Gaat nog lang duren met die prijzen.... Tot nu toe ben ik het gelukkigst met mijn oprolbare micro-usb autolader voor mijn telefoon. Geniaal ding. Maar er zijn nog 3 bestellingen onderweg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Als je eenmaal begint, dan hou je er niet meer mee op!
Tot je geld op is:)
thanks, gelijk ook even besteld! hopelijk komen ze snel, ik moet volgende week met het vliegtuigquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef Miniem het volgende:
Ik heb Kanen in ears gekocht.![]()
Zag ze toevallig 48% afgeprijsd bij Focal, nog maar 2 dollar![]()
http://www.focalprice.com(...)_Earphone_Black.html
Ik plaats wel een review...
Laat dr lekker zelf sjouwenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef richard1992 het volgende:
De oplossing voor als je met je vriendin mee moet gaan winkelen:
http://www.focalprice.com(...)er.html?Currency=EUR
Ik hoop dat die smiley een teken is dat je zelf ook dondersgoed weet dat dat niet gaat gebeuren?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef Xetran het volgende:
[..]
thanks, gelijk ook even besteld! hopelijk komen ze snel, ik moet volgende week met het vliegtuig
Ga eens op onderzoek uit buiten FOK!...quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:50 schreef bobbernaut het volgende:
Maar wat is er nou met shipping?
Heeft DX er last van?
Kost het voor mij meer geld?
En is het slomer?
Haha dankje!
Owh btw ik zocht ook heel lang zo splitter!!
Aye. Maar ik ga vanaf vandaag elke dag een schietgebedje doen voor het slapen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat die smiley een teken is dat je zelf ook dondersgoed weet dat dat niet gaat gebeuren?
Maar ik zit nu op iphone want pc uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat die smiley een teken is dat je zelf ook dondersgoed weet dat dat niet gaat gebeuren?
[..]
Ga eens op onderzoek uit buiten FOK!...
"As seen on TV"quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef richard1992 het volgende:
De oplossing voor als je met je vriendin mee moet gaan winkelen:
http://www.focalprice.com(...)er.html?Currency=EUR
Ja heel handig, dan voel je niet dat ze beginnen te scheuren en ligt als je shizzle op straatquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:25 schreef shiznuts het volgende:
Lol, ik ken het.Van die tasjes die lekker in je handen snijden na een minuut.
Eigenlijk best een goede gadget.![]()
Straatnaam/nummer mist dus, ben ik nu gefucked?quote:Shipping Address:
Naam Achternaam
Amsterdam,,1000AA
Netherlands
Phone:
Ik heb ook altijd Kanen gezien als een top merk, ben wel benieuwd naar de Sonun. Hoewel het er wel uitziet als ontzettend brak design. Ga er toch even 1ntje bestellen, voor de prijs kan ik het niet laten!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, mmm... meer geïnspireerde modellen natuurlijk. Je kunt een review over de KM-780 vinden in het reviewtopic, zelf heb ik in het normale webshoptopic er even over gesproken. Komt er min of meer op neer: leuk voor gaming en voip, niet zozeer voor muziek en films. Ik ben zeer verrast en tevreden met m'n Sonun SN-161.Verkies die eigenlijk boven m'n Beats Solo en Brainwavz HM3,
, omdat ze zo comfortabel en licht zijn en ze uitermate geschikt zijn voor muziek en allerhande taken zoals ook voip.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:26 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd Kanen gezien als een top merk, ben wel benieuwd naar de Sonun. Hoewel het er wel uitziet als ontzettend brak design. Ga er toch even 1ntje bestellen, voor de prijs kan ik het niet laten!
Navragen is zo gedaan. As said, we kunnen niet in hun systeem kijken of gegevens goed zijn verwerkt.quote:en heb je ze hier later ook niet over de hoogte gesteld
quote:hi
Our apology for this missing item issue.
We have confirmed that there was a mistake while we were packaging your order. Meanwhile, we have arranged the missing item 66909 to be sent for you immediately. You may track the shipment using the existing order number.
pls contact us at any time if you have further assistance .i will appreciate that you can give marks for my service
Best regards,
jenny
Laatst heb ik deze gekocht voor mijn neefje:quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:32 schreef bobbernaut het volgende:
Ik ga misschien zo flint n steel halen..
Wat die survival programma's met je doen
Werkt best goed inderdaad, als je een beetje papier of stro ofzo hebt kun je er prima een vuurtje mee stoken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:38 schreef shiznuts het volgende:
Die heb ik (maar dan van BIC, meen ik). Eén keer meer gespeeld.
Jep, dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:36 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Laatst heb ik deze gekocht voor mijn neefje:
http://www.dealextreme.co(...)de-cutter-tool-12305
Werkt best goed, als je dat tenminste bedoelde
....maar dan andersom, lijkt me?quote:You can use the item to connect two sets of earphones, headphones or stereo speakers to your MP3 or media player.
Bedankt griekenlandquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:00 schreef Koen. het volgende:
Au.
Euro naar laagste punt sinds september 2010
Mwoah, ik twijfel er nog over.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:34 schreef bobbernaut het volgende:
volgens mij heeft DX geen last van dat shipping zooi, ik zie het niet op de blog/forum staan en ook geen mail
Als in tracker nummers van China Post?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:14 schreef Whiskers het volgende:
Heeft iemand voor mij de URL om een RN-nummer te checken? Kan hem niet meer vinden en staat niet in de OP?
Ya diequote:Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef Romanov het volgende:
[..]
Als in tracker nummers van China Post?
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do
Ja, natuurlijk naar waarde invullenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb op 28 november een Brainwavz HM5 hoofdtelefoon en Fiio E10 DAC/AMP gekocht bij Mp4nation.net. Ik kreeg net een brief van PostNL dat ze mijn pakket hebben onderschept en een verklaring willen van de waarde en inhoud van het pakket. Tevens moet er een kopie factuur bij.Dit is de eerste keer dat me dit gebeurd na al die tientallen Chinese paketjes. Totale waarde is 120 euro dus ik reken op ongeveer 36 euro erbovenop. Grrrrodvrrr.
[ afbeelding ]
Zou dit door de feestdagen komen? Strengere controle? Iemand anders hier ervaring mee? Altijd netjes het formulier naar waarheid ingevuld?
Reken eens uit wat je al heb uitgespaard door alle keren dat je pakketjes zijn aangekomen zonder douane-interventie... Het moest er ooit wel eens van komen? Spijtig genoeg op een duurdere aankoop.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb op 28 november een Brainwavz HM5 hoofdtelefoon en Fiio E10 DAC/AMP gekocht bij Mp4nation.net. Ik kreeg net een brief van PostNL dat ze mijn pakket hebben onderschept en een verklaring willen van de waarde en inhoud van het pakket. Tevens moet er een kopie factuur bij.Dit is de eerste keer dat me dit gebeurd na al die tientallen Chinese paketjes. Totale waarde is 120 euro dus ik reken op ongeveer 36 euro erbovenop. Grrrrodvrrr.
[ afbeelding ]
Zou dit door de feestdagen komen? Strengere controle? Iemand anders hier ervaring mee? Altijd netjes het formulier naar waarheid ingevuld?
En besteld.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:15 schreef Iemand91 het volgende:
Tevens, bij dat laser/uv/led-lampje-ding moeten nog wel batterijen en ze hebben het over 3 x button cell batteries, dus deze moeten toch wel passen?
Dat vraag ik mezelf dus ook al af...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:21 schreef bobbernaut het volgende:
-EDIT- ff verbeterde uitleg:
Ik had laatst bij DX paar dingetjes besteld, was in 1 pakket gebundeld.
Het waren 4 items.
A en B waren op de 20e geshipt, A was klein pakketje en B een groot pakketje (grote doos)
C en D waren 27 geshipt en zijn nu al binnen.
wat ik dus niet snap, C en D zijn eerder binnen dan A en B..
komt dat misschien door de grote van doos B?
Balenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:03 schreef bobbernaut het volgende:
... mijn pakketje is dus onderschept bij douane.. :\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |