mwa, die kerel doet veel van dat soort filmpjes, die zul je niet voor niks posten, die pic van hem.quote:
Niet die karakter eigenschap.quote:
Nee, het is een sexy man en nog dominant ookquote:Op zondag 1 januari 2012 18:06 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa, die kerel doet veel van dat soort filmpjes, die zul je niet voor niks posten, die pic van hem.
quote:
Met 5 procent van de vrouwen zit je nog in de miljoenen qua aantal, dus dat lijken mij er meer dan genoeg voor jou.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig niet realistisch zijn he?
Ik word al moe als ik eraan denkquote:Op zondag 1 januari 2012 18:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Met 5 procent van de vrouwen zit je nog in de miljoenen qua aantal, dus dat lijken mij er meer dan genoeg voor jou.
Dank u, eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Met 5 procent van de vrouwen zit je nog in de miljoenen qua aantal, dus dat lijken mij er meer dan genoeg voor jou.
Wel, ik denk alleen dat faye wel gelijk heeft.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig niet realistisch zijn he?
Dat kun je weglaten, dat krijg je er automatisch bij.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
5 miljoen zeurende vrouwen, dat zou ik niet overleven denk ik.
Omdat? Je vreest dat ik jou armpjes ook zo op je rug ga binden en je keihard ga rapen?quote:
Vanochtend nog gedaan, vannacht misschien weerquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:10 schreef Merel- het volgende:
[..]
Omdat? Je vreest dat ik jou armpjes ook zo op je rug ga binden en je keihard ga rapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |