nice.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:10 schreef Merel- het volgende:
[..]
Omdat? Je vreest dat ik jou armpjes ook zo op je rug ga binden en je keihard ga rapen?
Het feit dat die handen van een vrouw zijn vind je al eng joh.quote:
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Teh horr0rzquote:Op zondag 1 januari 2012 18:10 schreef Merel- het volgende:
[..]
Omdat? Je vreest dat ik jou armpjes ook zo op je rug ga binden en je keihard ga rapen?
Jij toch ook?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het feit dat die handen van een vrouw zijn vind je al eng joh.
Kijk karakter, uitstraling kan een hoop doen, maar simpelweg niet alles.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wel, ik denk alleen dat faye wel gelijk heeft.
Ik vrijdag pas weerquote:Op zondag 1 januari 2012 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanochtend nog gedaan, vannacht misschien weer
als je verkracting niet voorkomen kanquote:Op zondag 1 januari 2012 18:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Teh horr0rz![]()
![]()
Als een man niet geinteresseerd is....kun je hem moeilijk overtuigen vind ik. Tenminste ik zou niet weten hoe.quote:
Echt niet, je moet me gewoon niet verrassen met dat soort dingen dan raak in paniek.quote:
Dat ookquote:Op zondag 1 januari 2012 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het feit dat die handen van een vrouw zijn vind je al eng joh.
Inderdaad!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
als je verkracting niet voorkomen kan
ontspan jezelf, en geniet er van
Voor op een tegeltje.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
altijd in de veronderstelling geweest dat dat toch vooral andersom is.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als een man niet geinteresseerd is....kun je hem moeilijk overtuigen vind ik. Tenminste ik zou niet weten hoe.
Bij mannen wel meer dan bij vrouwen, heb ik het idee.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk karakter, uitstraling kan een hoop doen, maar simpelweg niet alles.
The horrorquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar stel je voor je ontmoet een heel tof meisje, ze word verliefd op jou je kent het wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ook
Maar sowieso heb ik niets met zulk soort dingen. Een meisje dat graag vastgebonden wil worden is bij mij aan het verkeerde adres, daar ben ik echt te lief en te gewoontjes voor
Goh.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
altijd in de veronderstelling geweest dat dat toch vooral andersom is.
Mijn medelevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |