Tip 1: koop geen geheugen(kaartjes/sticks) buiten de EU. Het loont zich niet. Vaak klopt er geen hol van en zijn de kaartjes of sticks nep. In het beste geval zijn ze daadwerkelijk de capaciteit maar omdat het geen A-merk is, is de levensduur kut en geldt datzelfde voor de lees- en schrijfsnelheden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb de openingspost gelezen maar daar vond ik deze specifieke info er niet bij. Vandaar mijn vraag.
Ik wil een USB stick van 8GB bestellen en daar een sleutelhanger med led lichtje bij bestellen.
Heb zomaar een site gekozen en wat uitgezocht.
http://www.dealextreme.co(...)rive-black-8gb-92014
Betekent dit als ik het bestel dat ik het waarschijnlijk binnen 2 weken in huis heb?
WAt gebeurd er als het pakketje nederland binnenkomt?
Waar komt het pakketje terecht als ik niet thuis ben?
Ik denk namelijk dat ie gewoon door de brievenbus kan, maar dat weet je nooit zeker.
Was trouwens verbaasd hoe belachelijk veel items deze ene site wel niet heeft en soms ook hoe goedkoop het is. Helemaal als je naar de vervoerskosten kijkt. Bij goede resultaten met deze bestelling zal ik wel vaker wat gaan bestellen.
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Als ik hem bestel weet ik niet wat ik met die andere moetquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Staat een linkje bij de review... [gadgets] Chinese webshops reviewtopic![]()
Jammer danquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef shiznuts het volgende:
Ik moet je er wel bijzeggen, dat de mic uiteraard alleen werkt als je een verdeelkabeltje neemt. Want de SN-161 heeft alleen een enkele 3.5mm jack en is bedacht voor smartphones/tablets.
Nou,quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jammer dan![]()
Ben een beetje afgekickt van China shopping en stiekem wil ik dat graag zo houden, behalve als ik echt iets nodig heb
En wanneer luister ik nou muziek via headset![]()
Bedankt voor dit advies. Heb hem via Tweekers bij een nederlands bedrijf besteld.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Tip 1: koop geen geheugen(kaartjes/sticks) buiten de EU. Het loont zich niet. Vaak klopt er geen hol van en zijn de kaartjes of sticks nep. In het beste geval zijn ze daadwerkelijk de capaciteit maar omdat het geen A-merk is, is de levensduur kut en geldt datzelfde voor de lees- en schrijfsnelheden.
Tip 2: maak je eerst bewust van wat 8GB zou mogen kosten, want voor hetzelfde geld heb je het van een A-merk, met goede garantie en technische zekerheid en sneller in huis. Goedkoper uiteraard zelfs nog als je gewoon langs de Dixons ofzo gaat.
Ik zal hem in mijn miss lijst zettenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou,seg, ik dus! Want het is gewoon een goede headphone (ik bedoel, het wil wat zeggen dat ik die vaak liever opheb dan m'n Beats Solo of Brainwavz HM3, niet?).
Die kabeltjes zaten bij m'n Thermaltake oordopjes en is meteen handig om in huis te hebben.
Nee, dat is onzin. Je hoeft niet thuis te zijn. Wat wel kan zijn is dat ze het bij je buren afleveren. En als je verstandhouding met de buren niet heel erg goed is, of de postbode laat het bij de deur achter (wat per postbode verschilt, sommige zijn idioot genoeg om het een goed idee te vinden), wat voor problemen zorgt. Geadresseerde post zonder tracking zal altijd worden gepoogd in de bus te doen. Geadresseerde post met tracking of met handtekening voor in ontvangstname moet je altijd persoonlijk aannemen: dus thuiszijn. Ben je niet thuis ligt er een briefje in de bus dat je het dan-en-dan af kunt halen of dan-en-dan het nog eens geprobeerd wordt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit advies. Heb hem via Tweekers bij een nederlands bedrijf besteld.
Maar als je spullen via een chinese webshop besteld en er is niemand thuis? Las eerst een waarschuwing dat je moet zorgen dat je thuis bent als het pakket binnenkomt op dealextreme.
Wat gebeurd er dus met een pakket wanneer het nederland binnenkomt en wat als er niemand thuis is om het te ontvangen?
Beetje husselen met 'mic cable headset splitter' of iets?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef Miniem het volgende:
Shiz, de engelse benaming van zon kabeltje?
Die ik kan vinden zijn allemaal van 2 naar 1, dus andersom.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Beetje husselen met 'mic cable headset splitter' of iets?
[ afbeelding ]
Zoeentje i.i.g.
En dat afhalen dat is dan bij het dichtsbijzijnde PostNL postagentschap?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Je hoeft niet thuis te zijn. Wat wel kan zijn is dat ze het bij je buren afleveren. En als je verstandhouding met de buren niet heel erg goed is, of de postbode laat het bij de deur achter (wat per postbode verschilt, sommige zijn idioot genoeg om het een goed idee te vinden), wat voor problemen zorgt. Geadresseerde post zonder tracking zal altijd worden gepoogd in de bus te doen. Geadresseerde post met tracking of met handtekening voor in ontvangstname moet je altijd persoonlijk aannemen: dus thuiszijn. Ben je niet thuis ligt er een briefje in de bus dat je het dan-en-dan af kunt halen of dan-en-dan het nog eens geprobeerd wordt.
SAL is per schip!quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:09 schreef groggy het volgende:
heb wat artikelen besteld bij gullei, krijg ik dit mailtje over de verzending, heeft iemand advies:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dat afhalen dat is dan bij het dichtsbijzijnde PostNL postagentschap?
Sea And Land, toch?quote:
quote:
Dankjewel. Het klinkt namelijk zo idioot dat je 3 items ter waarde van minder dan een 10-tje uit China kan laten komen zonder er vervoerskosten voor te hoeven betalen.quote:
Lolquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Beetje husselen met 'mic cable headset splitter' of iets?
[ afbeelding ]
Zoeentje i.i.g.
- Eerste gevonden Ebaylinkje, nu nog een betere deal ervoor -
- I give up-
Nou ja, daar komt het wel op neer. Zo heb ik vandaag oordopjes binnengekregen waarvoor ik inclusief verzenden 1 dollarcent kwijt was.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dankjewel. Het klinkt namelijk zo idioot dat je 3 items ter waarde van minder dan een 10-tje uit China kan laten komen zonder er vervoerskosten voor te hoeven betalen.
Ik ga eens lekker rondneuzen.
Sir! We have a doorbraak!1!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lol
Op Chinaprices kan ik ook niks vinden
Wel raarMiss dat ik die headset later nog eens bestel.
SPOILER: The magic wordsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Chinese Webshops topic #179 Waar we kerst niet waarderen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lol
Op Chinaprices kan ik ook niks vinden
Wel raarMiss dat ik die headset later nog eens bestel.
Klantenbinding... Ze halen mensen via ebay naar hun webshop door bij de ebay bestelling een bonnetje met een couponcode te steken.quote:
Als je eenmaal begint, dan hou je er niet meer mee op!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik had me voorgenomen om één keer iets te bestellen.
Daarna nam ik me voor om dan in ieder geval al mijn bestellingen bij dezelfde winkel te doen.
Nu heb ik er inmiddels (na 2 weken) 5 bestellingen opzitten bij 4 verschillende Chinese rotzooi verkopers.
Het houdt nu niet meer op hè? Vanaf hier wordt het alleen maar erger?
Voornamelijk de directe concurrentie.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:40 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Chinese Webshops topic #179 Waar we kerst niet waarderen...
EDIT:
[..]
Klantenbinding... Ze halen mensen via ebay naar hun webshop door bij de ebay bestelling een bonnetje met een couponcode te steken.
Ja, en dan kom je in een periode met rustig vaarwater dat er niet veel gebeurt... en denk je. Ah, nu heb ik alles al, nu is het over. Maar dan toch niet...quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik had me voorgenomen om één keer iets te bestellen.
Daarna nam ik me voor om dan in ieder geval al mijn bestellingen bij dezelfde winkel te doen.
Nu heb ik er inmiddels (na 2 weken) 5 bestellingen opzitten bij 4 verschillende Chinese rotzooi verkopers.
Het houdt nu niet meer op hè? Vanaf hier wordt het alleen maar erger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |