Gaat nog lang duren met die prijzen.... Tot nu toe ben ik het gelukkigst met mijn oprolbare micro-usb autolader voor mijn telefoon. Geniaal ding. Maar er zijn nog 3 bestellingen onderweg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Als je eenmaal begint, dan hou je er niet meer mee op!
Tot je geld op is:)
thanks, gelijk ook even besteld! hopelijk komen ze snel, ik moet volgende week met het vliegtuigquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef Miniem het volgende:
Ik heb Kanen in ears gekocht.![]()
Zag ze toevallig 48% afgeprijsd bij Focal, nog maar 2 dollar![]()
http://www.focalprice.com(...)_Earphone_Black.html
Ik plaats wel een review...
Laat dr lekker zelf sjouwenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef richard1992 het volgende:
De oplossing voor als je met je vriendin mee moet gaan winkelen:
http://www.focalprice.com(...)er.html?Currency=EUR
Ik hoop dat die smiley een teken is dat je zelf ook dondersgoed weet dat dat niet gaat gebeuren?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef Xetran het volgende:
[..]
thanks, gelijk ook even besteld! hopelijk komen ze snel, ik moet volgende week met het vliegtuig
Ga eens op onderzoek uit buiten FOK!...quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:50 schreef bobbernaut het volgende:
Maar wat is er nou met shipping?
Heeft DX er last van?
Kost het voor mij meer geld?
En is het slomer?
Haha dankje!
Owh btw ik zocht ook heel lang zo splitter!!
Aye. Maar ik ga vanaf vandaag elke dag een schietgebedje doen voor het slapen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat die smiley een teken is dat je zelf ook dondersgoed weet dat dat niet gaat gebeuren?
Maar ik zit nu op iphone want pc uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat die smiley een teken is dat je zelf ook dondersgoed weet dat dat niet gaat gebeuren?
[..]
Ga eens op onderzoek uit buiten FOK!...
"As seen on TV"quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef richard1992 het volgende:
De oplossing voor als je met je vriendin mee moet gaan winkelen:
http://www.focalprice.com(...)er.html?Currency=EUR
Ja heel handig, dan voel je niet dat ze beginnen te scheuren en ligt als je shizzle op straatquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:25 schreef shiznuts het volgende:
Lol, ik ken het.Van die tasjes die lekker in je handen snijden na een minuut.
Eigenlijk best een goede gadget.![]()
Straatnaam/nummer mist dus, ben ik nu gefucked?quote:Shipping Address:
Naam Achternaam
Amsterdam,,1000AA
Netherlands
Phone:
Ik heb ook altijd Kanen gezien als een top merk, ben wel benieuwd naar de Sonun. Hoewel het er wel uitziet als ontzettend brak design. Ga er toch even 1ntje bestellen, voor de prijs kan ik het niet laten!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, mmm... meer geïnspireerde modellen natuurlijk. Je kunt een review over de KM-780 vinden in het reviewtopic, zelf heb ik in het normale webshoptopic er even over gesproken. Komt er min of meer op neer: leuk voor gaming en voip, niet zozeer voor muziek en films. Ik ben zeer verrast en tevreden met m'n Sonun SN-161.Verkies die eigenlijk boven m'n Beats Solo en Brainwavz HM3,
, omdat ze zo comfortabel en licht zijn en ze uitermate geschikt zijn voor muziek en allerhande taken zoals ook voip.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:26 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd Kanen gezien als een top merk, ben wel benieuwd naar de Sonun. Hoewel het er wel uitziet als ontzettend brak design. Ga er toch even 1ntje bestellen, voor de prijs kan ik het niet laten!
Navragen is zo gedaan. As said, we kunnen niet in hun systeem kijken of gegevens goed zijn verwerkt.quote:en heb je ze hier later ook niet over de hoogte gesteld
quote:hi
Our apology for this missing item issue.
We have confirmed that there was a mistake while we were packaging your order. Meanwhile, we have arranged the missing item 66909 to be sent for you immediately. You may track the shipment using the existing order number.
pls contact us at any time if you have further assistance .i will appreciate that you can give marks for my service
Best regards,
jenny
Laatst heb ik deze gekocht voor mijn neefje:quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:32 schreef bobbernaut het volgende:
Ik ga misschien zo flint n steel halen..
Wat die survival programma's met je doen
Werkt best goed inderdaad, als je een beetje papier of stro ofzo hebt kun je er prima een vuurtje mee stoken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:38 schreef shiznuts het volgende:
Die heb ik (maar dan van BIC, meen ik). Eén keer meer gespeeld.
Jep, dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:36 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Laatst heb ik deze gekocht voor mijn neefje:
http://www.dealextreme.co(...)de-cutter-tool-12305
Werkt best goed, als je dat tenminste bedoelde
....maar dan andersom, lijkt me?quote:You can use the item to connect two sets of earphones, headphones or stereo speakers to your MP3 or media player.
Bedankt griekenlandquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:00 schreef Koen. het volgende:
Au.
Euro naar laagste punt sinds september 2010
Mwoah, ik twijfel er nog over.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:34 schreef bobbernaut het volgende:
volgens mij heeft DX geen last van dat shipping zooi, ik zie het niet op de blog/forum staan en ook geen mail
Als in tracker nummers van China Post?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:14 schreef Whiskers het volgende:
Heeft iemand voor mij de URL om een RN-nummer te checken? Kan hem niet meer vinden en staat niet in de OP?
Ya diequote:Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef Romanov het volgende:
[..]
Als in tracker nummers van China Post?
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do
Ja, natuurlijk naar waarde invullenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb op 28 november een Brainwavz HM5 hoofdtelefoon en Fiio E10 DAC/AMP gekocht bij Mp4nation.net. Ik kreeg net een brief van PostNL dat ze mijn pakket hebben onderschept en een verklaring willen van de waarde en inhoud van het pakket. Tevens moet er een kopie factuur bij.Dit is de eerste keer dat me dit gebeurd na al die tientallen Chinese paketjes. Totale waarde is 120 euro dus ik reken op ongeveer 36 euro erbovenop. Grrrrodvrrr.
[ afbeelding ]
Zou dit door de feestdagen komen? Strengere controle? Iemand anders hier ervaring mee? Altijd netjes het formulier naar waarheid ingevuld?
Reken eens uit wat je al heb uitgespaard door alle keren dat je pakketjes zijn aangekomen zonder douane-interventie... Het moest er ooit wel eens van komen? Spijtig genoeg op een duurdere aankoop.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb op 28 november een Brainwavz HM5 hoofdtelefoon en Fiio E10 DAC/AMP gekocht bij Mp4nation.net. Ik kreeg net een brief van PostNL dat ze mijn pakket hebben onderschept en een verklaring willen van de waarde en inhoud van het pakket. Tevens moet er een kopie factuur bij.Dit is de eerste keer dat me dit gebeurd na al die tientallen Chinese paketjes. Totale waarde is 120 euro dus ik reken op ongeveer 36 euro erbovenop. Grrrrodvrrr.
[ afbeelding ]
Zou dit door de feestdagen komen? Strengere controle? Iemand anders hier ervaring mee? Altijd netjes het formulier naar waarheid ingevuld?
En besteld.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:15 schreef Iemand91 het volgende:
Tevens, bij dat laser/uv/led-lampje-ding moeten nog wel batterijen en ze hebben het over 3 x button cell batteries, dus deze moeten toch wel passen?
Dat vraag ik mezelf dus ook al af...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:21 schreef bobbernaut het volgende:
-EDIT- ff verbeterde uitleg:
Ik had laatst bij DX paar dingetjes besteld, was in 1 pakket gebundeld.
Het waren 4 items.
A en B waren op de 20e geshipt, A was klein pakketje en B een groot pakketje (grote doos)
C en D waren 27 geshipt en zijn nu al binnen.
wat ik dus niet snap, C en D zijn eerder binnen dan A en B..
komt dat misschien door de grote van doos B?
Balenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:03 schreef bobbernaut het volgende:
... mijn pakketje is dus onderschept bij douane.. :\
Of 60 euro.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:12 schreef bobbernaut het volgende:
Maar wat moet ik nu invullen bij dat douane ding?
het ene pakketje kost 60 eu en de andere 4.. gewoon 64 euro invullen?
Je Paypal factuur erbij doen, en het bedrag in euro's duidelijk maken!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:35 schreef bobbernaut het volgende:
ik moet dus gewoon de bestel prijs doen?
en wat als ik met creditcard heb betaalt? ..quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:02 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Je Paypal factuur erbij doen, en het bedrag in euro's duidelijk maken!
Anders rekenen ze de Dollars gewoon als Euro's!
Als je inlogt op de website en je order ziet, kan je daar ook een screenshot van maken, en er duidelijk bij zetten wat het bedrag in euro's is, en dit ook uitprinten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
en wat als ik met creditcard heb betaalt? ..
ik moet dus alles invullen naar de prijs waarvoor ik het gekocht heb (in totaal 64 dollar..) en dat dus omrekenen naar euro's?
ah dankje!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:11 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Als je inlogt op de website en je order ziet, kan je daar ook een screenshot van maken, en er duidelijk bij zetten wat het bedrag in euro's is, en dit ook uitprinten.
Nee, de prijs is wat jij er voor betaald hebt, duh.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:29 schreef richard1992 het volgende:
hanteren ze bij de Douane vaste prijzen voor bijvoorbeeld usb stick?
Ik wil er namelijk 10 in een keer kopen, dus wilde ik vragen of hij er een lagere prijs op wilde zetten.
Ja ik ben me bewust van het risico met usb stick uit china!
Daarom heb ik er eerst 1tje besteld om te kijken of de capaciteit echt is, mocht dit zo zijn dan wil ik er graag meer bestellen.
HIj is hij verstuurd:O dhl?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:33 schreef Miniem het volgende:
Mijn toetsenbord uit China binnen![]()
Was 1 januari verzonden, dus lekker snel.
Gelijk ingebouwd en hij werkt uitstekend
Zouden ze ¤3 per usb stick, doorlaten:P kom ik net onder de ¤22 uit:)quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, de prijs is wat jij er voor betaald hebt, duh.
Hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:35 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Zouden ze ¤3 per usb stick, doorlaten:P kom ik net onder de ¤22 uit:)
Ze zijn ook maar 4GB, ze kosten $8, eerst even die ene usb stick afwachten kijken of het wat is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten?
En voor die prijs zijn je 16GB-USB-Sticks niet echt.
Als ze willen pikken ze het pakket er toch wel uit, ongeacht welk bedrag erop staat. Als ze dat bedrag niet vertrouwen mag jij je factuur opsturen, om het te bewijzen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:37 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Ze zijn ook maar 4GB, ze kosten $8, eerst even die ene usb stick afwachten kijken of het wat is.
Dan laat ik er gewoon $29 opzetten.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:33 schreef Miniem het volgende:
Mijn toetsenbord uit China binnen![]()
Was 1 januari verzonden, dus lekker snel.
Gelijk ingebouwd en hij werkt uitstekend
Waar heb je deze vandaan? Vraag me af of ie op mijn Dell past (spatie lam en de 1 doet raar).quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boven ingebouwd.
Onder de oude versleten waarvan de R het niet deed.
Ebay.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waar heb je deze vandaan? Vraag me af of ie op mijn Dell past (spatie lam en de 1 doet raar).
Schwer zu sagen... de HM3 en Solo's zijn denk ik storender, omdat de drivers groter zijn? Het zijn wel on-ears dus een beetje bleeden doen ze wel. Maar ik denk acceptabel als het niet doodstil is en je wat achtergrond geluid hebt, zoals in de trein en het volume in de gaten houdt, storen zal het dan echt niet denk ik. Het is niet zo dat je thuis met je earphones op de mensen in de kamer ernaast stoort.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:01 schreef jopiede het volgende:
@shiz Zo'n amp heb ik nog nooit mee gewerkt/gezien. Is het aan te raden om er ééntje te bestellen? En geeft de sonun "lekgeluid" zodat je buurman kan meeluisteren?
Ip camera + Nas = Geen gouden combinatie.. eerder zilver..:)quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En besteld.![]()
En de IP camera lijkt bijna in de buurt te komen, tijdje geleden was er hier in de buurt nog een poging tot inbraak bij een huis waar ze al eerder ingebroken hadden.![]()
Even kabeltje uit contactdoos trekken en camera ophangen, opnemen op NAS (slaapstand HDD's dan weer niet gebruiken). Pas perfect in de hoek van onze gang, gericht op voordeur.
![]()
[ afbeelding ]+[ afbeelding ]= gouden combinatie![]()
Weet alleen niet of m'n familie zo gedient is om in huis cameratoezicht te hebben![]()
'ns kijken of er nog een keer zo'n leuke deal langs komt, was die pas niet ¤19 met Black Friday?![]()
Heb ik ook. Inderdaad prima spul voor dat geld.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
eindelijk een pakketje binnen die ik 3 december besteld heb bij DX
De horloge reparatiesetEn het is redelijke kwaliteit, heb hem goed kunnen gebruiken
http://www.dealextreme.co(...)pair-tool-kits-53013
Die dingen werken beter met een scherp mes, dan met dat groene gevalquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item45ffdf70c3
uch uch uchhe
Hmm, ik heb een Qnap met surveillance station d'r op. Dus die heeft al wat ingebouwd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ip camera + Nas = Geen gouden combinatie.. eerder zilver..:)
Er dient namelijk naar mijn weten als nog een PC aan te staan op die manier.. in de webinterface kan je wel een folder opgeven waar de 'recordings' moeten komen te staan, maar dit zijn de recording die je zelf handmatig aandrukt in de web interface. ( oftewel wanneer jij op het knopje record drukt, dan slaat hij die beelden op in de folder die jij hebt aan gegeven.. in jou geval dus bijv. de NAS)
Wil je het automatisch laten opnemen door middel van bewegingsdetectie, dan zou je een programma als Ispy moeten gebruiken, die dan dus weer op een computer moet draaien..
misschien beetje onduidelijk uitgelegd, maar zonder software word er geen bewegende beelden opgenomen op je NAS (in iedergeval is het niet mogenlijk in de webinterface van de Wansview camera's om te recorden bij beweging.. en ik ga ervanuit dat dit bij de meeste soortgelijke ip camera's ook zo is.)
Dat groene laagje moet er een beetje afslijten, daarna vonkt het als een gek. Ik vond mezelf ook een hele bink door met een zakmes te strijken. Uiteindelijk werkte het helemaal niet zo goed en het snijblad was naar de klotequote:Op donderdag 5 januari 2012 21:09 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Die dingen werken beter met een scherp mes, dan met dat groene geval
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat groene laagje moet er een beetje afslijten, daarna vonkt het als een gek. Ik vond mezelf ook een hele bink door met een zakmes te strijken. Uiteindelijk werkte het helemaal niet zo goed en het snijblad was naar de klote
Moet lukken met die qnap!, wist niet dat ze ingebouwde software hiervoor haddenquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hmm, ik heb een Qnap met surveillance station d'r op. Dus die heeft al wat ingebouwd.
Maar idd, morgen dit maar 'ns lezen hoe Qnap dat precies oplost.
Ah oke! De Sonun is besteld in iedergeval, maar ik twijfel nog een beetje over die Amp. Ik heb die dingen wel eens eerder gezien en volgens mij zijn ze van Fiio (mp4nation) het best toch? Als ik daar kijk heb je er een voor 28 dollar. Vind ik vrij prijzig voor een "add-on" naast je koptelefoon. Of zijn er betere (goedkopere) alternatieven? Daarnaast lijkt het me ook best vervelend om de hele tijd met een blokje tussen je smartphone en je koptelefoon te lopen, of valt dat best mee?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Schwer zu sagen... de HM3 en Solo's zijn denk ik storender, omdat de drivers groter zijn? Het zijn wel on-ears dus een beetje bleeden doen ze wel. Maar ik denk acceptabel als het niet doodstil is en je wat achtergrond geluid hebt, zoals in de trein en het volume in de gaten houdt, storen zal het dan echt niet denk ik. Het is niet zo dat je thuis met je earphones op de mensen in de kamer ernaast stoort.
De output van je laptop of computer is redelijk goed qua vermogen. Genoeg 'sap' om je headphones mee aan te drijven. Smartphones en tablets zijn eerder wat powersaving minded en vind ik het persoonlijk aangenaam als ik er net iets meer pit aan kan geven met een portable versterker. Ik dacht ook eerst dat het onzin zou zijn, maar je merkt het verschil wel. Misschien voor de Sonuns niet eens nodig, maar een grotere HM3 en zeker een Solo die het moet hebben van grote drivers en het droppen van bass maakt die aardig wat verschil.
Fiio E5? Dat is echt een heel klein ding hoor. voor 17 euro heb je er ook al 1 : http://www.ebay.nl/sch/i.(...)trksid=p3286.c0.m283quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:02 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ah oke! De Sonun is besteld in iedergeval, maar ik twijfel nog een beetje over die Amp. Ik heb die dingen wel eens eerder gezien en volgens mij zijn ze van Fiio (mp4nation) het best toch? Als ik daar kijk heb je er een voor 28 dollar. Vind ik vrij prijzig voor een "add-on" naast je koptelefoon. Of zijn er betere (goedkopere) alternatieven? Daarnaast lijkt het me ook best vervelend om de hele tijd met een blokje tussen je smartphone en je koptelefoon te lopen, of valt dat best mee?
maar daar moeten batterijen in en heeft geen bass-boostquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:21 schreef monkeybrain het volgende:
FiiO E3, $6,25
http://www.focalprice.com(...)Amplifier_Black.html
De batterij lijkt mij juist een voordeel, deze kun je binnen 10 seconde opladen door gewoon te wisselenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:23 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
maar daar moeten batterijen in en heeft geen bass-boost
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:21 schreef monkeybrain het volgende:
FiiO E3, $6,25
http://www.focalprice.com(...)Amplifier_Black.html
Toch vrij groot prijs verschil, ik heb nog geen ervaring met zulk soort dingen dus misschien is het juist wel handig om een instap model te nemen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:21 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Fiio E5? Dat is echt een heel klein ding hoor. voor 17 euro heb je er ook al 1 : http://www.ebay.nl/sch/i.(...)trksid=p3286.c0.m283
't Is als het wegrijden met een fiets met versnellingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:51 schreef jopiede het volgende:
[..]
[..]
Toch vrij groot prijs verschil, ik heb nog geen ervaring met zulk soort dingen dus misschien is het juist wel handig om een instap model te nemen?
Vast wel. "ns kijken of die camera's nog een keer langs komen voor een leuke deal.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Moet lukken met die qnap!, wist niet dat ze ingebouwde software hiervoor hadden!
als ik het zo zie is het configureren op basis van het ip adres dat de cam bezit + bijbehorende username en password
Dat is inderdaad jammer dat de schrijven blijven draaien dan, maar goed wel logisch natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vast wel. "ns kijken of die camera's nog een keer langs komen voor een leuke deal.
Wel jammer dat dan de slaapstand (welke nog niet echt wil lukken) van de harde schijven te niet gedaan wordt (immers de schijven blijven constant draaien om (eventueel) op te nemen).
Dus misschien is een met sd-slot handiger/beter.
Is vrij normaal dat dat zo lang duurt. Ik zou een ticket aanmaken...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:38 schreef 12koeto het volgende:
waarom antwoordden die dx niet op hun emails?
hun email is toch sales@dealextreme.com?
ik wacht al 3 dagen op reactie
Aan de andere kant; die camera's hoeven ook alleen maar 's nachts te draaien (bij beweging).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer dat de schrijven blijven draaien dan, maar goed wel logisch natuurlijk!
SD kaart slot in de camera was het beste geweest, maargoed die modellen zijn dan ook stukken duurder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |