quote:Op zondag 8 januari 2012 23:58 schreef Laat77 het volgende:
Check dit.. Onmogelijk deze score. 45000...
Volgens mij een dikke cheater
http://battlelog.battlefi(...)9975852/4/230310955/
Ik doe wel met je mee,Ook al vind ik er geen zak aanquote:Op zondag 8 januari 2012 23:04 schreef 67Impala het volgende:
Hmm, dan moet ik zowaar in mijn eentje die ribbons gaan halen.. Die medaille is namelijk heel gaaf..
Whaha je hoeft niet tegen je zin in te spelen hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 08:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik doe wel met je mee,Ook al vind ik er geen zak aan![]()
Squad rush lijkt mij dan ook wel weer leuk.. Usassss!quote:Op maandag 9 januari 2012 09:43 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Whaha je hoeft niet tegen je zin in te spelen hoor![]()
Hetzelfde geld voor squad rush, dat lijkt me opzich ook wel leuk. 4 tegen 4 jonguh gewoon om even skills te testen!
Ik vind het ook tof hoor, aantal spannende potjes beleefd met een groep fokkers. terugkomen terwijl de tegenstander al op 49 en wij op 46, om vervolgens met de laatste pistolbullet in een rechtstreeks vuurgevecht de koplopers af te maken.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef 67Impala het volgende:
Ben ik dan een van de weinige die SDM leuk vind
Tegenstander 2 gasten met 0-21 en 0-24, lijkt me duidelijk he.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:58 schreef Laat77 het volgende:
Check dit.. Onmogelijk deze score. 45000...
Volgens mij een dikke cheater
http://battlelog.battlefi(...)9975852/4/230310955/
Hoax ! Jij gebruikt geen USASquote:Op maandag 9 januari 2012 09:55 schreef Quantic het volgende:
[..]
Squad rush lijkt mij dan ook wel weer leuk.. Usassss!
Ik heb ook dus wel eens met TDM dat het mega spannend is. 99 tegen 98 oid. Ik vind het ook wel leuk, iig leuk genoeg om 50 victory ribbons te scoren.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind het ook tof hoor, aantal spannende potjes beleefd met een groep fokkers. terugkomen terwijl de tegenstander al op 49 en wij op 46, om vervolgens met de laatste pistolbullet in een rechtstreeks vuurgevecht de koplopers af te maken.
Zo spannend heb ik het in conquest nog niet meegemaakt.
TDM is ook wel tof trouwens imo.
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hoax ! Jij gebruikt geen USAS.
Overigens wel als support volgas irriteren met claymoremet in de combinatie een pdw of usas idd. Close combat ftw! of natuurlijk de famas
![]()
Overigens lijkt squad rush mij wel de manier om M-com defender ribbons te scoren! Iemand eens zin om dit te proberen?
Ga ik ook zeer zeker ook nog doen, liefst wel een keer met wat fokkers, scheelt meer dan de helft!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:49 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik heb ook dus wel eens met TDM dat het mega spannend is. 99 tegen 98 oid. Ik vind het ook wel leuk, iig leuk genoeg om 50 victory ribbons te scoren.
Haha inderdaad maar tot dusver heb ik het alleen met Abundy gespeeld, maar die heeft zijn medaille inmiddels binnen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ga ik ook zeer zeker ook nog doen, liefst wel een keer met wat fokkers, scheelt meer dan de helft!
De FAMAS is ook bij verre mijn lievelings assault rifle, ik heb alleen zo'n kronkel dat ik ze allemaal wil masteren (500 kills). De Usas gebruik ik eigenlijk uitsluitend in TDM of een potje conquest moet tegen het randje van ragequit aanzitten dan wil ik hem nog wel eens pakken.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:25 schreef Rauw. het volgende:
Ik ga meestal Famas all the way, USAS met FRAGs vind ik eigenlijk alleen leuk in Metro Conquest bij "B".
Maar misschien moet ik gewoon wat meer oefenen met de USAS.
Ja het is jammer dat de wapens met 500 kills er bijna niet meer in staanquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:55 schreef Gezicht het volgende:
FAMAS-gebruikers.Ga es CoD spelen ofzeau.
Haha sorry dat moest echt even. Ik kan me echt doodergeren aan dat soort cheap-ass wapens waar je gewoon TOTAAL geen vaardigheid voor nodig hebt om ermee aan easy kills te komen.quote:
Het klinkt mij gewoon of je het niet aan kunt.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Haha sorry dat moest echt even. Ik kan me echt doodergeren aan dat soort cheap-ass wapens waar je gewoon TOTAAL geen vaardigheid voor nodig hebt om ermee aan easy kills te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |