Oefenen dan maar!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Geen ervaring lol
Nouja moet maar meer oefenen en dat met die bh kreeg ik ook niet voor elkaar![]()
Moet toch eens kijken hoe dat mechanisme werkt met die klemmetjes.
Haha voelde me echt dom, gelukkig vond ze het niet erg
Ze heeft iedere keer teruggekeken, ze kent hem.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wel pijnlijk als ze je dan niet kent.
Ja moedersquote:
Je moet een gedeelte op plek en dan kan die andere lostrekken.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Geen ervaring lol
Nouja moet maar meer oefenen en dat met die bh kreeg ik ook niet voor elkaar![]()
Nee.quote:
erg simpel eigenlijkquote:Op zondag 1 januari 2012 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Geen ervaring lol
Gekloot en die geur, dan heb ik eigenlijk al geen zin meer.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, snap het probleem niet zo met condooms
Nee maar ze stinken en je kan hem per ongeluk op zijn kop houden.quote:
Amen.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
erg simpel eigenlijkje hebt de haakjes al altijd naar ( als je voor dr staat) rechts openen en sluiten
gewoon rechts aan de achterkant vastpakken en stukje naar links duwen dan heb je hem wel open.. en anders dr na t ding ff inspecteren zo moeilijk ist echt niet
Das waarquote:Op zondag 1 januari 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gekloot en die geur, dan heb ik eigenlijk al geen zin meer.
Die geur is nog wel het ergst eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je komt er toch binnen een seconde achter of ie op z'n kop is of nietquote:Op zondag 1 januari 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar ze stinken en je kan hem per ongeluk op zijn kop houden.
Beetje wel inderdaad, maar dat is wel gelijk het ergste wat er kan gebeuren, dus eigenlijk valt het hartstikke mee. Maar ik zou zelf misschien meer iets zeggen van 'jou heb ik volgens mij wel eens vaker gezien'. Maar ach, zoveel maakt het ook niet uit wat je precies zegt.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze heeft iedere keer teruggekeken, ze kent hem.
Anders wilt ze niks van hem.. Wat me ook onmogelijk lijkt.
Beetje demotiverende post van je
haha ik krijg mijn eigen BH niet los met de haakjes op mn rugquote:Op zondag 1 januari 2012 18:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
erg simpel eigenlijkje hebt de haakjes al altijd naar ( als je voor dr staat) rechts openen en sluiten
gewoon rechts aan de achterkant vastpakken en stukje naar links duwen dan heb je hem wel open.. en anders dr na t ding ff inspecteren zo moeilijk ist echt niet
Hmm ik kreeg wel wat los maar er bleef nog een haakje hangen ofzoquote:Op zondag 1 januari 2012 18:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja want dan rolt ie niet omlaag.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je komt er toch binnen een seconde achter of ie op z'n kop is of niet
Wat hoor ik toch allemaal? Ik durf er zo niet eens meer aan te beginnenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik kan hem uittrekken met een tshirt er nog overheenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
haha ik krijg mijn eigen BH niet los met de haakjes op mn rug
Doe dat nooit zo eigenlijk
Dus verwacht ook niet van iemand dat ie dat kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |