had ik laatst ook, kreeg toch nog 3 killsquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:19 schreef Rossdale het volgende:
Als ik C4 op een tank plak en dood ga, kan ik als ik direct respawn de C4 nog laten ontploffen vanaf de spawn
Jou kan ik wel killen met mijn secondary wanneer je boven op een dak staatquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
behalve ik natuurlijkik krijg geen tyfus
SKS is mijn favoriete semiauto. Alleen volgens mij zijn alle semiauto snipers wel aan elkaar gewaagd, al heb ik vanaf het begin al een hekel aan de SVD en de MK11quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:13 schreef dreamzk het volgende:
Laatst snipen maar weer geprobeerd en het is toch wel erg leuk dat snipen, gebruik nu nog vooral de SKS. Is/zijn er andere betere snipers available?
Klinkt alsof dit gister gebeurde bij Rensquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Rossdale het volgende:
Briljant is dat
Zeker als er mensen uit je eigen party in die tank zitten.
"Oh fuck er komt een C4-gastje aan"
"Ik heb hem, ik heb hem"
* Rossdale doet sneaky 3 x C4 *plak* *plak* *plak*
"Ha! Hij is dood!"
"Haha het was Rossdale, lekker voor je! Faaaaal"
* Rossdale respawnt en doet *klik*
"WHAT THE FUCK! ROSSDALE HOE DE NEUK!!!"
* Rossdale doet *gna gna*
Klinkt als een bug overigens..quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Rossdale het volgende:
Briljant is dat
Zeker als er mensen uit je eigen party in die tank zitten.
"Oh fuck er komt een C4-gastje aan"
"Ik heb hem, ik heb hem"
* Rossdale doet sneaky 3 x C4 *plak* *plak* *plak*
"Ha! Hij is dood!"
"Haha het was Rossdale, lekker voor je! Faaaaal"
* Rossdale respawnt en doet *klik*
"WHAT THE FUCK! ROSSDALE HOE DE NEUK!!!"
* Rossdale doet *gna gna*
SKS is een hele sneller sniper, maar doet het minste schade van alle snipers.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:13 schreef dreamzk het volgende:
Laatst snipen maar weer geprobeerd en het is toch wel erg leuk dat snipen, gebruik nu nog vooral de SKS. Is/zijn er andere betere snipers available?
Nicequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:37 schreef Catkiller het volgende:
Xbox waar ik op speel.. En een PS3 onder het stof![]()
Mensen moeten eerst verplicht hun SPM en W/L en K/D posten voordat ik mijn naam geef om te kijken of ze wel waardig zijn om met mij mee te mogen spelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:38 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Nice![]()
Geef me je GT. De mijne is deVerdeler...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Bij rens was nog mooier toen ie ging roepen "nee die tank is al weg" (hij zat bij tegenpartij)quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Klinkt alsof dit gister gebeurde bij Rens
Voeg Sickertnl ook maar toequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:38 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Nice![]()
Geef me je GT. De mijne is deVerdeler...
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen moeten eerst verplicht hun SPM en W/L en K/D posten voordat ik mijn naam geef om te kijken of ze wel waardig zijn om met mij mee te mogen spelen
Hahaha... Wat is SPM? Ik let niet echt op mijn K/D en W/L .... Mijn W/L is iets van 1.2 en mijn K/D is iets van 1.25 of 1.3...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
youtube --> iamclanhq :')
Jij staat alleen maar in de lijst bij mij bij battlelog hoor, niet op livequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
Voeg Sickertnl ook maar toe
Als je aan deze stats een beetje voldoet dan mag je mee doen van Catkiller
http://battlelog.battlefi(...)stats/13000067/xbox/
Pff.. ik vlieg met de MAV naar de top van die mast in Kharg Island. Dat is pas lachen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef Koopsie het volgende:
op een MAV staan en naar een dak vliegen om vanaf daar te snipen blijft ook leuk
Gewoon een server zoeken waar nog 10 plaatsen vrij zijn en dan kom je altijd wel met je squad in 1 team volgens mij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:28 schreef deVerdeler het volgende:
Wie weet of ze die squad problemen gaan oplossen? Dat je gewoon met een team kan joinen zonder uit elkaar te vallen.
Dus hij is nog niet zo vaak blijven hangen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:24 schreef Laat77 het volgende:
Argh! kut freeze... altijd als dat het goed gaat, blijft die hangenEn dan is mijn zin om te spelen ook helemaal weg..
Vaak wel ja, maar zulke server blijven dan ook bij 14 man hangerquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon een server zoeken waar nog 10 plaatsen vrij zijn en dan kom je altijd wel met je squad in 1 team volgens mij.
Wat denk je van zie Bad Company 2. Matchmaking was perfect geregeld en voice chat was ook goed. Ik vraag me dan af hoe je een "bestaand" en werkend systeem niet gewoon kan implementeren in een nieuwe game...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:51 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Vaak wel ja, maar zulke server blijven dan ook bij 14 man hangerZe moeten dat echt oplossen, want ik ken nu mensen die het spel links laten liggen omdat ze niet eens normaal met hun clan een game kunnen joinen.
Ze hebben een heel nieuw matchmaking-systeem nodig. Hun servers kunnen ze behouden, maar ze moeten ons ook de mogelijkheid geven dat we met een team een matchmaking kunnen starten en dat de server dan op zoek gaat naar de rest om een full game te maken. Zie HALO.
Dan kom je dus in een server en is het 12 vs 8 oid, nee dat is fijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:51 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Vaak wel ja, maar zulke server blijven dan ook bij 14 man hangerZe moeten dat echt oplossen, want ik ken nu mensen die het spel links laten liggen omdat ze niet eens normaal met hun clan een game kunnen joinen.
Ze hebben een heel nieuw matchmaking-systeem nodig. Hun servers kunnen ze behouden, maar ze moeten ons ook de mogelijkheid geven dat we met een team een matchmaking kunnen starten en dat de server dan op zoek gaat naar de rest om een full game te maken. Zie HALO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |