twitter:superguidetti twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 11:33:45Am staying in the fantastic club of #Feyenoord this sessone
hope 2 see u all soon in the #Kuip happy new year
never walk alone
reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik het ooit uit m'n strot zou kunnen krijgenmaar als hij sportieve ambitie heeft kan hij beter bij Feijenoord blijven
Like a bossquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:43 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 11:33:45Am staying in the fantastic club of #Feyenoord this sessone
hope 2 see u all soon in the #Kuip happy new year
never walk alone
reageer retweet
Twente ook niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar de eerste paar jaar spelen wij zeker nog niet mee voor de titel vanwege al die geldproblemen.
Twente deed anders vorig jaar tot de laatste dag mee op de titel hoor, wanneer deden wij dat voor het laatst?quote:
Twente gaat vanaf nu weer kelderen, zoals elk provincieclubje dat er een paar jaar aan heeft mogen ruiken. Het ego van Munsterman heeft de club opgebouwd, maar maakt het net zo hard weer kapot.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Twente deed anders vorig jaar tot de laatste dag mee op de titel hoor, wanneer deden wij dat voor het laatst?
Mark Wotte.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:08 schreef DonRaja het volgende:
Wie zouden jullie nog eens terug willen zien bij Feyenoord? (speler, trainer, bestuurder).
Hoe vreemd het ook klinkt, ik zou toch graag Gullit weer terug willen zien in een commerciële functie of iets dergelijks. Maar dat is puur persoonlijk, omdat ik van kleins af aan een enorme fan ben van Gullit. En de combi Feyenoord - Gullit is voor mij vanzelfsprekend.
Daarnaast nog het volgende rijtje:
Henkie Fräser
Paul Bosvelt
Rinus Israel
Isoufi is toch Afghaans?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ok, Marokkaanse roots dan:
Bakkal
El Ahmadi
Isoufi
+ Labyad
Was die vast geblesseerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
Gruwelijke droom vannacht. Fifa aan het spelen met dat gruwelijke team.
Bosvelt, Van Wonderen, Ono.
Me broer was aan het spelen, had Ono op de bank gezet
Brettjequote:
Sydney FC samen met Bosschaart.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Brettje![]()
Die speelt nog steeds bij Blackburn toch?
Nee. Nu weer in Australie. Samen met Bosschaart. Emerton is daar een van de gedoogde uitzonderingen van spelers die boven het maximale salaris zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Brettje![]()
Die speelt nog steeds bij Blackburn toch?
Zo onterecht. Hij moest de bal van de grensrechter goed leggen, dacht de scheidsrechter vervolgens dat hij tijd aan het rekken was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef Paul-89 het volgende:
Zonde dat hij toen de UEFA-cup finale moest missen door een schorsing.
Heb je een link?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
Was gisteren nog op Rijnmond ja, Emerton
Mooi stuk ook met Willem.
Volgens mij wordt het ook vanmiddag nog elk uur herhaald, maar zal eens kijken.quote:
Meest onterechte gele kaart ooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Zo onterecht. Hij moest de bal van de grensrechter goed leggen, dacht de scheidsrechter vervolgens dat hij tijd aan het rekken was.
Ja, kon het eerst niet vinden. Maar dit soort filmpjes krijgen we de komende tijd wel vaker te zien nu Rijnmond de rechten heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het ook vanmiddag nog elk uur herhaald, maar zal eens kijken.
http://www.rijnmond.nl/#
Daar staat 'ie tussen, bij video. Mooie reportage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |