Het is ook mogelijk om af te vallen zonder honger te lijden, zo heb ik ontdektquote:Op zondag 1 januari 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
Echter wel essentieel.
Ik begin weer een dikke zeug te worden.
Ware liefdequote:Op zondag 1 januari 2012 18:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jajaja dat weet ik nu wel, kerstmuts!
Jongens jongens hij heeft een gleufdier gepaald!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Alles is denk wel het goede antwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Weet je haar naam wel? Anders kun je het altijd nog eens proberen. Kan ze vast wel waarderen dat je haar niet afrekent op het kotsen.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja!
Niet eens van ik zoek maar een makkelijke lelijke ofzo.
Echt een leuk meisje.
Geloof ik.
Hoe lang hield je het vol?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Ach...another one bites the dust, dus?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
goed zo. laat maar weten als je er een gedraaid hebt.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jajaja dat weet ik nu wel, kerstmuts!
Benzin, ik, jij, kingtoppie voor de rest waarschijnlijk nog een hoop die er nu niet zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ach...another one bites the dust, dus?
Hoeveel maagden hebben we nu nog? Vier, of zo?
Neequote:Op zondag 1 januari 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je haar naam wel? Anders kun je het altijd nog eens proberen. Kan ze vast wel waarderen dat je haar niet afrekent op het kotsen.
Benzin niet, hèquote:Op zondag 1 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Benzin, ik, jij, kingtoppie voor de rest waarschijnlijk nog een hoop die er nu niet zijn.
Als hij zegt 15 seconden is hij mijn all time hero.quote:
Benzin heeft nog geen mossel betreden.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Benzin niet, hè
Bartje ook wel, volgens mij.
Mijn 3 exen zitten allemaal op fok. Ze mogen het best lezen, het hoeft niet tho..quote:Op zondag 1 januari 2012 18:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lees: ze wil haar ex jaloersmaken want die zit ook op fok
Er zijn wel ergere dingen in het leven dan maagd zijn.quote:
Dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij toch wel, hoor. Of ik begrijp iets verkeerdquote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Benzin heeft nog geen mossel betreden.
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn 3 exen zitten allemaal op fok. Ze mogen het best lezen, het hoeft niet tho..
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als hij zegt 15 seconden is hij mijn all time hero.
Heb je ze allemaal via fok ontmoet?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn 3 exen zitten allemaal op fok. Ze mogen het best lezen, het hoeft niet tho..
Hehe, dat zijn de betere avonden.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee
Ik heb voor het eerst in mijn leven naar huis moeten lopen met mn fiets aan de hand.
Ik was aardig naar de klote.
Niet gekotst though.
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als hij zegt 15 seconden is hij mijn all time hero.
Zoals?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere dingen in het leven dan maagd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |