Roomboter kan ook geil zijn hoor Benzinquote:Op zondag 1 januari 2012 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou half Fok! afhuilen in paniek![]()
![]()
Ik heb geen idee wat ik dan zou moeten doen. Ik zou nooit een meisje durven/willen dumpen, maar dat is ook gewoon niets voor mij.
Maar ik denk dat het dan ook gewoon snel vanzelf stuk zou lopen omdat ik gewoon niet aan die behoefte kan voldoen.
Ik bedoel, de mensen die mij hebben ontmoet kunnen beamen dat ik zachter ben dan een pakje roomboter
Heerlijk is dat hèquote:Op zondag 1 januari 2012 18:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Serieus, ik heb een kant van mezelf ontdekt die ik nog niet kende, maar oohmyyyy
Wie ik?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon keihard opgewonden van wat ruwere seks volgens mij.
Nee, die andere die hij quote.quote:
ja films.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goh.
In films e.d. zie je ook vaak de boodschap: vrouw is niet geinteresseerd in man, man blijft aanhouden aanhouden aanhouden, aan het eind zijn ze bij elkaar.
Man is niet geinteresseerd in vrouw, vrouw blijft aanhouden, het is een freaky stalkster. En een wanhopige lelijke bitch.
Naja hoe dan ook, als iemand niet geinteresseerd is in mij dan is het voor mij eigenlijk einde verhaal...ik ga dan niet alsnog proberen ofzo.
En je hebt nu iemand waarmee je die kant verder kunt ontdekken?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Serieus, ik heb een kant van mezelf ontdekt die ik nog niet kende, maar oohmyyyy
Echt hoorquote:
Ik hoop voor je dat het niet zo loopt.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou half Fok! afhuilen in paniek![]()
![]()
Ik heb geen idee wat ik dan zou moeten doen. Ik zou nooit een meisje durven/willen dumpen, maar dat is ook gewoon niets voor mij.
Maar ik denk dat het dan ook gewoon snel vanzelf stuk zou lopen omdat ik gewoon niet aan die behoefte kan voldoen.
Ik bedoel, de mensen die mij hebben ontmoet kunnen beamen dat ik zachter ben dan een pakje roomboter
Jawel johquote:Op zondag 1 januari 2012 18:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt hoorIk heb nu de hele tijd zin om over al mijn nieuwe ontdekkingen te praten, maar dat gaat niet
Seks FTW
Ik ben er ervaren in, stuur maar naar mij. Mits leuk.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet zo loopt.
Mocht dat wel zo zijn stuur daar naar mij, ik heb daar een vreemde fetish voor.
Ik probeer me te concentreren op mijn werk, maar dat gaat zo niet lukkenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt hoorIk heb nu de hele tijd zin om over al mijn nieuwe ontdekkingen te praten, maar dat gaat niet
Seks FTW
ben je net ontmaagd of zo?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Seks FTW
Kaneelquote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er ervaren in, stuur maar naar mij. Mits leuk.
Jij lijkt eigenlijk ook een softie als je jou normaal ziet.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je misschien even in SEX posten.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Seks FTW
Werk? Je zit gewoon te pokerenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeer me te concentreren op mijn werk, maar dat gaat zo niet lukken
Nee ik was gewoon even verbaasd...omdat je een topic vol geile vrouwen hebt die zeggen dat ze keihard misbruikt willen worden, en dan wordt er van mij gedacht dat ik geil wordt van ruwe seksquote:
Ik krijg er geld voorquote:
Jij gunt mij ook niks he.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Murdera!quote:
Ik ben verder ook een enorme softie die van knuffelen en konijntjes houdt.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij lijkt eigenlijk ook een softie als je jou normaal ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |