Ik moet wachten tot woensdagquote:Op zondag 1 januari 2012 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanochtend nog gedaan, vannacht misschien weer
Maar niet iedereen mag mij zomaar spanken, jwtzelluf!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb vanacht nog wel tijd om je vast te binden en te spanken hoor
Jeetje, wat hebben jullie het zwaar zegquote:
Geloof me, degene waarmee je het bed deelt, kan van alles uit je halen waarvan je niet wist dat het in je zat.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar stel je voor je ontmoet een heel tof meisje, ze word verliefd op jou je kent het wel.
Maar dan blijkt ze is onderdanig en word graag misbruikt in de slaapkamer.
Ja wat dan he?
Als je niet dominant bent dan ben je het niet. Dat kan je niet gaan faken hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar stel je voor je ontmoet een heel tof meisje, ze word verliefd op jou je kent het wel.
Ja wat dan he?
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hang hem op in mijn kelder.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hang hem op in mijn kelder.
[ afbeelding ]
True that.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je niet dominant bent dan ben je het niet. Dat kan je niet gaan faken hoor.
Yeah babyquote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef Merel- het volgende:
[..]
Voor jij ook weer je dosis spanky krijgt?
Ik krijg nu hele vreemde mental images van benzin.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geloof me, degene waarmee je het bed deelt, kan van alles uit je halen waarvan je niet wist dat het in je zat.
Ik zou half Fok! afhuilen in paniekquote:Op zondag 1 januari 2012 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat dan he?
En bedankt. Ik nu ookquote:Op zondag 1 januari 2012 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg nu hele vreemde mental images van benzin.
Ok, geen spanking danquote:Op zondag 1 januari 2012 18:17 schreef Merel- het volgende:
[..]
Maar niet iedereen mag mij zomaar spanken, jwtzelluf!
Ik zie hem al staan met zijn zweepje.quote:
Ik weet niet, eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geloof me, degene waarmee je het bed deelt, kan van alles uit je halen waarvan je niet wist dat het in je zat.
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie hem al staan met zijn zweepje.
Serieus, ik heb een kant van mezelf ontdekt die ik nog niet kende, maar oohmyyyyquote:Op zondag 1 januari 2012 18:20 schreef Sinosappel het volgende:
Wauw wat een geile wijven allemaal hier opeens
En zo´n kekke leren petquote:Op zondag 1 januari 2012 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
In een leren string en met en kap over zijn hoofd.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon keihard opgewonden van wat ruwere seks volgens mij.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:20 schreef Sinosappel het volgende:
Wauw wat een geile wijven allemaal hier opeens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |