Denk dat er nog wel kaarten voor de gezinsvakken over zijn, welke dat zijn staat wel op de pagina van feyenoord.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef Mixende_match het volgende:
Gaat mega snel die kaarten! wil kijken voor mn buurjochie, wat is beetje rustig vakkie? En nog beschikbaar haha
Sinds wanneer is kiezen voor kwaliteit je ziel verkopen aan de duivel? Bewust met minder genoegen nemen vind ik minstens zo kwalijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet alleen om.
Het gaat om het hele Feyenoordplaatje, als dat je niks uitmaakt kan je Van Basten ook benaderen. In het accent van Adriaanse zit voor mij precies de reden verpakt, waarom hij niet bij de cultuur van Feyenoord past.
We hebben al zo lang geen prijzen meer gewonnen, dat ik niet nu mijn ziel zou verkopen aan de duivel (figure of speach) om toch maar weer eens een prijsje te winnen.
Dus niks bij de training. Zou het dan bij een publicatie blijven?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:19 schreef Caland het volgende:
Dat groene haas gebeuren zal morgen om 20:00u trouwens onthuld worden als ik die teller mag geloven.
Ik heb werkelijk geen idee. Zie het morgen allemaal wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus niks bij de training. Zou het dan bij een publicatie blijven?
Ben benieuwd. Staat er iets te gebeuren voor de rest dat je weet bij de Kuip? Anders miss wel geinig om ff te gaan kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Zie het morgen allemaal wel.
Begreep dat er iig een flink doek bij de Kuip komt te hangen.
Ik weet verder niets. Toch wel kudo's dat in deze tijd het geheim nog zo goed bewaren is gebleven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Staat er iets te gebeuren voor de rest dat je weet bij de Kuip? Anders miss wel geinig om ff te gaan kijken.
Inderdaad. Ongelofelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet verder niets. Toch wel kudo's dat in deze tijd het geheim nog zo goed bewaren is gebleven.
Voetbal is ook emotie. En juist die emotie kan ervoor zorgen dat je na een half jaar alweer een afkoopsom moet ophoesten. Het is trouwens wel duidelijk dat Adriaanse niet per definitie een keuze voor kwaliteit is. Dan kies ik liever iemand met een minder goede naam, maar met het juiste imago voor de club.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kiezen voor kwaliteit je ziel verkopen aan de duivel? Bewust met minder genoegen nemen vind ik minstens zo kwalijk.
Is het eigenlijk de bedoeling dat er mensen voor de haas-actie naar de Kuip komen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ongelofelijk eigenlijk.
Happel...is het de moeite om naar de Kuip te komen?
Ik ben bij deze stand van zaken ook niet voor de komst van Adriaanse hoor. Heb dat eerder wel gehad toen Feyenoord zowel sportief als financieel volledig aan de grond zat. Zag in hem een man om de boel met weinig middelen goed op te bouwen. Beschikt in mijn ogen wel over meer dan voldoende kwaliteiten. Nu hoef ik 'm echter niet bij Feyenoord te zien. Het gaat goed zoals het gaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voetbal is ook emotie. En juist die emotie kan ervoor zorgen dat je na een half jaar alweer een afkoopsom moet ophoesten. Het is trouwens wel duidelijk dat Adriaanse niet per definitie een keuze voor kwaliteit is. Dan kies ik liever iemand met een minder goede naam, maar met het juiste imago voor de club.
Maar goed, dat is mijn mening. Niet een feitelijke vaststelling.
Van Geel is dan toch een ander verhaal. Brabo accent, aanvoerder geweest van Feyenoord 1.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
My point exactly, was jij er blij mee dat Van Gaal werd benaderd? Ik niet.
Net zoals ik ook niks zie in Adriaanse. Vast allebei hele goede vakmensen, maar niet bij Feyenoord
Maar wat loopt iedereen hier nu zo fel te reageren op iets dat er niet is? Deze discussie is helemaal niet relevant en aan de orde. Wie reageert nu eigenlijk op wie en op wat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:29 schreef Dekatria het volgende:
Het gaat prima met Feyenoord sportief gezien, en dan de boel veranderen?
Adriaanse
Die heb ik nodig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel kaarten voor de gezinsvakken over zijn, welke dat zijn staat wel op de pagina van feyenoord.nl
Iemand roept weer wat en vervolgens gaat men er op in. Zie die hele Ryo-discussie een tijdje geledenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar wat loopt iedereen hier nu zo fel te reageren op iets dat er niet is? Deze discussie is helemaal niet relevant en aan de orde. Wie reageert nu eigenlijk op wie en op wat?
Van Geel? We hadden Van Gaal als voorbeeld aangehaald...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Geel is dan toch een ander verhaal. Brabo accent, aanvoerder geweest van Feyenoord 1.
En wat is dat sowieso ineens voor gelul over Adriaanse en Feyenoord?![]()
Koeman tekent gewoon bij. Dat is volkomen duidelijk. Het moet alleen nog even officieel bevestigd worden.
Dan hadden ze dat wel gemeld, lijkt me.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het eigenlijk de bedoeling dat er mensen voor de haas-actie naar de Kuip komen?
Juist dat bedoel ik, zal dus geen massale steunactie of iets dergelijks zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat wel gemeld, lijkt me.
Oooo... verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van Geel? We hadden Van Gaal als voorbeeld aangehaald...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |