Dus niks bij de training. Zou het dan bij een publicatie blijven?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:19 schreef Caland het volgende:
Dat groene haas gebeuren zal morgen om 20:00u trouwens onthuld worden als ik die teller mag geloven.
Ik heb werkelijk geen idee. Zie het morgen allemaal wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus niks bij de training. Zou het dan bij een publicatie blijven?
Ben benieuwd. Staat er iets te gebeuren voor de rest dat je weet bij de Kuip? Anders miss wel geinig om ff te gaan kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Zie het morgen allemaal wel.
Begreep dat er iig een flink doek bij de Kuip komt te hangen.
Ik weet verder niets. Toch wel kudo's dat in deze tijd het geheim nog zo goed bewaren is gebleven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Staat er iets te gebeuren voor de rest dat je weet bij de Kuip? Anders miss wel geinig om ff te gaan kijken.
Inderdaad. Ongelofelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet verder niets. Toch wel kudo's dat in deze tijd het geheim nog zo goed bewaren is gebleven.
Voetbal is ook emotie. En juist die emotie kan ervoor zorgen dat je na een half jaar alweer een afkoopsom moet ophoesten. Het is trouwens wel duidelijk dat Adriaanse niet per definitie een keuze voor kwaliteit is. Dan kies ik liever iemand met een minder goede naam, maar met het juiste imago voor de club.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kiezen voor kwaliteit je ziel verkopen aan de duivel? Bewust met minder genoegen nemen vind ik minstens zo kwalijk.
Is het eigenlijk de bedoeling dat er mensen voor de haas-actie naar de Kuip komen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ongelofelijk eigenlijk.
Happel...is het de moeite om naar de Kuip te komen?
Ik ben bij deze stand van zaken ook niet voor de komst van Adriaanse hoor. Heb dat eerder wel gehad toen Feyenoord zowel sportief als financieel volledig aan de grond zat. Zag in hem een man om de boel met weinig middelen goed op te bouwen. Beschikt in mijn ogen wel over meer dan voldoende kwaliteiten. Nu hoef ik 'm echter niet bij Feyenoord te zien. Het gaat goed zoals het gaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voetbal is ook emotie. En juist die emotie kan ervoor zorgen dat je na een half jaar alweer een afkoopsom moet ophoesten. Het is trouwens wel duidelijk dat Adriaanse niet per definitie een keuze voor kwaliteit is. Dan kies ik liever iemand met een minder goede naam, maar met het juiste imago voor de club.
Maar goed, dat is mijn mening. Niet een feitelijke vaststelling.
Van Geel is dan toch een ander verhaal. Brabo accent, aanvoerder geweest van Feyenoord 1.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
My point exactly, was jij er blij mee dat Van Gaal werd benaderd? Ik niet.
Net zoals ik ook niks zie in Adriaanse. Vast allebei hele goede vakmensen, maar niet bij Feyenoord
Maar wat loopt iedereen hier nu zo fel te reageren op iets dat er niet is? Deze discussie is helemaal niet relevant en aan de orde. Wie reageert nu eigenlijk op wie en op wat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:29 schreef Dekatria het volgende:
Het gaat prima met Feyenoord sportief gezien, en dan de boel veranderen?
Adriaanse
Die heb ik nodig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel kaarten voor de gezinsvakken over zijn, welke dat zijn staat wel op de pagina van feyenoord.nl
Iemand roept weer wat en vervolgens gaat men er op in. Zie die hele Ryo-discussie een tijdje geledenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar wat loopt iedereen hier nu zo fel te reageren op iets dat er niet is? Deze discussie is helemaal niet relevant en aan de orde. Wie reageert nu eigenlijk op wie en op wat?
Van Geel? We hadden Van Gaal als voorbeeld aangehaald...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Geel is dan toch een ander verhaal. Brabo accent, aanvoerder geweest van Feyenoord 1.
En wat is dat sowieso ineens voor gelul over Adriaanse en Feyenoord?![]()
Koeman tekent gewoon bij. Dat is volkomen duidelijk. Het moet alleen nog even officieel bevestigd worden.
Dan hadden ze dat wel gemeld, lijkt me.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het eigenlijk de bedoeling dat er mensen voor de haas-actie naar de Kuip komen?
Juist dat bedoel ik, zal dus geen massale steunactie of iets dergelijks zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat wel gemeld, lijkt me.
Oooo... verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van Geel? We hadden Van Gaal als voorbeeld aangehaald...
Niemand had denk ik voorzien dat de run op kaarten zo groot zou zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:35 schreef Gert het volgende:
Waarom hebben de mensen die nu bang zijn geen kaarten te kunnen scoren, niet gewoon twee weken geleden kaartjes voor de buffervakken of uitvak gekocht? Bang dat het daar te saai is of zo? Of gewoon niet aan gedacht?
Mwah. na de pot tegen Twente was er al een run op kaarten. Tijd genoeg dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niemand had denk ik voorzien dat de run op kaarten zo groot zou zijn
Ik had het nog even nagevraagd hier, maar kreeg het advies op de betere vakken te wachten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:35 schreef Gert het volgende:
Waarom hebben de mensen die nu bang zijn geen kaarten te kunnen scoren, niet gewoon twee weken geleden kaartjes voor de buffervakken of uitvak gekocht? Bang dat het daar te saai is of zo? Of gewoon niet aan gedacht?
Die waren afgelopen weken in de verkoop en waren allemaal uitverkocht wat ik begreep.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:44 schreef Muto het volgende:
Als je donderdag 9 uur bij de primera staat en je hebt geen tienerslet die de computer vernield, heb je sowieso kaartjes. Uitvak + buffervakken zullen toch niet uitverkocht zijn?
Ja, dat waren die 5000 plaatsen die van de week genoemd waren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:51 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Die waren afgelopen weken in de verkoop en waren allemaal uitverkocht wat ik begreep.
Zucht, ben ik weer voorbarig geweest met aan mijn pa te beloven de kaartjes te regelen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat waren die 5000 plaatsen die van de week genoemd waren.
nog beter had men die halve SCC kunnen kopen. Kreeg je de wedstrijd tegen Twente gratis bij ook nog eens en had je nu geen gezeik gehad. Paar mooie avondwedstrijdjes nog.quote:
P, PP, DD, CC en OOquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dan gezinsvak? D(D) en P(P) toch...
Ik heb hierover getwijfeld, maar ik zou slechts 2 à 3 wedstrijden daadwerkelijk kunnen bezoeken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
nog beter had men die halve SCC kunnen kopen. Kreeg je de wedstrijd tegen Twente gratis bij ook nog eens en had je nu geen gezeik gehad. Paar mooie avondwedstrijdjes nog.
Maar inderdaad.
Was maar 100 euro ofzo toch, had je er nu al bijna uitgehaald.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hierover getwijfeld, maar ik zou slechts 2 à 3 wedstrijden daadwerkelijk kunnen bezoeken.
Voel me wel echt een succes-supporter zo...
De prijzen voor CC zijn gelijk aan de overige gezinsvakken.quote:
Klopt, zeker als ik nu 80 euro voor een kaartje moet gaan betalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Was maar 100 euro ofzo toch, had je er nu al bijna uitgehaald.
Ah, dat wist ik helemaal niet joh. Toen ik nog een kleine blaag was had je volgens mij alleen P en later kwam daar D bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:01 schreef Muto het volgende:
Overigens is JJ ook wel een aardig vak
[..]
De prijzen voor CC zijn gelijk aan de overige gezinsvakken.
Let maar op dat die Vertonghen straks gewoon lekker een laag cijfer geeft en dat je opeens niet meer aan kop staat.quote:Feyenoord gaat aan kop in de tussenstand over de eerste seizoenshelft van de beste velden in de eredivisie, zo blijkt uit een overzicht van de Vereniging van Contractspelers (VVCS). Het veld in De Kuip bezet in de ranglijst de gedeelde eerste plaats, samen met FC Twente. De lijst wordt samengesteld aan de hand van beoordelingen van de aanvoerders van alle clubs in de eredivisie. Wekelijks beoordelen zij het veld waarop zij hebben gespeeld en rapporteren dat aan de VVCS.
Tja, hij heeft daar wel een neusje voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Let maar op dat die Vertonghen straks gewoon lekker een laag cijfer geeft en dat je opeens niet meer aan kop staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |