Jij ook. Iedereen hier trouwensquote:Op zondag 1 januari 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Een goedenavond mensen, en een gelukkig nieuw jaar voor diegenen die ik nog niet gesproken heb
Gewoon proberen zou ik zeggen, je weet maar nooitquote:Op zondag 1 januari 2012 18:43 schreef widmfan7 het volgende:
Wellicht dat ik er spijt van krijg dat ik op FOK advies vraag maar so be it.
Ik 25 jaar 1 meter 86 en slechts 2 (korte) relaties gehad ga de laatste tijd veel stappen in een bepaalde tent. Een paar weken terug viel me daar een klein blond meisje op. Jaar of 19 en niet groter dan 1.55. Van een afstandje hadden we een paar keer oogcontact waarna ze een klein kwartiertje later vlak naast me stond met haar vriendinnen. Tot zover niks opmerkelijks of boeiends.
Gister zag ik dat meisje weer en hetzelfde ritueel herhaalde zich. Ik zag haar een beetje verscholen geregeld naar me kijken en even later stond ze vlak voor me met haar vriendinnen en probeerde ze weer oogcontact te zoeken terwijl ze een beetje aan het dansen was. Ik vond haar erg schattig maar werd niet geil van haar ofzo. Toch wilde ik graag op haar af stappen en aangezien ik daar de laatste tijd steeds minder moeite mee heb was dat vrij reeel. Maar op de 1 of andere manier blokkeerde ik mezelf. Ik vraag mezelf achteraf af waarom. Was ik bang dat ik te creepy overkwam gezien het grote verschil in lengte? Is iemand schattig vinden niet genoeg? Ik weet het niet maar achteraf voel ik me toch bezwaard aangezien ze best wel leuk was.
Wat vinden jullie mocht ik haar nog eens tegenkomen daar. Gewoon op haar afstappen of bij twijfel niet doen?
Ik kan het binnen 4 seconden met 1 hand.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik nog steeds geen beha uitdoen
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het binnen 4 seconden met 1 hand.
Met een schaar zeker?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Als er een vrouw in die BH zit gaat het waarschijnlijk wel langer duren.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Insgelijks.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Een goedenavond mensen, en een gelukkig nieuw jaar voor diegenen die ik nog niet gesproken heb
Die BH mag ze aanhouden van mij. De kosten wegen niet op tegen de baten.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Is juist leuk als het niet zo snel gebeurtquote:Op zondag 1 januari 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Kussen, BH, oefenen maar.quote:
Dan rent ie weg.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als er een vrouw in die BH zit gaat het waarschijnlijk wel langer duren.
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die BH mag ze aanhouden van mij. De kosten wegen niet op tegen de baten.
Natuurlijk heb ik er vrij weinig aan, nervositeit en alles gaat het toch verkloten.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als er een vrouw in die BH zit gaat het waarschijnlijk wel langer duren.
Met 1 hand, jeweetsquote:Op zondag 1 januari 2012 18:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik nog steeds geen beha uitdoen
Als mensen mij niet in onverwachte situaties pushen is er niks aan de hand.quote:
"Driemaal is scheepsrecht. "quote:Op zondag 1 januari 2012 18:50 schreef kingtoppie het volgende:
widmfan7...
Succes! Als je haar 3x gezien hebt is het sowieso makkelijk een gesprekje beginnen... ''hey dit is de 3e keer dat ik je zie''
Geen ervaring lolquote:Op zondag 1 januari 2012 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, 10 minuutjes? Moest je weg voor een belangrijke afspraak of zo?
Wel pijnlijk als ze je dan niet kentquote:Op zondag 1 januari 2012 18:50 schreef kingtoppie het volgende:
widmfan7...
Succes! Als je haar 3x gezien hebt is het sowieso makkelijk een gesprekje beginnen... ''hey dit is de 3e keer dat ik je zie''
Met twee handen en als je een beetje weet hoe dat mechaniekje werkt is het geen probleem.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Lekker boeiend of die beha uitdoen makkelijk of moeilijk gaat. Zal zij ook niet lastig over doen, anders helpt ze wel. Zij wil immers de sfeer ook niet bederven wanneer ze aan dat goddelijke lijf wil zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |