Was die vast geblesseerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
Gruwelijke droom vannacht. Fifa aan het spelen met dat gruwelijke team.
Bosvelt, Van Wonderen, Ono.
Me broer was aan het spelen, had Ono op de bank gezet
Brettjequote:
Sydney FC samen met Bosschaart.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Brettje![]()
Die speelt nog steeds bij Blackburn toch?
Nee. Nu weer in Australie. Samen met Bosschaart. Emerton is daar een van de gedoogde uitzonderingen van spelers die boven het maximale salaris zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Brettje![]()
Die speelt nog steeds bij Blackburn toch?
Zo onterecht. Hij moest de bal van de grensrechter goed leggen, dacht de scheidsrechter vervolgens dat hij tijd aan het rekken was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef Paul-89 het volgende:
Zonde dat hij toen de UEFA-cup finale moest missen door een schorsing.
Heb je een link?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
Was gisteren nog op Rijnmond ja, Emerton
Mooi stuk ook met Willem.
Volgens mij wordt het ook vanmiddag nog elk uur herhaald, maar zal eens kijken.quote:
Meest onterechte gele kaart ooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Zo onterecht. Hij moest de bal van de grensrechter goed leggen, dacht de scheidsrechter vervolgens dat hij tijd aan het rekken was.
Ja, kon het eerst niet vinden. Maar dit soort filmpjes krijgen we de komende tijd wel vaker te zien nu Rijnmond de rechten heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het ook vanmiddag nog elk uur herhaald, maar zal eens kijken.
http://www.rijnmond.nl/#
Daar staat 'ie tussen, bij video. Mooie reportage.
Deze site in de gaten houden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:34 schreef Grifte het volgende:
Tering kaarten voor klassieker gaan ongelovelijk snel, heb zelf seizoenskaart voor z3, en wou met 2 vrienden er heen, al is z nu helemaal uitverkocht, en gaan ze proberen nu voor O te halen, en op Z te staan, toch wel te doen of niet, of controleren ze bij deze wedstrijd wel scherp van alle kanten wie op Z loopt?
ja en legioencardhouders, ben bang dat er weinig voor je over is donderdagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:38 schreef ursel het volgende:
Verkoop alleen voor seizoenskaarten toch? Gewone CC verkoop donderdag toch pas?
Binnen het telefoongesprek van paar minuten met een maat van me ging V er ook al uit, waar vlak voor ons Z ook al op was, gaat wel erg hard ja, leuk voor de sfeer, maar kut als je ff met zen 3e in het zelfde vak wou ;pquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:40 schreef PIETR het volgende:
Ja, als er dan nog kaarten beschikbaar zijn ..
Oja, echt k* was dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Zo onterecht. Hij moest de bal van de grensrechter goed leggen, dacht de scheidsrechter vervolgens dat hij tijd aan het rekken was.
Damn, ik heb er ook 3 nodig...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:45 schreef PIETR het volgende:
http://www.aatickets.nl/index.php?act=viewProd&productId=1051
Kaartjes lange zijde 80 euro + 12.50 verzendkosten
Via Feyenoord.nl is het gewoon onder de ¤50, wat een oplichters.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:45 schreef PIETR het volgende:
http://www.aatickets.nl/index.php?act=viewProd&productId=1051
Kaartjes lange zijde 80 euro + 12.50 verzendkosten
Ik snap al die ophef hier niet zo? Worden mensen nu serieus zenuwachtig omdat het morgen '4 januari' is? Dit is gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:34 schreef Maastoren het volgende:
Het is niet te hopen dat Van Geel z'n maatje Adriaanse nu gaat halen
Heeft niks met morgen te maken. Koeman is nog niet vastgelegd voor volgend seizoen. Maar zoals je zegt hoop ik ook dat Van Geel slim genoeg is om te zien dat de trainersstaf nu goed is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap al die ophef hier niet zo? Worden mensen nu serieus zenuwachtig omdat het morgen '4 januari' is? Dit is gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden.
Waarom zou van Geel Adriaanse nu ineens willen halen? Hij is slim genoeg om in te zien dat het nu meer dan goed gaat met de huidige trainersstaf en dat hij daar niks meer aan moet veranderen.
Dacht dat dat informeel allemaal al rond was?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Heeft niks met morgen te maken. Koeman is nog niet vastgelegd voor volgend seizoen. Maar zoals je zegt hoop ik ook dat Van Geel slim genoeg is om te zien dat de trainersstaf nu goed is.
Als ik het goed heb beslissen Blokland en cs. toch nog mee over wie er wel of niet komen op sleutelposities? Kan me dan ook niet voorstellen dat op basis van een vriendschappelijke band er nu mensen worden aangetrokken. Al helemaal niet met zo'n irritant accent als Adriaanse.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:34 schreef Maastoren het volgende:
Het is niet te hopen dat Van Geel z'n maatje Adriaanse nu gaat halen
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik het goed heb beslissen Blokland en cs. toch nog mee over wie er zel of niet komt op sleutelposities? Kan me dan ook niet voorstellen dat op basis van een vriendschappelijke band er nu mensen worden aangetrokken. Al helemaal niet met zo'n irritant accent kapsel/kledingstijl als Adriaanse.
Jij hebt geen probleem met het Amsterdamse accent, maar wel met zijn kledingkeuze?quote:
Nee. Ik wil alleen maar zeggen dat het me niet interesseert. Gaat om prestaties.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt geen probleem met het Amsterdamse accent, maar wel met zijn kledingkeuze?![]()
Dude...
Nee, daar gaat het niet alleen om.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik wil alleen maar zeggen dat het me niet interesseert. Gaat om prestaties.
Gast, Van Gaal is benaderd. 1 van de grootste dieptepunten in de historiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet alleen om.
Het gaat om het hele Feyenoordplaatje, als dat je niks uitmaakt kan je Van Basten ook benaderen. In het accent van Adriaanse zit voor mij precies de reden verpakt, waarom hij niet bij de cultuur van Feyenoord past.
We hebben al zo lang geen prijzen meer gewonnen, dat ik niet nu mijn ziel zou verkopen aan de duivel (figure of speach) om toch maar weer eens een prijsje te winnen.
My point exactly, was jij er blij mee dat Van Gaal werd benaderd? Ik niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gast, Van Gaal is benaderd. 1 van de grootste dieptepunten in de historie
Denk dat er nog wel kaarten voor de gezinsvakken over zijn, welke dat zijn staat wel op de pagina van feyenoord.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef Mixende_match het volgende:
Gaat mega snel die kaarten! wil kijken voor mn buurjochie, wat is beetje rustig vakkie? En nog beschikbaar haha
Sinds wanneer is kiezen voor kwaliteit je ziel verkopen aan de duivel? Bewust met minder genoegen nemen vind ik minstens zo kwalijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet alleen om.
Het gaat om het hele Feyenoordplaatje, als dat je niks uitmaakt kan je Van Basten ook benaderen. In het accent van Adriaanse zit voor mij precies de reden verpakt, waarom hij niet bij de cultuur van Feyenoord past.
We hebben al zo lang geen prijzen meer gewonnen, dat ik niet nu mijn ziel zou verkopen aan de duivel (figure of speach) om toch maar weer eens een prijsje te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |