAS? Ik ben nu level 14, heb al meerdere wapens unlocked voor Assault, maar nog geen FAMAS. Of heeft ie die dan opgepikt van een lijk ofzo?
Dit kan echt niet!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:18 schreef Yi-Long het volgende:
Heerlijk. Geen Metro. geen Crossing the Seine
Thanksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij healen en.... Nog ietsEven op battlelog kijken. Daar vind je het zo terug
...en thanksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:27 schreef Catkiller het volgende:
Als je 10 revives doet en 10 heals ben je al level 2 volgens mij dus zal hij wel opgepakt hebben. Maar het is dus niet moeilijk om dat wapen vrij te spelen
Ik vind die rechtlijnige mappen echt geen fuck aan. Hebben totaal dat Battlefield gevoel niet. Zitten er voornamelijk in om het CoD publiek aan te trekken.quote:[..]
Dit kan echt niet!
tis wat....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:43 schreef Revenge2005 het volgende:
Nou als het aan mij ligt gaat BF3 retour naar dice met een bombrief
Welke halve mongool daar die Mav erin heeft gestopt die spoort hem gewoon niet
Operation Noobfest ( Metro) met 64 man op de PC is al waardeloos met al dat Mav gedoe
maar op de console is dat nog irritanter
Ben je lekker aan het spelen, komt er een mav aan
opzich niet zo irritant. wel irritant als de top 6 spelers die dingen allemaal gebruiken
je kun niet meer fatsoenlijk lopen of schieten zonder dat je of afgeleid word omdat dat ding op je afkomt.. of je heb er ineens 3 om je heen hangen omdat ze je omver willen vliegen met dat ding.
Gaat de game nu deze kant op? RPG/m320 spam and mav spam?
Als dat zo blijft dan koop ik echt never nooit meer een battlefield game
kijk dat ding kan killen OK goed, maar onbeperkte voorraad mavs>? komop zeg
zorg er dan voor dat ze er maar 1 per leven krijgen
komen ze ook nog eens uit hun spawn gebied weg met dat gecamp
om over die shotgun de usas12 nog maar te zwijgen
hoog tijd voor een nerf patch dice...
Het spijt me intens!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:41 schreef Catkiller het volgende:
Die rechtlijnige mappen waar je het te voet af kan zijn voor mij juist het tofst. Een welkome afwisseling tussen al het voertuigen rijden/vliegen maar goed, ieder zijn ding.
Ik ga vandaag wel MW3 halen danDven komt toch niet meer met mij spelen dus fuck het
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:43 schreef Revenge2005 het volgende:
Nou als het aan mij ligt gaat BF3 retour naar dice met een bombrief
Welke halve mongool daar die Mav erin heeft gestopt die spoort hem gewoon niet
Operation Noobfest ( Metro) met 64 man op de PC is al waardeloos met al dat Mav gedoe
maar op de console is dat nog irritanter
Ben je lekker aan het spelen, komt er een mav aan
opzich niet zo irritant. wel irritant als de top 6 spelers die dingen allemaal gebruiken
je kun niet meer fatsoenlijk lopen of schieten zonder dat je of afgeleid word omdat dat ding op je afkomt.. of je heb er ineens 3 om je heen hangen omdat ze je omver willen vliegen met dat ding.
Gaat de game nu deze kant op? RPG/m320 spam and mav spam?
Als dat zo blijft dan koop ik echt never nooit meer een battlefield game
kijk dat ding kan killen OK goed, maar onbeperkte voorraad mavs>? komop zeg
zorg er dan voor dat ze er maar 1 per leven krijgen
komen ze ook nog eens uit hun spawn gebied weg met dat gecamp
om over die shotgun de usas12 nog maar te zwijgen
hoog tijd voor een nerf patch dice...
Neeeee niet doen! Another lost soulquote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:53 schreef dreamzk het volgende:
Zo meteen maar eens die USAS 12 proberen waar iedereen het over heeft
"Probeer" dan ook maar meteen de Famas en de F2000.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:53 schreef dreamzk het volgende:
Zo meteen maar eens die USAS 12 proberen waar iedereen het over heeft
Ik ben ook begonnen aan de L85A2 , schoot inderdaad wel heel erg lekker! Ik heb ook weinig problemen met de Usas overigens.. ook niet als die tegen mij gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:55 schreef Sickert het volgende:
Usas is goddelijk!
Maar ik vind dat van veel wapens.
As val is ook bazig
Famas, pkp, M4A1, Pdw-r
Alle Amerikaanse M's, Aek971 en mijn nieuwe favo de L85A2 BF2
Dat is inderdaad heel irritant. Ik speel erg graag met de M16A3 maar op een of andere manier reset BF constant mijn set up en zet steeds een AK47 neer als start wapen, daardoor moet ik elke keer weer mijn kit veranderen en de juiste optics toewijzen aan mijn M16A3 :Squote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:21 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen aan de L85A2 , schoot inderdaad wel heel erg lekker! Ik heb ook weinig problemen met de Usas overigens.. ook niet als die tegen mij gebruikt wordt.
Zelf gebruik ik dat kreng vrijwel alleen in TDM (lage levels pesten gna gna). Gister ook zo'n potje 30-14 en de nummer 2 van mijn team had 9 kills. Nu was ik de enige Colonel (12*) tegen de hoogste die lvl 40 was van de tegenpartij.
Wat ik trouwens wel heel irritant vind is, is dat ingame de service stars van de M16A3/A4 wisselend zijn in welk team je zit (Russen of Amerikaans). En ik wil gvd alle assault rifles masteren maar zo wordt het bloedverziekend irritant![]()
Same here! Erg anoying!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:26 schreef Quantic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel irritant. Ik speel erg graag met de M16A3 maar op een of andere manier reset BF constant mijn set up en zet steeds een AK47 neer als start wapen, daardoor moet ik elke keer weer mijn kit veranderen en de juiste optics toewijzen aan mijn M16A3 :S
Ja dat had ik dus ook en daar had ik geen zin in vandaar dat ik maar eerst de andere wapens gaan doen beginnend met de L85a2, dan de KH2002, dan verder met de AN94 Abakan en dan de G3A3 en dan pas de start wapens!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:26 schreef Quantic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel irritant. Ik speel erg graag met de M16A3 maar op een of andere manier reset BF constant mijn set up en zet steeds een AK47 neer als start wapen, daardoor moet ik elke keer weer mijn kit veranderen en de juiste optics toewijzen aan mijn M16A3 :S
M16A3 is een bazen wapen en overruled de F2000!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:36 schreef Morgen- het volgende:
Laat die startwapens joh.. 12 service stars met de F2000 ftw!
Dat is een bekende bug die volgens mij alleen maar op de B2K maps gebeurt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:08 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Meer mensen last van een bug met de MG36?
Gisteren 2 potjes waarbij het net leek alsof ik het ding boven mijn hoofd hield, erg kut.![]()
Wanneer je de service-star voor C4 krijgt klopt er ook iets niet. Dan krijg je iets van: service_star_ID_name= C4.
Een prima wapen voor spelers van jouw kaliber.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:36 schreef Morgen- het volgende:
Echt?? PKP is bij mij een instant kill.. Je moet alleen wel rekening houden met de opstart snelheid van de lmg'squote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is een bekende bug die volgens mij alleen maar op de B2K maps gebeurt.
De LMG's die ik aangeraakt heb zijn trouwens vreselijk inaccuraat en slap vergeleken met wapens als de asval...
Even aangepast voor jequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:03 schreef deVerdeler het volgende:
Catkiller heb je m'n verzoek geaccepteerd of?
Ps. ik ben niet iemand die continu games koopt. Alleen de aller aller beste... Ik wacht op nieuwe BF (God mag weten wanneer die komt).
Ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:03 schreef deVerdeler het volgende:
Catkiller heb je m'n verzoek geaccepteerd of?
Je moet ze gewoon allen Masteren (dus 5 service stars). Met uitzondering van mijn favo assault rifles daar heb ik 1000 kills mee atm. Famas en F2000. Nog geen vergelijkbare ontdekt en moet de L85a2 even wat langer gebruiken om te oordelen of ik die op dezelfde manier ga gebruiken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:36 schreef Morgen- het volgende:
Ik zag je gisteren niet. Ben momenteel op werk. Vanavond weer knallllluh.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja.
Connection with EA online was lost
Yup, heeeel veeel kill assists denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:41 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren niet. Ben momenteel op werk. Vanavond weer knallllluh.
Hahaha FAIL![]()
Wie heeft dat ook wel eens, dat je denkt ongelooflijk veel kills te hebben en dat je er dan maar 7 hebt ofzo
Dit herken ik dus heel erg. Dan denk ik een fantastische streak te hebben blijkt dat ik maar 5 of 6 kills heb gemaakt.. Of dan is het potje al een minuut of 10 bezig en dan blijk ik onder de 15 kills te hebben..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:41 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren niet. Ben momenteel op werk. Vanavond weer knallllluh.
Hahaha FAIL![]()
Wie heeft dat ook wel eens, dat je denkt ongelooflijk veel kills te hebben en dat je er dan maar 7 hebt ofzo
Wel een beetje een instinker idd. Wat je vrijspeelt en selecteert voor de ene partij geldt niet voor de andere toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Is dat niet omdat de US de m16a3 hebben, en de russen de ak?
Ik snap geen kont van die websitequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef deVerdeler het volgende:
Als ik naar deze website kijk, dan is die L85A2 helemaal niet zo denderend als je em vergelijkt met de rest.
http://symthic.com/?s=bf3&sb=dmgchart
Terwijl ik em best goed vind.
Dat ding is echt lastig te masteren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:06 schreef deVerdeler het volgende:
Ik zie net dat de AN-94 ROF van 600 naar 1200 is gegaan.. damn haha.. en de accuracy beetje verbeterd is. Die ga ik nu oefenen. Blijft een lastig wapen.
De damage van alle assault-class wapens op 1 na zijn maximum 25%. Ze verschillen in accurate, snelheid en de hoeveelheid damage-afname per meter.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat ding is echt lastig te masteren.
Maar de damage is echt huge!
In BC2 was ik er goed mee.. Nu zuig ik ballen!
Dat van die L85A2 snap ik ook niet.. Ding is bazig!
Dat is in het begin zo, maar naar mate je bent gevorderd unlock je wapens. Zo ook de M16 voor de Russen en de AK-74 voor de Amerikanen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Is dat niet omdat de US de m16a3 hebben, en de russen de ak?
Dat ding is sowieso geniaal. Ik schiet er niets mee uit de lucht maar ik ratel er stuk voor stuk infanterie mee aan stukken. Wat gaat dat fijn zegquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:35 schreef Reintji het volgende:
Dat mobiele AA ding van de russen met heatseekers is erg prettig in de omgang.
Dat ding is nog meer OP dan de FAMAS en USAS met frag rounds samenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat ding is sowieso geniaal. Ik schiet er niets mee uit de lucht maar ik ratel er stuk voor stuk infanterie mee aan stukken. Wat gaat dat fijn zeg![]()
Ik moet trouwens nog 3 riboons. O.a. die 4 melee kills in een ronde. Dat krijg ik maar niet voor elkaar.
Je pakt de recon class met T-UGGS, je gaat spelen op Seine Crossing en maakt 1 gebouw je basis (mijn voorkeur ligt bij het gebouwtje bij vlag A, recht tegenover de brug) en daar ga je op de tweede verdieping zitten schieten en wachten tot er mensen of naar binnen rennen of langs het gebouw rennen en dan spring je naar buiten en knife je ze!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat ding is sowieso geniaal. Ik schiet er niets mee uit de lucht maar ik ratel er stuk voor stuk infanterie mee aan stukken. Wat gaat dat fijn zeg![]()
Ik moet trouwens nog 3 riboons. O.a. die 4 melee kills in een ronde. Dat krijg ik maar niet voor elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe bedoel je....?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een prima wapen voor spelers van jouw kaliber.
Vind die m26 ook heel fijn. Alleen past hij niet op elk wapen met underslug ofzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:15 schreef ABundy het volgende:
Gebruiken jullie weleens die M26 Mass als jullie Assault zijn? Wat een bazenwapen zeg. Had net een streak van 8 ofzo waarvan 5 met dat ding, elke kogel is bijna een kill. Ging ook ff met de F2000 spelen, kennelijk had ik dat nog nooit gedaan, maar ook dat is een heerlijk ding zeg. Nogal logisch dat hij 1 van de favoriete is bij de mensen die dit spel spelen.
Ik speel met 2 maten van me altijd in attack helicopters met deze instellingen:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:29 schreef Laat77 het volgende:
Wat voor equipment lijkt jullie het beste als je samenwerkt in een attack helikopter?
Pilot
- Stealth
- ECM Jammer
- Heatseaker
Gunner
- Stealth
- IR flares
- TV Missle
Over de eerste ben ik nog niet uit, want een van de 2 kan dan stealth gebruiken.
Iemand een keer zin te testen (PS3) of dit een goede combinatie is voor de helikopter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Ik heb hem al wel (laser painter), dat is echt dik ownen met een gunner die guided missile heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:53 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Gunner:
-Stealt
-optic-zoom
-guided missiles
Pilot:
-Laser painter (heb nog nooit een pilot gehad die deze al heeft, ik heb hem zelf ook nog niet unlocked)
-IR-flares
-Heatseakers.
Sinds ik optic zoom als gunner heb gaat het veel beter, je knalt ze van ver naar de kloten. Autoloader vind ik niet nodig voor de gunner, gewoon je reload goed timen.
Laser painter heb ik ook. Hoef nog maar 2 unlocks voor de chopper.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:53 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Gunner:
-Stealt
-optic-zoom
-guided missiles
Pilot:
-Laser painter (heb nog nooit een pilot gehad die deze al heeft, ik heb hem zelf ook nog niet unlocked)
-IR-flares
-Heatseakers.
Sinds ik optic zoom als gunner heb gaat het veel beter, je knalt ze van ver naar de kloten. Autoloader vind ik niet nodig voor de gunner, gewoon je reload goed timen.
Ik ben wel bij om het eea te tesen, heb alleen nog niet alles unlockt.. Kwesie van goede communicatie denk ik om goed guided missles te kunnen ontwijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:29 schreef Laat77 het volgende:
Wat voor equipment lijkt jullie het beste als je samenwerkt in een attack helikopter?
Pilot
- Stealth
- ECM Jammer
- Heatseaker
Gunner
- Stealth
- IR flares
- TV Missle
Over de eerste ben ik nog niet uit, want een van de 2 kan dan stealth gebruiken.
Iemand een keer zin te testen (PS3) of dit een goede combinatie is voor de helikopter?
quote:
Ik had gisteren voor het eerst alleen maar positieve K/D en gisteravond zelfs 3 potjes waarin ik helemaal niet dood ging, dus toen ben ik er ook meteen mee gestopt, want toen dacht ik: als ik nu verder ga dan kan het alleen maar minder worden ....quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:51 schreef Sickert het volgende:
Kut spel! ik stop er mee! ik ga voortaan MW3 spelen.Laatst heb ik die gehaald(geld teveel ikweeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en geloof mij: het is geen ruk aan.
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Hangt af van welke map je op speelt. Bij Demavand Peak kun je altijd nog proberen achter die rotsen aan de zijkanten van de map te duiken met je chopper.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..].
Ik word al gek als ik een potje speel met 1 k/d.
Net een potje gehad waarbij ik gewoon niets kon doen met mijn chopper. De vijand had guided missile en laser painter op zn scout heli waardoor ik helemaal niets kon doen.
Het was noshahr canals.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:54 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Hangt af van welke map je op speelt. Bij Demavand Peak kun je altijd nog proberen achter die rotsen aan de zijkanten van de map te duiken met je chopper.
Had ik laatst ook, joinde een game waarin mijn team nog 50 tickets had en de vijand nog 140, uiteindelijk wonnen wij met nog 30 tickets.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:23 schreef dreamzk het volgende:
Begonnnen het spel met zn 4en met een achterstand van 120 punten, dit was eindresultaat:
http://battlelog.battlefi(...)0897634/2/216779248/
Xbox of Ps3?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:37 schreef stoereboii het volgende:
Hallon ik ben nieuw hier, nuja ik had al een account gemaakt (duboii) maar was nog met het standaard wachtwoord dat ik was vergeten veranderen dus daarom deze. ben level 36
Laatste tickets waren ook tering spannendquote:Op zondag 8 januari 2012 17:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Had ik laatst ook, joinde een game waarin mijn team nog 50 tickets had en de vijand nog 140, uiteindelijk wonnen wij met nog 30 tickets.
Ik denk dat je de enige bentquote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef 67Impala het volgende:
Ben ik dan een van de weinige die SDM leuk vind
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:58 schreef Laat77 het volgende:
Check dit.. Onmogelijk deze score. 45000...
Volgens mij een dikke cheater
http://battlelog.battlefi(...)9975852/4/230310955/
Ik doe wel met je mee,Ook al vind ik er geen zak aanquote:Op zondag 8 januari 2012 23:04 schreef 67Impala het volgende:
Hmm, dan moet ik zowaar in mijn eentje die ribbons gaan halen.. Die medaille is namelijk heel gaaf..
Whaha je hoeft niet tegen je zin in te spelen hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 08:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik doe wel met je mee,Ook al vind ik er geen zak aan![]()
Squad rush lijkt mij dan ook wel weer leuk.. Usassss!quote:Op maandag 9 januari 2012 09:43 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Whaha je hoeft niet tegen je zin in te spelen hoor![]()
Hetzelfde geld voor squad rush, dat lijkt me opzich ook wel leuk. 4 tegen 4 jonguh gewoon om even skills te testen!
Ik vind het ook tof hoor, aantal spannende potjes beleefd met een groep fokkers. terugkomen terwijl de tegenstander al op 49 en wij op 46, om vervolgens met de laatste pistolbullet in een rechtstreeks vuurgevecht de koplopers af te maken.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef 67Impala het volgende:
Ben ik dan een van de weinige die SDM leuk vind
Tegenstander 2 gasten met 0-21 en 0-24, lijkt me duidelijk he.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:58 schreef Laat77 het volgende:
Check dit.. Onmogelijk deze score. 45000...
Volgens mij een dikke cheater
http://battlelog.battlefi(...)9975852/4/230310955/
Hoax ! Jij gebruikt geen USASquote:Op maandag 9 januari 2012 09:55 schreef Quantic het volgende:
[..]
Squad rush lijkt mij dan ook wel weer leuk.. Usassss!
Ik heb ook dus wel eens met TDM dat het mega spannend is. 99 tegen 98 oid. Ik vind het ook wel leuk, iig leuk genoeg om 50 victory ribbons te scoren.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind het ook tof hoor, aantal spannende potjes beleefd met een groep fokkers. terugkomen terwijl de tegenstander al op 49 en wij op 46, om vervolgens met de laatste pistolbullet in een rechtstreeks vuurgevecht de koplopers af te maken.
Zo spannend heb ik het in conquest nog niet meegemaakt.
TDM is ook wel tof trouwens imo.
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hoax ! Jij gebruikt geen USAS.
Overigens wel als support volgas irriteren met claymoremet in de combinatie een pdw of usas idd. Close combat ftw! of natuurlijk de famas
![]()
Overigens lijkt squad rush mij wel de manier om M-com defender ribbons te scoren! Iemand eens zin om dit te proberen?
Ga ik ook zeer zeker ook nog doen, liefst wel een keer met wat fokkers, scheelt meer dan de helft!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:49 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik heb ook dus wel eens met TDM dat het mega spannend is. 99 tegen 98 oid. Ik vind het ook wel leuk, iig leuk genoeg om 50 victory ribbons te scoren.
Haha inderdaad maar tot dusver heb ik het alleen met Abundy gespeeld, maar die heeft zijn medaille inmiddels binnen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ga ik ook zeer zeker ook nog doen, liefst wel een keer met wat fokkers, scheelt meer dan de helft!
De FAMAS is ook bij verre mijn lievelings assault rifle, ik heb alleen zo'n kronkel dat ik ze allemaal wil masteren (500 kills). De Usas gebruik ik eigenlijk uitsluitend in TDM of een potje conquest moet tegen het randje van ragequit aanzitten dan wil ik hem nog wel eens pakken.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:25 schreef Rauw. het volgende:
Ik ga meestal Famas all the way, USAS met FRAGs vind ik eigenlijk alleen leuk in Metro Conquest bij "B".
Maar misschien moet ik gewoon wat meer oefenen met de USAS.
Ja het is jammer dat de wapens met 500 kills er bijna niet meer in staanquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:55 schreef Gezicht het volgende:
FAMAS-gebruikers.Ga es CoD spelen ofzeau.
Haha sorry dat moest echt even. Ik kan me echt doodergeren aan dat soort cheap-ass wapens waar je gewoon TOTAAL geen vaardigheid voor nodig hebt om ermee aan easy kills te komen.quote:
Het klinkt mij gewoon of je het niet aan kunt.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Haha sorry dat moest echt even. Ik kan me echt doodergeren aan dat soort cheap-ass wapens waar je gewoon TOTAAL geen vaardigheid voor nodig hebt om ermee aan easy kills te komen.
Het is juist de kunst om de FAMAS gebruikers te rampeneren met normale guns. Ik heb hem niet nodig om goede scores te halen, maar het wapen zelf is gewoon fijn om te gebruiken. Nu moet ik er wel bij zeggen dat die L85a2 ook wel nice is. Maar als je de F2000 gaat vergelijken met de FAMAS dan is er bijna geen verschil. ROF verschilt een klein beetje en daar wordt niet over gezeurdquote:Op maandag 9 januari 2012 15:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Haha sorry dat moest echt even. Ik kan me echt doodergeren aan dat soort cheap-ass wapens waar je gewoon TOTAAL geen vaardigheid voor nodig hebt om ermee aan easy kills te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |