Die Swiss gasten waren zo tyfus irritant. Op Canals heeft eentje de hele game zitten campen in een tank.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:58 schreef MrRedTube het volgende:
Gespawn killed worden door adelaar-noobs met USAS en frag rounds is nooit grappig. :/
Helemaal niet als die adelaar-noobs lvl 68 zijn >:C
http://battlelog.battlefi(...)8483788/4/256028095/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was wel een goed rondje
http://battlelog.battlefi(...)8468069/4/256028095/
DICE moet echt wat doen aan balance. en ze moeten die CoD noobs op apparte servers zetten xDquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die Swiss gasten waren zo tyfus irritant. Op Canals heeft eentje de hele game zitten campen in een tank.
Mijn internetverbinding lag gisteravond compleet op zijn gat, kon op m'n PC niet eens fatsoenlijk een filmpje laden. Ik dacht dus BF3 online zal 'm dan wel niet worden, toch maar geprobeerd. Was nog verdomd goed te spelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:37 schreef deVerdeler het volgende:
Stijgende lijn naar 2 duurt alleen lang als je al heel veel kills en deaths hebt. Dan wordt het lastiger om een verschil te maken.
Die Bad Lucks zijn soms echt te bizar voor woorden. Ik ben zelfs een keer in een Death Zone geplaatst na het spawnen![]()
Bf3 vind ik echt een topspel, maar ik heb een aantal dikke minpunten:
Matchmaking zuigt! Die servers zijn ideaal en meestal geen lag, maar je kan nooit met meer dan 4 man tegelijk joinen. Persé met een squad van 4. Je begint vaak halverwege een game en soms aan het einde van de game.
En de microfoon gebeuren in dat spel zuigt. Halo is qua matchmaking toch het meest gebruikersvriendelijk wat ik ooit gespeeld heb.
Dat heb ik ook een paar keer gehad. Ik wist niet dat het een bug was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:19 schreef Cliffy het volgende:
Hoop dat DICE die reload bug snel fixed, mooi kut als je denkt dat je een volle clip hebt maar uiteindelijk maar 3 kogels hebt
Heb het ook een keer gehad dat ik geen MVP was maar wel de ribbon kreegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:20 schreef Gezicht het volgende:
Trouwens nog iets anders, het toekennen van die ribbons klopt af en toe ook voor geen meter. Heb al zo vaak meegemaakt dat mijn team toch echt won en ik geen winner ribbon kreeg. Ook vaker meegemaakt dat ik m'n MVP ribbon niet krijg. Zelfde geldt voor Ace squad.
Mjah, ik druk op X, zie de reload animatie maar krijg er geen kogels bij.. dat noem ik een bug iigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een paar keer gehad. Ik wist niet dat het een bug was.
Ik herinner me nog van de tijd dat ik nog een CoD4 no-liver was (prestige 10 alle challenges completed jwzquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:22 schreef KoningStoma het volgende:
Games gebruiken ook niet veel bandbreedte. Veel mensen denken dat een snellere verbinding beter is, maar dat hangt ervan af wat je met snel bedoelt. Je hebt niet perse meer bandbreedte nodig. Meestal zit dat wel goed, zolang je ping maar goed is.
Eens, alhoewel op mappen als Metro duurt het seconden voor ik een enemy zie, maar op mappen als Caspian, en je gebruikt geen vehicle dan duurt het wel minuten. Ik heb ook liever veel meer players op mappen, ik zag een potje met 64 players op youtube en dat zag er wel stukken leuker uit dan een pot met 24 playersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:02 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Voor op de Xbox of PS3 komt Conquest niet helemaal toch z'n recht ivm de max x aantal spelers.
Wacht maar tot je hem zelf ervaartquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef Quantic het volgende:
Ze moeten echt wat gaan doen aan die frag rounds... Ik ben die krengen echt helemaal zat
mooi, was je aan het vliegen of schieten? volgens mij gisteren toen ik aan het vliegen was en jij schieten, ging jij wachten tot ik als eerste schiet en daarna schiet jij om het af te maken en kreeg jij de kill.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)9531353/2/364064649/
http://battlelog.battlefi(...)9534703/2/364064649/
http://battlelog.battlefi(...)9542295/2/364064649/
Viper helicopter & teamwork met headset.![]()
72-7 in 3 potjes ermee.
Schieten anders haal je nooit zoveel kills.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:30 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
mooi, was je aan het vliegen of schieten? volgens mij gisteren toen ik aan het vliegen was en jij schieten, ging jij wachten tot ik als eerste schiet en daarna schiet jij om het af te maken en kreeg jij de kill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:28 schreef Reintji het volgende:
Net EOD karretje unlocked. Heb je daar nog wat aan? Zie ze eigenlijk nooit.Als je veel rush speelt kan het nog wel eens van pas komen denk ik, om net dat ene stukje te overbruggen naar de M-COM waar je lopend zeker gelijk neergeschoten zal worden en ze dat karretje misschien niet opmerken/verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |