morgen radio 10 gold aanzettenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef D. het volgende:
Kunnen ze niet een week door gaan met afkicken?
hahahahahaha.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:21 schreef FritsFlits het volgende:
Toch nog een extra topicKomt ook wel een beetje door die alcohol-spam van D.
plus nog wat voorafgeneuzel in het afkicktopic van vorig jaarquote:Op zondag 1 januari 2012 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
95 topics?! Ik had 75 voorspeld/berekend.
Jeutje
Ja, heb ik ook gezien.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Kiki Dee zag ik dit jaar in dat BBCprogramma Bargain Hunt
Dat doen wij hier met Potter op SBS... krijg je met een zus en 3 kinderenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
* Doedezemaar neuriet weer het deuntje van de Twilight zone
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef MaJo het volgende:
Gelukkig nieuwjaar nog allemaalHeb het vandaag allemaal een beetje gemist vanwege gaarheid. Was nog even een tukkie gaan doen om 5 uur en word net pas weer wakker
Maria Mena? Zij is ondergewaardeerdquote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Maria weet wel hoe ze liedjes moet schrijven
Nee, Maria mcKee. Haar eigen hit kwam net voorbij. Feargal Sharkey stond met een nummer van haar wel in de lijstquote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Maria Mena? Zij is ondergewaardeerd
Uiteraardquote:Op zondag 1 januari 2012 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Hey, gezellig dat je nog mee komt doen
Ik moet morgen ook gewoon werkenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar MaJo. Ik baal, ik had morgen vrij moeten nemenik ben me nog een partij brak.
Jij ookquote:
Nee ik al helemaal niet... wel nog een "kleurtje" gekregen vannachtquote:Op zondag 1 januari 2012 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij ookIk trek het niet meer zo goed om om 6 uur te gaan slapen
's Ochtends of 's avonds trouwens?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij ookIk trek het niet meer zo goed om om 6 uur te gaan slapen
Wat is kuitnacht? Wij waren gaan stappen om half 3 maar dat viel ook erg tegenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik wilde het eigenlijk nog later maken, ik ging om half 4 naar bed, Kultnacht viel tegen, toen ben ik maar naar bed gegaan.
Lekker nummer dit
's Ochtendsquote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
's Ochtends of 's avonds trouwens?
Kultnacht is altijd op ZDF met oudejaarsnacht. Oude, foute hits, zoals Boney M en zo. Maar dit jaar waren het alleen oude Schlagers, dat was wat minder leuk.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is kuitnacht? Wij waren gaan stappen om half 3 maar dat viel ook erg tegenDus vrij snel weer naar huis gegaan. Maar daar hebben we nog heel lang zitten kletsen
En niet eens veel gedronken maar ik kan laat slapen gewoon niet meer zo goed aan
Jij en je familie ook de Beste Wensenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist dit jaar!!![]()
Zo dat was 2. Rob![]()
![]()
Leuke uitzending!!
Ah ok, dat klinkt tofquote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Kultnacht is altijd op ZDF met oudejaarsnacht. Oude, foute hits, zoals Boney M en zo. Maar dit jaar waren het alleen oude Schlagers, dat was wat minder leuk.
Ik was druk bezig om een microfoon plus geluidsrecorder neer te zetten om 't vuurwerk op nemen. Bijna geen Queen of Eagles meer gehoordquote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook allemaal mee staan schreeuwen met Bohemian Rhapsody?
Ah das wel jammerquote:Op zondag 1 januari 2012 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik was druk bezig om een microfoon plus geluidsrecorder neer te zetten om 't vuurwerk op nemen. Bijna geen Queen of Eagles meer gehoord
Ik denk dat je oud en nieuw sowieso veranderd met (kleine) kinderenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
wij hebben vlak voor twaalf uur nog even het eind van Child in Time en daarna Eagles en Queen meegemaakt.
Om 12 uur even naar het dakterras om snel weer naar binnen te gaan omdat dochterlief het toch wel een beetje eng vond
Daarna maar snel naar bed gegaan. Een spetterend begin dus
Jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef Nizno het volgende:
nog even iedereen hier een heel gezond en fijn 2012 wensen
Jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef Nizno het volgende:
nog even iedereen hier een heel gezond en fijn 2012 wensen
Gezellig.. Redelijk rustig. We zijn rond half 3 gaan slapen... Lennon was om 8.10 wakker. Was dus wel een beetje brak vandaag. Nu de à gogo's aan het terugkijkenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
's OchtendsAnders zou het wel heel extreem zijn
@Diaan!! De beste wensen voor jou en peace. Hoe was jullie jaarwisseling?
txquote:
Ik denk dat ik stukken minder heb....quote:Op zondag 1 januari 2012 21:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij ook
Had nog opgezocht, maar had gisteren meer posts op 1 dag dan vorig jaar tijdens de hele Top2000-periode als ik het goed heb gezien
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
tx
[..]
maar ja... de liefde is dan ook een goed doel om Fok! links te laten liggen
G. was om 11 uur alweer wakker dus die heeft in totaal ook 5 uur geslapenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gezellig.. Redelijk rustig. We zijn rond half 3 gaan slapen... Lennon was om 8.10 wakker. Was dus wel een beetje brak vandaag. Nu de à gogo's aan het terugkijken
Voor jou en G. Natuurlijk ook de beste wensen!!
Zijdelings dus. Vandaag wel geluisterd, maar even wat aandacht aan de kinderen besteed.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij en je familie ook de Beste WensenLeuk dat je er nog even bij bent.
Dankjewelquote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijdelings dus. Vandaag wel geluisterd, maar even wat aandacht aan de kinderen besteed.![]()
Voor jou en familie ook de beste wensen
Hij heeft groot gelijk!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
G. was om 11 uur alweer wakker dus die heeft in totaal ook 5 uur geslapenHij ligt nu een beetje te suffen op de bank
Oeh die A Gogo's wil ik ook terugzien, heb er maar 2 gekeken
Kan je ze niet gewoon terugkijken dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk!
Ik kan ze wel voor je branden. Volgens mij zijn ze niet terug te zien. laat hem me maar weten...
Heeft ie er gewoon doorheen geslapenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben Jool's ook nog gezien. Cyndi![]()
Caro deed het erg goed![]()
Fokschaap, hadden jullie Senna opgelaten of werd ze wakker? Lennon heeft helemaal niets meegemaakt. Om 20 uur naar bed gebracht, van,orgen na 8-en pas weer wakker.
we hebben haar om 10 voor 12 wakker gemaakt, toen heeft ze wat sap gehad in een plastic champagneglas. ze had het de hele dag al over vuurwerk dus wilde we haar de kans geven het vuurwerk even te bekijken, maar dat was in de hoeveelheid en heftigheid hier in Amsterdam blijkbaar een beetje te veel van het goedequote:Op zondag 1 januari 2012 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben Jool's ook nog gezien. Cyndi![]()
Caro deed het erg goed![]()
Fokschaap, hadden jullie Senna opgelaten of werd ze wakker? Lennon heeft helemaal niets meegemaakt. Om 20 uur naar bed gebracht, van,orgen na 8-en pas weer wakker.
Vorige jaren niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan je ze niet gewoon terugkijken dan?Anders graag
Kan dan gelijk mee met Coldplay en Queen
De afleveringen die ik al gezien heb hoeft niet, dat was van dag 3 en 4 geloof ik (donderdag en vrijdag). En het heeft allemaal geen haast hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorige jaren niet.wil je dan alle afleveringen?
Ja, maar dan moet ik Queen wel eerst krijgen van D. Coldplay ligt al bijna een jaar klaar in mijn bureaula.![]()
de knak..quote:Op zondag 1 januari 2012 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was Swing out sister, en nu The Knack!
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft ie er gewoon doorheen geslapenWow dat is wel knap
Vond ie het niet erg dat ie het gemist had? We hadden het er gisteren nog over dat je dan moest slapen van je ouders en dat je dan bang was dat ze je niet wakker zouden maken
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we hebben haar om 10 voor 12 wakker gemaakt, toen heeft ze wat sap gehad in een plastic champagneglas. ze had het de hele dag al over vuurwerk dus wilde we haar de kans geven het vuurwerk even te bekijken, maar dat was in de hoeveelheid en heftigheid hier in Amsterdam blijkbaar een beetje te veel van het goede
Okay. Dat zijn dagen 4 en 5.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
De afleveringen die ik al gezien heb hoeft niet, dat was van dag 3 en 4 geloof ik (donderdag en vrijdag). En het heeft allemaal geen haast hoor
Dag Tongquote:Op zondag 1 januari 2012 22:14 schreef tong80 het volgende:
Het was leuk.
Tot volgend jaar.
Ik ga naar Freek op NED-2
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:14 schreef tong80 het volgende:
Het was leuk.
Tot volgend jaar.
Het was zeker leuk! Tot elders op 't forum!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:14 schreef tong80 het volgende:
Het was leuk.
Tot volgend jaar.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
En nogmaals schande dat er geen enkel nummer van ze in de lijst staat
Voor de zekerheid: die met Sabine Uitslag en met die nieuwslezer Jeroen van ... die het over Metallica heeft. Die 2 heb ik dus gezienquote:Op zondag 1 januari 2012 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Dat zijn dagen 4 en 5.
Komt goed!!
gezellig bij ons in bed. en vanochtend tot 8.30 lekker geslapenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Het is ook best hard voor die kleintjes hoor. Wilde ze daarna wel weer slapen?
Alle goede nummers zijn ook op een vinger te tellenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is niet het ergste nummer van ze, maar ik heb echt wel genoeg Blof gehoord voor een jaar
Sabine Uitslag is nu, aflevering 3. Maar Okay, zal ik onthouden.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor de zekerheid: die met Sabine Uitslag en met die nieuwslezer Jeroen van ... die het over Metallica heeft. Die 2 heb ik dus gezien
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gezellig bij ons in bed. en vanochtend tot 8.30 lekker geslapenwij allebei op het randje en zij verticaal tussen ons in
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga nu echt cold turkey, nl. slapen
tot de kerst
Succes!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga nu echt cold turkey, nl. slapen
tot de kerst
Da's een ander (slaap)ritme ineens weer, hè.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:57 schreef FritsFlits het volgende:
Zo, lig lekker in bed. Laatste uur subtop nog meemaken!
Haha, lag anders er ook wel inquote:Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Da's een ander (slaap)ritme ineens weer, hè.
Haha, hier was m'n zus om bezoek met haar drie kinderen. Heb niet veel van de subtop meegemaakt. Eerst tot in de middag geslapen, uurtje meegepikt en vervolgens snel gedoucht en aangekleed. Was toen al 15 uurquote:Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Gezellig FritsFlits. Ik heb de grootste deel ook horizontaal meegemaakt, maar dan op de bank. Met af en toe een dansje
Ondanks dat ik best wel wat moe/duf/brakjes ben, heb ik nog helemaal geen zin om het bed in te gaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha, lag anders er ook wel inMaar dan ging het 's nachts nog door. Ik denk dat de meesten na 0.00 uur ook wel weg zijn hier..
Succes met het ritme en (al vast?) welterusten.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:01 schreef cafca het volgende:
Ja, ik ga zo ook maar eens slapen, weer een beetje in het ritme komen.
Vanaf morgen de gemiste albums van afgelopen jaar maar eens gaan luisteren.....
Ik ga vannacht slapenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
D. gaat vast vannacht weer dronken posten
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:01 schreef cafca het volgende:
Ja, ik ga zo ook maar eens slapen, weer een beetje in het ritme komen.
Vanaf morgen de gemiste albums van afgelopen jaar maar eens gaan luisteren.....
Ja, alleen verloor ik ook op het einde een beetje de sfeer. Nu wordt de aankomende editie sowieso persoonlijk anders voor me vanwege mijn examenjaar, maar ik weet niet of ik bij editie 2012 ook nog zo fanatiek op oudejaarsdag ga luisteren. Als het kan op de achtergrond misschien.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
De clichenummers ken je op een gegeven moment wel, daar is de verrassing wel af. Juist die andere pareltjes zijn leuk om weer te horen-ontdekken. En dan de rest afzeiken is ook leuk
De nummers van Ilse vind ik voor 99% zouteloos, dus ik ga met je meequote:
Oh, wat grappig!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij godsdienstles op de middelbare school stond het in ons lesboekje
Ik heb ook vanaf het eerste moment genoten, ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:13 schreef FritsFlits het volgende:
Bij het begin van de Top2000 - 2011 had ik trouwens, in tegenstelling tot editie 2010, er al gelijk zin in. Leuk weekje tegemoet met goede muziek en tegelijkertijd gezellig met familie kerst vieren en hier kletsen. De eerste 1600 nummers heb ik het echt leuk gehad. Op oudejaarsdag merkte ik een beetje dat de verrassing van de voorgaande nummers er wel af was en de rest wel beetje kende in de volgorde. Gevoel van enthousiasme werd toen ook minder.
Hebben meer mensen dat zo ervaren?
Sowieso de kerstdagen staat het op de achtergrond meestal (eerste kerstdag films voor de kids) en oudejaarsavond is inderdaad ook wat minder. Toch blijft de Top2000 een uniek en gezeldschapsevenement voor mij. Op de achtergrond zetten is leuk en brengt je ook terug naar bepaalde momenten in je leven, maar het hele aspect dat je met andere mensen erover kan kletsen is zo leuk. Soms ook echt wachten tot die ene plaat langskomt. En dan aftellen tot nieuw jaar, het blijft uniek. Nu heb ik al iets van 8 of 9 edities geluisterd en is het misschien ook de verzadiging van de laatste dag.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:18 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb ook vanaf het eerste moment genoten, ja.
Klein beetje jammer dat het al op eerste Kerstdag begint, want dan zit ik nog volop in familie-samenzijn (wel héél gezellig!!) maar weinig tot geen aandacht voor de Top2000.
Datzelfde geldt ook voor oudejaarsdag/avond, maar daar vind ik het idd ook minder jammer.
Bedankt voor de gezelligheid!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ga weer slapenMorgen weer werken
Het was me een genoegen lieve top 2000 fokkersIk zie jullie vast wel ergens in MUZ en anders tot eind dit jaar
Jij hebt die tijd natuurlijk niet meegemaaktquote:Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef FritsFlits het volgende:
Ik verward dit op de een of andere manier altijd met het nummer van Elton John. Zit een beetje in dezelfde hoek qua titel
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ga weer slapenMorgen weer werken
Het was me een genoegen lieve top 2000 fokkersIk zie jullie vast wel ergens in MUZ en anders tot eind dit jaar
Heel veel Radio 10 Gold beluisterd vanaf jongs aan omdat ik zonder muziek nooit kon slapen (nog steeds moeite mee trouwens). Heel veel muziek ken ik wel, maar niet qua titel. Er was in die tijd ook nog geen internet of mobiele telefoons met Shazam of Soundhound, dus even zoeken ging ook niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij hebt die tijd natuurlijk niet meegemaakt
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef FritsFlits het volgende:
Ik verward dit op de een of andere manier altijd met het nummer van Elton John. Zit een beetje in dezelfde hoek qua titel
Dat laatste scheelt idd een boel.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij hebt die tijd natuurlijk niet meegemaakt
Ja, bij mij ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn agenda stond echt vol met al die jaren 80 artiesten
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:37 schreef FritsFlits het volgende:
Ik zit net de Top4000 van Radio10 te checken. Adele staat ook daar op nummer 6
Gelukkig is alles van voor 'jouw tijd' netjes bewaard gebleven.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:40 schreef FritsFlits het volgende:
Popagenda's, die dingen ja!Helaas had ik crap van de Backstreet Boys en Britney Spears en zo.. wat een bagger jaren heb ik meegemaakt van de commerciële muziek.
De eerste dag dat ik kon zoeken op internet naar muziek.. wow
Dat is dus echt compleet langs mij heen gegaan. Evenals nog wat bands/artiesten. Heb een periode gehad waarin ik de radio nooit aan had, alleen maar muziek van LP's & CD's draaide.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Trouwens de Backstreetboys, dat was nog best ok (om op te dansen enzo)
Gelukkig welquote:Op zondag 1 januari 2012 23:44 schreef Eska het volgende:
[..]
Gelukkig is alles van voor 'jouw tijd' netjes bewaard gebleven.
En datzelfde geldt overigens voor alles van voor 'mijn tijd' gelukkig. Ben erg dol op CCR, Dusty Springfield, de Hollies en de Kinks bijvoorbeeld.
Maar ook enorm genoten van de muziek in mijn (vroegere en latere) jeugd.
538 is ook de grootste bagger die er is. Vroeger hadden we het alleen opstaan voor de Top40 (nog met Erik de Zwart), dat was wel grappig. Tegenwoordig vaak Radio1, heel heel heeeeeel soms Radio 2. In de nacht heb ik ook wel eens EftelingRadio opstaan (ja, bestaat echt!) want dan draaien ze filmmuziek, dat is wel iets wat ik mooi vindquote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog steeds een afkeer van 538. Ook op 2unlimited kun je leuk dansen, maar thuis zou ik het nooit aanzetten.
Cassettedecks waren geniaal!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh nee, moet dit?
Ik haalde vroeger altijd de papieren versie van de Top40 bij V&D en dan maar op tijd klaar zitten met mijn cassetterecorder
Jaaaaa die haalde ik ook, bij de lokale platenboer.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh nee, moet dit?
Ik haalde vroeger altijd de papieren versie van de Top40 bij V&D en dan maar op tijd klaar zitten met mijn cassetterecorder
Ook op Radio 2 gaat het gewone leven weer aanvangen, ja.quote:
De reclames voor Limboland, Dru en Omo zullen gewoon doorgaanquote:Op maandag 2 januari 2012 00:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook op Radio 2 gaat het gewone leven weer aanvangen, ja.
Hoe was het ook alweer? Maandag AVRO, dinsdag de VARA, woensdag de EO (met onder meer de Muzikale Fruitmand) en de VPRO, donderdag de TROS en vrijdag Veronica.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef Eska het volgende:
Ik mis regelmatig toch wel 'de radio' van van vroeger, uit de tijd van de verzuiling zeg maar. Dan wist ik gewoon zeker op welke dagen/uren ik op Hilversum 3 de muziek kon horen die ik graag wilde horen.
Het meest verschrikkelijke gaat inderdaad gewoon door.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De reclames voor Limboland, Dru en Omo zullen gewoon doorgaan
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik maakte altijd huiswerk bij de Avondspits en Het stenen tijdperk was ook favoriet, daar heb ik de Beatles leren waarderen. En dan op vrijdagavond Curry en Van Inkel. En later belde ik nog wel eens overdag met Wessel van Diepen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh daar moet ik maar eens gaan kijken dan.
En idd die special met platen achterstevoren draaien: I buried Paul........ Man, ik vond het echt eng.
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer? Maandag AVRO, dinsdag de VARA, woensdag de EO (met onder meer de Muzikale Fruitmand) en de VPRO, donderdag de TROS en vrijdag Veronica.
Ja precies! Was echt creepy.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh daar moet ik maar eens gaan kijken dan.
En idd die special met platen achterstevoren draaien: I buried Paul........ Man, ik vond het echt eng.
Heb geen tv op m'n slaapkamerquote:
Bedankt voor de gezelligquote:Op maandag 2 januari 2012 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn bed roept
Dag lieve mensjes, het was me een waar genoegen. Graag tot een volgende keer.
Jullie hebben mijn week gezellig gemaakt.
Geheel wederzijds allemaal!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn bed roept
Dag lieve mensjes, het was me een waar genoegen. Graag tot een volgende keer.
Jullie hebben mijn week gezellig gemaakt.
't Is even wachten, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was 'm dan voor dit (afgelopen) jaar. Gelukkig is er dit jaar een nieuwe top 2000
Zolang de maya's maar geen roet in het eten gaan gooienquote:Op maandag 2 januari 2012 00:19 schreef Eska het volgende:
[..]
't Is even wachten, maar dan heb je ook wat.![]()
Welnee, da's gewoon een uit de hand gelopen bananasplit-grap.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang de maya's maar geen roet in het eten gaan gooien
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang de maya's maar geen roet in het eten gaan gooien
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:27 schreef Eska het volgende:
[..]
Welnee, da's gewoon een uit de hand gelopen bananasplit-grap.
quote:
Jep, tot volgend jaar zekerquote:Op maandag 2 januari 2012 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
het is hier nu wel een beetje klaar, helaas, denk ik...
Sommige van jullie tref ik nog wel in andere topics of elders. Voor de rest die ik niet meer ergens tref: tot het einde van het jaar
twitter:JamesWorthy twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 20:10:38Die #Top2000. De tering. Alsof je met 2000 schoonvaders in een oude Ford zit & ze willen allemaal hun favoriete nummer aan je laten horen. reageer retweet
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch is deze reeks niet compleet zonder dé Top2000-tweet..twitter:JamesWorthy twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 20:10:38Die #Top2000. De tering. Alsof je met 2000 schoonvaders in een oude Ford zit & ze willen allemaal hun favoriete nummer aan je laten horen. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |