Ohjah das ook een goeie jah..quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef Sickert het volgende:
Klote EA moet snel dat spawnen patchen!
Begin dat steeds op een jet of heli staan een beetje zat te worden.
Ik heb een paar vrienden die hun mw3 hebben verkocht om BF3 te halen. Ze zeggen dat het voor hen heel erg wennen was... dus tja.. Gaat em dus niet worden. Een mw3 speler is niet gewend dat hij van alle kanten, uit elk bosje, vanuit het water en lucht en gebouw geknald wordt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:37 schreef Sant. het volgende:
Voordat ik BF speelde heb ik me uitstekend vermaakt met Counterstrike 1.5 (JAA 1.5 ja, vanaf steam werd t kut), MW en MW2.
Weet je wat mij nu wel eens vet zou lijken?
Een match (TDM) tussen BF en MW spelers.
Wie zou er winnen?
En wat ik dan vooral bedoel, aangezien de spellen niet te vergelijken zijn qua physics:
BF spelers vs MW spelers in een MW game
BF spelers vs MW spelers in een BF game
Zouden de MW spelers dik winnen in MW en de BF spelers op de BF map?
Of zou hier een significant verschil in te ontdekken zijn?
Bijvoorbeeld dat de BF spelers maar nipt verliezen op MW map maar juist dik winnen op de BF map? Of andersom?
Wat ze echt moeten verbeteren is gewoon de matchmaking. Als ik met een volle squad een match join, dan is mijn intentie dat ik met mijn eigen squad blijfquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef Sickert het volgende:
Klote EA moet snel dat spawnen patchen!
Begin dat steeds op een jet of heli staan een beetje zat te worden.
Is een beetje appels met peren vergelijken ben ik bang.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:37 schreef Sant. het volgende:
Voordat ik BF speelde heb ik me uitstekend vermaakt met Counterstrike 1.5 (JAA 1.5 ja, vanaf steam werd t kut), MW en MW2.
Wie zou er winnen?
En wat ik dan vooral bedoel, aangezien de spellen niet te vergelijken zijn qua physics:
Bijvoorbeeld dat de BF spelers maar nipt verliezen op MW map maar juist dik winnen op de BF map? Of andersom?
MW spelers in een MW game zonder probleem. In een BF game denk ik dat BF gamers winnen aangezien het 2 compleet verschillende spellen zijn. MW run and gunning en BF3 tactisch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:37 schreef Sant. het volgende:
Wie zou er winnen?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef Koopsie het volgende:
op een MAV staan en naar een dak vliegen om vanaf daar te snipen blijft fuckin triest![]()
Snipen vanaf het dak is zoooo 2011quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef Koopsie het volgende:
op een MAV staan en naar een dak vliegen om vanaf daar te snipen blijft ook leuk
attack heli's met gunners kunnen 2x flares hebben hequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:27 schreef Sant. het volgende:
Die spawnrapers moeten ze ook gewoon kicken..
Had ik laatst ook, een gast met volgens mij alle unlocks op chopper knalde elke jet, chopper en tank direct af..
Leek ook wel of hij oneindig flares had want elke stinger kon hij ontwijken..
bah
behalve ik natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:36 schreef Catkiller het volgende:
Dat elke kneus die zijn MAV gebruikt om ergens hoog te komen maar tyfus krijgt, en hun moeders ook. Zit je ook nog in een team dat zo achterlijk is om niet de voertuigen te gebruiken om de achterste vlag te cappen en hun voertuigen gewoon te jatten en ze zo naar de tering te helpen. Nee, lekker heel de tijd de middelste proberen, een plein met al die snipers om je heen met wat engineertjes.
Kan datquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Waarom niet gewoon je C4 af laten gaan toen je respawnde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |